Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Βόμβα για τα ενοικιοστάσια από τους φόρους: Στα 10 ενοίκια, τα έξι τα παίρνει το κράτος

Έσπειραν φόρους, θερίζουν φοροδιαφυγή.Έναν… στρατό ελεγκτών θα χρειάζεται σε λίγους μήνες το ελληνικό δημόσιο για να εντοπίσει τις «πατέντες» που εφευρίσκουν τη μία μετά την άλλη οι φορολογούμενοι προκειμένου να απαλλαγούν από τα χαράτσια. Διαμερίσματα δηλώνονται ως ιδιοκατοικούμενα αλλά στην πραγματικότητα ενοικιάζονται με... μαύρα.

Τα συμβόλαια κατατίθενται στην εφορία με το μισό ενοίκιο από αυτό που καταβάλλεται στην πραγματικότητα. Οι παροχές ηλεκτροδότησης διακόπτονται η μία μετά την άλλη και οι ιδιοκτήτες «μοιράζονται» το ίδιο ρολόι για να απαλλαγούν από το χαράτσι.

Οι ταβέρνες, μετά την αύξηση του ΦΠΑ στο 23% «ξεχνούν» ολοένα και περισσότερες αποδείξεις ενώ οι εργαζόμενοι προτιμούν να έρθουν σε συμφωνία με τον εργοδότη και να εισπράττουν ένα μέρος των αποδοχών τους με «μαύρα» παρά να φορολογούνται με συντελεστές που φτάνουν και στο 50%. Έχει γεμίσει πλέον η χώρα με ΙΧ που κυκλοφορούν χωρίς πινακίδες και ανασφάλιστα, ειδικά στο επαρχιακό δίκτυο όπου οι έλεγχοι είναι λιγότεροι. Όσο για τους μικρο-επαγγελματίες συνεχίζουν να εισρέουν στις εφορίες για να «κλείσουν» τα βιβλία τους γνωρίζοντας ότι θα συνεχίσουν να δουλεύουν είτε χωρίς τιμολόγια είτε με το «μπλοκάκι» κάποιου άλλου.

Χαμογέλασαν στο υπουργείο Οικονομικών επειδή τον Δεκέμβριο καταγράφηκε αύξηση στα φορολογικά έσοδα(οι πληροφορίες κάνουν λόγο για αύξηση της τάξεως του 9% που περιορίζει ελαφρώς την τρύπα στο σκέλος των εσόδων). Και πως όμως να μην αυξηθούν τα έσοδα όταν σε έναν μήνα εισπράχτηκαν έξι διαφορετικοί φόροι και χαράτσια (ημιυπαίθριοι, τέλη κυκλοφορίας, χαράτσι ΔΕΗ, εισφορά αλληλεγγύης, τέλος επιτηδεύματος, φόρος εισοδήματος 2010 κ.ά). Το ζητούμενο είναι τι θα γίνει από εδώ και στο εξής καθώς οι φορολογούμενοι έχουν αρχίσει να παίρνουν τα... μέτρα τους.

Θα ήταν χρήσιμο να μας πει η ΔΕΗ πόσες διακοπές ηλεκτροδότησης έχουν καταγραφεί μέσα στους τελευταίους δύο μήνες. Διότι μπορεί με το χαράτσι το δημόσιο να εισπράττει από την μία αλλά από την άλλη χάνει καθώς το «κλείσιμο» του ρολογιού μειώνει τα έσοδα από ΦΠΑ, τα δημοτικά τέλη, τα έσοδα της ΕΡΤ και φυσικά εκμηδενίζει και τις εισπράξεις από το χαράτσι στα ακίνητα.

Καλό θα ήταν να μάθουμε πόσοι επιτηδευματίες έκλεισαν μέσα στο 2011 τα βιβλία τους και ποιες είναι οι οικονομικές συνέπειες όχι μόνο για τα φορολογικά έσοδα αλλά και για τους πόρους των ασφαλιστικών ταμείων (ΤΕΒΕ)

Σε τι βαθμό, άραγε έχει αυξηθεί ο αριθμός των ξενοίκιαστων διαμερισμάτων; Είναι όλα ξενοίκιαστα ή κάποια από αυτά εμφανίζονται ως ιδιοκατοικούμενα αλλά στην πραγματικότητα ενοικιάζονται; Και πώς να μην βρουν οι ιδιοκτήτες τέτοια κόλπα όταν ο φόρος επί των ενοικίων τείνει προς το… 65%.

