Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Τους καπέλωσε η Διαμαντοπούλου

Κουβάλησε καμιά πενηνταριά μαζί της στην εκδήλωση της κίνησης πολιτών στην οποία ήταν κεντρική ομιλήτρια

Το φυσάει και δεν κρυώνει ο καθηγητής Ν. Αλιβιζάτος αυτό που συνέβη χθες στην παλαιά βουλή. Η κίνηση πολιτών που δημιούργησε, στην οποία συμμετέχουν 18 προσωπικότητες, πραγματοποίησε την πρώτη της πολιτική εκδήλωση με ομιλητές , μεταξύ άλλων, την Διαμαντοπούλου και τον Χατζηδάκη.

Και ενώ ο Χατζηδάκης πήγε μόνος του κι είπε τις κουβέντες του για την αναγκαιότητα διεξαγωγής των εκλογών , η Διαμαντοπούλου κουβάλησε καμιά πενηνταριά μαζί της και καπέλωσε το κίνημα !

Μάλιστα αντί να προτείνει λύσεις για την έξοδο από την κρίση , πρότεινε να γίνει η κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας και να μείνει εσαεί ο Παπαδήμος πρωθυπουργός , προφανώς επειδή το υπουργικό συμβούλιο αποτελείται κατά 80% από ΠΑΣΟΚους!
πηγή:parapolitika.gr

Book Crossing ΟNNΕΔ Θεσσαλονίκης‏

Μια διαφορετική δράση ξεκίνησε η ΟNNΕΔ Θεσσαλονικής τις προηγούμενες μέρες, βασισμένη στη φιλοσοφια του book crossing. Στόχος των γαλάζιων νεολαίων της Θεσσαλονίκης είναι να συγκεντρώσουν βιβλία που δεν χρησιμοποιούνται από τους κατόχους και να τα μοιράσουν δωρεάν σε σημεία της συμπρωτεύουσας. Καλούν μάλιστα όσους πάρουν τα βιβλία αυτά, αφού τα διαβάσουν, να τα δώσουν σε άλλους ενδιαφερόμενους, ώστε να δημιουργηθεί ένα κίνημα ανταλλαγής και διάδοσης της γνώσης σε όσο περισσότερο κόσμο γίνεται. Στα πλαίσια της δράσης πραγματοποιήθηκε το Σάββατο εκδήλωση με κεντρικό ομιλητή το Βασίλη Κικίλια και καλεσμένους ομιλητές τη βουλευτή και υπεύθυνη του Τομέα Εθελοντισμού της NΔ Έλενα Ράπτη και τον πρώην Αντιδήμαρχο για θέματα νεολαίας και πολιτισμού στη Θεσσαλονίκη, Βασίλη Γάκη.

VIDEO: Όλη η οικογένεια Παπανδρέου πρέπει να κάτσει στο σκαμνί!

Στο βίντεο θα δείτε την κα. Γεωργαντά να λέει, μεταξύ άλλων, χαρακτηριστικά: «Εγώ έχω φιλικές σχέσεις και δεν ήθελα να βγάλω στη δημοσιότητα πράγματα που να βλάπτουν τον Γιώργο, δεν το ήθελα αυτό το πράγμα γιατί έχω και έναν συναισθηματικό δεσμό και με τον Αντρίκο, που ήμασταν μαζί στο Harvard, μέναμε στο ίδιο σπίτι και με την Μαργαρίτα ήμουν στη ΕΓΕ, έχω ζήσει με τους ανθρώπους, δεν τους διαγράφω από τη μια στιγμή στην άλλη και είχα πολλές δυσκολίες να βγω και να πω πράγματα».

Ο Αντρίκος λέει η κα. Γεωργαντά μίλησε με τον Γιώργο, αλλά τελικά έλαβε την απάντηση: «Ζωή μήπως είναι καλύτερα να παραιτηθείς;»

Όπως θα καταλάβετε, πρόκειται για μια προσπάθεια έμμεσης απενεχοποίησης του Αντρίκου «του πρωθυπουργού» και μια προσπάθεια να τα φορτώσουν όλα στον Παπακωνσταντίνου…

πηγή:prionokordela.gr

VIDEO: «Ρίχνουν γέφυρες» στον Έβρο οι Τούρκοι!

