Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Ξέχασε το σκύλο του έξω από το ασανσέρ κρατώντας τον με το λουρί!(VIDEO)

H αφηρημάδα σε όλο της το μεγαλείο! Ο άνθρωπος που θα θαυμάσετε στο βίντεο μπήκε μέσα στο ασανσέρ, κρατώντας το σκύλο του από το λουράκι! Η πόρτα, όμως, έκλεισε, πριν ο σκύλος προλάβει να μπει μέσα!

Δεν είναι διαφήμιση, δεν είναι αστείο βίντεο! Τουλάχιστον είχε αίσια έκβαση για το κακόμοιρο το σκυλάκι που...πέταξε έξω από το ασανσέρ, μιας και το λουράκι του ήταν πιασμένο στην άλλη άκρη του ανελκυστήρα που ανέβαινε σε άλλο όροφο με το αφηρημένο αφεντικό του!

Δείτε το βίντεο  
 πηγή:zappit.gr 

Έδειραν μέχρι θανάτου και κρέμασαν αθώα παιδιά στο Πακιστάν (video)

Απάνθρωπες είναι οι σκηνές που μετέδωσε η τηλεόραση του Πακιστάν από το βασανισμό δύο αδελφιών 15 και 17 ετών, του Μοΐζ και του Μανίμπ, επειδή δήθεν έκλεψαν.

Τα δύο μικρά αδέλφια χτυπήθηκαν άγρια με ξύλα μέχρι θανάτου από το μενόμενο πλήθος και κανένας από τους παρευρισκόμενους δεν έδειξε οίκτο για τις δύο αυτές ψυχές, παρά τις απεγνωσμένες κραυγές τους για βοήθεια.

Οι τέσσερις αστυνομικοί που ήταν μπροστά στις σκηνές βίας στέκονταν άπραγοι και απλά κοιτούσαν το πλήθος να ξυλοκοπά μέχρι θανάτου τα δύο ανήλικα παιδιά. Το πλήθος είχε τέτοιο μίσος που δε σταμάτησε ούτε όταν τα παιδιά πέθαναν. Αντιθέτως έσυραν τα νεκρά σωματάκια τους στο δρόμο και τα κρέμασαν από μια ξύλινη δοκό.

Το ακόμη πιο τραγικό της υπόθεσης είναι ότι, τα δύο παιδιά ξυλοκοπήθηκαν άδικα.
Κατηγορήθηκαν για την κλοπή που έγινε σε ένα γήπεδο κρίκετ που σύχναζαν εκεί. Επείδη τα είδαν να κρατούν έναν αθλητικό σάκο θεωρήθηκε ότι ήταν οι δράστες της κλοπής. Αποδείχθηκε, δυστυχώς για αυτά όμως εκ των υστέρων ότι, ουδεμία σχέση είχαν με το συμβάν.

Το θέμα πήρε τεράστιες διαστάσεις εντός και εκτός της χώρας και ο Υπουργός Εσωτερικών του Πακιστάν δήλωσε ότι, «θα συνεργαστούμε για να βρούμε τους ενόχους πάση θυσία». Μάλιστα εν βρασμώ ψυχής δήλωσε ότι, «θα κρεμάσουμε τους ενόχους εκεί που κρέμασαν τα δύο αδέλφια».



ΠΡΟΣΟΧΗ: ΣΚΛΗΡΕΣ ΣΚΗΝΕΣ ΒΙΑΣ.
πατήστε εδώ για να δείτε το video

Το βίντεο προκαλεί σάλο παγκοσμίως....Σκληρές σκηνές: Αστυνομικός πυροβολεί με μανία ύποπτο μέχρι να ξεψυχήσει

Ένα φοβερά ανατριχιαστικό βίντεο, που κάνει τον γύρο του διαδικτύου από χθες δείχνει την ωμή βιαιότητα ενός αστυνομικού, ο οποίος πυροβολεί με μανία έναν ύποπτο για κλοπή μέχρι να τον σκοτώσει.

Ακόμα πιο τραγικό είναι το γεγονός πώς ο νεαρός που τραβάει το βίντεο μέσα από το αμάξι γελάει με το θέαμα.

Το περιστατικό σημειώθηκε στο Λος Άντζελες, την ώρα που ο ύποπτος έβγαινε από fast food.

Τώρα ο άνδρας υποστηρίζει πώς ο νεαρός πέθανε στο νοσοκομείο, όπως ο νεαρός που τράβηξε το βίντεο ισχυρίζεται ότι το θύμα ήταν νεκρό κατά την μεταφορά του.


