Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Τρικαλινός θύμα τροχαίου αναζητά τους αρμόδιους για τους… φωτεινούς σηματοδότες

Ένα τροχαίο ατύχημα που σημειώθηκε στα Τρίκαλα την περίοδο των εορτών των Χριστουγέννων, στον κόμβο της οδού Καρδίτσας, έχει οδηγήσει Τρικαλινό, να αναζητά τους αρμόδιους για την λειτουργία των φωτεινών σηματοδοτών.

Ο λόγος, ότι την ώρα του τροχαίου ατυχήματος, οι φωτεινοί σηματοδότες του κόμβου, όπως καταγγέλλει ο παθών, δεν λειτουργούσαν…

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του trikalanews.gr, μέχρι στιγμής, δεν έχει βρει άκρη, καθώς η μέχρι πρότινος ταμπελίτσα που έδειχνε ως υπεύθυνη την ΔΕΣΕ Λάρισας, έχει κατά περίεργο τρόπο αφαιρεθεί και κατά συνέπεια, να αναζητά ο Τρικαλινός, ευθύνες και από την Δημοτική Αρχή Τρικάλων…

Πάντως μέχρι στιγμής, δεν έχει πάρει το επίσημο έγγραφο που θέλει να προσκομίσει στην Δικαιοσύνη και στο οποίο να αναφέρεται ποιανής Υπηρεσίας αρμοδιότητα, είναι η λειτουργία των συγκεκριμένων φωτεινών σηματοδοτών.

πηγή:trikalanews.gr

Ν. Λέγκας : H απόφαση έχει ληφθεί για την κατάργηση της ΔΟΥ Καλαμπάκας

Επιβεβαιώνει στην ουσία το Υπουργείο Οικονομικών με την απάντησή του σε σχετικήερώτηση του Ν. Λέγκα τις επισημάνσεις του για την κατάργηση και τη διακριτική μεταχείριση των Δημοσίων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.) Πύλης και Φαρκαδόνας. Επιμένοντας μάλιστα στην οριζόντια λογική «μία Δ.Ο.Υ. ανά Νομό» αφήνει ορθάνοιχτο το ενδεχόμενο κατάργησης και της Δ.Ο.Υ. Καλαμπάκας, αφού όπως χαρακτηριστικά αναφέρει «οι υπηρεσίες, που δεν έχουν συμπεριληφθεί στο τελικό κείμενο της εν λόγω απόφασης, θα περιληφθούν σε κάποιο από τα επόμενα στάδια της αναδιοργάνωσης του Υπουργείου Οικονομικών, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη».

Όπως επισημαίνει στις δηλώσεις του ο κ. Λέγκας, ενώ η σχετική απόφαση έχει ληφθεί, η εφαρμογή της μετακυλίεται για μετά τις εκλογές, μαζί με το πολιτικό κόστος που αυτή συνεπάγεται.

Ειδικότερα, στην ερώτηση του ο κ. Λέγκας ζητούσε εξηγήσεις για το γεγονός ότι σε δύο διαφορετικά έγγραφα, με τον ίδιο μάλιστα αριθμό Πρωτοκόλλου, αναφέρονταν διαφορετικός αριθμός καταργούμενων Δ.Ο.Υ.. Ζητούσε επίσης να ανακοινωθεί με ποια κριτήρια καταρτίστηκαν οι εν λόγω κατάλογοι και γιατί οι Δ.Ο.Υ. Πύλης και Φαρκαδόνας δεν εξαιρέθηκαν όπως άλλες Δ.Ο.Υ. από τους κατάλογους αυτούς.

Απαντώντας το αρμόδιο Υπουργείο, στην ουσία επιβεβαιώνει τις αποκαλύψεις του βουλευτήαποδίδοντάς το «λάθος» σε «ορθή επανάληψη του διατακτικού της απόφασης».Χωρίς βεβαίως να εξηγείται, όπως αποκάλυψε ο Ν. Λέγκας με τη δημοσιοποίηση των σχετικών εγγράφων, γιατί εξαιρέθηκαν την τελευταία στιγμή από τον πίνακα των υπό κατάργηση υπηρεσιών, Δ.Ο.Υ. άλλων Νομών.

