Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Ιράν: Η λέξη "δολάριο" έχει απαγορευθεί στα SMS

Από τη Δευτέρα οι αρχές του Ιράν έχουν μπλοκάρει τα μηνύματα μέσω κινητών τηλεφώνων (SMS) που περιλαμβάνουν... τις λέξεις "δολάριο" ή "νόμισμα", στα περσικά, καθώς δεν έχουν καταφέρει να σταματήσουν την πτώση του ιρανικού ριάλ έναντι του αμερικανικού νομίσματος.

Τα SMS που περιλαμβάνουν τη λέξη "δολάριο", στα αγγλικά ή τα περσικά, και τη λέξη "arz" (νόμισμα στα περσικά) δεν φτάνουν στον παραλήπτη τους. Αντίθετα δεν έχουν τεθεί περιορισμοί στη χρήση της λέξης "ευρώ", σύμφωνα με τα ιρανικά μέσα ενημέρωσης.

Οι δύο εταιρείες κινητής τηλεφωνίας του Ιράν, η MCI και η Irancell, ανακοίνωσαν στο πρακτορείο Isna ότι δεν έχουν πέσει στην αντίληψή τους αυτοί οι περιορισμοί.

Παράλληλα ο ιστότοπος Mesgahal.ir, ο οποίος μεταδίδει καθημερινά τις ισοτιμίες των νομισμάτων και την τιμή του χρυσού, έχει επίσης μπλοκαριστεί.

Το ιρανικό ριάλ έχει χάσει περισσότερο από το ένα τρίτο της αξίας του έναντι του δολαρίου και των άλλων ξένων νομισμάτων εξαιτίας των οικονομικών κυρώσεων που έχουν επιβληθεί στο Ιράν από τις ΗΠΑ και τις ευρωπαϊκές χώρες.

Σήμερα ένα αμερικανικό δολάριο ανταλλασσόταν με 17.230 ριάλ, κοντά στην τιμή ρεκόρ των 17.800 ριάλ που είχε φτάσει στις 2 Ιανουαρίου.

Οι ιρανοί αξιωματούχοι δηλώνουν επισήμως ότι η πτώση του ριάλ έναντι του δολαρίου δεν συνδέεται με τις κυρώσεις που έχουν επιβληθεί στη χώρα από τη Δύση και κάνουν λόγο μόνο για ψυχολογικές επιπτώσεις.
πηγή:nooz.gr

Zeit: Αγορά μαχητικών και φρεγατών μετά τη δόση

Η αγορά 60 μαχητικών αεροσκαφών Eurofighter είναι στις πρώτες προτεραιότητες του υπουργείου Άμυνας αμέσως μόλις εκταμιευτεί η δόση του Μαρτίου προς την Ελλάδα, αναφέρει στην ηλεκτρονική της έκδοση η γερμανική εφημερίδα Zeit, επικαλούμενη υψηλόβαθμο στέλεχος του υπουργείου.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, στη λίστα των προτεραιοτήτων βρίσκεται εκτός από την αγορά των Eurofighter έναντι περίπου 4 δισ. ευρώ, γαλλικές φρεγάτες περίπου ίσης αξίας και περιπολικά σκάφη του λιμενικού αξίας περίπου 400 εκατομμυρίων ευρώ.

Ο αξιωματούχος - που μιλά ανώνυμα στην εφημερίδα-, επισημαίνει ότι με το πρώτο δισεκατομμύριο που θα περισσέψει από τη δόση, θα μπορούσε να δοθεί ήδη η προκαταβολή για την αγορά μαχητικών ή φρεγατών.
πηγή:skai.gr

Ανακαλύφθηκε αρχαία επιτύμβια πλάκα στη Σαντορίνη

Μια πανέμορφη Αρχαία επιτύμβια πλάκα ανακάλυψαν σήμερα τα συνεργεία που τοποθετούν τον αγωγό αποχέτευσης στην Περίσσα.