Αν προκαλεί εντύπωση το ποσοστό, ιδού και η απόδειξη:

1. Ο φόρος εισοδήματος φτάνει στο 45%
2. Επί του ενοικίου επιβάλλεται εισφορά αλληλεγγύης η οποία φτάνει και στο   4%
3. Στα ακίνητα επιβάλλεται συμπληρωματικός φόρος με συντελεστή 1,5%
4. Το χαράτσι της ΔΕΗ φτάνει και στα 20 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο. Για ένα διαμέρισμα που ενοικιάζεται προς 6 ευρώ το μέτρο ανά μήνα (ήτοι 72 ευρώ σε ετήσια βάση), αν το χαράτσι είναι 12 ευρώ ανά τετραγωνικό, αυτομάτως προσθέτει στη φορολογική επιβάρυνση ακόμη 16 ποσοστιαίες μονάδες

Αν προστεθούν αυτά τα τέσσερα ποσοστά φτάνουμε αισίως στο 66%.
πηγή:newpost.gr 

Στο «Εξοικονομώ» ο δήμος Τρικκαίων

Με το ποσό του 1 εκ. ευρώ εντάχθηκε για χρηματοδότηση στο πρόγραμμα «Εξοικονομώ», του υπουργείου Περιβάλλοντος, ο δήμος Τρικκαίων όπως και άλλοι 5 ΟΤΑ των 
        Θεσσαλικών νομών (Λαρισαίων, Αλμυρού, Σοφάδων, Καρδίτσας και Μουζακίου).

Από τις 191 προτάσεις των πρώην Καποδιστριακών δήμων που κατατέθηκαν αξιολογήθηκαν θετικά 106 προτάσεις και τις επόμενες ημέρες θα ξεκινήσει η διαδικασία ένταξης τους στο ΕΠΑΝ ΙΙ.

Ο δήμος Τρικκαίων ήταν από τους πρώτους που κατέθεσε την πρόταση και για την υλοποίηση του προγράμματος (βελτίωση ενεργειακής απόδοσης

κτιρίων) έχουν επιλεγεί το δημαρχείο, το 9ο δημοτικό σχολείο και το 1ο γυμνάσιο. Στα κτίρια θα γίνουν επεμβάσεις θερμομόνωσης, θα αντικατασταθούν τα τζάμια για την εξοικονόμηση ενέργειας, όπως και οι λέβητες πετρελαίου με ενεργειακούς λέβητες φυσικού αερίου.

Νέα προκήρυξη του προγράμματος για όσους ΟΤΑ τα σχέδια τους απορρίφθηκαν και για νέους ενδιαφερόμενος θα γίνει στο τέλος Φλεβάρη...

πηγή:thessalianews.gr

Δέκα χρόνια λειτουργίας συμπληρώνει η φυλακή Γκουαντάναμο

Δέκα χρόνια λειτουργίας συμπληρώνει σήμερα η φυλακή Γκουαντάναμο στην Κούβα, η οποία ανήκει στο πολεμικό ναυτικό των ΗΠΑ. Άρχισε να λειτουργεί στις 11 Ιανουαρίου του 2002 και σήμερα κρατούνται σε αυτή 171 άτομα.

Όπως εξηγούν οι υπεύθυνοι της φυλακής, σε ορισμένα τμήματά της οι φυλακισμένοι κινούνται ελεύθερα πίσω από ένα διαχωριστικό από πλεξιγκλάς και έχουν πρόσβαση "σε μαθήματα αγγλικών, τέχνης και διαχείρισης του χρόνου".

Οι "κρατούμενοι που δεν συμμορφώνονται" κρατούνται σε κελιά 29 τετραγωνικών με ένα κρεβάτι και μία τουαλέτα.