Οι Τούρκοι έχουν εξελίξει τις γέφυρες «Samur», οι οποίες σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν με στόχο το πέρασμα του ποταμού Έβρου.

Το άνοιγμα της τάφρου δεν άρεσε ιδιαίτερα στους γείτονές μας! Πάνω από την γέφυρα αυτή μπορούν να περάσουν άρματα μάχης βάρους 70 τόνων!

Δείτε το βίντεο που ακολουθεί…

πηγή:prionokordela.gr

ΓΕΛΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΙΚ – ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΔΙΣ ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΩΣΤΟΥΜΕΝΑ 14 ΔΙΣ ΕΥΡΩ

Άνθρακας αποδεικνύεται ένας ακόμη «θησαυρός» που κρατούσε στα χέρια της η κυβέρνηση. Ο λόγος για την περίφημη λίστα των μεγαλοοφειλετών δημοσίου η οποία, μπορεί να δόθηκε χθες στην δημοσιότητα, μπορεί οι 4.151 να χρωστάνε 14 και βάλε δις όμως, το Υπουργείο Οικονομικών αποκρύπτει από τον ελληνικό λαό ότι από αυτά τα χρήματα με δυσκολία θα μπορέσει να μαζέψει το πολύ ένα δις.

Και ο λόγος είναι απλός. Είτε γιατί οι άνθρωποι αυτοί βρίσκονται ήδη στη φυλακή, είτε γιατί έχουν πτωχεύσει, είτε γιατί έχουν μεταβιβάσει την περιουσία τους ή έχουν βγάλει τα λεφτά στο εξωτερικό είτε γιατί αποδήμησαν εις τον Κύριον.

Την ίδια ώρα που το υπουργείο έδωσε στη δημοσιότητα τη λίστα εκείνων που χρωστάνε εδώ και 20 και πλέον χρόνια στο ελληνικό κράτος θα έπρεπε να δώσει και εξηγήσεις ή μάλλον τη λίστα των υπουργών και των υπηρεσιακών παραγόντων των τελευταίων είκοσι χρόνων που ευθύνονται για το γεγονός ότι δεν έχει εισπραχθεί ούτε ένα ευρώ από τους εν λόγω κυρίους.

Αφού λοιπόν μάθαμε ποιοι χρωστάνε καλό είναι να μάθουμε και ποίοι τους κάλυπταν και σε αυτό οφείλει να συμβάλει και η δικαιοσύνη.
πηγή:paraskhnio.gr

VIDEO: Τι κάνει ο βιολιστής όταν την ώρα του κονσέρτου χτυπάει κινητό;

Ένα από τα πιο εκνευριστικά πράγματα για έναν καλλιτέχνη, όπως για παράδειγμα ένα μουσικό είναι να χτυπήσει την ώρα που παίζει ένα κινητό...

Αυτό συνέβη και στον Σλοβάκο βιολιστή Lukas Kmit την ώρα που έπαιζε σόλο σε μια εβραϊκή συναγωγή στην πατρίδα του. Την όμορφη μελωδία και την απόλυτη ησυχία διέκοψε ένα κινητό με τον κλασικό ήχο της Nokia. Ενώ στην αρχή φάνηκε να εκνευρίζεται, ο βιολιστής άρχιζε να παίζει το ρυθμό του κινητού δείχνοντας πόσο ωραίο είναι να έχει κανείς χιούμορ! Φυσικά καταχειροκροτήθηκε!


Δείτε το video:
πηγή:mediagate.gr

Οι συνδικαλιστές της ΓΕΝΟΠ - ΔΕΗ μπλοκάρουν τις διακοπές ρεύματος

Αποφασισμένοι να μην επιτρέψουν τη διακοπή ρεύματος σε νοικοκυριά που δεν έχουν πληρώσει τους λογαριασμούς της ΔΕΗ με το τέλος ακινήτων, είναι οι συνδικαλιστές της ΓΕΝΟΠ, οι οποίοι βρίσκονται συγκεντρωμένοι έξω από τα γραφεία της Επιχείρησης, στην οδό Χαλκοκονδύλη, στο κέντρο της Αθήνας.

