Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Να λοιπόν που δεν ψηφίστηκε νόμος, κι όμως δεν έπεσε η κυβέρνηση!!!

Μας έχουν πάρει τα μυαλά, τόσα χρόνια, με την προπαγάνδα τους πως αν δεν ψηφιστεί κάποιος νόμος, θα πέσει η κυβέρνηση, ενώ αντιθέτως το Σύνταγμα αφήνει πλήρη ελευθερία για κατά συνείδηση ψήφο στον κάθε βουλευτή. Μας έχουν ζαλίσει κυριολεκτικά.

Πάνω σ’ αυτή την προπαγάνδα κτίστηκε ολόκληρη η πολιτική πρακτική των κομματικών μαντριών. Ο ευκολόπιστος λαός που έφαγε αμάσητη αυτή την προπαγάνδα, τόσα χρόνια τώρα, θεωρούσε ότι θα πέσει η κυβέρνηση, θα καταστραφεί η χώρα, αν τύχει και δεν ψηφιστεί ένα νομοσχέδιο που εξυπηρετούσε τα συμφέροντα κάποιων παρασίτων. Αυτή η ευκολοπιστία του λαού και η ετοιμότητά του να τιμωρήσει πολιτικά όποιον βουλευτή…. ξέκοβε από το κοπάδι, δυστυχώς τρόμαζε τους βουλευτές και τους μετέτρεπε σε πειθήνια όργανα του κάθε κομματικού αρχηγού και των συμφερόντων που κρύβονταν πίσω του.

Χθες λοιπόν, τώρα που η αρχηγική πίεση στο ΠΑΣΟΚ χαλάρωσε, οι βουλευτές απελευθερώθηκαν, δεν ψήφισαν κάποιες διατάξεις, με αποτέλεσμα η διάταξη που προέβλεπε την απελευθέρωση του ωραρίου των φαρμακείων, να μην περάσει. Και λοιπόν τι έγινε; Έπεσε μήπως η κυβέρνηση; Καταστράφηκε μήπως η χώρα; Τίποτε δεν συνέβη.

Όλα τελικά ήταν στην φαντασία μας, την οποία είχε καλλιεργήσει έτσι η προπαγάνδα του καθεστώτος.

Του Πέτρος Χασάπης
πηγή:troktiko.eu

Αυτόματη μηχανή φραπέ από το ΤΕΙ Πειραιά

Μηχανές για καφέ υπάρχουν πολλές. Για παράδειγμα για τον γαλλικό ή για τον εσπρέσο. Για τον ελληνικό καφέ όμως, τον αυθεντικά ελληνικό καφέ τον φραπέ – όχι τον τούρκικο που σχετικά πρόσφατα μετονομάσαμε σε ελληνικό – δεν υπήρχε τίποτε. Λύση στο πρόβλημα αποφάσισαν να δώσουν οι φοιτητές του τμήματος αυτοματισμού του ΤΕΙ Πειραιά.

Δημιούργησαν λοιπόν την πρώτη αυτόματη μηχανή παρασκευής φραπέ μάλλον για να καλύψει τις δικές τους ανάγκες. Η έμπνευση τους πάντως δεν είναι μόνο πρωτότυπη, είναι και απολύτως λειτουργική. Όπως φαίνεται και στο βίντεο πρόσεξαν ακόμη και την τελευταία λεπτομέρεια. Μέχρι και το καλαμάκι στο ποτήρι βάζει το μηχάνημα!

πηγη:troktiko.eu

Επιστολή της Πόπη Τσαπαvίδου «Σας Ευχαριστώ κ. Χριστιανόπουλε»

Σας ευχαριστώ κ. Χριστιανόπουλε.

Ανεξάρτητος, διαφορετικός, αυθάδης, σταθερός, αντισυμβατικός, μόνος απέναντι σε όλους τους συντεταγμένους με τα πρέπει. Με έναν τρόπο ζωής ιδιαίτερο και με τα κότσια να ζήσει βροντερά, τη ζωή αυτή, στο στενό πλαίσιο μιας πόλης μεγάλης -επειδή την λάτρεψε-, αλλά και τόσο μικρής που απομυθοποιεί εύκολα.

