Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Ο πληθωρισμός στα ύψη, οι μισθοί στα Τάρταρα

Τι κι αν τα ελληνικά νοικοκυριά έχουν δει μειώσεις εισοδήματος που φθάνουν μέχρι και το 50% ο πληθωρισμός «αντιστέκεται» και παρουσίασε αύξηση 2,4% σε ετήσια βάση το Δεκέμβριο, από 2,9% το Νοέμβριο, ενώ για το σύνολο του 2011 διαμορφώθηκε σε 3,34%.

Σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή από τη σύγκριση του Γενικού Δείκτη Τιμών Καταναλωτή Δεκεμβρίου 2011, προς τον αντίστοιχο Δεκεμβρίου 2012, προκύπτει αύξηση 2,4% έναντι αύξησης 5,2% που σημειώθηκαν κατά την ίδια σύγκριση του έτους 2012 προς το 2009.

Ο Γενικός Δείκτης κατά το μήνα Δεκέμβριο παρουσίασε μείωση 0,1% σε σχέση με το Νοέμβριο έναντι αύξησης 0,4% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του προηγούμενου έτους.

Η αύξηση του Γενικού Δείκτη Τιμών Καταναλωτή , κατά 2,4% το μήνα Δεκέμβριο 2011, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Δεκεμβρίου 2010 προήλθε από τις μεταβολές των δεικτών διατροφής, αλκοολούχων και μη ποτών , στέγασης, μεταφορών, εστιατορίων, ένδυσης και υπόδησης, υγείας, επικοινωνιών και εκπαίδευσης.

πηγή:paraskhnio.gr

O …sir Μαρκεζίνης τα χώνει στον Χριστόφια για την ΑΟΖ!

Ο sir Βασίλειος και ο Θ.Καρυώτης με επιστολή τους στον Λ.Παπαδήμο κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για τις σχέσεις Ελλάδας-Κύπρου-Ισραήλ
Οι δύο ακαδημαϊκοί, ο sir Μαρκεζίνης, και ο Θεόδωρος Καρυώτης, κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου, για όσα γίνονται γύρω από την οριοθέτηση της ΑΟΖ, αλλά και τις επαφές της Αιγύπτου με Κύπρο και Τουρκία. Παράλληλα οι δύο Πανεπιστημιακοί, τα χώνουν εμμέσως πλην σαφώς και στον Δ.Χριστόφια, καθώς αφήνουν το υπονοούμενο ότι παρακάμπτει την Ελλάδα και κάνει αβάντες στην Τουρκία

Χαρακτηριστικά αναφέρουν:
"Εδώ και αρκετό καιρό οι δύο υπογράφοντες, από κοινού και χωριστά o καθένας μας, επισημαίνουμε την ανάγκη κήρυξης και οριοθέτησης της ΑΟΖ μας, αντιμετωπιζόμενοι από τους «σοφούς» που επηρεάζουν το Υπουργείο των Εξωτερικών με δήθεν εχέφρονες συμβουλές απραξίας ή και ακόμη και με θρασεία αμφισβήτηση ως προς το αν υπάρχουν καν αποθέματα φυσικού αερίου και πετρελαίου στην περιοχή του ανατολικού Αιγαίου!
Σήμερα, τα ίδια τα γεγονότα έρχονται να μας δικαιώσουν πλήρως, καθώς και να ενισχύσουν την πεποίθησή μας ότι ο υπάρχων πλούτος υδρογονανθράκων αποτελεί μοναδικό περιουσιακό στοιχείο της χώρας μας τη στιγμή που όλοι οι Ευρωπαίοι «φίλοι» μας μας «μαδούν» ζωντανούς.