Πρόκειται για ένα πανέμορφο έργο τέχνης του οποίου δεν έχει προσδιοριστεί ακόμα η ηλικία.

Σύμφωνα με αποκλειστική δήλωση στα Νέα Της Σαντορίνης του Δήμαρχου Θήρας φτάνει εσπευσμένα αύριο στο νησί αρχαιολόγος για να εξετάσει το εύρημα


πηγή:neasantorinis.gr 

Στην τελική ευθεία οι διαβουλεύσεις για PSI

Το πρόγραμμα ανταλλαγής ομολόγων θα απασχολήσει την συνάντηση που θα έχουν απόψε στο Βερολίνο η επικεφαλής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου Κριστίν Λαγκάρντ και η γερμανίδα καγκελάριος Άγκελα Μέρκελ, ενώ την Πέμπτη αναμένεται στην Αθήνα ο επικεφαλής του Διεθνούς Χρηματοπιστωτικού Ινστιτούτου, Τσαρλς Νταλάρα, για συνομιλίες με τον Λουκά Παπαδημο και τον Ευάγγελο Βενιζέλο σχετικά με την πορεία των διαπραγματεύσεων για την ανταλλαγή ομολόγων.

Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο εκπρόσωπος Τύπου του κ. Νταλάρα και του Διεθνούς Χρηματοπιστωτικού Ινστιτούτου σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με τον ΣΚΑΪ, οι διαπραγματεύσεις για το PSI βρίσκονται πολύ κοντά σε ένα «deal».

Αλλά και ο επίτροπος Όλι Ρεν, μιλώντας στο ευρωκοινοβούλιο, επανέλαβε ότι η ΕΕ βρίσκεται κοντά στην ολοκλήρωση των συνομιλιών σχετικά με τη συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα στην αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους (PSI).

Ο κ. Ρεν εμφανίστηκε πεπεισμένος ότι η Ελλάδα θα εκπληρώσει τις προϋποθέσεις για την παραμονή της στη ζώνη του ευρώ, εξηγώντας ότι στόχος των σκληρών μέτρων που εφαρμόζονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση για μείωση του χρέους είναι «η επιστροφή της ευρωζώνης στον δρόμο της ανάπτυξης και η οχύρωση των τραπεζών». «Απαραίτητη προϋπόθεση για να επανέλθουμε σε τροχιά οικονομικής ανάπτυξης είναι να δώσουμε λύση στην κρίση χρέους και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο τραπεζικός κλάδος», διαμήνυσε ο Ευρωπαίος αξιωματούχος.

Ο Οίκος Fitch πάντως χαρακτήρισε «πιθανή επιλογή» την αποχώρηση της Ελλάδας από την ευρωζώνη, εκτίμησε ότι ένα «κούρεμα» κατά 60% του ελληνικού χρέους δε θα μειώσει αρκετά το χρέος της χώρας, και τόνισε ότι η Ελλάδα είναι ακόμα σε θέση να βυθίσει την Ευρώπη σε χειρότερη οικονομική κρίση.
πηγή:skai.gr

Στα 6,63 δισ. οι οφειλές του Δημοσίου προς τους ιδιώτες

Η μεγαλύτερη οφειλή καταγράφεται στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας

Στα 6,63 δισ. ευρώ ανήλθαν στο τέλος του Νοεμβρίου πέρυσι οι ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις του Δημοσίου προς τους ιδιώτες, ελάχιστα μειωμένες σε σύγκριση με τα 6,7 δισ. ευρώ στο τέλος του Οκτωβρίου 2011.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Οικονομικών, οι υψηλότερες οφειλές αφορούν στα ασφαλιστικά ταμεία (περίπου 2,85 δισ. ευρώ), ενώ τα νοσοκομεία οφείλουν στους προμηθευτές περίπου 1,65 δισ. ευρώ. Τα υπουργεία και οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης οφείλουν περίπου 965 εκατ. ευρώ και περίπου 940 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.