Μόνος απέναντι σε μυαλά κλειστά, συμβιβασμένα και υποκριτικά. Να «φωνάζει» με τον τρόπο του χρόνια τώρα.

«Είμαι απαρηγόρητος. Τίποτα δεν σώζει την Ελλάδα. Τίποτα». Είπε, φώναξε και –τι κρίμα, τι άδικο- κάποιοι έμειναν να σχολιάζουν τον τόνο της φωνής. Το ιδιαίτερο του λόγου του.

Ο Ντίνος Χριστιανόπουλος ήταν εκεί, δίπλα μου, στο παραθύρι. Αφορμή για την πρόσκληση, η άρνησή του να παραλάβει το μεγάλο βραβείο του Υπουργείου Πολιτισμού, για το σύνολο του έργου του.

«Εγώ είμαι συνεπής, εσείς δεν είστε ενήμερη» με μάλωσε θυμωμένος που δεν θεώρησα απολύτως φυσιολογική τη στάση του. Και είχε δίκιο. Του έκανα μια ερώτηση την οποία είχε απαντήσει με ένα από τα καλύτερα συγγράμματά του κοντά 35 χρόνια πριν. Το «Είμαι εναντίον» ήταν η διακήρυξη ζωής του. Οι αρχές στις οποίες έμεινε πιστός σε όλη του τη ζωή. 35 χρόνια μετά παραμένει το ίδιο «εναντίον». Δεν εξαγοράζει, δεν εξαρτάται, δεν εξαργυρώνει, δεν «ξεπουλιέται», δεν προωθεί και δεν προωθείται. Αντιδρά με πράξεις και με συνέπεια.

Αυτός ο άνθρωπος λοιπόν, σήμερα, εξέφρασε την απελπισία του ότι η χώρα αυτή δεν σώζεται. Γιατί χάσαμε τον στόχο. Γιατί δεν μείναμε «εναντίον». Εμείς, οι άλλοι, οι πριν και οι μετά… Οι περισσότεροι.

Και μεις, οι περισσότεροι, τον ξαναχάσαμε τον στόχο! Μείναμε στην εύκολη προσέγγιση. Μας έκαψε ο λόγος του. Μας έτσουξε. Ποιος είναι αυτός που μιλάει έτσι; Που δεν διαβάζει εφημερίδες και δεν ξερει ποιος είναι ο πρωθυπουργός. Που δεν «υποκλίνεται» μπροστά στην τηλεοπτική κάμερα; Ποιος είναι αυτός που αγνοεί και περιφρονεί όχι μόνο δημοσιογράφους, αλλά και καταξιωμένους συναδέλφους του. Ποιος είναι αυτός που τολμά να μιλά έτσι σε μια κυρία στην τελική; Ε; Πάει τα έχασε!

Είναι ο Ντίνος Χριστιανόπουλος και τα έχει τετρακόσια. Είναι ένας από τους τελευταίους μεγάλους. Ένας από τους τελευταίους σημαντικούς. Που τόσο λίγους έχει πια αυτή η χώρα, για να του ξαναπροτείνουν το μεγάλο βραβείο των γραμμάτων. (Μα καλά εκεί στο Υπουργείο πολιτισμού τόσο πολιτισμός πια! Δεν ξέρανε τι εστί Χριστιανόπουλος δεν ρώταγαν; Δεν έψαχναν στο google βρε αδελφέ, για να μην φανεί η μιζέρια μας η εθνική και η πνευματική μας φτώχεια;)

Είναι ο Ντίνος Χριστιανόπουλος που του έκοψαν τη σύνταξη και έσφιξε το ζωνάρι αλλά ζει μια χαρά και σήμερα. Γιατί δεν την καταπίνει αμάσητη την «τροφή». Αντιθέτως την φτύνει στα μούτρα αυτών που ΔΕΝ είναι «εναντίον».

«Είμαι απαρηγόρητος. Τίποτα δεν σώζει την Ελλάδα. Τίποτα». αυτό φώναξε σήμερα με τον δικό του τρόπο. Το ακούσατε;


Σας ευχαριστώ κ. Χριστιανόπουλε, που μας αποδείξατε ότι υπάρχουν ακόμα φρέσκοι άνθρωποι, με ισχυρό σύστημα αξιών! Ότι δηλαδή, υπάρχει ελπίδα.