Στην ίδια απάντηση ο αρμόδιος Υπουργός αποφεύγει να δώσει συγκεκριμένη απάντηση και στα υπόλοιπα συγκεκριμένα ερωτήματα του κ. Λέγκα. Ειδικότερα, στο ποια προετοιμασία προηγήθηκε για τη μεταφορά των καταργούμενων Δ.Ο.Υ., αφού όπως αποδεικνύεται, δεν υπήρξε κανένας σχεδιασμός πέραν της φυσικής μετακίνησης της έδρας των εν λόγω υπηρεσιών. Όπως επίσης και για τον τρόπο που θα αντιμετωπιστεί η ταλαιπωρία των πολιτών και κυρίως των κατοίκων των δυσπρόσιτων και ορεινών περιοχών οι οποίοι θα αναγκάζονται να διανύουν χιλιόμετρα προκειμένου να διεκπεραιώσουν τις φορολογικές τους υποχρεώσεις.

Σε δηλώσεις του ο βουλευτής της Ν.Δ. τονίζει:

«Από την απάντηση του Υπουργείου σαφέστατα προκύπτει ότι για τις αποφάσεις που αφορούν στην κατάργηση των Δ.Ο.Υ.-όπως συνέβη και για τις υπόλοιπες υπηρεσίες- ούτε δημόσια διαβούλευση προηγήθηκε, ούτε αντικειμενικά κριτήρια καθορίστηκαν, ούτε τα αποτελέσματα της ομάδας εργασίας που συνεστήθη γι’ αυτό το σκοπό δημοσιοποιήθηκαν, ούτε η χωροταξική δομή που προέκυψε από το νέο αυτοδιοικητικό χάρτη της χώρας (σχέδιο Καλλικράτης) ελήφθη υπόψη».

«Είναι πρόδηλο», υπογραμμίζει ο κ. Λέγκας, «ότι οι προθέσεις του Υπουργείου δεν κρύβονται. Οι αποφάσεις έχουν ληφθεί. Η εφαρμογή τους ωστόσο υπόκειται στην επικοινωνιακή διαχείριση του θέματος η οποία συνδέεται άμεσα με το χρόνο διεξαγωγής των εκλογών.

Με την απάντηση του ο αρμόδιος Υπουργός δεν πείθει για τα αποτελέσματα που θα φέρει η κατάργηση των περιφερειακών υπηρεσιών. Και δεν πείθει γιατί οι αποφάσεις αυτές δεν στηρίζονται σε ένα επιχειρησιακό σχέδιο που θα λάμβανε υπόψη τις πραγματικές ανάγκες της κάθε περιοχής. Παρά μόνο σε μια οριζόντια αφοριστική λογική του τύπου «μια Δ.Ο.Υ. ανά Νομό». Και μάλιστα, όταν αυτή η λογική έχει ήδη παραβιαστεί από τιςδιακριτικές μεταχειρίσεις που έχουν καταγραφεί σε άλλες περιοχές.

Η εφαρμογή αυτής της οριζόντιας πολιτικής, σηματοδοτεί ότι μετά τις Δ.Ο.Υ. Πύλης και Φαρκαδόνας, έρχεται και η σειρά της Δ.Ο.Υ. Καλαμπάκας. Το γεγονός ότι η επόμενη φάση της «αναδιοργάνωσης» έχει «αφεθεί» για μετά τις εκλογές, ώστε να μην αναληφθεί σήμερα το σχετικό πολιτικό κόστος, δεν πρέπει να μας εφησυχάζει. Και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί κανείς να δηλώσει αιφνιδιασμένος».
πηγή:trikalain.gr

Ξυπνάει το ηφαίστειο της Σαντορίνης;