Η χθεσινή δήλωση της Αιγύπτου ότι σχεδιάζει να έλθει σε επαφή με την Κύπρο και την Τουρκία για να οριοθετήσουν την ΑΟΖ των τριών κρατών απαιτεί την άρδην μεταβολή της ουσιαστικής πολιτικής και διπλωματικής αδράνειας των δύο τελευταίων ετών και καθιστά αναγκαία μιαν άμεση απάντηση από την πλευρά της κυβέρνησης.
Η ΑΟΖ της Αιγύπτου δεν συνορεύει με την ΑΟΖ της Τουρκίας. Η Αίγυπτος έχει θαλάσσια σύνορα με την Τουρκία μόνον εάν δεν αναγνωρίζει την ΑΟΖ του Καστελόριζου.
Εάν ανεχθούμε αυτή την έμμεση αναγνώριση των τουρκικών θέσεων, θα δυσχεράνουμε αφάνταστα τη μέλλουσα διαπραγματευτική μας θέση. Εάν σε αυτό προσθέσουμε και τη φημολογούμενη πρόθεση του Προέδρου της Κύπρου να μεταφέρει το πετρέλαιο και το αέριο της χώρας του στην Τουρκία, αντί να συνδράμει άμεσα και να συμβάλει στην περαιτέρω ενεργοποίηση των στενών σχέσεων Ελλάδας- Κύπρου-Ισραήλ, τότε ο Ελληνισμός της Ανατολικής Μεσογείου θα υπογράψει μόνος του την υποταγή του στους Νεο-Οθωμανούς.
Η σημερινή χάωδης πολιτική και οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα δεν σημαίνει ότι όλοι μας πρέπει να αναμένουμε μοιρολατρικά το τέλος μας.
Πρέπει, λοιπόν, όχι μόνον η κυβέρνηση της Κύπρου να αρνηθεί να προσέλθει στο τραπέζι των συζητήσεων με τα άλλα δύο κράτη, αλλά και η Ελλάδα, η Κύπρος και το Ισραήλ να διακηρύξουν τρανταχτά την πρόθεση κοινής δράσης αμέσως μετά το πέρας των επικείμενων, ελπίζουμε, ελληνικών εκλογών.
Σε αυτή την έκκλησή μας ζητούμε την στήριξη όλων των πολιτικών κομμάτων της χώρας, καθότι εν προκειμένω δεν διακυβεύονται κομματικά αλλά εθνικά συμφέροντα υψίστης σημασίας.

Με φιλικούς χαιρετισμούς

Βασίλειος Μαρκεζίνης, Ακαδημαϊκός
Θεόδωρος Καρυώτης, Καθηγητής Πανεπιστημίου

πηγή:parapolitika.gr

Σας Παρουσιάζουμε Τον… Γυριστή Σελίδας (Video) Αξίζει Να Το Δείτε!!!!!

O τύπος κατασκεύασε όλο αυτό επειδή βαριόταν να αλλάξει σελίδα!






Απίστευτο βίντεο…

πηγή:ierosagon.org

Αλ. Τσίπρας: "Μαϊμού" η διαπραγμάτευση για το PSI

Για "μαϊμού διαπραγμάτευση", έκανε λόγο ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας, αναφερόμενος στις διαπραγματεύσεις για το PSI, ενώ χαρακτήρισε αντιδημοκρατική εκτροπή μια πιθανή νομοθετική ρύθμιση για μειώσεις μισθών στον ιδιωτικό τομέα.

«Δεν υπάρχει καμία διαπραγμάτευση ανάμεσα στην Ελλάδα, στον πρωθυπουργό, στην κυβέρνηση και στους πιστωτές και στους εταίρους. Όλοι κάθονται στην ίδια πλευρά του τραπεζιού», τόνισε ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ και πρόσθεσε ότι «απλά οι πιστωτές και οι εταίροι ανακοινώνουν τις αποφάσεις τους και ο πρωθυπουργός γίνεται κομιστής τους, μεταφέροντας σκληρά εκβιαστικά διλήμματα στον ελληνικό λαό».

Σχετικά με τη συζητούμενη μείωση μισθών στον ιδιωτικό τομέα, ο κ. Τσίπρας είπε ότι αν ισχύσουν όσα έχουν διαρρεύσει στον Τύπο «περί ενός νέου εκβιασμού για πράξη νομοθετικού περιεχομένου αν δεν γίνουν αποδεκτά τα αιτήματα για μειώσεις μισθών στον ιδιωτικό τομέα, τότε βρισκόμαστε μπροστά σε μια πρώτου μεγέθους αντιδημοκρατική εκτροπή» και πρόσθεσε:

«Αναρωτιέμαι, ποιος έχει δώσει το δικαίωμα σε έναν πρωθυπουργό, που δεν έλαβε ποτέ την ψήφο του ελληνικού λαού, να μας μεταφέρει σε άλλες εποχές, σκοτεινές εποχές, τότε που μη εκλεγμένες κυβερνήσεις νομοθετούσαν πράξεις νομοθετικού περιεχομένου, χωρίς βεβαίως να νοιάζονται για το κόστος, γιατί δεν σκέφτονταν ποτέ να απευθυνθούν στον ελληνικό λαό. Βρισκόμαστε μπροστά σε μια εκτροπή, σε μια πρωτοφανή κοινωνική διάλυση αλλά και παράλυση της δημοκρατίας. Και αυτό δεν μπορεί να μείνει έτσι».