πηγή:ipop.gr

Χριστιανόπουλος σε Τσαπανίδου: «Με το ζόρι σας ανέχομαι» [βίντεο]

Υπάρχουν ορισμένοι άνθρωποι που αρέσκονται στο να γίνονται αντιπαθείς, ο καθένας για τους δικούς του λόγους, και μάλλον ένας από αυτούς είναι και ο προσφάτως βραβευμένος ποιητής Ντίνος Χριστιανόπουλος, ο οποίος σε συνέντευξή του στην εκπομπή της Πόπης Τσαπανίδου, ξεσπάθωσε.

Με το «καλημέρα σας», ο κ. Χριστιανόπουλος άρχισε να επιτίθεται στην Πόπη Τσαπανίδου και δεν σταμάτησε όση ώρα παρέμεινε στο τηλεοπτικό παράθυρο. «Γιατί θέλετε να τα ξέρετε όλα; Να μάθετε να μη ρωτάτε! Όλα αυτά τα έχω γράψει εδώ και 30 χρόνια και έρχεστε εσείς και δεν ξέρετε τίποτε! Ούτε ακούσατε, ούτε διαβάσατε! Εγώ είμαι συνεπής, εσείς δεν είστε ενήμερη!», ήταν μόνο μερικά από αυτά που της έσουρε επειδή τον ρώτησε γιατί δεν δέχεται τη βράβευσή του.

Όταν εκείνη τον ρώτησε γιατί της επιτίθεται η απάντησή του ήταν: «Δεν ξέρω καν τη φάτσα σας! Τι να επιτεθώ... Το θέμα είναι ότι δεν είστε καλά ενημερωμένη για το πόσο μυστήρια περίπτωση είμαι, ας πω στριμμένος», ενώ λίγο αργότερα είπε: «Έχω εκνευρισμό με τους συναδέλφους σας που μου έχουν πρήξει το συκώτι, εδώ και τρεις μέρες! Δεν σας θυμάμαι! Σας μιλώ όχι για την αξία σας, αλλά γιατί με ακούν κάποιοι, το καταλάβατε; Με πολύ ζόρι σας ανέχομαι αυτή τη στιγμή και για λόγους ευγενείας δεν σας έδιωξα».

Από την πλευρά της, η δημοσιογράφος χειρίστηκε το θέμα με πραγματικό επαγγελματισμό, χαμογελώντας και διατηρώντας τον τόνο της ήρεμο, απέναντι στις λεκτικές προσβολές που δέχτηκε.

πηγή:iefimerida.gr

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Αστακός, γιατί... η κρίση θέλει καλοπέραση


Το Ελαφάκι Που «Λιώνει» Τις Καρδιές Των Χρηστών Του YouTube!

Και ποιος δε δάκρυσε με τον μικρό Bambi της κλασικής ταινία της Disney…

Το παρακάτω βίντεο που κάνει τις τελευταίες μέρες το γύρο του διαδικτύου, έχει καταφέρει να συγκινήσει ακόμη και τους πιο σκληρούς του YouTube.

Δείτε το νεογέννητο ελαφάκι και τα πρώτα του βήματα σε ένα υπέροχο βίντεο στην άγρια φύση.

Δωρεάν test pap για μία εβδομάδα!

Δωρεάν test pap για όλες τις γυναίκες και μάλιστα χωρίς ραντεβού, προσφέρεται από 40 μεγάλα δημόσια νοσοκομεία της χώρας μας, από σήμερα Τετάρτη, 25 Ιανουαρίου έως και την 1 Φεβρουαρίου 2012.

Το πρόγραμμα δωρεάν πληθυσμιακού προσυμπτωματικού ελέγχου πραγματοποιείται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά με αφορμή την Ευρωπαϊκή εβδομάδα πρόληψης του καρκίνου του τραχήλου της μήτρας.