Την τελευταία δεκαετία τουλάχιστον 780 ύποπτοι φυλακίστηκαν στο Γκουαντάναμο--ενώ οι πρώτοι 12 που είχαν μεταφερθεί στη φυλακή εξακολουθούν να κρατούνται σε αυτή. Μόνο ένας από τους 12 δικάστηκε και καταδικάστηκε --σε ισόβια-- ενώ μόνο ένας μικρός αριθμός εξ όσων έχουν εγκλειστεί στο Γκουαντάναμο έχουν προσαχθεί σε δίκη.

Τη φυλακή δημιούργησαν οι ένοπλες δυνάμεις με εντολή του τότε προέδρου Τζορτζ Ου. Μπους για να κρατούνται ύποπτοι ως μέλη της Αλ Κάιντα και άλλοι "εχθρικοί μαχητές" που συλλαμβάνονταν στο Αφγανιστάν, στο Ιράκ, στο Πακιστάν και αλλού και δεν ανήκαν σε κάποιον τακτικό στρατό.

Όταν διεκδικούσε την προεδρία των ΗΠΑ, το 2008, ο Μπαράκ Ομπάμα υποσχόταν να κλείσει τη φυλακή στο Γκουαντάναμο ώστε να αποκατασταθεί η εικόνα της χώρας σε ό,τι αφορά την τήρηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων σε διεθνές επίπεδο.

Λόγω των έντονων αντιδράσεων στις προτάσεις του Λευκού Οίκου να μεταφερθούν οι κρατούμενοι σε φυλακές στο έδαφος των Ηνωμένων Πολιτειών --τόσο οι αρχές στη Νέα Υόρκη όσο και το Κογκρέσο αντιτάχθηκαν σε κάθε τέτοια πιθανότητα--, ο Ομπάμα όχι μόνο υπαναχώρησε αλλά τον Δεκέμβριο επικύρωσε έναν αμφιλεγόμενο νόμο που προβλέπει ότι ο στρατός θα μπορεί να φυλακίζει οποιονδήποτε κρίνει ότι είναι μέλος της αλ Κάιντα ή "δυνάμεων που σχετίζονται με αυτή".
πηγή:ethnos.gr

Spiegel: Η ευρωπαϊκή κρίση ευνοεί τη Γερμανία

ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ

Συνθήκες που ωφελούν τη γερμανική οικονομία δημιουργεί η ευρωπαϊκή κρίση αναφέρει σε δημοσίευμα του το Der Spiegel, παραθέτοντας ως επιχειρήματα το ότι η συγκεκριμένη χώρα εξαιτίας της κρίσης απολαμβάνει αρνητικά επιτόκια στο δανεισμό της από τις αγορές, πτώση της ανεργίας και εκτίναξη των εξαγωγών.

Σύμφωνα με το περιοδικό, οι τράπεζες πληρώνουν για να δανείσουν χρήματα στη Γερμανία, σε ένα πρωτοφανές σκηνικό στην οικονομική ιστορία, που εξέπληξε ακόμη και τους ίδιους τους υπεύθυνους του γερμανικού οργανισμού διαχείρισης δημοσίου χρέους.

"Η κρίση ενδέχεται να οδηγήσει σε επιβράδυνση τη γερμανική οικονομία, αλλά υπάρχουν ένα σωρό μηχανισμοί που σχετίζονται με την κρίση, που ουσιαστικά ωφελούν τη χώρα εις βάρος των εταίρων της στην ευρωζώνη", υπογραμμίζει το περιοδικό.

Στο μεταξύ, στο 3% διαμορφώθηκε ο ρυθμός ανάπτυξης της γερμανικής οικονομίας κατά το 2011, έναντι 3,7% που πέτυχε το 2010, που ήταν και το υψηλότερο επίπεδο της τελευταίας 20ετίας της χώρας, σύμφωνα με τη στατιστική υπηρεσία, η οποία εκτιμά ότι είναι πιθανόν ότι η γερμανική οικονομία να έχει καταγράψει κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2011 συρρίκνωση κατά 0,25%.