Από τα ίδια στοιχεία προκύπτει ότι μεταξύ των υπουργείων η μεγαλύτερη οφειλή καταγράφεται στο Εθνικής Άμυνας (περίπου 269 εκατ. ευρώ), με «δεύτερο τη τάξει» το Υποδομών (περίπου 292 εκατ. ευρώ), ενώ 428 εκατ. ευρώ οφείλονται σε επενδυτές μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων.

Παράλληλα, αρκετοί φορείς της Γενικής Κυβέρνησης (ΔΕΚΟ, ασφαλιστικά ταμεία, κ.λπ.) δεν έχουν παράσχει στοιχεία στο Υπουργείο Οικονομικών σχετικά με τις οφειλές τους.
πηγή:kathimerini.gr

Αποκαλύφθηκε απάτη με επιστροφή ΦΠΑ 10 εκατ. ευρώ σε αγρότες

Παράνομες επιστροφές ΦΠΑ 10 εκατομμυρίων ευρώ σε αγρότες αποκάλυψε, ύστερα από πολύμηνη έρευνα, το ΣΔΟΕ. Πρόκειται για επιστροφές ΦΠΑ που εισπράττονταν βάσει πλαστών και εικονικών τιμολογίων σε αγρότες, στην κοινότητα Άρμα Θηβών Βοιωτίας, που έχει πληθυσμό 1.070 κατοίκους.

Τα στοιχεία της έρευνας η οποία έχει ολοκληρωθεί αναμένεται να σταλούν τις επόμενες ημέρες στον εισαγγελέα προκειμένου να διερευνήσει περαιτέρω την υπόθεση και να καταλογιστούν ποινικές ευθύνες στους υπεύθυνους, ενώ τα ποσά που καταβλήθηκαν παρανόμως θα επιστραφούν στο δημόσιο.

Σύμφωνα με το θέμα που αποκαλύπτει η ιστοσελίδα Pheme.gr, δεκάδες ιδιοκτήτες θερμοκηπίων συμμετείχαν στο παράνομο δίκτυο έκδοσης πλαστών και εικονικών τιμολογίων. H κομπίνα είχε στηθεί σε συνεργασία με μεγαλέμπορους αγροτικών προϊόντων της Αθήνας εξασφαλίζοντας επιστροφές ΦΠΑ πολλών εκατομμυρίων ευρώ από τη διακίνηση ανύπαρκτων αγροτικών προϊόντων. Μάλιστα, μεγάλος αριθμός τιμολογίων είχε εκδοθεί σε ονόματα των παππούδων και των γιαγιάδων των αγροτών για να αυξάνονται οι ποσότητες των προϊόντων που υποτίθεται ότι διακινούνταν για να εισπράττονται υψηλότερα ποσά από επιστροφές ΦΠΑ.

Για παράδειγμα, όπως προκύπτει από τα στοιχεία, αγρότης είχε εκδώσει εικονικά τιμολόγια αξίας 5.648.757 ευρώ ενώ άλλος πλαστά και εικονικά τιμολόγια αξίας 2.484.025 ευρώ!
πηγή:kathimerini.gr

Όπως κάθε χρόνο: Μια μέρα χωρίς παντελόνια στο μετρό

Χιλιάδες κάτοικοι της Νέας Υόρκης κυκλοφόρησαν την Κυαριακή 8 Ιανουαρίου χωρίς παντελόνι στο μετρό, λαμβάνοντας μέρος με χιούμορ σε μια παγκόσμια φάρσα της ...

Οργάνωσης Improv Everywhere. 


Αυτή ήταν η 11η επέτειος της ετήσιας βόλτας χωρίς παντελόνι στο μετρό και το μόνο που έπρεπε να κάνεις ήταν να μην φορέσεις παντελόνι και να προσπαθήσεις
να νιώθεις άνετα με αυτό. 


Δείτε όλες τις φωτογραφίες
 εδώ

Προφητείες Γέροντος Παισίου: Να τι θα γίνει στο Αιγαίο και πότε!