Οι συνδικαλιστές ξεκαθάρισαν, μιλώντας στη ΝΕΤ, ότι δεν θα επιτρέψουν τις διακοπές ρεύματος, που ξεκινούν από σήμερα, Δευτέρα, και θα μπλοκάρουν ακόμα και τους εργολάβους που έχουν αναλάβει το έργο.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΔΕΗ, Αρθούρο Ζερβό, οι διακοπές θα ξεκινήσουν από περιοχές όπου η τιμή ζώνης των ακινήτων υπερβαίνει τα 2.500 ευρώ το τετραγωνικό και θα γίνουν με κοινωνικά κριτήρια.

Ο κ. Ζερβός διαβεβαίωσε ότι δεν πρόκειται να κοπεί το ρεύμα σε ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.
Σημειώνεται ότι η προθεσμία για διόρθωση λαθών στους λογαριασμούς της ΔΕΗ (επιφάνεια, παλαιότητα ή τιμή ζώνης του ηλεκτροδοτούμενου ακινήτου) έληξε την Παρασκευή.

Δεν κινδυνεύουν με διακοπή ρεύματος όσοι έχουν ζητήσει, είτε από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων ηλεκτρονικά είτε από τις ΔΟΥ, εξαίρεση, μείωση ή ρύθμιση σε σχέση με το ειδικό τέλος.

Οι καταστάσεις έχουν διαβιβαστεί στη ΔΕΗ και έως ότου αποφανθούν, όπως προβλέπει ο νόμος, τα αρμόδια όργανα, δεν μπορούν να εκδοθούν εντολές διακοπής ρεύματος.

Ήδη έχουν υποβληθεί προς τις ΔΟΥ ή τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών 50.000 αιτήσεις εξαίρεσης από το χαράτσι.

πηγή:newsbomb.gr

Μάθημα ζωής ανάπηρου σκύλου κάνει το γύρο του Facebook

Όλοι μας κάποια στιγμή στη ζωή μας έχουμε νιώσει αδύναμοι, μόνοι και ανίκανοι να αντιμετωπίσουμε καταστάσεις.

Τότε είναι που χρειαζόμαστε κάποιον να μας δώσει το χέρι ή να μας πει ότι τίποτε δεν είναι ακατόρθωτο. Αυτό μπορεί να το κάνει και μια φωτογραφία... Τις τελευταίες ώρες κάνει το γύρο του Facebook μια φωτογραφία με ένα ανάπηρο σκυλάκι που πράγματι «παραδίδει» μαθήματα ζωής.

Ο μικρούλης που λέγεται Hoppa γεννήθηκε στο Ισραήλ χωρίς τα μπροστινά του πόδια αλλά δεν το βάζει κάτω. Ο ιδιοκτήτης του το λάτρεψε από την πρώτη στιγμή και του έκανε δώρο ένα βοηθητικό «οδηγό» για να κινείται, να τρέχει και να παίζει όπως τα άλλα. Ο μικρός Hoppa δεν το έβαλε κάτω και δίνει το δικό του μήνυμα ότι η δύναμη για ζωή είναι πάνω από όλα, μην απογοητεύεστε!


πηγή:mediagate.gr

Σκηνικό με Μαγκούφη στη Λάρισα

Σταμάτησε να πιει ένα τσιπουράκι ο Χρήστος Μαγκούφης σε ουζερί στη Λάρισα (οι ιδιοκτήτες του οποίου κατάγονται από τα ορεινά της Καλαμπάκας) το μεσημέρι της Παρασκευής και… βρήκε το μπελά του.

Κάποιοι θαμώνες άρχισαν τα γαλλικά και τη μουρμούρα κι ο βουλευτής αναγκάστηκε να φύγει!... 

