Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Στα 2 ευρώ θα φθάσει η αμόλυβδη!

Μεγάλη αύξηση στις τιμές των καυσίμων προέβλεψε ο πρόεδρος των βενζινοπωλών Μιχάλης Κιούσης, με αφορμή το εμπάργκο της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο πετρέλαιο του Ιράν.

Μιλώντας στον Βήμα FM, ο κ. Κιούσης είπε ότι η τιμή της αμόλυβδης μπορεί να αγγίξει και τα 2 ευρώ το λίτρο, ενώ στη διεθνή αγορά η τιμή του αργού θα φτάσει τα 120-130 δολάρια το βαρέλι.

Ο κ. Κιούσης είπε ότι οι εισαγωγές πετρελαίου από το Ιράν είναι της τάξεως του 20%-22%, σημειώνοντας ότι η χώρα μας έχει τις ακριβότερες τιμές καυσίμων στην Ευρώπη.

Μετά την απόφαση για την επιβολή εμπάργκο, η Ελλάδα θα κληθεί να αναζητήσει εναλλακτικές πηγές για τον εφοδιασμό της σε πετρέλαιο.

Η αύξηση στις τιμές των καυσίμων είναι ήδη ορατή.

Τη Δευτέρα, η μέση τιμή της αμόλυβδης διαμορφωνόταν στα 1,705 ευρώ ανά λίτρο έχοντας αυξηθεί σχεδόν 8 λεπτά από τα μέσα Δεκεμβρίου.

Αντίστοιχα το πετρέλαιο θέρμανσης διαμορφώνεται κατά μέσο όρο στα 1,01 ευρώ από 95 - 97 λεπτά που ήταν τον Δεκέμβριο.
πηγή:newsbomb.gr

Χρυσοχοϊδης: Δεν διάβασα το Μνημόνιο -VIDEO

Σε μία άκρως κυνική ομολογία προέβη ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ο οποίος παραδέχθηκε ότι «δεν διάβασε το μνημόνιο».


«Δεν διάβασα το μνημόνιο, γιατί είχα άλλες υποχρεώσεις, είχα άλλα καθήκοντα. Είχα να αντιμετωπίσω το έγκλημα ως υπουργός Προστασίας του Πολίτη, δεν ήταν δική μου δουλειά να μελετήσω το μνημόνιο», είπε χαρακτηριστικά.

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο κ. Χρυσοχοϊδης ανέφερε ότι το μνημόνιο υπογράφηκε κάτω από συνθήκες πανικού γιατί υπήρχε το ενδεχόμενο παύσης πληρωμών και στηρίχθηκε σε κάποιες παραδοχές που δεν ανταποκρίνονταν στην πραγματικότητα με ασφυκτικά χρονοδιαγράμματα και μέτρα που χτυπούσαν την αγορά.

Εμφανίστηκε επίσης σύμφωνος με όσα είπε ο πρώην πρωθυπουργός Κώστας Σημίτης στο Βερολίνο.

«Η διαπραγμάτευση έγινε πολύ οριζόντια, και έκανε αισιόδοξη και απλοϊκή πρόβλεψη ότι τα πράγματα θα εξελίσσονταν με έναν τρόπο, τα πράγματα δεν εξελίσσονται με τον τρόπο που θες εσύ. Τα αλλεπάλληλα μέτρα οδηγούσαν σε μεγαλύτερη ύφεση γιατί μείωναν τη ρευστότητα» είπε χαρακτηριστικά.

Αναφορικά με τις επικρίσεις του στον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ ανέφερε: «Δεν παίρνω πίσω τις δηλώσεις για τον Παπανδρέου, κάποιους ενοχλεί ο τόνος μου, δεν είναι θέμα αισθητικής, έχει να κάνει με τις δυσκολίες που περνάνε οι άνθρωποι».

Σύμφωνα με τον κ. Χρυσοχοΐδη, η ανάπτυξη έρχεται μέσα από ξένες κυρίως επενδύσεις και οι επενδυτές δεν πρόκειται να έρθουν αν δεν ξέρουν ότι η χώρα θα παραμείνει στο ευρώ.