Προβλέπονται διάφορα γεγονότα με χρονολογική σειρά που αφορούν σημερινά δεδομένα και εξελίξεις που 20 χρόνια πρίν δεν είχαν ουδεμία βάση. Και όμως ... Ο Γέροντας Παΐσιος κοιμήθηκε στις 12 Ιουλίου 1994 μ.Χ. και αναπαύεται στο Ησυχαστήριο του Αγίου Ιωάννου....

του Θεολόγου του Αγίου Αρσενίου του Καππαδόκου στη Σουρωτή Θεσσαλονίκης. Ο Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης, γνωστός από όλους σχεδόν τους Έλληνες, πολιτικούς, στρατιωτικούς, λαϊκούς, Μοναχούς, Ιερείς, Επισκόπους και αυτόν τον ίδιο τον Πατριάρχη, είχε κατά καιρούς μιλήσει σε πολλούς ανθρώπους για ό,τι βλέπουμε σήμερα στο Αιγαίο και για ό,τι θα δούμε σύντομα!

Πολλές από αυτές τις αποκαλύψεις και προφητείες που προείπε ο Γέροντας Παΐσιος εμπεριέχονται στο βιβλίο του Επισμηναγού ε.α. Νικολάου Ζουρνατζόγλου «Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης, 1924 – 1994».

Συγκεκριμένα θα αναφέρουμε μερικά εξόχως αποκαλυπτικά σημεία, που αφορούν τις σχέσεις με την αμετανόητη Τουρκία, η οποία όπως γνωρίζουμε με απόλυτη βεβαιότητα ήδη από τον Άγιο Κοσμά τον Αίτωλο θα μας επιτεθεί ύπουλα ως τα «Εξαμίλια»…