Νωρίτερα ο κ. Τσίπρας είχε συνάντηση με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες (ΠΟΕ-ΔΟΥ) και σε σχετική δήλωσή του τόνισε ότι «το φαύλο πολιτικό σύστημα της κλεπτοκρατίας και της διαπλοκής επέλεξε συνειδητά όλα αυτά τα χρόνια να πριμοδοτήσει και να αφήσει ανεξέλεγκτη τη φοροδιαφυγή και τη φοροαποφυγή και τώρα προσπαθεί να ρίξει τις ευθύνες στους εφοριακούς».

Ο κ. Τσίπρας διευκρίνισε ότι υπάρχουν επίορκοι εφοριακοί, όπως υπάρχουν επίορκοι σε κάθε επάγγελμα, οι οποίοι ωστόσο αποτελούν "απλά γρανάζια" ενός συστήματος που στόχος του «είναι να διατηρηθεί αυτό το άδικο και ταξικό φορολογικό σύστημα, το μοναδικό στην Ευρώπη, που έχει τόσο μεγάλους φόρους στα χαμηλά εισοδήματα και αφήνει ανεξέλεγκτα τα μεγάλα εισοδήματα».
πηγή:protothema.gr

Πτώση στην κατανάλωση ρεύματος το 2011

Η ζήτηση επέστρεψε στα επίπεδα του 2004

Με πτώση στην κατανάλωση ρεύματος, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, έκλεισε το 2011, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Διαχειριστή του Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας.

Σε σχέση με το 2010, η ζήτηση ρεύματος υποχώρησε το 2011 κατά 1,6%. Όμως στην τριετία 2008- 2011 η σωρευτική μείωση της κατανάλωσης φθάνει στο 7,5%. Σχηματικά, η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας επέστρεψε το 2011 στα επίπεδα του 2004.

Από την πλευρά της παραγωγής, αυξήθηκαν σημαντικά τα μερίδια των Ανανεώσιμων Πηγών (+61,6%), των υδροηλεκτρικών (+23,6%, τα οποία όμως εξαρτώνται από το ύψος των βροχοπτώσεων) και των μονάδων φυσικού αερίου (+11,4%).

Η παραγωγή των λιγνιτικών μονάδων μειώθηκε κατά 7,7%, οι καθαρές εισαγωγές υποχώρησαν κατά 42,4%, ενώ σχεδόν μηδενίστηκε (-99,8%) η παραγωγή των πετρελαϊκών μονάδων.
πηγή:newsbeast.gr

Χτύπησε κινητό μέσα σε φέρετρο

Σε εξέλιξη βρισκόταν κηδεία στην Καρδίτσα, όταν ο ιερέας αναγκάστηκε να διακόψει προσωρινά την ακολουθία, αφού μέσα από το φέρετρο ακουγόταν ο ήχος ενός κινητού τηλεφώνου.

Στην εκκλησία επικράτησε προς στιγμήν αναστάτωση, ώσπου λύθηκε το μυστήριο.

Στην προσπάθεια των ανθρώπων του γραφείου τελετών να μεταφέρουν το φέρετρο για τη νεκρώσιμη ακολουθία, βοήθησαν και δύο συγγενείς της οικογενείας.

Ο ένας είχε το κινητό του τηλέφωνο στο πουκάμισο και όπως έσκυψε, του έπεσε μέσα στο φέρετρο.Κατά τη διάρκεια της νεκρώσιμης ακολουθίας, αντιλήφθηκε ότι έχασε τοκινητότου και παρακάλεσε τη σύζυγο του να τον καλέσει από το δικό της. Εκείνος βγήκε από την εκκλησία για να το ψάξει.

Έτσι όταν τον πήρε τηλέφωνο άρχισε να χτυπάει το κινητό που βρισκόταν μέσα στο φέρετρο.
πηγή:flashnews.gr

Ταινία ντροπής Τούρκων για την Άλωση της Κωνσταντινούπολης!


17 εκατ. δολάρια η προπαγάνδα των Τούρκων για την Άλωση της Κωνσταντινούπολης!