Μπορεί οι επιστήμονες στο σύνολό τους να διαβεβαιώνουν ότι ο πρωινός σεισμός μεταξύ Σαντορίνης και Κρήτης δεν έχει καμία σχέση με τη δραστηριότητα του ηφαιστείου όμως τον τελευταίο καιρό το ηφαίστειο δείχνει να “ξυπνάει”.Ο καθηγητής του εργαστηρίου γεωφυσικής και σεισμολογίας του ΤΕΙ Κρήτης Φίλιππος Βαλιανάτος, αναφερόμενος στην πρωινή ισχυρή σεισμική δόνηση που έγινε αισθητή στην Κρήτη αλλά και την πρόσφατη σεισμική δραστηριότητα στην περιοχή της Σαντορίνης είπε χαρακτηριστικά πως "οι σεισμοί δεν προειδοποιούν, το ηφαίστειο όμως ... προειδοποιεί".

Όπως είπε ο καθηγητής υπάρχει ιδιαίτερη σεισμική δραστηριότητα στο Αιγαίο. 

"Αυτό που μας προβληματίζει είναι ότι αρχίζει να φουσκώνει ... το κέικ της Σαντορίνης" είπε παρομοιάζοντας το ηφαίστειο με ένα κέικ, το οποίο έχει παραμορφωθεί φουσκώνοντας.

Σύμφωνα με το Cretalive news ο καθηγητής αναφέρθηκε στην ευρύτερη σεισμική δραστηριότητα που καταγράφεται το τελευταίο 6μηνο στην περιοχή της Σαντορίνης, όπου μόνο το τελευταίο 24ωρο έχουν σημειωθεί 20 σεισμικές δονήσεις, εντάσεως ως και 3,5 ρίχτερ, οι οποίες σύμφωνα με τον κ. Βαλλιανάτο συνιστούν μια προειδοποίηση ότι ενδέχεται "κάτι να συμβεί".

Ο καθηγητής ανέφερε μάλιστα πως και στη δεκαετία του '50 είχε παρουσιαστεί ένα παρόμοιο φαινόμενο που είχε "φέρει" έναν πολύ ισχυρό σεισμό.
πηγή:newsit.gr

ΒΙΝΤΕΟ – Καζάκης: «Σε 2 με 3 εβδομάδες η Ελλάδα πτωχεύει»

Καλεσμένος του Γιώργου Παπαδάκη, στον ANT1, ο Δημήτρης Καζάκης. 

Ο οικονομολόγος και επικεφαλής του ΕΠΑΜ, μιλάει για πτώχευση της Ελλάδας μέσα στις επόμενες εβδομάδες. 






Δείτε το βίντεο:

πηγή:tsantiri.gr

Βοιωτία: Την έστειλε στο νοσοκομείο απ' το ξύλο για να της πάρει το κινητό

Θύμα μια 19χρονη κοπέλα η οποία δέχθηκε επίθεση χθες το μεσημέρι, ενώ περίμενε στη στάση του ΚΤΕΛ Λιβαδειάς.

Σταμάτησε μπροστά της με το αυτοκίνητο ένας 22χρονος τσιγγάνος, ο οποίος της ζήτησε το κινητό της.
Όταν η 19χρονη αρνήθηκε να το δώσει, εκείνος κατέβηκε και άρχισε να τη δέρνει με μπουνιές και κλωτσιές!

Ο δράστης άφησε αιμόφυρτη την κοπέλα στη μέση του δρόμου, άρπαξε το κινητό της και εξαφανίστηκε. Η κοπέλα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες και ενημέρωσε τους αστυνομικούς δίνοντας τα στοιχεία του αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με το LamiaReport.gr, δύο ώρες αργότερα, αστυνομικοί της ΔΙ.ΑΣ. εντόπισαν το αυτοκίνητο με το δράστη να κινείται μέσα στη πόλη.
Όταν ο 22χρονος τους κατάλαβε, πήρε το δρόμο για το σπίτι του, όπου προσπάθησε να κρυφτεί για να αποφύγει την σύλληψη.

Οι άνδρες της ΔΙ.ΑΣ., που τον ακολούθησαν, δεν συνέλαβαν μόνο τον 22χρονο, αλλά και τους γονείς και τον αδελφό του, που προσπάθησαν να εμποδίσουν τους αστυνομικούς να τον συλλάβουν.
πηγή:newsit.gr

Ρόδος: 30χρονος βίασε 13χρονη και την ανάγκασε να κάνει έκτρωση!