Ο Γέρων Παΐσιος για Τουρκία, Πόλη, Αιγαίo
- «Οι Τούρκοι τα κόλλυβα τα έχουν στη μέση τους. Θα πάθουν μεγάλο κακό. Τότε θα επέμβη από πάνω ο Ρώσος και θα γίνει όπως τα λέει η προφητεία του Αγίου Κοσμά. Οι μεγάλοι θα φροντίσουν… Την Κωνσταντινούπολη οι Έλληνες πρέπει να τη φυλάξουν. Και, έτσι, ο Θεός θα τη χαρίσει σε μας. Θα μας βοηθήσει ο Θεός, γιατί είμαστε Ορθόδοξοι»… σελ. 410
- «Η Τουρκία θα διαλυθεί και, μάλιστα, θα τη διαλύσουν οι ίδιοι οι σύμμαχοι» Μάρτιος 1994, σελ. 412
- «Οι Τούρκοι έχουν τα κόλλυβα στο ζωνάρι τους» 1991, σελ. 413
- «Άντε, άντε, δε θα είμαι να σε καμαρώσω στην προέλαση, όταν θα προελαύνει ο ελληνικός στρατός για την Κωνσταντινούπολη» 1992, προς Αξκο της Π.Α., σελ. 413
- «Ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός είχε δίκιο που είπε για τα «Εξαμίλια», διότι τα «Εξαμίλια» δεν είναι ούτε χωριά, ούτε πόλεις, αλλά είναι τα έξι ναυτικά μίλια, η ζώνη των έξι μιλίων που περιβάλλει τα παράλια της Ελλάδας και κάθε νησί μας. «Εξαμίλι» είναι κάθε σημείο που απέχει έξι μίλια από τις ακτές της Ελλάδας, χερσαίες ή νησιωτικές. Εκεί, λοιπόν, θα γίνει εκείνο που είπε ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός» σελ. 417
- «Όταν ο τουρκικός στόλος ξεκινήσει να κατευθύνεται κατά της Ελλάδος και φθάσει στα έξι μίλια, πράγματι θα καταστραφεί. Θα είναι η ώρα που θα έχουν τα κόλλυβα στο ζωνάρι τους. Αλλά, αυτό δε θα γίνει από εμάς. Αυτό είναι το θέλημα του Θεού. Το «Εξαμίλι» θα είναι η αρχή του τέλους…..Μετά θα αρχίσουν όλα τα γεγονότα, που θα καταλήξουν στο να πάρουμε την Πόλη…. Την Πόλη θα μας τη δώσουν….. Θα γίνει πόλεμος μεταξύ Ρωσίας και Τουρκίας. Στην αρχή, οι Τούρκοι θα νομίσουν ότι νικάνε, αλλά αυτό θα είναι η καταστροφή τους. Οι Ρώσοι, τελικά, θα νικήσουν και θα πέσει η Πόλη στα χέρια τους. Μετά θα την πάρουμε εμείς…… Θα αναγκασθούν να μας τη δώσουν…» σελ. 417 - 418
- Οι Τούρκοι «θα καταστραφούν. Θα σβήσουν από το χάρτη, διότι είναι ένα έθνος, το οποίο δεν προέκυψε από την ευλογία του Θεού. Από τους Τούρκους το 1/3 θα πάει από όπου ξεκίνησαν, στα βάθη της Τουρκίας, το 1/3 θα σωθεί, διότι θα έχει εκχριστιανισθεί και το τελευταίο 1/3 θα σκοτωθεί στον πόλεμο αυτόν….» σελ. 418-419 σ.σ. πρόκειται για την γνωστή Προφητεία του Αγίου Κοσμά.
- «Δεν ήθελα τίποτα άλλο. Να με κρατούσε ο Θεός ακόμη λίγα χρόνια στη ζωή, για να έβλεπα την πατρίδα μου μεγαλωμένη. Θα μεγαλώσει…» σελ. 419
- «Η Τουρκία θα διαμελισθεί. Ο διαμελισμός αυτός σίγουρα μας ικανοποιεί και μας συμφέρει ως κράτος. Έτσι θ΄ απελευθερωθούν τα χωριά μας, οι αλύτρωτες πατρίδες. Η Κωνσταντινούπολη θα ελευθερωθεί, θα ξαναγίνει ελληνική. Θα ξαναλειτουργήσει η Αγία Σοφία» σελ. 422
- «Η Τουρκία θα διαμελισθεί σε 3-4 κομμάτια. Ήδη έχει αρχίσει η αντίστροφή μέτρηση. Εμείς θα πάρουμε τα δικά μας εδάφη, οι Αρμένιοι τα δικά τους και οι Κούρδοι τα δικά τους. Το κουρδικό θέμα έχει ήδη δρομολογηθεί. Αυτά θα γίνουν, όχι τώρα, αλλά σύντομα, όταν θα πάψει αυτή γενιά που κυβερνάει την Τουρκία και θα αναλάβει νέα γενιά πολιτικών. Τότε θα γίνει ο διαμελισμός της Τουρκίας. Πολύ σύντομα οι προσευχές που γίνονται κάτω από την επιφάνεια της γης, θα γίνονται επάνω στη γη και τα κεράκια που ανάβονται κάτω, θα ανάβονται επάνω (εννοούσε τους Κρυπτοχριστιανούς)….Πίστη και ελπίδα στο Θεό να υπάρχει και θα χαρούν πολλοί. Όλα αυτά θα γίνουν μέσα στα χρόνια αυτά. Έφτασε ο καιρός» σελ. 431