Την ώρα που η διεθνής κατακραυγή για τη γενοκτονία των Αρμενίων, ή τη συστηματική καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, είναι εντονότερη από ποτέ, την ίδια ώρα γυρίζουν ταινία – προπαγάνδα για την Άλωση της Κωνσταντινούπολης.

Ο λόγος για τους Τούρκους, οι οποίοι ξόδεψαν περισσότερα από 17 εκατ. δολάρια και περίπου τρία χρόνια για να κάνουν ταινία την Άλωση της Κωνσταντινούπολης.

Η ταινία υπερπαραγωγή «Άλωση 1453» (Fetih 1453) έχει ήδη αρχίσει να προβάλλεται στην Τουρκία, ενώ θα βγει στις αίθουσες, σε ΗΠΑ και Βρετανία, τον Φεβρουάριο του 2012 και φέρει τη σκηνοθετική υπογραφή του Φαρούκ Ακσόι. Σύμφωνα μάλιστα με τα τουρκικά ΜΜΕ, είναι η ταινία με τον μεγαλύτερο προϋπολογισμό στην ιστορία του τουρκικού σινεμά.

Η «Άλωση» μας δείχνει πως ο Σουλτάνος Μεχμέτ ο Πορθητής κατέλαβε την Πόλη και σύμφωνα με δημοσίευμα της «Χουριέτ», τόσο οι πολεμικές σκηνές του έργου όσο και οι ερωτικές σκηνές αναμένεται να προκαλέσουν αίσθηση.

Η ταινία παρουσιάζει τη ζωή του σουλτάνου έως και τη στιγμή της εισβολής στις 29 Μαΐου του 1453. Εκτός όμως από το πολεμικό κομμάτι, κύριο θέμα της ταινίας είναι και ο έρωτας του Ουλούμπατλί Χασάν-Ιμπραήμ Τσελικιόλ, του θρυλικού Οθωμανού στρατιώτη που ανέβηκε πρώτος στα τείχη της Πόλης, με την Ερά, την κόρη του Ουρβανού την οποία ερωτεύεται και ο Ιουστιανιάνης, αρχηγός των Γενουατών υπερασπιστών της Πόλης.

Οι Τούρκοι κατακτητές παρουσιάζονται στην ταινία ως οι κυρίαρχοι του κόσμου, ωστόσο, ο Φαρούκ Ακσόι, παραλείπει να μας δείξει σημαντικές πτυχές της ιστορίας όπως τις λεηλασίες και τις μαζικές σφαγές Ελλήνων. Πληροφορίες αναφέρουν μάλιστα ότι οι Έλληνες στρατιώτες εμφανίζονται να σκύβουν το κεφάλι στην τουρκική... υπερδύναμη!

Σημειώνεται ότι το τρέιλερ της ταινίας, το οποίο σύμφωνα με την «Χουριέτ, μέσα σε μια μέρα το παρακολούθησαν 1.670.000 άτομα», κόστισε 600 χιλιάδες δολάρια και γυρίστηκε σε 1,5 μήνα.

Δείτε το τρέιλερ:



πηγή:briefingnews.gr

Κόβουν από το φαγητό για να πληρώσουν λογαριασμούς, δάνεια

Στοιχεία-σοκ δείχνει νέα έρευνα σύμφωνα με την οποία το 74% των νοικοκυριών με έσοδα έως 1.000 ευρώ, περικόπτουν από τα είδη διατροφής, δηλαδή από τις αγορές σε σούπερ μάρκετ και...
λαϊκές αγορές, για να καταφέρουν να αντεπεξέλθουν στην οικονομική κρίση και να πληρώσουν τους λογαριασμούς και τις υποχρεώσεις τους.

Τα στοιχεία έρευνας ινστιτούτου του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ συνεργασία με την εταιρία MARC δείχνουν ότι 6 στα 10 νοικοκυριά είναι στο όριο να μην μπορούν να πληρώσουν τους φόρους, τους λογαριασμούς του ρεύματος και της ύδρευσης και τα δάνεια του.

Συγκεκριμένα το 64,2% των νοικοκυριών κάνει ήδη περικοπές για να μπορέσει να αντεπεξέλθει, ενώ το 13,5% δεν διαθέτει το απαραίτητο εισόδημα, ούτε για την κάλυψη των βασικών αναγκών.