Κατά το δημοσίευμα της ηλεκτρονικής έκδοσης της εφημερίδας Wall Street Journal, τα στοιχεία αυτά δείχνουν ότι η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρωζώνης δεν είναι άτρωτη από την παρατεταμένη κρίση χρέους στην περιοχή και από την εξασθένηση της παγκόσμιας ζήτησης.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η βασική πηγή για την ανάπτυξη το 2011 ήταν η εγχώρια ζήτηση, ενώ η συμβολή της εξωτερικής ζήτησης ήταν σαφώς μικρότερη. Η εγχώρια ζήτηση προσέθεσε 2,1 ποσοστιαίες μονάδες στο ΑΕΠ της χώρας, καθώς οι επενδύσεις αυξήθηκαν 8,3%, η ιδιωτική κατανάλωση 1,5% και οι δημόσιες δαπάνες κατά 1,2%. Το εξωτερικό εμπόριο προσέθεσε 0,8 ποσοστιαίες μονάδες στο ΑΕΠ, καθώς οι εξαγωγές αυξήθηκαν 8,2% και οι εισαγωγές 7,2%.

Ο ρυθμός ανάπτυξης αναμένεται να επιβραδυνθεί φέτος, αλλά η Γερμανία μπορεί να αποφύγει την ύφεση, σημειώνει το Bloomberg, επειδή η αύξηση της απασχόλησης στο υψηλότερο επίπεδο της τελευταίας 20ετίας στηρίζει την εγχώρια καταναλωτική δαπάνη.

"Αν και ο βιομηχανικός τομέας υπέστη πλήγμα από την κρίση κρατικού χρέους στην Ευρωζώνη, η πιο ανθεκτική εγχώρια ζήτηση μπορεί να αποτρέψει μία μεγάλη συρρίκνωση της οικονομίας", δήλωσε οικονομολόγος της ολλανδικής τράπεζας ABN Amro.
πηγή:ethnos.gr

Αυτοκτονίσαν 1.727 Έλληνες την περίοδο 2009 - 2011!

Το μεγάλο δράμα της Ελλάδας αποκαλύπτει έγγραφο του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη που κατατέθηκε στην Βουλή σύμφωνα με το οποίο οι αυτοκτονίες στην χώρα μας την περίοδο 2009 – 2011 ανήλθαν σε 1.727, ενώ η χρονιά 2009 – 2010 χαρακτηρίζεται ως η τραγικότερη καθώς οι αυτόχειρες αυξήθηκαν κατά 22,5%.

Τα στοιχεία έφτασαν στο κοινοβούλιο μετα από σχετική ερώτηση του βουλευτής της ΝΔ Προκόπη Παυλόπουλου και αναφέρουν ότι το 2009 ο αριθμός των αυτοχείρων ανήλθε σε 507, το 2010 παρουσίασαν αύξηση κατά 22,5% και ανήλθαν σε 622 ενώ τους 11 μήνες του 2011 οι αυτοκτονίες ανήλθαν σε 598.

Πιο αναλυτικά:

Στην Αττική το 2009 ανήλθαν σε 158, το 2010 σε 178 και το 2011 σε 198.
Στην Θεσσαλονίκη το 2009 σε 55, το 2010 σε 98 και το 2011 σε 97.
Στην Ανατολική Μακεδονία & Θράκη το 2009 σε 30, 2010 39 και 2011 30.
Κεντρική Μακεδονία το 2009 σε 34, το 2010 σε 42 και το 2011 σε 25.
Δυτική Μακεδονία το 2009 σε 9 το 2010 σε 11 και το 2011 σε 15.
Ηπειρος το 2009 σε 16, το 2010 σε 18 και το 2011 σε 16.
Θεσσαλία το 2009 σε 32 το 2010 σε 56 και το 2011 σε 46.
Στερεά Ελλάδα το 2009 σε 34 το 2010 σε 28 και το 2011 σε 25.
Πελοπόννησος το 2009 σε 41 το 2010 σε 45 και το 2011 σε 36.
Δυτικής Ελλάδα το 2009 σε 32 το 2010 σε 41 και το 2011 σε 41.
Νησιά Ιονίου το 2009 σε 12 το 2010 σε 10 και το 2011 σε 8.
Νησιά Βορείου Αιγαίου το 2009 σε 5 το 2010 σε 12 και το 2011 σε 13.
Κρήτη το 2009 σε 37 το 2010 σε 30 και το 2011 σε 39.
πηγή:newsbomb.gr

Ετών δώδεκα και λήστευε οδηγούς ταξί!