πηγή:tragiko.com

ΣΟΚ: Άνοιξε την πόρτα και είδε το παιδί της νεκρό!

Οικογενειακή τραγωδία στη Θήβα, με έναν 36χρονο να τερματίζει τη ζωή του, χρησιμοποιώντας την καραμπίνα του πατέρα του!

Το τραγικό συμβάν έλαβε χώρα το απόγευμα της Δευτέρας στο Μελισσοχώρι Θηβών. Ο 36χρονος, που διέμενε με τους γονείς του, αντιμετώπιζε ψυχολογικά προβλήματα, αλλά ελάχιστοι μπορούσαν να φανταστούν τι θα επακολουθούσε Ο άνδρας το είχε πάρει απόφαση!

Αφού πήρε την κυνηγετική καραμπίνα του πατέρα του, αυτοπυροβολήθηκε στην κοιλιακή χώρα.
Τον 36χρονο, που κείτονταν στο πάτωμα του υπνοδωματίου του, βρήκε η μητέρα του!
Η αστυνομία διεξάγει προανάκριση, ωστόσο όλα δείχνουν ότι πρόκειται για αυτοκτονία…

πηγή:prionokordela.gr

Ιαπωνία: Εμπορικό έλλειμμα για πρώτη φορά μετά από 31 χρόνια

Για πρώτη φορά, μετά από 31χρόνια, η Ιαπωνία παρουσίασε εμπορικό έλλειμμα, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργού Οικονομικών της χώρας.

Το εμπορικό ισοζύγιο άγγιξε "κόκκινο" στο τέλος του 2011 για πρώτη φορά μετά το 1980, εξ΄ αιτίας, μεταξύ άλλων, του σεισμού που έπληξε την Ιαπωνία στις 11 Μαίου και της ισοτιμίας του γεν.

Το έλλειμμα άγγιξε τα 2.492,7 δισ γεν (περίπου 25 δισ ευρώ) καθ΄ όλη τη διάρκεια του περασμένου έτους. Μόνο για το Δεκέμβριο το έλλειμα ανήλθε στα 205,1 δισ γεν (2,05 δισ ευρώ).
πηγή:newscode.gr

Μιχελάκης: Ξαφνικά ανακάλυψαν ότι το Μνημόνιο είναι λάθος

Στην ψηφοφορία για το πολυνομοσχέδιο που προκάλεσε αναταραχή στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ και στο μνημόνιο, αναφέρθηκε ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ Γιάννης Μιχελάκης.

Μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ, ο κ. Μιχελάκης είπε το ΠΑΣΟΚ μετέφερε τα εσωκομματικά του προβλήματα στη Βουλή και τη χώρα, ενώ για τις απουσίες στελεχών της ΝΔ από τη Βουλή κατά την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου, υποστήριξε ότι η στάση της αξιωματικής αντιπολίτευσης στη Βουλή ήταν υπεύθυνη.

Με αφορμή τις δηλώσεις Σημίτη, Χρυσοχοΐδη και Κατσέλη για το μνημόνιο, δήλωσε ότι «ξαφνικά όλοι ανακαλύψανε ότι το μνημόνιο είναι λάθος, ενώ παλιά ο Σαμαράς ήταν ο λαϊκιστής».

«Οι άνθρωποι πήραν ένα πράγμα που δεν το διάβασαν και το στήριξαν (...) η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ ήταν μία κακή κυβέρνηση» σημείωσε.

Χαρακτήρισε δεδομένη την αυτοδυναμία της ΝΔ στις προσεχείς εκλογές, δηλώνοντας ότι στις 8 Απριλίου ο κόσμος θα αποφασίσει.
πηγή:newsbomb.gr

Ρεκόρ τηλεθέασης το "Κυριακή στο χωριό " στο Περτούλι

Κάθε ρεκόρ τηλεθέασης ξεπέρασε η τελευταία εκπομπή «Κυριακή στο χωριό» που προβλήθηκε στις 22 Ιανουαρίου, στις 14.00 και ήταν αφιερωμένη στο Περτούλι του Δήμου Πύλης Τρικάλων.

H τηλεθέασή της βάση των πανελλαδικών μετρήσεων έφτασε μέσο όρο στο 13,9% αποδεικνύοντας ότι η αγάπη των τηλεθεατών αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο καθώς κάθε καινούργιο επεισόδιο προσελκύει ανοδικά το ενδιαφέρον του κόσμου.