Ανακοίνωσε ρευστότητα ύψους 1 δισ. ευρώ που θα χορηγηθεί το Μάρτιο στις επιχειρήσεις από τις τράπεζες μέσω της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων. «Δώσαμε 500 εκατ. από το ΕΣΠΑ σαν εγγύηση στην ΕΤΕΠ για να δώσει 1 δισ. δάνεια και τις ελληνικές εμπορικές τράπεζες το Μάρτιο για ρευστότητα στις επιχειρήσεις» είπε.

Ανακοίνωσε επίσης τον Ιούνιο νέο πρόγραμμα ύψους 1,5 δισ. ευρώ για τα μεγάλα οδικά έργα και τα έργα των σκουπιδιών μέσω ΣΔΙΤ που θα φέρει 10 χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας από το καλοκαίρι.

Ο υπουργός τόνισε ότι διαφωνεί με τη μείωση του μισθολογικού κόστους, αλλά συμφωνεί με τη μείωση των ασφαλιστικών εισφορών.

Σχετικά τέλος με το θέμα της αλλοίωσης των στοιχείων της ΕΛΣΤΑΤ, είπε: «Οι χθεσινοί εισαγγελείς δεν ασχολήθηκαν με ό,τι έκανε ο Αλογοσκούφης το 2004 (σ.σ: απογραφή), τα στοιχεία είναι επικυρωμένα από την Eurostat, είναι απαράδεκτο, άσκοπο και άτοπο αυτό που συνέβη».

πηγή:newsbomb.gr

Έκλεψαν το χρυσό μετάλλιο του πατριάρχη!

Από το ναό του Αγ.Ελευθερίου, στο προαύλιο των κλειστών φυλακών Ν.Αλικαρνασσού - Το μετάλλιο εκτός από υλική, έχει και συμβολική αξία καθώς απονέμεται σε ελάχιστους και επιφανείς

Το χρυσό μετάλλιο του Πατριάρχη Αλεξανδρείας, Θεόδωρου έβαλαν στο μάτι άγνωστοι δράστες, οι οποίοι δε δίστασαν να αποσπάσουν το μοναδικό αυτό ενθύμιο, το οποίο απονέμεται σε ελάχιστους επιφανείς με διακεκριμένη δράση. Ο πατριάρχης είχε δωρίσει το μετάλλιο, το οποίο φυλασσόταν στην εκκλησία του Αγίου Ελευθερίου, στο προαύλιο των κλειστών φυλακών Ν.Αλικαρνασσού.

Άγνωστοι δράστες φαίνεται πως είχαν προσέξει το μετάλλιο - πώς είναι δυνατόν άλλωστε να περάσει ... απαρατήρητο, αφού είναι φτιαγμένο από χρυσό 24 καρατίων, ενώ χρυσή είναι και η αλυσίδα του - και βρήκαν ευκαιρία, μέσα στο σαββατοκύριακο, να το κλέψουν.

Σύμφωνα με κάποιους, οι κλέφτες μπήκαν στην εκκλησία και άρπαξαν το μετάλλιο, πιθανότατα, το βράδυ του Σαββάτου, οπότε λόγω της καταρρακτώδους βροχής δεν κυκλοφορούσε ... ψυχή!

Το χρυσό μετάλλιο, ένας θησαυρός ανυπολόγιστης αξίας, είχε απονεμηθεί από το πατριαρχείο στον Πατριάρχη Αλεξανδρείας, Θεόδωρο, όταν εκείνος χειροτονήθηκε. Ο πατριάρχης το άφησε στην εκκλησία, ως ενθύμιο, χωρίς ωστόσο να μπορεί κι ο ίδιος να φανταστεί ότι το ορθογώνιο χρυσό μετάλλιο θα έπεφτε στα χέρια αδίστακτων κλεφτών...
πηγή:cretalive.gr

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Διαθέστε τα φάρμακα που δεν χρησιμοποιείτε στο Κοινωνικό Φαρμακείο


ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ
ΣΥΛΛΕΓΕΙ ΦΑΡΜΑΚΑ ΠΟΥ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΗΞΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ.


ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΕ ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ,
ΣΤΗΝ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗ ‘Η ΑΚΟΜΗ ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ
ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΑΥΤΑ.


ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΚΕΠ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ: 2431350130
e-mail: pma-trik@otenet.gr

Το Κοινωνικό Φαρμακείο του Νοσοκομείου στον ένα χρόνο λειτουργιάς του, συγκέντρωσε 8000 περίπου σκευάσματα (ολόκληρες ή μισές συσκευασίες) όπως και διάφορα άλλα είδη (στρώματα κατάκλισης, γάζες, πάνες κλπ.)
Άνθρωποι ευαίσθητοι έκαναν μάλιστα προσφορά, με δικά τους έξοδα και είδη χρήσιμα για άλλους ασθενείς που νοσηλεύονται στο νοσοκομείο ή είναι απαραίτητα για τη λειτουργία των κλινικών.
Λάβαμε φάρμακα, ακόμη και από ανθρώπους από άλλα μέρη μέσω ταχυδρομείου.
Έγιναν δέκα (10) αποστολές στο κοινωνικό φαρμακείο PRAXIS της Θεσσαλονίκης, δύο (2) αποστολές στο ανοιχτό πολυιατρείο των ‘’ΓΙΑΤΡΩΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ’’ και μία (1) στη δράση εξωτερικής ιεραποστολής του συλλόγου ‘’ΑΓΙΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΟΣ’’ στην Ουγκάντα.
Χορηγήθηκαν φάρμακα σε ανασφάλιστους, οικονομικούς μετανάστες, και κρατούμενους με τη βοήθεια της κοινωνικής υπηρεσίας του Νοσοκομείου.
Λάβαμε ευχαριστήριες επιστολές από το PRAXIS και τους ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
Ευχαριστούμε από την πλευρά μας όλους τους ανώνυμους πολίτες για την ανταπόκριση τους και συνεχίζουμε το έργο μας.

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Η ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ

Εγκρίθηκε υπό όρους η συγχώνευση Alpha - Eurobank

Μετά από απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού ανακοίνωσε σήμερα πως εγκρίνει υπό όρους την ολοκλήρωση της διαδικασίας συγχώνευσης των Alpha Bank - Eurobank.

Ειδικότερα, η Ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού συνεδρίασε σήμερα και με την υπ' αριθ. 534/VI/2012 ομόφωνη απόφασή της έκανε δεκτό, υπό όρους, το αίτημα συγχώνευσης των Alpha Bank και Eurobank, κρίνοντας ότι δεν δημιουργούνται σοβαρές αμφιβολίες ως προς τη δυνατότητά της συμπράξεως αυτής να περιορίσει σημαντικά τον ανταγωνισμό.

Για τις επιμέρους αγορές αποδοχής καρτών και πρακτορείας επιχειρηματικών απαιτήσεων (factoring), για τις οποίες είχαν εκφρασθεί αμφιβολίες ως προς το συμβατό της γνωστοποιηθείσας συγκέντρωσης με τις απαιτήσεις λειτουργίας του ανταγωνισμού, η Επιτροπή Ανταγωνισμούς αποδέχθηκε τις κατωτέρω δεσμεύσεις που πρότειναν τα μέρη και έκρινε ότι με αυτές διασφαλίζονται οι συνθήκες αποτελεσματικού ανταγωνισμού.