Πλέον η είδηση δεν σοκάρει! Τρεις πιτσιρικάδες, 12, 17και 19 ετών διέπρατταν ληστείες εις βάρος οδηγών ταξί σε περιοχές της δυτικής Αττικής.

Οι νεαροί αφού μίσθωναν ταξί με προορισμό ερημικές τοποθεσίες στον Ασπρόπυργο και την Αγία Βαρβάρα, άρπαζαν τις εισπράξεις ασκώντας σωματική βία στα θύματά τους.

Από την έρευνα που διενεργήθηκε προέκυψε ότι κατά το τελευταίο δεκαπενθήμερο έχουν διαπράξει συνολικά πέντε ληστείες σε βάρος αυτοκινητιστών εκ των οποίων τέσσερις στη περιοχή του Ασπρόπυργου και μία στην Αγία Βαρβάρα.

πηγή:newsbomb.gr

9 μήνες φυλάκιση για 55χρονο που σκότωσε σκύλο με βαριοπούλα

Ποινή φυλάκισης 9 μηνών, χωρίς αναστολή, και χρηματικό πρόστιμο ύψους 3.000 ευρώ επέβαλε το Πλημμελειοδικείο της Αθήνας στον 55χρονο άνδρα, αλβανικής καταγωγής, που στις 23 Δεκεμβρίου εγκλώβισε και χτύπησε βάναυσα με βαριοπούλα δύο αδέσποτα σκυλιά στο Μοσχάτο.

O άνδρας εγκλώβισε τα άτυχα σκυλιά σε οικόπεδο επειδή κυνήγησαν μια κότα και τα σακάτεψε, χτυπώντας τα με μια βαριοπούλα.

Δυστυχώς το ένα από τα δύο σκυλιά, ο Ρήγας υπέκυψε στα τραύματά του αφού ο 55χρονος του ράγισε το κρανίο και του έσπασε τη γνάθο.

Από νωρίς στα δικαστήρια της Ευελπίδων είχαν μαζευτεί πολλοί φιλόζωοι ενώ την υπεράσπιση της φιλοζωικής πλευράς ανέλαβε ο βουλευτής του ΛΑΟΣ Θανάσης Πλεύρης.

πηγή:adespoto.gr 

Μεγάλη κομπίνα ΜΚΟ με τις νάρκες του Έβρου

Απίστευτη καταγγελία από τον βουλευτή της ΝΔ Γιάννη Τραγάκη.


Πάρτι Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων με τις αποναρκοθετήσεις. Νομοσχέδιο για να μπει τέλος στην παρανομία προανήγγειλε ο υφυπουργός Εξωτερικών

Αυστηροποίηση του νόμου περί ΜΚΟ, προκειμένου να υπάρξει διαφάνεια στις επιχορηγήσεις προανήγγειλε ο υφυπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Δόλλης, την ώρα που απίστευτες καταγγελίες βλέπουν το φως της δημοσιότητας.


Ο βουλευτής της ΝΔ Γιάννης Τραγάκης, κατήγγειλε στην Επιτροπή Θεσμών Διαφάνειας της Βουλής, κατά τη συζήτηση για το νέο θεσμικό πλαίσιο των ΜΚΟ, ότι δόθηκαν 8 εκατομμύρια ευρώ σε οργάνωση για την αποναρκοθέτηση του Έβρου, αλλά οι υπεύθυνοί της έβαλαν Πακιστανούς να κάνουν τη δουλειά!

Παρόμοιες καταγγελίες σχετικά με αποναρκοθετήσεις που αναλαμβάνουν Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, έκανε και η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Θεοδώρα Τζάκρη.

Σύμφωνα με την κα Τζάκρη, οι ΜΚΟ επιχορηγούνται με μεγάλα ποσά, χωρίς να υπάρχει κανένα όφελος για την Ελλάδα.

Χαρακτηριστικά ανέφερε τις περιπτώσεις των αποστολών αποναρκοθέτησης, σε χώρες της Αφρικής, οι οποίες επιβάρυναν τους Έλληνες φορολογούμενους.