Οι αντίξοες καιρικές συνθήκες και η δυνατή χιονόπτωση που επικρατούσαν κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων έδωσαν στο τηλεοπτικό κοινό την αυθεντική εικόνα του πανέμορφου χιονισμένου ορεινού προορισμού καθώς επίσης και την ελκυστική καταγραφή της εκπομπής στην κατάλευκη πλατεία του Περτουλίου με τους κατοίκους του χωριού επί ποδός να παρουσιάζουν τα ήθη, τα έθιμα και τον πολιτισμό τους.
Η εκπομπή παρά το ότι προβλήθηκε μία ώρα νωρίτερα από τη σταθερή της παρουσίαση δε φάνηκε ούτε μία στιγμή να χάνει το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού αγγίζοντας σε πεντάλεπτα στη Θεσσαλονίκη εως και 31,7%, στο υπ. Ελλάδας 20,8% ενώ πανελλαδικά άγγιξε 18,3% (476.199 τηλεθεατές).
πηγή:trikalain.gr

Συνάντηση Ν. Λέγκα με φοιτητές για ΤΕΙ και ΤΕΦΑΑ

Οι εξελίξεις σχετικά με τα Τμήματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης που λειτουργούν στα Τρίκαλα ήταν το αντικείμενο της συνάντησης του Βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας και πρώην Υφυπουργού Ν. Λέγκα με εκπροσώπους της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ στα ΤΕΙ και στα ΤΕΦΑΑ.

Στη διάρκεια της ο βουλευτής είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί για τις ανησυχίες και για τις θέσεις των φοιτητών και ταυτοχρόνως να αναφερθεί με λεπτομέρεια στα αποτελέσματα των παρεμβάσεών του και των συναντήσεων που είχε με τον αν. Υπουργό Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλο, τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Αγοραστό και με τη Διοίκηση του ΤΕΙ Λάρισας.


Οι φοιτητές επανέλαβαν ότι δεν μπορεί να μπαίνουν στην ίδια ζυγαριά Τμήματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης που ήδη λειτουργούν στα Τρίκαλα με Σχολές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης τύπου Επαγγελματικού Λυκείου (Αγροτικό Λύκειο). Υπογράμμισαν δε ότι περίμεναν να υπάρχει πιο ισχυρή διεκδικητική αντίληψη στο Νομό αλλά και μεγαλύτερη υποστήριξη αφού οι Σχολές που λειτουργούν δέχτηκαν επίθεση και εκ των έσω. Επεσήμαναν επίσης ότι δεν έγιναν- ενώ θα έπρεπε να γίνουν- προσπάθειες προκειμένου να έρθει πιο κοντά η φοιτητική και η εκπαιδευτική κοινότητα με την τοπική κοινωνία.

Ο κ. Λέγκας συνεχάρη τους φοιτητές για τη στάση τους τονίζοντας ότι συνέβαλλαν τόσο με τις δημόσιες αναφορές όσο και με συγκεκριμένες ενέργειες στο να αποτραπεί σε αυτή τη φάση, η μεταφορά και η κατάργηση των τμημάτων που λειτουργούν στα Τρίκαλα αλλά και να αφυπνίσουν τα διεκδικητικά αισθήματα του Νομού.

Παράλληλα, ο βουλευτής της αξιωματικής αντιπολίτευσης εξέφρασε το γενικότερο προβληματισμό του τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι «η απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του ΤΕΙ Λάρισας φοβούμαι ότι «ρίχνει στάχτη στα μάτια». Κι αυτό γιατί ήδη κάποιοι επιδίδονται στη σύνταξη του κειμένου της Ληξιαρχικής Πράξης «απόσυρσης» των Τρικαλινών τμημάτων.Την ανησυχία αυτή, πρόσθεσε ο κ. Λέγκας, ενισχύει το γεγονός ότι τα Παραρτήματα των Τρικάλων θα λειτουργούν πλέον «κολοβά» αφού μένει μόνο το εκπαιδευτικό έργο της μιας σχολής (Δομικών Έργων), ενώ το διοικητικό έργο θα μετακινηθεί στην ¨μητέρα σχολή¨ που ιδρύθηκε με έδρα την Λάρισα. Ταυτόχρονα δε το άλλο τμήμα της Ανακαίνισης -το οποίο είχε ¨τιμωρηθεί¨ πέρυσι με το να μην έχει εισακτέους- το χαρακτηρίζουν ¨υπό κατάργηση¨.