- «Οι Εγγλέζοι και οι Αμερικάνοι θα μας παραχωρήσουν την Κωνσταντινούπολη. Όχι γιατί μας αγαπάνε, αλλά γιατί αυτό θα συμπλέει με τα συμφέροντά τους» σελ. 432
- Οι Τούρκοι «θα κάνουν μόνο μία πρόκληση στην Ελλάδα, που θα έχει σχέση με την αιγιαλίτιδα ζώνη. Και εμάς θα μας πιάσει πείνα. Θα πεινάσει η Ελλάδα. Και επειδή θα κρατήσει αυτή η μπόρα κάποιο διάστημα, μήνες θα είναι, “θα πούμε το ψωμί ψωμάκι”» σελ. 434 και άλλη φορά έλεγε … «Να έχετε ένα κτηματάκι και λίγο να το καλλιεργήτε. Κοντά σε σας, θα βοηθήσετε και κάποιον που δε θα έχει» σελ. 436
- «Όταν ακούσεις στην τηλεόραση να γίνεται θέμα για τα μίλια, για την επέκταση των μιλίων (της αιγιαλίτιδας ζώνης) από 6 σε 12 μίλια, τότε από πίσω έρχεται ο πόλεμος. Ακολουθεί….Μετά την πρόκληση των Τούρκων, θα κατεβούν οι Ρώσοι στα Στενά. Όχι για να βοηθήσουν εμάς. Αυτοί θα έχουν άλλα συμφέροντα. Αλλά, χωρίς να το θέλουν, θα βοηθάνε εμάς. Τότε, οι Τούρκοι για να υπερασπισθούν τα Στενά, που είναι στρατηγικής σημασίας, θα συγκεντρώσουν εκεί και άλλα στρατεύματα. Παράλληλα δε, θα αποσύρουν δυνάμεις από καταληφθέντα εδάφη. Όμως, θα δουν τότε τα άλλα κράτη της Ευρώπης, συγκεκριμένα η Αγγλία, η Γαλλία, η Ιταλία και άλλα έξι – εφτά κράτη της ΕΟΚ, ότι η Ρωσία θα αρπάξει μέρη, οπότε θα πουν: “Δεν πάμε κι εμείς εκεί πέρα, μήπως πάρουμε κανένα κομμάτι;” Όλοι, όμως θα κυνηγούν τη μερίδα του λέοντος. Έτσι θα μπουν και οι Ευρωπαίοι στον πόλεμο…..Θα βγάλει η (ελληνική) κυβέρνηση απόφαση να μη στείλη στρατό. Θα κρατήσει στρατό μόνο στα σύνορα. Και θα είναι μεγάλη ευλογία που δε θα πάρει μέρος. Γιατί , όποιος πάρει μέρος σ΄ αυτόν τον πόλεμο (εν. τον ευρωπαϊκό), χάθηκε…»… 434
- «Οι Τούρκοι θα μας χτυπήσουν, αλλά η Ελλάδα δε θα πάθει μεγάλη ζημιά. Δε θα περάσει πολύς καιρός μετά την επίθεση των Τούρκων στη χώρα μας και τότε οι Ρώσοι θα κτυπήσουν τους Τούρκους και θα τους διαλύσουν. Όπως ένα φύλλο χαρτί που το χτυπάς και διαλύεται, έτσι και οι Τούρκοι θα διαλυθούν. Το 1/3 από αυτούς θα σκοτωθεί, το 1/3 θα εκχριστιανισθούν και το 1/3 θα πάει στην Κόκκινη Μηλιά. Η χρησιμοποίηση των νερών του Ευφράτη για αρδευτικά έργα από τους Τούρκους θα είναι μια προειδοποίηση ότι άρχισε η προετοιμασία του μεγάλου πολέμου που θα ακολουθήση» 1991, σελ. 439
- «Μετά τη διάλυση της Τουρκίας, η Ρωσία θα συνεχίσει τον πόλεμο μέχρι τον Περσικό Κόλπο και θα σταματήσουν τα στρατεύματά της έξω από την Ιερουσαλήμ. Τότε οι δυτικές δυνάμεις θα δώσουν προθεσμία στους Ρώσους για να αποσύρουν από τα μέρη αυτά τα στρατεύματά τους, τόσο χρόνο όσο χρειάζεται για να γίνουν τα λάχανα, δηλαδή 6 μήνες. Η Ρωσία, όμως, δε θα αποσύρει τις δυνάμεις της. Και τότε οι δυτικές δυνάμεις θα αρχίσουν να συγκεντρώνουν στρατεύματα, για να επιτεθούν στους Ρώσους. Ο Πόλεμος που θα ξεσπάσει θα είναι Παγκόσμιος και θα έχει ως συνέπεια να χάσουν οι Ρώσοι. Θα ακολουθήσει μεγάλη σφαγή. Οι μεγαλουπόλεις θα γίνουν παραγκουπόλεις. Εμείς, οι Έλληνες, δεν θα συμμετάσχουμε στον παγκόσμιο πόλεμο.» σελ. 440 - 441
- «Η διοίκηση της Πόλης , από μας, θα είναι και στρατιωτική και πολιτική»!!! 1991, σελ. 435
- «Εσύ (είπε σε νεαρό φοιτητή του Πολυτεχνείου Ξάνθης), σαν πολιτικός μηχανικός, θα 
συμβάλεις στην ανοικοδόμηση της Πόλης, γιατί η Πόλη θα ανοικοδομηθεί από την αρχή» σελ. 435
πηγή:
pentapostagma.gr