Ειδικότερα:

1. Για την αγορά αποδοχής καρτών, τα μέρη δεν θα προβούν σε μη διακριτική πρόσβαση/μεταχείριση στην Cardlink (στην οποία και οι δύο εταιρείες είναι μέτοχοι) τρίτων εκκαθαριστριών τραπεζών, έτσι η πρόσβαση στην υπηρεσία δικτύου, οι εκπτώσεις για την εισφορά POS και η τιμολογιακή πολιτική θα γίνεται επί ίσοις όροις για όλους τους πελάτες ανεξαρτήτως αν είναι ή όχι μέτοχοι της Cardlink. Αναφορικά με τις υπηρεσίες επεξεργασίας, τα μέρη θα εξακολουθήσουν να παρέχουν την ευχέρεια στα πιστωτικά ιδρύματα που συμβάλλονται με την ανωτέρω εταιρία και θα επιλέγουν όποιον πάροχο υπηρεσιών επεξεργασίας επιθυμούν. Δεσμεύτηκαν επίσης, ότι για διάστημα δύο ετών από την ολοκλήρωση της συγχώνευσης θα ενημερώνουν την Επιτροπή Ανταγωνισμού για τους προσφερόμενους όρους στους εκάστοτε πελάτες της Cardlink.

2. Για την αγορά πρακτορείας επιχειρηματικών δεσμεύσεων (factoring) τα μέρη θα αντικαταστήσουν τον 26ο όρο της σύμβασης πρακτορείας της Alpha Bank κατά τρόπο ώστε να αποσαφηνίζεται ότι η δέσμευση του προμηθευτή περιορίζεται σε εκείνες και μόνο τις απαιτήσεις που αποτελούν αντικείμενο της εκάστοτε σύμβασης πρακτορείας.
πηγή:newsbeast.gr

Άδειο 1 στα 4 καταστήματα, πτώση κατά 15% στα ενοίκια

Εγκαταλείπουν το κέντρο της Αθήνας οι επιχειρήσεις

Δραματική είναι η κατάσταση, που επικρατεί στην αγορά εμπορικών ακινήτων στη χώρα μας και ιδιαίτερα στο κέντρο της Αθήνας.

Υπό το βάρος συνθηκών απόλυτης έλλειψης ρευστότητας, οι επιχειρήσεις -μικρομεσαίες και μεγαλύτερες- εγκαταλείπουν το κέντρο της Αθήνας, και ιδιαίτερα τα σημεία - φιλέτα, όπου τα ενοίκια είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του ακινήτου του Ταμείου των Δημοσίων Υπαλλήλων, στο Σύνταγμα, που μισθώθηκε με κούρεμα 43%.

Σύμφωνα με στοιχεία από μεγάλα μεσιτικά γραφεία, 1 στα 4 καταστήματα τον περασμένο Αύγουστο ήταν κλειστά στο κέντρο της Αθήνας, από 1 στα 5 ένα χρόνο πριν.

Η κατάσταση εκτιμάται πως, στην αρχή της χρονιάς έχει επιδεινωθεί. Μάλιστα, σύμφωνα με τη Savills Plc, τα μεγαλύτερα ποσοστά «εγκατάλειψης» ακινήτων σε ακριβές περιοχές έχουν οδηγήσει σε μέση πτώση 15% μέσα σε ένα χρόνο.

Πάντως, τα ίδια γραφεία εκτιμούν πως, όσο θα συνεχίζεται η «εκκένωση» σημείων-φιλέτων, τόσο οι μεγάλες πολυεθνικές αλυσίδες λιανικής θα εμφανίζονται και θα τα νοικιάζουν σε τόσο χαμηλές τιμές, που -πριν από λίγα χρόνια- ουδείς θα φανταζόταν.
πηγή:newsbeast.gr

Της είπαν ότι ήταν νεκρό το... ζωντανό μωρό της !

Ενάμιση χρόνο ζούσε τον εφιάλτη της. Σήμερα είναι πραγματικά ευτυχισμένη, αφού κρατάει στα χέρια της το μωρό της, το αγγελούδι της, που της έλεγαν ότι ήταν νεκρό στην κοιλιά τους…
Το τραγικό περιστατικό συνέβη, όταν η Σέρι Γκρίφιθ από την Βρετανία ήταν μόλις 10 εβδομάδες έγκυος. Σε κάποιες εξετάσεις οι γιατροί «είδαν» ότι το μωρό της ήταν νεκρό και την ενημέρωσαν ότι πρέπει να το ρίξει και να συμπληρώσει μάλιστα μια αίτηση για την αποτέφρωση του.