ακόμη και τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Ο κ Λέγκας επανέλαβε την απορία του για την εμμονή της Διοίκησης του ΤΕΙ Λάρισας να προχωρήσει άμεσα και χωρίς διάλογο διαδικασίες, οι οποίες ωστόσο δεν έχουν δρομολογηθεί από την κεντρική Διοίκηση, όπως προκύπτει από τις δεσμεύσεις του αρμόδιου αν. Υπουργού Παιδείας κατά τη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε μετά από πρωτοβουλία του Τρικαλινού βουλευτή.

Τέλος, ο βουλευτής της Ν.Δ. επεσήμανε- κάτι στο οποίο συμφώνησαν και οι φοιτητές- ότι ο δρόμος της διεκδίκησης περνά μόνο από τη μετατροπή των Τμημάτων που λειτουργούν στα Τρίκαλα σε σχολές, οι οποίες θα περιλαμβάνουν οικεία και συναφή προγράμματα σπουδών, μέσα από ένα σχεδιασμό που θα ενισχύει με τις οικονομίες κλίμακας τη βιωσιμότητα των σχολών και θα καθιστά ισχυρό εκπαιδευτικό πόλο τα Τρίκαλα όπως έγινε για την Καρδίτσα. Υπογραμμίζοντας ταυτόχρονά ότι η πρόταση αυτή προϋποθέτει τηναναγνώριση του περιφερειακού ρόλου και χαρακτήρα του ΤΕΙ Λάρισας αλλά και την ανάγκη ενίσχυσης των περιφερειακών πόλων του οι οποίοι αντί να συρρικνώνονται, θα έπρεπε να ενισχύονται. Πολύ περισσότερο που η πόλη των Τρικάλων κατέχει το θλιβερό και απαράδεκτο παγκόσμιο ρεκόρ της μικρότερης αναλογίας σπουδαστών προς τους κατοίκους της.

«Είναι σαφές», κατέληξε ο κ. Λέγκας, «ότι δεν μπορούμε να είμαστε απλοί θεατές στην «αποκαθήλωση» όλων των αναπτυξιακών κατακτήσεων του Νομού Τρικάλων. Όλοι μας έχουμε υποχρέωση να ανασκουμπωθούμε. Δεν πρέπει να αρκούμαστε σε μνημόσυνα και δηλώσεις και εκδηλώσεις κατόπιν εορτής. Πρέπει να αγωνιστούμε και να τοποθετηθούμε με καθαρές προτάσεις και όχι με μισόλογα. Ειδάλλως, για μια ακόμα φορά, θα έχουμε χάσει το τρένο και θα μετράμε αντίστροφα για το Νομό και την ανάπτυξή του »

Στη συνάντηση με τον κ. Λέγκα από την πλευρά των φοιτητών παρευρέθησαν οι Χρ. Φιλοκώστας (Υπεύθυνος Γραμματείας Πόλης), Ν. Κωστούλας (Πρόεδρος Συλλόγου Σπουδαστών και μέλος Γραμματείας Πόλης), Κ. Καρανάσιος (Υπεύθυνος ΤΕΦΑΑ Τρικάλων) και οι Π. Κάζας, Δ. Μαντζώρος και Χρ. Ρίστας (Μέλη της Γραμματείας Πόλης).
πηγή:trikalain.gr

Διαπρέπει στις ΗΠΑ το ελληνικό γιαούρτι

Έχει τρελάνει τους Αμερικανούς και αποτελεί μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές τροφίμων στις ΗΠΑ. Το ελληνικό γιαούρτι φέρνει κέρδη για ελληνικές αλλά και ξένες επιχειρήσεις αναγκάζοντας ακόμα και μεγάλες πολυεθνικές να στραφούν στην παραγωγή του.

Η ελληνική εταιρεία ΦΑΓΕ, η οποία κατέχει σήμερα τη δεύτερη θέση σε πωλήσεις στην αμερικανική αγορά προϊόντων ελληνικού γιαουρτιού (ξεπερνούν τα 140 εκατ. δολάρια ετησίως), ήταν η πρώτη που άνοιξε τη συγκεκριμένη αγορά στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού το 1998. Χαρακτηριστικό γνώρισμα της μεγάλης επιτυχίας της είναι ότι κατάφερε να δημιουργήσει μια ολόκληρη κατηγορία προϊόντων με την ονομασία Greek Yogurt.