Ρε κακό μπελά που βρήκε ο άνθρωπος…
πηγή:trikalavoice.gr

Άρθρο του αναπληρωτή τομεάρχη της ΝΔ Ηλία Βλαχογιάννη

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΠΑΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ

Παρακολουθούμε όλοι με μεγάλη προσοχή ,την συγκινητική προσπάθεια που καταβάλλει η χώρα μας ,να αποφύγει τη χρεοκοπία. Όλοι αγωνιούν για το μέλλον του τόπου μας. Όλοι ρωτούν ,τι θα ξημερώσει. Όλοι αναρωτιούνται αν πιάσαμε πάτο… .Όλοι αγωνιούν για τις πενιχρές καταθέσεις τους….

Από την άλλη παρακολουθούμε την απέλπιδα προσπάθεια των στελεχών του ΠΑΣΟΚ , να γαντζωθούν στην εξουσία, οχυρωμένοι πίσω από την κυβέρνηση ΠΑΠΑΔΗΜΟΥ…..

Μας παρουσιάζουν τον πρωθυπουργό σαν …υπεράνθρωπο ,με τεράστιο κύρος ,διεθνείς γνωριμίες, εκπληκτικές ικανότητες…. . Και ότι μετά τον ΠΑΠΑΔΗΜΟ ,το χάος…..

Προφανώς και ο κ. ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ , είναι ένας καταξιωμένος τεχνοκράτης ,με διεθνή καριέρα ,με κύρος και γνωριμίες στα κέντρα λήψης των αποφάσεων. Όλοι αναγνωρίζουμε την συνεισφορά του ,την κρίσιμη αυτή στιγμή.

Άλλο όμως αυτό και άλλο να χρησιμοποιεί το ΠΑΣΟΚ την παρούσα κυβέρνηση ,για να παραμείνει γαντζωμένο στην εξουσία……

Και προσφέρουν κάκιστη υπηρεσία στον τόπο ,αλλά και στον ίδιο τον πρωθυπουργό ,αυτοί που επιμένουν να μας υπενθυμίζουν τις προηγούμενες υπηρεσίες του στις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ…… Γιατί σήμερα ηγείται μιας νέας κυβέρνησης, έστω και με σαράντα υπουργούς του ΠΑΣΟΚ σ΄αυτήν…. Και πρέπει να αφεθεί ελεύθερος να κάνει αυτά που πρέπει και αυτά για τα οποία έχει δεσμευθεί….

Η παράταση του βίου της σημερινής κυβέρνησης ,δεν είναι στην αρμοδιότητα ούτε του κ. ΠΑΠΑΔΗΜΟΥ ,ούτε του ΠΑΣΟΚ. Υπάρχει μια συμφωνία των τριών κομμάτων που τη στηρίζουν ,η οποία πρέπει να τηρηθεί και θα τηρηθεί.

Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ,έβαλαν το εθνικό συμφέρον πάνω από το κομματικό ,για να σώσουν τον τόπο ,από την καταστροφή που τον οδήγησε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και οι αλλοπρόσαλλοι χειρισμοί του ΓΕΩΡΓΙΟΥ Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ…..

Αυτή η κυβέρνηση , έχει συγκεκριμένη εντολή και ορισμένο βίο. Όσοι ονειρεύονται ή εισηγούνται αλλαγή αυτής της εντολής ,χωρίς συμφωνία των πολιτικών αρχηγών, προσφέρουν κάκιστη υπηρεσία στον τόπο και προσβάλλουν τον ίδιο τον κ. ΠΑΠΑΔΗΜΟ.

ΜΟΝΟΣ αρμόδιος να μιλήσει για την κυβέρνηση του αύριο ,ΕΙΝΑΙ ο κυρίαρχος Ελληνικός λαός.

ΟΣΟΙ τρέμουν την κρίση του ή φοβούνται την οργή του , να ξέρουν ότι ΔΕΝ θα τις αποφύγουν , κρυπτόμενοι πίσω από την παράταση του βίου της σημερινής μεταβατικής κυβέρνησης.

Αργά ή γρήγορα , θα έρθει η ώρα της κάλπης …. Θα έρθει η ώρα του λαού… Θα έρθει η ώρα των πολιτών… Και τότε ο καθένας θα πάρει αυτό που δικαιούται και του ανήκει….