Παρά τους ισχυρισμούς των γιατρών και των νοσοκόμων η ίδια ήταν πεπεισμένη ότι το πλασματάκι που μεγάλωνε μέσα της ήταν ζωντανό.
«Τους παρακαλούσα να μου κάνουν υπέρηχο, ούρλιαζα και οι νοσοκόμες μου έκλειναν το στόμα για να μην με ακούσουν», θυμάται και δακρύζει. «Συγνώμη, το μωρό έχει ‘φύγει’», μου έλεγαν.

Τελικά, πείστηκαν να μου κάνουν το υπερηχογράφημα. Έμειναν άναυδοι οι γιατροί και οι νοσοκόμοι, όταν διαπίστωσαν ότι η καρδούλα του χτυπάει ακόμα.
«Ο δεσμός μεταξύ εμένα και του μωρού έγινε ακόμα πιο δυνατός από τότε», λέει, ένα κρατάει στην αγκαλιά της το κοριτσάκι της που πριν από τρεις μέρες έκλεισε ένα χρόνο ζωής…
πηγή:kokoria.gr

Τον Σαμαρά εκπροσώπησε ο Ν.Λέγκας στις εκδηλώσεις των Βλάχων στη Θεσσαλονίκη

Απόλυτη επιτυχία σημείωσαν οι διήμερες εκδηλώσεις της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πολιτιστικών Συλλόγων Βλάχων στις οποίες τη Ν.Δ. και τον Πρόεδρο της Αντ. Σαμαρά εκπροσώπησε ο Βουλευτής Τρικάλων και πρώην Υφυπουργός Ν. Λέγκας.

Στις εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη για τα 100 χρόνια από την απελευθέρωση της πόλης, συμμετείχαν πλήθος κόσμου και δεκάδες πολιτιστικοί Σύλλογοι από όλη τη χώρα, ενώ το παρόν έδωσαν ο Υφυπουργός Υποδομών κ. Μαγκριώτης, οι βουλευτές Θεσσαλονίκης της Ν.Δ. κ. Γκιουλέκας και Ιωαννίδης, οι βουλευτές κ. Κολοκοτρώνης και Ζιώγας εκ μέρους του ΛΑΟΣ και του ΚΚΕ αντίστοιχα και ο Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης κ. Τζιτζικώστας.

Στις εκδηλώσεις παραβρέθηκαν ακόμη ο Δήμαρχος Καλαμπάκας κ. Σακελλαρίου μαζί με τους αντιδημάρχους κ.κ. Αλμπάνη και Ζαρόπουλο, η Πρόεδρος της Φιλεκπαιδευτικής Αδελφότητας Τζούρτζιας της Αθαμανίας κα. Κούτσια και ο επίτιμος Πρόεδρος κ. Μουστάκας, ο Πρόεδρος του Ευεργετικού Συλλόγου Γαρδικίου κ. Μπουντούρης, ο Πρόεδρος του Εκπολιτιστικού και Μορφωτικού Συλλόγου Μηλέας Μετσόβου κ. Γκάμας, η Πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Μαλακασίου κα. Μελέτη-Πάνου καθώς και μέλη των ανωτέρω Συλλόγων όπως και τα μέλη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πολιτιστικών Συλλόγων Βλάχων κ.κ. Τύμπας και Κωνσταντινίδης.

Στο επίκεντρο των εκδηλώσεων βρέθηκε ο ρόλος των Βλάχων, ως αναπόσπαστο και διαλεχτό τμήμα της Ρωμιοσύνης, στη συγκρότηση, διαμόρφωση κι έκφραση της νεοελληνικής ταυτότητας της Θεσσαλονίκης, «της συμβασιλεύουσας πόλης του Γένους των Ρωμαίων, της ελλαδικής πρωτεύουσας της διαχρονικής Ρωμιοσύνης», όπως τόνισε χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πολιτιστικών Συλλόγων Βλάχων κ. Μαγειρίας.