Επανακαθορισμός των ΜΚΟ

Ο κ. Δόλλης από την πλευρά του, τόνισε ότι το νέο νομοσχέδιο που θα κατατεθεί θα επανακαθορίζει τι είναι ΜΚΟ προκειμένου να καταρτιστεί νέο μητρώο.

Ξεκαθάρισε ότι εκείνες οι ΜΚΟ που έχουν καταπατήσει το νόμο και τα πρόσωπα που τις συνθέτουν, δεν θα μπουν στα μητρώα.

Το ίδιο θα γίνει και με τις οργανώσεις που αν και έπαιρναν χρήματα για αναπτυξιακές δράσεις στο εξωτερικό τα χρησιμοποιούσαν για να προβάλουν εσωτερικά θέματα.

Όπως ανέφερε ο υφυπουργός η έρευνα για τις "ύποπτες" χρηματοδοτήσεις 95 ΜΚΟ συνεχίζεται προκειμένου να κλείσουν οι φάκελοι και να διαπιστωθεί τι πραγματικά έγινε με τις διπλές εγγραφές.

Σύμφωνα με τον κ. Δόλλη οι περιπτώσεις που θα κριθούν "περίεργες θα κατατεθούν στον εισαγγελέα".
πηγή:news247.gr

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Ηράκλειο: Τη βίαζε εδώ και χρόνια ο ίδιος της ο αδερφός!

Ανατριχιαστικές λεπτομέρειες του δράματος που ζούσε από την εφηβική της ηλικία μία 19χρονη

από το Ηράκλειο, αποκαλύφθηκαν χθες στην αίθουσα του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Ηρακλείου.
Στο εδώλιο κάθισε ο 24χρονος αδερφός της, με την κατηγορία της αιμομιξίας κατ' εξακολούθηση!

Σύμφωνα με τα όσα ακούστηκαν στο ακροατήριο, η καθημερινότητα της κοπέλας εδώ και χρόνια ήταν εφιαλτική. Και όχι μόνο για τους βιασμούς από τον αδερφό της... Αυτό φαίνεται πως ήταν η κορυφή του παγόβουνου.

Και η υπόλοιπη οικογένεια, φέρεται να την έβριζε, να τη χτυπούσε ενώ κάποιες φορές οι δικοί της την κλείδωναν για τιμωρία σε ένα δωμάτιο, χωρίς φαγητό και νερό!

Η κορύφωση του δράματος ήρθε στα 14
Ήταν τότε που σύμφωνα με την κοπέλα, ο ίδιος της ο αδερφός άρχισε να τη βιάζει! Εκείνος ήταν 19 χρόνων, εκείνη έφηβη και αβοήθητη, σε ένα σπίτι εχθρικό. Το σπίτι της οικογένειάς της...

Όπως διαβάζουμε στο CretaLive, η κοπέλα θυμάται να την ξυπνούν χαράματα για να... τους αγοράσει τσιγάρα.
Μίλησε για το ξύλο που έτρωγε και για τις στιγμές που, κλειδωμένη σε ένα δωμάτιο, μόνη της, χωρίς νερό και τροφή παρακαλούσε να τελειώσει γρήγορα το μαρτύριό της.

Λεπτομέρειες ανατριχιαστικές!
Ο αδερφός της, φέρεται μεταξύ άλλων να την οδηγούσε σε ένα ερειπωμένο κτίριο και να ικανοποιεί εκεί τις αρρωστημένες ορέξεις του. Αυτό γινόταν συχνά...
Η ανήλικη δεν είχε αποκαλύψει ποτέ πριν σε κανένα τα όσα της έκανε ο αδερφός της, ο οποίος - όπως καταγγέλθηκε - από τη μία την κακοποιούσε σεξουαλικά και από την άλλη την έδερνε και την έβριζε.

Η 19χρονη σήμερα Ηρακλειώτισσα έχει παντρευτεί και μάλιστα είναι σε προχωρημένη εγκυμοσύνη. Στο
πλευρό της βρίσκεται ο σύζυγος της, η οικογένεια του αλλά και η γιαγιά της, η οποία την στηρίζει με όλη της την δύναμη.