Χαρτονόμισμα 100 Δις Δραχμών!

Το χαρτονόμισμα κυκλοφόρησε το 1944…

Στις 3 Νοεμβρίου του 1944, κυκλοφόρησε το μεγαλύτερο σε ονομαστική αξία ελληνικό χαρτονόμισμα. Πρόκειται για εκείνο των 100 δισεκατομμυρίων δραχμών, το οποίο φέρει την υπογραφή του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος Ξενοφώντα Ζολώτα. Ωστόσο, η ουσιαστική του αξία ήταν σχεδόν μηδαμινή.

Το χαρτονόμισμα των 100 δισεκατομμυρίων δραχμών ακολούθησε τις εκδόσεις των 5, 25 και 200 εκατομμυρίων και 2 δισεκατομμυρίων.

Σε σημερινές τιμές και με βάση τη χρυσή λίρα Αγγλίας, η πραγματική αξία του δεν θα πρέπει να ξεπερνούσε τα σημερινά 10 λεπτά του ευρώ. Τελικά, αποσύρθηκε λίγες ημέρες μετά την κυκλοφορία του.

Σωματέμποροι κρατούσαν κλειδωμένη και βίαζαν 17χρονη!

Σύγχρονο «Κωσταλέξι» στην Αργολίδα

Η θέα της κλειδωμένης 17χρονης Ρουμάνας «πάγωσε» τους αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Άργους, οι οποίοι πραγματοποίησαν έρευνα σε σπίτι στη Νέα Κίο Αργολίδας, ύστερα από κατάλληλη αξιοποίηση πληροφοριών, εξαρθρώνοντας κύκλωμα σωματεμπόρων που δρούσαν στην περιοχή.

Συγκεκριμένα, το πρωί της Δευτέρας συνελήφθησαν στην Νέα Κίο Αργολίδας, πέντε αλλοδαποί, υπήκοοι Πακιστάν, ηλικίας 28, 29, 21, 25 και 24 ετών αντίστοιχα, για αρπαγή και σωματεμπορία κατά συναυτουργία, ενώ ο 28χρονος και ο 29χρονος κατηγορούνται επιπλέον, για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης.

Όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα του Τμήματος Ασφαλείας Άργους, την Παρασκευή 6 Ιανουαρίου, ο 28χρονος και ο 29χρονος, είχαν μεταφέρει την 17χρονη στο σπίτι τους, στην Νέα Κίο Αργολίδας, από την Κορινθία.

Στη συνέχεια με την χρήση βίας και απειλών την εξανάγκαζαν σε ερωτικές πράξεις μαζί τους και παράλληλα την εξέδιδαν και σε άλλους ομοεθνείς τους, έναντι αγνώστου τιμήματος.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου, ενώ προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφαλείας Άργους.
πηγή:protothema.gr