Περισσότερες πληροφορίες για το κοινό σχετικά με την πρόληψη του καρκίνου βρίσκονται αναρτημένες στην ιστοσελίδα www.anticancer.gov.gr.

Τα νοσοκομεία στα οποία μπορούν να απευθύνονται οι ενδιαφερόμενες είναι τα ακόλουθα:

1Η ΥΠΕ
1. ΓΕΝ. ΝΟΣ. Ν. ΙΩΝΙΑΣ«Η ΑΓ.ΟΛΓΑ»
2. ΓΝΜ «ΕΛΕΝΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ»
3. AONA «O ΑΓΙΟΣ ΣΑΒΒΑΣ»,
4. ΟΓΚΟΛ. ΝΟΣ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ «ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ»,
5. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΟΛΥΚΛΙΝΙΚΗΣ, ΤΕΩΣ 3Ο ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΙΚΑ
6. ΠΡΩΗΝ 7Ο ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΙΚΑ, ΟΔΟΣ ΚΑΥΤΑΝΤΖΟΓΛΟΥ
7. ΠΡΩΗΝ 1Ο ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΙΚΑ
8. ΓΕΝ. ΝΟΣ. ΑΤΤΙΚΗΣ«ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ»

2Η ΥΠΕ
9. Π.Γ.Ν. "ΑΤΤΙΚΟΝ
10. ΓΕΝ. ΝΟΣ. ΝΙΚΑΙΑΣ «AΓ.ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ»
11. Γ.Ν.Ε. "ΘΡΙΑΣΙΟ
12. ΓΕΝ. ΝΟΣ. ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ «ΒΟΣΤΑΝΕΙΟ»

3Η ΥΠΕ
13. ΓΝΘ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ
14. ΓΕΝ. ΝΟΣ. ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
15. ΓΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ
16. ΓΕΝ. ΝΟΣ. ΦΛΩΡΙΝΑΣ«ΕΛΕΝΗ Θ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ»
17. ΓΕΝ. ΝΟΣ. ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
18. Γ.Ν. ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ «ΜΠΟΔΟΣΑΚΕΙΟ»

4Η ΥΠΕ
19. Α. Ν. Θ. ΘΕΑΓΕΝΕΙΟ
20. Γ. Ν. Θ. «ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟ»
21. ΓΝ ΚΙΛΚΙΣ
22. ΓΝ ΣΕΡΡΩΝ
23. ΓΝ ΔΡΑΜΑΣ
24. ΓΝ ΚΑΒΑΛΑΣ
25. ΓΝ ΞΑΝΘΗΣ
26. ΓΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ «ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ»
27. ΠΑΝ. Γ.Ν. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ
28. ΓΝ ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟΥ

5Η ΥΠΕ
29. ΓΝ ΒΟΛΟΥ «ΑΧΙΛΛΟΠΟΥΛΕΙΟ»
30. ΓΝ ΧΑΛΚΙΔΑΣ

6Η ΥΠΕ
31. ΓΝ ΣΠΑΡΤΗΣ
32. ΓΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ «ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑ»
33. ΠΑΝ. ΓΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
34. ΓΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
35. ΓΝ ΤΡΙΠΟΛΗΣ
36. ΓΝ ΠΑΤΡΩΝ «ΑΓ. ΑΝΔΡΕΑΣ»

7Η ΥΠΕ
37. ΓΝ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «ΒΕΝΙΖΕΛΕΙΟ-ΠΑΝΑΝΕΙΟ»
38. ΓΝ ΧΑΝΙΩΝ «ΑΓ. ΑΝΔΡΕΑΣ»
39. ΓΝ ΡΕΘΥΜΝΗΣ
40. ΓΝ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
πηγή:briefingnews.gr

ΕΚΑΒ: ΕΔΕ για το θάνατο του Θ. Αγγελόπουλου

Ένορκη Διοικητική Εξέταση διέταξε ο πρόεδρος του ΕΚΑΒ, Γιάννης Ροτζιώκος, ώστε να διευκρινιστεί τυχόν καθυστέρηση άφιξης ασφενοφόρου στο σημείο του ατυχήματος του Θόδωρου Αγγελόπουλου.

Σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας, ο σκηνοθέτης μεταφέρθηκε με δική του βούληση στο Νοσοκομείο «Μετροπόλιταν», ενώ, σύμφωνα με τον κ. Ροτζιώκο, το ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ απλώς πρόσφερε τις πρώτες βοήθειες στον σκηνοθέτη.

Ο Θόδωρος Αγγελόπουλος τραυματίστηκε σοβαρά χθες το απόγευμα από διερχόμενη μοτοσικλέτα στη Δραπετσώνα, κατά τη διάρκεια γυρισμάτων της ταινίας του «Η άλλη θάλασσα».

Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο του Φαλήρου με συντριπτικά κατάγματα, κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις και εσωτερική αιμορραγία και εισήχθη σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας. Οι γιατροί έδωσαν μάχη για να κρατηθεί στη ζωή, αλλά δυστυχώς, λίγο πριν τα μεσάνυχτα, εξέπνευσε.
πηγή:protothema.gr

Συμφωνία ΓΣΕΕ - εργοδοτών για δώρα και κατώτατο μισθό

Στη διατήρηση του κατώτατου μισθού, καθώς και στη διατήρηση του 13ου και 14ου μισθού συγκλίνουν οι εργοδότες και η ΓΣΕΕ, ενώ στην επόμενη συνάντηση αναμένεται να κληθεί και εκπρόσωπος της κυβέρνησης.

Μετά την κρίσιμη συνάντηση που είχαν, ο πρόεδρος του ΣΕΒ Δημήτρης Δασκαλόπουλος σημείωσε ότι: «Η ΓΣΕΕ επέμεινε δεν συζητά θέματα συλλογικής σύμβασης, ενώ ο ΣΕΒ προσήλθε χωρίς κόκκινες γραμμές. Είμαστε συνταξιδιώτες σε ένα καράβι που βουλιάζει», ενώ πρόσθεσε ότι πρέπει να υπάρξει αναλυτικός διάλογος.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ, Γ. Παναγόπουλος επεσήμανε ότι «Αυτά τα ζητήματα δεν λύνονται με νομοθετικές παρεμβάσεις» και ζήτησε από τους βουλευτές να μην ψηφίσουν μια ρύθμιση που θα μειώνει των κατώτατο μισθό ή θα καταργεί τα δώρα.


Σε χθεσινή του ανακοίνωση ο ΣΕΒ υπογράμμιζε ότι επιδιώκει να διασφαλίσει «το δίχτυ προστασίας που προσφέρει η Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας για τα κατώτατα ημερομίσθια και μισθούς, χωρίς αλλαγές προς τα πάνω ή προς τα κάτω για όσο διαρκεί η κρίση».

Υπενθύμιζε παράλληλα ότι έχει υπογράψει τη διασφάλιση του 13ου και 14ου μισθού, στο πλαίσιο της τελευταίας Εθνικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.
πηγή:24h.gr

Ελληνικά ομόλογα αγόρασε η Bild!

Η Bild , η γερμανική εφημερίδα, που από την αρχή της ελληνικής κρίσης, είχε προβεί σε λαϊκίστικες επιθέσεις κατά της χώρας μας, αγόρασε ελληνικά ομόλογα.

Σε σημερινό δημοσίευμά της, αναφέρει ότι υπάρχει πιθανότητα τα ελληνικά ομόλογα να αποφέρουν σημαντικά κέρδη σε σύντομο χρονικό διάστημα και διευκρινίζει ότι έχει στην κατοχή της ένα ομόλογο, αξίας 5.179 ευρώ, το οποίο λήγει στις 20.3.2012 και ένα δεύτερο, αξίας 4.946 ευρώ, με ημερομηνία λήξης στις 20.5.2013.

Πάντως, το δημοσίευμα επισημαίνει ότι, αν η Ελλάδα χρεοκοπήσει, η επένδυση θα αποδειχθεί αποτυχημένη, αλλά σε περίπτωση που τα δύο ομόλογα αποδώσουν κέρδη, που υπολογίζεται να διπλασιάσουν το επενδεδυμένο ποσό, η εφημερίδα δεν θα κρατήσει τα χρήματα, αλλά θα τα δωρίσει.
πηγή:24h.gr