Mία νέα υπόθεση που συγκλονίζει την τοπική κοινωνία, απασχολεί την Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Ρόδου. Πρωταγωνιστής ένας 30χρονος κάτοικος του νησιού, που κατηγορείται για βιασμό, ενός παιδιού που πηγαίνει στo Γυμνάσιο.

Το θέμα λαμβάνει ιδιάζουσες διαστάσεις αν αναλογιστεί κανείς ότι ελέγχονται στα πλαίσια της ίδιας έρευνας και γιατροί που υπέβαλαν το ανήλικο παιδί σε έκτρωση χωρίς τη συγκατάθεση των γονέων της.

Η ανήλικη φέρεται μάλιστα να οδηγήθηκε στο χειρουργικό κρεβάτι συνοδευόμενη από τον βιαστή της, που σύμφωνα με τη dimokratikionline.gr, την απειλούσε ότι θα ενημερώσει για την εγκυμοσύνη τον πατερα και τους συγγενείς της.

Τα πάθη της ανήλικης κοπέλας ξεκίνησαν το καλοκαίρι του 2011. Ο 30χρονος συνάντησε την ανήλικη, σύμφωνα με πληροφορίες, για πρώτη φορά σε ένα μπαρ και άρχισε να την πολιορκεί. Κάποια στιγμή και ενώ ήταν για μεγάλο χρονικό διάστημα φορτικός απέναντι στην ανήλικη, την ακολούθησε σε παραλία και εκεί τη βίασε.

Η ανήλικη φοβήθηκε να μιλήσει στους δικούς της. Διαπίστωσε ότι είχε καθυστέρηση στον κύκλο της και αφού επισκέφθηκε πανικόβλητη γιατρό, διαπίστωσε ότι ήταν έγκυος. Δεν είπε και πάλι τίποτα στους γονείς της και αναγκάστηκε να μιλήσει στον 30χρονο. Εκείνος την ανάγκασε με απειλές να κάνει έκτρωση.

Μαζί του η ανήλικη επισκέφθηκε ένα ιατρείο γυναικολόγου, ο οποίος – όπως καταγγέλεται – χωρίς τη συναίνεση των γονέων της, παρουσία και άλλου γιατρού, πιθανότατα αναισθησιολόγου, την υπέβαλε σε επέμβαση.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι η Εισαγγελία μεταξύ άλλων, ερευνά πέραν του παράνομου των συνθηκών κάτω από τις οποίες υποβλήθηκε σε επέμβαση η ανήλικη, αν τελέστηκε και το αδίκημα της έκθεσης σε κίνδυνο της ζωής της καθώς καταγγέλθηκε ότι το ιατρείο δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις για τη διενέργεια τέτοιου είδους επέμβασης.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι το παιδί αναγκάστηκε να ομολογήσει το τι είχε συμβεί στους γονείς του όταν ένα τρίτο πρόσωπο, μικρής ηλικίας, άφησε στην επιχείρησή τους ένα φάκελο που περιείχε ένα υπερηχογράφημα της κόρης τους.
πηγή:inews.gr

Άγριο λιντσάρισμα στην πρωθυπουργό της Αυστραλίας! (video)

Η Τζούλια Γκιλάρντ, πρωθυπουργός της Αυστραλίας, δέχτηκε άγριο λιντσάρισμα κατά την διάρκεια των εορτασμών για την «Ημέρα της Αυστραλίας».

Η κ. Γκίλαρντ βρισκόταν στην περιοχή Καμπέρα με τον αρχηγό της αντιπολίτευσης. Την ώρα που θέλησαν να φύγουν από τον κτίριο, όπου γινόταν συγκεκριμένη εκδήλωση, βρέθηκαν εγκλωβισμένοι από ομάδα διαδηλωτών που διεκδικεί τα δικαιώματά της μειονότητας των γηγενών της Αυστραλίας.