Ο Ψινάκης στην Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών

Την Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών επισκέφθηκε σήμερα το πρωί ο κ. Ηλίας Ψινάκης, ο οποίος τον τελευταίο καιρό κάνει εκστρατεία για ένα πιάτο φαγητό.

Να σημειωθεί ότι ο Μακαριώτατος αφού ενημερώθηκε για την εκστρατεία του κ. Ψινάκη, παρέπεμψε το θέμα στον αρμόδιο για τα συσσίτια Αρχιμ. Μάξιμο Παπαγιάννη, Πρωτοσύγκελο της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών.

Η συνάντηση του κ. Ψινάκη με τον Πρωτοσύγκελο της Αρχιεπισκοπής, πραγματοποιήθηκε σε θερμό κλίμα και διήρκησε πάνω 1,5 ώρα.

Να αναφερθεί ότι ο κ. Ψινάκης επισκέφτηκε την Αρχιεπισκοπή, επειδή ο αριθμός των ατόμων που χρειάζονται ένα πιάτο φαγητό την ημέρα, αυξάνεται δυστυχώς ραγδαία λόγω της κρίσης που περνάει η πατρίδα μας,

Επίσης ο κ. Ψινάκης συντονίζει ένα μεγάλο αριθμό ανθρώπων από τον καλλιτεχνικό, αθλητικό, επιστημονικό και επιχειρηματικό κόσμο που έχουν την ευαισθησία την διάθεση και την δυνατότητα να βοηθήσουν ώστε να μην λείψει σε κανέναν ένα πιάτο φαγητό που το έχει απόλυτη ανάγκη.

Μετά το πέρας της συνάντησης ο κ. Ψινάκης, σε δηλώσεις του μεταξύ άλλων ανέφερε:«Ενημερώθηκα ότι ένα πιάτο φαγητό το οποίο είναι απαραίτητο για έναν άνθρωπο που πεινάει, στοιχίζει μόνο ένα ευρώ!»

Τέλος ο Πρωτοσύγκελος από την πλευρά του, δήλωσε: «Μια ομάδα καλλιτεχνών, επιχειρηματιών και επιστημόνων τους οποίους συντονίζει ο κ. Ψινάκης, έδειξε ενδιαφέρον κάνοντας μια σοβαρή πρόταση για τα συσσίτια μας».

«Ο Μακαριώτατος, ανέθεσε το εν λόγω θέμα στη ομάδα που είναι υπεύθυνη για τα συσσίτια, ώστε να βρούνε τρόπους υλοποίησης στις προτάσεις του κ. Ψινάκη», πρόσθεσε χαρακτηριστικά ο Αρχιμ. Μάξιμος.
πηγή:romfea.gr

Ψωμιάδης: «Δεν έχω καμία σχέση με κυκλώματα»

Τί ανέφερε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στο apospasma.gr ο Παναγιώτης Ψωμιάδης για την εμπλοκή του στο κύκλωμα τοκογλύφων και εκβιαστών

Πόλεμο βλέπει ο Παναγιώτης Ψωμιάδης πίσω από την προσπάθεια εμπλοκής του ονόματός του στο κύκλωμα τοκογλύφων και εκβιαστών που δρούσε στη Θεσσαλονίκη.

«Πουλάει το όνομά μου γι’ αυτό κάποιοι εξυπνάκηδες βρήκαν την ευκαιρία να κάνουν θέμα. Θα αλλάξω όνομα για να γλιτώσω απ’ αυτούς» αναφέρει μεταξύ άλλων ο Παναγιώτης Ψωμιάδης μιλώντας αποκλειστικά στο apospasma.gr και διευκρινίζει ότι δεν έχει καμία σχέση με το κύκλωμα.
πηγή:apospasma.gr