Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Έγραψε γράμμα από επιστολόχαρτο του Χίτλερ

Γράμμα το οποίο είχε γράψει ο διευθυντής της DCI, στη διάρκεια του Β' Παγκ. Πολέμου βρίσκεται πλέον στο μουσείο των ΗΠΑ ενώ μάλιστα είχε γραφτεί σε επιστολόχαρτο του ίδιου του Χίτλερ.

Το μουσείο της CIA φιλοξενεί πολλά ενδιαφέροντα αντικείμενα της Κεντρικής Υπηρεσίας Πληροφοριών κι ένα εξ’ αυτών είναι το γράμμα που έστειλε ο πρώην διευθυντής της DCI, Richard Helms στον μόλις τριών ετών γιο του κατά τη διάρκεια του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου.

Αυτό το οποίο αξίζει την προσοχή είναι ότι ο Helms έγραψε στον νεαρό Dennis χρησιμοποιώντας το επιστολόχαρτο του Αδόλφου Χίτλερ.

Το γράμμα διαθέτει ιστορική σημασία καθώς σηματοδοτεί μια σημαντική χρονική περίοδο κατά τη διάρκεια του πολέμου, την V-E Day, την ημέρα της νίκης, στις 8 Μαΐου 1945.

Το επιστολόχαρτο φέρει το όνομα του Αδόλφου Χίτλερ και από πάνω έχει μια χρυσή ανάγλυφη σβάστικα.

Σε αυτό γράφει«Αγαπητέ Dennis, ο άνθρωπος που θα μπορούσε να έχει γράψει αυτό το γράμμα έλεγχε κάποτε την Ευρώπη-τρία μόλις χρόνια πριν γεννηθείς.

Σήμερα είναι νεκρός, η μνήμη του περιφρονημένη, η χώρα ερείπια.»

Κατά τη διάρκεια του φθινοπώρου του 1945 κατάφερε ο νεαρός Helms να εισχωρήσει στο βομβαρδισμένο γραφείο του Χίτλερ και πήρε ως σουβενίρ ένα πιάτο στο οποίο αναγραφόταν η έκφραση « Η Καγκελαρία του Χίτλερ».
πηγή:newsbeast.gr

Αποζημιώσεις σε Ελληνοκυπρίους για τις περιουσίες τους στα κατεχόμενα

Αποζημιώσεις μαμούθ σε 13 Ελληνοκυπρίους που στερήθηκαν τις περιουσίες τους στα κατεχόμενα μετά την τουρκική εισβολή του '74, επιδίκασε το Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.

Η απόφαση έρχεται σε συνέχεια της κύριας απόφασης που εξέδωσε το ΕΔΑΔ στις 2 Νοεμβρίου 2010 για την υπόθεση Λόρδου και άλλων κατά Τουρκίας και με την οποία καταδικάστηκε η Τουρκία για παραβίαση του δικαιώματος στην περιουσία, καθώς και για παραβίαση του δικαιώματος σεβασμού στην ιδιωτική και οικογενειακή ζωή.

Σύμφωνα με την απόφαση του ΕΔΑΔ, οι αποζημιώσεις που οφείλει να καταβάλει η Τουρκία στους 13 Ελληνοκυπρίους, κυμαίνονται από 100.000 ευρώ έως 8.000.000 ευρώ για τον καθένα, για ηθική και υλική βλάβη, ενώ με την ίδια απόφαση υποχρεώνεται η Τουρκία να πληρώσει και 15.000 ευρώ για τα δικαστικά έξοδα.
πηγή:directnews.gr

Φύλλο και φτερό το Νεκροτομείο Αθηνών από το ΣΔΟΕ!

Ανοίγουν τραπεζικούς λογαριασμούς υπαλλήλων και ιδιωτών που φέρεται να έπαιρναν “μίζες” για διάφορες...εξυπηρετήσεις.

Κι όμως το Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος έκανε επιδρομή και στο Νεκροτομείο Αθηνών! Η ειδική ελεγκτική υπηρεσία του ΣΔΟΕ προχωρά στο άνοιγμα των τραπεζικών λογαριασμών υπαλλήλων του Νεκροτομείου αλλά και σε άνοιγμα λογαριασμών ιδιωτών που φέρεται να έπαιρναν “μίζες” για διάφορες εξυπηρετήσεις.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του “Βήματος”, οι έλεγχοι στους τραπεζικούς λογαριασμούς και στις φορολογικές δηλώσεις σε υπαλλήλους και ιδιώτες αποφασίσθηκε μετά από έκθεση, πριν από λίγους μήνες, του Σώματος Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης, στο οποίο είχαν διαπιστωθεί σειρά ύποπτων συναλλαγών.

Σύμφωνα με ανώτατα στελέχη του ΣΔΟΕ «υπολογίζουμε ότι κάθε χρόνο πραγματοποιούνται περίπου 130.000 νεκροτομές και υπάρχει σειρά ενδείξεων ότι σε μεγάλο αριθμό εξ αυτών δίνονται ποσά από 50 έως 300 ευρώ προκειμένου να δίνεται προτεραιότητα ή άλλες διευκολύνσεις στην διακίνηση των σορών. Όλα αυτά πιστεύουμε ότι θα αναδειχθούν από την διερεύνηση των λογαριασμών».

Η έρευνα για τα τεκταινόμενα στο Νεκροτομείο ξεκίνησε στις αρχές του 2011, όταν υψηλόβαθμο στέλεχος του Υπουργείου Δικαιοσύνης έλαβε έγγραφη καταγγελία για παρουσία ιδιωτών που εκτελούσαν χρέη νεκροτόμου στο Εργαστήριο Ιατροδικαστικής και Τοξικολογίας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, που βρίσκεται στο Λαϊκό Νοσοκομείο στου Γουδή.