Μετά από 20 λεπτά «έρευνας» οι σωματοφύλακες βρήκαν τον τρόπο να τους απεγκλωβίσουν. Όμως οι διαδηλωτές τους πήραν χαμπάρι και τους ακολούθησαν μέχρι το αμάξι χτυπώντας πόρτες και παράθυρα.

Ο φόβος της πρωθυπουργού από το λιντσάρισμα ήταν έκδηλος στο πρόσωπο της, ενώ κατά την προσπάθεια διαφυγής έχασε και το παπούτσι της!

πηγή:tsantiri.gr

Ξενώνας κακοποιημένων γυναικών στα Τρίκαλα

Δημιουργείται με απόφαση του υπουργείου Εσωτερικών – Πιθανότατα θα στεγαστεί σε παλαιά πτέρυγα του Νοσοκομείου

Τη δημιουργία Συμβουλευτικών Κέντρων και Ξενώνων σε 33 Δήμους της χώρας, για τη στήριξη γυναικών που είναι θύματα βίας, ανακοίνωσε ο υπουργός Εσωτερικών.

Μεταξύ των Δήμων αυτών είναι και ο Δήμος Τρικκαίων ο οποίος, όπως μας δήλωσε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος κ. Ζήσης Γκουγκουστάμος έχει ήδη ενημερωθεί με σχετικό έγγραφο από το υπουργείο Εσωτερικών.

Ειδικότερα, τη δημιουργία δομών στήριξης γυναικών θυμάτων βίας με Συμβουλευτικά Κέντρα και Ξενώνες, που θα ενταχθούν στο πρόγραμμα ΕΣΠΑ, ανακοίνωσε ο υπουργός Εσωτερικών, Τάσος Γιαννίτσης. Παράλληλα, δημοσιεύονται και δύο δημόσιες προσκλήσεις προς 33 δήμους της χώρας, συνολικού προϋπολογισμού 12.585.000 ευρώ. 

Σύμφωνα με το υπουργείο Εσωτερικών, τα Συμβουλευτικά Κέντρα και οι Ξενώνες Φιλοξενίας θα στελεχωθούν με ειδικό επιστημονικό προσωπικό, το οποίο θα παρέχει ψυχοκοινωνική και νομική στήριξη στις γυναίκες θύματα, προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που προκύπτουν από την άσκηση ενδοοικογενειακής βίας. Ο τρόπος οργάνωσης των Συμβουλευτικών Κέντρων και των Ξενώνων, καθώς και της στήριξης των γυναικών, θα ακολουθήσει τις προδιαγραφές που έχει εκπονήσει η Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων.
Όπως μας διευκρίνισε ο κ. Γκουγκουστάμος στο κέντρο των Τρικάλων δεν θα φιλοξενούνται Τρικαλινές κακοποιημένες γυναίκες. Στόχος του προγράμματος είναι να αναπτυχθούν διαδημοτικές συνεργασίας ώστε να φιλοξενούνται στα Τρίκαλα γυναίκες γειτονικών πόλεων οι Τρικαλινές θύματα βίας να φιλοξενούνται σε άλλους ξενώνες προκειμένου να προστατεύεται η ανωνυμία τους.

Ο Δήμος Τρικκαίων έχει ήδη αναζητήσει χώρους που θα μπορούσαν να φιλοξενήσουν το συγκεκριμένο ξενώνα. Σύμφωνα με την πρώτη έρευνα ως πιο κατάλληλος χώρος προκρίνεται η παλαιά πτέρυγα του Νοσοκομείου. Στο συγκεκριμένο χώρο αναμένεται να αναπτυχθεί ο Τρικαλινός ξενώνας φιλοξενίας γυναικών μόλις υλοποιηθεί το συγκεκριμένο πρόγραμμα.

Του Λάζαρου Μάμαλη 
πηγή:e-erevna.gr

Οργή λαού «φωνή Θεού» στην Φαρκαδόνα Τρικάλων

Χαμός σήμερα το πρωί μετά την Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό των Αγίων Αποστόλων στην Φαρκαδόνα Τρικάλων, με το εκκλησίασμα σε έντονο ύφος να ζητά πειστικές εξηγήσεις από τον Ιερέα για την πώληση ακινήτου της Εκκλησίας που αύριο αναζητά αγοραστή σε σχετικό διαγωνισμό.