Με τον αδερφό της δεν έχει καμία επαφή, ούτε καν μιλούν. Και κάθε φορά που τον συναντάει, έρχονται στη μνήμη της όσα έζησε στα χέρια του, την σεξουαλική, σωματική και ψυχολογική της κακοποίηση όπως λέει. Δεν κρύβει μάλιστα την οργή της όταν τον αντικρίζει...

Ο αδερφός άπλωνε τα χέρια του και στη μικρή τους αδερφή!
Το ακροατήριο "πάγωσε" όταν ακούστηκε δημόσια ότι ο 24χρονος σήμερα κατηγορούμενος, έχει πειράξει σεξουαλικά και τη μικρότερη αδερφή του, η οποία εξακολουθεί να ζει στο ίδιο σπίτι με εκείνον!
Την καταγγελία έκανε η γιαγιά των παιδιών, στην οποία το μικρότερο κορίτσι φέρεται να περιέγραψε με λεπτομέρειες τα όσα της είχε κάνει ο αδερφός της, ωστόσο η ανήλικη αρνήθηκε να δώσει επίσημη κατάθεση στην Αστυνομία.

Η μητέρα υποστηρίζει... το γιο!
Όσο ζούσε κοντά της, η κοπέλα ένιωθε σαν ένα πλάσμα ζωντανό-νεκρό, καθώς τη βασάνιζαν οικογενειακώς.
Ακόμα και χθες, η μητέρα κατέθεσε υπέρ του κατηγορούμενου γιου της, υποστηρίζοντας ότι η 19χρονη τον κατηγορεί από ζήλια επειδή εκείνη του είχε περισσότερη αδυναμία!

Η κοπέλα βρήκε το κουράγιο να εξομολογηθεί τον Γολγοθά της στην γιαγιά της αλλά και στον μετέπειτα σύντροφο της, όταν άλλαξε περιβάλλον και ένιωσε ασφάλεια σύμφωνα με τον εισαγγελέα έδρας.

Μέχρι πρότινος ήταν αδύνατον να εκμυστηρευτεί το μαρτύριο της, να βρει ένα στήριγμα μέσα στο στενό οικογενειακό της περιβάλλον αφού κανείς δεν την αντιμετώπιζε ανθρώπινα.

Ο αδερφός αρνείται τα πάντα
"Είναι δυνατόν να μου λέτε ότι έκανα αυτά τα πράγματα στην αδερφή μου; Δεν είχα ανάγκη. Είχα σχέσεις αλλά και σχέσεις να μην είχα, δεν θα το έκανα στην αδερφή μου" φέρεται να είπε...

Το δικαστήριο τον καταδίκασε σε ποινή φυλάκισης 18 μηνών για την κατηγορία της αιμομιξίας...
πηγή:newsit.gr

Αγοράκι με καρκίνο ανατίναξε κτίριο!

Την ευκαιρία να είναι αυτός που θα πατήσει το κουμπί για την «εκρηκτική» κατεδάφιση ενός παλιού κτιρίου

στο Οχάιο είχε ένα 7χρονο αγόρι από την Καλιφόρνια, το οποίο πάσχει από καρκίνο.

Ο μικρός Μάξγουελ Χίντον δεν φανταζόταν ούτε στα πιο τρελά του όνειρα ότι θα μπορούσε να παίξει με εκρηκτικά σε τόσο νεαρή ηλικία. Ωστόσο, η επιθυμία του πραγματοποιήθηκε χάρη στον οργανισμό Make a Wish, ο οποίος πραγματοποιεί ακόμα και τις πιο απίθανες ευχές, παιδιών που πάσχουν από σοβαρές ασθένειες.

«Είχα δει ένα σχετικό επεισόδιο στη σειρά MythBusters και από εκεί και μετά μου είχε γίνει έμμονη ιδέα να ανατινάξω ένα κτίριο. Έχω νευροβλάστωμα, δηλαδή καρκίνο και όταν ξεκίνησα τη θεραπεία έστειλα την ευχή μου στο Make a Wish, το οποίο και με βοήθησε να την πραγματοποιήσω», δήλωσε ο Μάξγουελ στο δίκτυο Fox.

Την ανατίναξη του κτιρίου, μιας παλιάς αποθήκης εταιρίας σιτηρών, παρακολούθησαν από κοντά συνολικά 30.000-40.000 άτομα.


πηγή:iefimerida.gr