Μάλιστα το 74,9% των νοικοκυριών αναμένει νέα μείωση εισοδημάτων εντός του 2012, ενώ τα νοικοκυριά προχωρούν σε δραματικές περικοπές στην κατανάλωση μετά από την οριζόντια μείωση εισοδημάτων, με το 76% των νοικοκυριών με εισοδήματα έως 1000 ευρώ, έχει κάνει περικοπές στις δαπάνες ειδών διατροφής, ενώ το 91,1% αυτών, περιόρισε τις δαπάνες για ένδυση-υπόδηση.

Στο σύνολο των νοικοκυριών το 68,4% έχει κάνει περικοπές στη κατανάλωση ειδών διατροφής σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Τα μισά περίπου νοικοκυριά (51,9%) που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στη κάλυψη καθημερινών βασικών αναγκών, απευθύνθηκαν περισσότερο στη βοήθεια φίλων και συγγενών, ενώ μόλις το 3,7% στράφηκε προς το τραπεζικό δανεισμό.

Μεγάλες απώλειες κατεγράφησαν και στο κλάδο της εστίασης με σχεδόν το 89,2% των νοικοκυριών, να περιορίζει τις δαπάνες για τις συγκεκριμένες υπηρεσίες.

Η ΓΣΕΒΕΕ σημειώνει πως οι σχετικές μειώσεις, έχουν συμπαρασύρει όχι μόνο τις εμπορικές αλλά και τις παραγωγικές επιχειρήσεις, τα έσοδα του κράτους από τη φορολογία, τις θέσεις εργασίας και κατ επέκταση και τα ασφαλιστικά ταμεία. Σύμφωνα με την έρευνα τα νοικοκυριά έκαναν σημαντικές περικοπές δαπανών σε σχέση με ένα χρόνο πριν.
πηγή:enimerwsi.gr

Υπάρχουν κρησφύγετα των εξωγήινων στη Γη; (ντοκυμαντέρ)

Αν εξωγήινοι επηρέασαν την ανθρώπινη ιστορία, μπορεί να βρεθούν αποδείξεις της ύπαρξής τους σε τούνελ και σπηλιές σε όλο το κόσμο; 

Το ντοκυμαντέρ του History Channel, παρουσιάζει τα εξωγήινα μεταλλικά βιβλία που βρέθηκαν σε μια σπηλιά στον Ισημερινό (Ecuador), την άγνωστη υπόγεια πόλη στη Τουρκία και Ινδιάνους να περιγράφουν ότι είδαν εξωγήινους που κατοικούν κάτω από την επιφάνεια της Γης!
πηγή:xfiles.gr

Έβαλε αγγελία στο Facebook για να πουλήσει τον γιο του προς 15 εκατ. ευρώ!

Σάλο έχει προκαλέσει η είδηση ότι ένας Σαουδάραβας επιχειρηματίας που προσπαθεί να πουλήσει...το γιο του στο Facebook για 15 εκατομμύρια ευρώ!

Μία απίστευτη ιστορία εκτυλίσσεται αυτή τη στιγμή στο Facebook, όπου ένας Σαουδάραβας επιχειρεί να πουλήσει το γιο του έναντι 73 εκατομμυρίων UAE Dirhams (περίπου €15 εκατομμυρίων) προκειμένου να παρέχει τα προς το ζήν στα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας του, τη γυναίκα και την κόρη του!

Ο λόγος για το Saud bin Nasser Al Shahry, ο οποίος είδε πρόσφατα την παράνομη επιχείρηση του να κλείνει από το τοπικό δικαστήριο και μη έχοντας άλλο πόρο ζωής αποφάσισε να προβεί στην απάνθρωπη πράξη εμπορίας του γιου του. Όπως υποστηρίζει ο ίδιος, η απόφαση του αυτή ήταν μονόδρομος, ενώ ο μόνος όρος που θέτει στην πώληση είναι να γνωρίζει σε ποια πόλη θα κατοικούν οι αγοραστές του.

Να σημειώσουμε ότι η εμπορία παιδιών συνιστά αδίκημα στη Σαουδική Αραβία, η κυβέρνηση της οποίας όμως επιμένει συστηματικά να “κάνει τα στραβά μάτια” στα υψηλότατα ποσοστά διακίνησης ανθρώπων.

Από την άλλη πλευρά, η συγκεκριμένη πράξη έρχεται ενάντια και στους όρους χρήσης του Facebook, σύμφωνα με τους οποίους, οι λογαριασμοί που καταπατούν συγκεκριμένα ανθρώπινα δικαιώματα ενδέχεται να διαγραφούν ανά πάσα στιγμή.
πηγή:newsit.gr