Τo trikalanews.gr, βρέθηκε στο γραφείο του Ιερέα και κατέγραψε δεκάδες δημότες που ζητούσαν εξηγήσεις από τον Ιερέα, ενώ η ένταση χτύπησε πολλές φορές «κόκκινο»…

Όσο για το ακίνητο, βρίσκεται στο κέντρο της Φαρκαδόνας, απέναντι από τον Ιερό Ναό και σε διασταύρωση οδών και αποτελεί «φιλέτο» το οποίο εκποιείται για 350.000 ευρώ.

Αιτιολογικό-σύμφωνα με τον Ιερέα- ότι αναζητούνται χρήματα για να χτιστεί νέο εξωκλήσι, ενώ οι κάτοικοι της Φαρκαδόνας, κάνουν λόγο ευθέως για … «μπίζνες», καθώς ποτέ δεν τους ανακοινώθηκε ότι η Εκκλησία αναζητεί χρήματα.

«Έχουμε …λιώσει τα παπούτσια μας να κάνουμε εράνους για την Εκκλησία και το κτήριο είναι από τους προγόνους μας», διαμαρτύρονταν οι κάτοικοι, που πέτυχαν την αναστολή της πώλησης του ακινήτου.

«Ο Ναός έχει οικονομικό πρόβλημα γιατί το κτήριο είναι… ζημιογόνο και …φορολογείται», ανέφερε ο Ιερέας, «έχετε χρήματα από τους …δίσκους και τους εράνους», απαντούσαν οι κάτοικοι και συμπλήρωναν ότι «εδώ είναι Φαρκαδόνα και όχι …Βατοπέδι»….

Η παρουσία του trikalanews.gr, αιφνιδίασε τον Ιερέα και όπως έγινε γνωστό λίγη ώρα αργότερα, πάρθηκε πίσω η απόφαση να πουληθεί το ακίνητο και αναβλήθηκε ο αυριανός σχετικός διαγωνισμός…

Στην εξέλιξη αυτή συνετέλεσε το γεγονός ότι ο ένας από τους τέσσερις Επιτρόπους της Εκκλησίας, που ήταν παρόν στην επεισοδιακή σημερινή συνάντηση του Ιερέα με τους κατοίκους, δήλωσε ότι αποσύρει την υπογραφή του, τονίζοντας «Δεν μπορώ να τα βάλω με όλο το χωριό».

Την ίδια ώρα δεύτερος Επίτροπος της συγκεκριμένης Εκκλησίας πληροφορούσε τους κατοίκους ότι θα αποσύρει και αυτός την υπογραφή του σχετικά με την έγκριση για την πώληση του ακινήτου.

πηγή:trikalanews.gr

Η Σούλα, οι κηπουροί κι ο… μαχαραγιάς ο Νίκος!!!

Έξαλλη με τους ίδιους τους υπουργούς και τα κορυφαία στελέχη (… και καλά!) του ΠΑΣΟΚ τα οποία διαλαλούν ότι δεν διάβασαν το Μνημόνιο, αλλά… το εφάρμοσαν απλά, παραμένει η Σούλα Μερεντίτη.

«Εγώ ως απλή βουλευτής διάβασα το συνοπτικό σημείωμα» δήλωνε το πρωί της Τετάρτης στη Λέσχη «και το ψήφισα γιατί έβαλα πάνω απ’ όλα τη σωτηρία της πατρίδας». Η ίδια σε άλλες ραδιοφωνικές της δηλώσεις (Ζυγός) δεν έκρυβε την έντονη ενόχλησή της για το περιβάλλον του Γιώργου Παπανδρέου λέγοντας χαρακτηριστικά πως «εκτός από αυτούς που λιάζονταν στους… κήπους, είχαμε και τον μαχαραγιά τον Νίκο να πουλάει μυαλό»!!!... Άδικο έχει;…
πηγή:trikalavoice.gr