Δύο χρόνια μετά ίδρυσε τη θυγατρική Fage USA Corp και από το 2005, λόγω της αυξανόμενης ζήτησης για το ελληνικό γιαούρτι, προχώρησε στην κατασκευή εργοστασίου στα περίχωρα της Νέας Υόρκης (λειτουργεί από το 2008) πραγματοποιώντας μέχρι σήμερα επένδυση που υπερβαίνει συνολικά τα 160 εκατ. δολάρια. Η εταιρεία σχεδιάζει εντός του 2012 να επεκτείνει την παραγωγική της δυνατότητα καθώς ήδη έχει εξασφαλίσει τις σχετικές άδειες από τις αρμόδιες Αρχές.

Και ενώ η ΦΑΓΕ καταγράφει τρελές πωλήσεις στην αμερικανική αγορά, με το Total να παρουσιάζει αύξηση 70,9% και μερίδιο της τάξης του 4% στη συνολική αγορά γιαουρτιού, η παραγωγή ελληνικού γιαουρτιού στην αμερικανική αγορά έχει εξελιχθεί σε μάχη ανάμεσα σε μεγάλες αλλά και μικρότερες επιχειρήσεις, πολλές από τις οποίες επιλέγουν για τα προϊόντα τους ονόματα που παραπέμπουν στην Ελλάδα.

Η Kraft Foods, η οποία είχε εγκαταλείψει εντελώς τον κλάδο του γιαουρτιού το 2004, εισήλθε εκ νέου με το στραγγιστό Athenos. Η Stonyfield Farm (του ομίλου Danone) διαθέτει το γιαούρτι Oikos, ενώ το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στην κατηγορία κατέχει το Chobani της εταιρείας Agrofarma (του τούρκου επιχειρηματία Χαμντί Ουλουκαγιά). Επίσης δραστηριοποιούνται και μικρότερες επιχειρήσεις ομογενών. Επίσης το ταξίδι της στην Αμερική έχει ξεκινήσει από τον Απρίλιο του 2010 και η Ολυμπος με το προϊόν της Original Greek Υogurt σε σούπερ μάρκετ της Νέας Υόρκης, της Μασαχουσέτης και του Κονέκτικατ.

Το 10% της αγοράς. Ηδη υπολογίζεται ότι το ελληνικού τύπου γιαούρτι κατέχει το 10% μιας αγοράς που συνολικά εκτιμάται ότι ξεπερνά τα 6 δισ. δολάρια σε ετήσια βάση. Το 2010 η αξία της αγοράς ελληνικού γιαουρτιού, αν και είναι ακριβότερο, αυξήθηκε κατά 160% και κατά 203% σε όγκο, όταν η συνολική αγορά γιαουρτιού στην Αμερική κατέγραψε μονοψήφια ποσοστά αύξησης.

Οι προβλέψεις για το μέλλον είναι ευοίωνες καθώς ο μέσος Αμερικανός καταναλώνει σημαντικά λιγότερες ποσότητες γιαουρτιού από τον μέσο Ευρωπαίο, γεγονός που μπορεί να αποτελέσει κίνητρο και για άλλες ελληνικές επιχειρήσεις να κυνηγήσουν το αμερικανικό όνειρο.

Μεγάλη επιτυχία: ο Σκανδαλίδης, ανακάλυψε κενό ηγεσίας στο ΠΑΣΟΚ

Το φως το αληθινό… είδε (και) ο Σκανδαλίδης και μίλησε – όψιμα είναι η αλήθεια – για το μπάχαλο που επικρατεί εδώ και μήνες στο κόμμα του. Ο υπουργός Γεωργίας σε δήλωσή του μιλά για «κενό ηγεσίας και πολιτικής διεύθυνσης στην Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ» και ζητεί από τον Γιώργο Παπανδρέου, να συγκαλέσει άμεσα την κοινοβουλευτική ομάδα για να συζητήσει τη διάταξη μάχης και τους στόχους και να εκλέξει τον πρόεδρό της.

Σιγά σιγά! Μην… βιάζεστε! Ας γυρίσει με το καλό από την τροπική Κόστα Ρίκα ο ΓΑΠ, και μετά του το λέτε..!

Μην του χαλάσετε και τις διακοπές, «σύντροφε» Σκανδαλίδη.
πηγή:kentrinews.gr