Ακολουθεί έρευνα από το Σώμα Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης, όπου ζητούνται τα στοιχεία όσων ασκούσαν παρανόμως εργασίες κατά τη διάρκεια της νεκροτομής, λαμβάνοντας φιλοδωρήματα από τους συγγενείς των νεκρών.

Οι δύο καταγγέλλοντες κατέθεσαν επίσης στους επιθεωρητές ότι ιδιοκτήτης γραφείου τελετών για ταριχεύσεις που έκανε στο νεκροτομείο έδινε μίζα 180 ευρώ σε υπάλληλο της υπηρεσίας στου Γουδή.

Επιπλέον ένας οδηγός νεκροφόρας που συνεργάζεται με γραφεία τελετών ανέφερε ότι κατέβαλε 30 ευρώ σε υπάλληλο του νεκροτομείου για να του δίνει ο τελευταίος το πιστοποιητικό νεκροτομείου, 20 ευρώ στον αστυνομικό υπηρεσίας και 20 ευρώ σε έναν άλλον υπάλληλο που έκανε περιποίηση στους νεκρούς.
πηγή:newsit.gr

Και Ελληνίδες με εμφυτεύματα βιομηχανικής σιλικόνης

Περίπου 250 ζεύγη εμφυτευμάτων στήθους με βιομηχανική σιλικόνη της εταιρείας Poly Implant Prothese διατέθηκαν σε Έλληνες χειρουργούς. Ανακλήθηκαν με απόφαση του ΕΟΦ και του Υπουργείου Υγείας. Δεκάδες γυναίκες καλούνται να ελέγξουν τα "καρτελάκια" τους

Δύο εταιρείες εισαγωγής διέθεσαν σε Έλληνες πλαστικούς χειρουργούς 250 - 260 ύποπτα εμφυτεύματα της ΡΙΡ, από τα οποία, έχει επιβεβαιωθεί ότι χρησιμοποιήθηκαν μόνο 15 - 20.

Σύμφωνα με αποκαλυπτικό δημοσίευμα των "Νέων", οι εταιρείες λειτουργώντας καθόλα νόμιμα και παρέχοντας σήμερα τα σχετικά αποδεικτικά στοιχεία, από το 2009 έως τον Απρίλιο του 2010, οπότε και ανακλήθηκαν με απόφαση του ΕΟΦ και του Υπουργείου Υγείας, εισήγαγαν στην Ελλάδα τα εν λόγω εμφυτεύματα.

Τη χρήση των εμφυτευμάτων στη χώρα μας επιβεβαιώνει η απόφαση του ΕΟΦ, με ημερομηνία 14 Απριλίου 2010, βάσει της οποίας ζητήθηκε η ανάκληση των ενθεμάτων.

Στην απόφαση δεν περιέχεται ο ακριβής αριθμός των ενθεμάτων που διακινήθηκαν ούτε αποσαφηνίζεται αν χρησιμοποιήθηκαν όλα. Ωστόσο, όπως δήλωσε στην εφημερίδα ο πρόεδρος του Οργανισμού, Γ. Τούντας, έχουν ζητηθεί αναλυτικά στοιχεία για την ακριβή ποσότητα των ενθεμάτων που έφτασαν στην Ελλάδα, πόσα από αυτά διακινήθηκαν και ποιοι ήταν οι γιατροί που τα προμηθεύτηκαν και τελικά τα χρησιμοποίησαν.

Η πρώτη από τις εταιρείες διακίνησε τα συγκεκριμένα ενθέματα για περίπου 4 μήνες το 2009, προωθώντας περίπου 50 - 60 ζεύγη.

Τον Αύγουστο του 2009, η ΡΙΡ όρισε αποκλειστικό αντιπρόσωπο τη δεύτερη εταιρεία, η οποία ως τις 14 Απριλίου του 2010, είχε διακινήσει περίπου 200 ζεύγη.

Τα εν λόγω ενθέματα στοιχίζουν 500 - 600 ευρώ το ζεύγος, όταν πιο "δημοφιλείς" μάρκες κόστιζαν από 800 έως 1.200 ευρώ. Ωστόσο, η χαμηλή τιμή τους δεν θεωρήθηκε τεκμήριο κακής ποιότητας, δεδομένου ότι υπήρχαν κι άλλης εταιρείας ενθέματα στο εμπόριο, με ανάλογη τιμή.

Υποχρεωτικός ο επανέλεγχος
Οι ειδικοί συνιστούν στις γυναίκες, να ελέγξουν στο καρτελάκι τους, εάν αναγράφεται η ένδειξη Poly Implant Prothese - France, που αντιστοιχεί στα ενθέματα με τη βιομηχανική σιλικόνη. Σε περίπτωση που δεν αναγράφεται η ένδειξη αυτή, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.

Σημειώνεται πάντως, ότι ακόμη κι αν μία γυναίκα έχει χάσει το καρτελάκι της, μπορεί να απευθυνθεί στον γιατρό της, που θα έχει κρατήσει το αντίγραφο.

Όπως αναφέρουν, ο επανέλεγχος συνίσταται να γίνεται μία φορά τον χρόνο, καθώς τα ενθέματα σιλικόνης έχουν γενικός ποσοστό ρήξης κάτω από 1% με 2%.

Ειδικά αυτά της ΡΙΡ, σημείωσαν ποσοστό ρήξης 10% μέσα στον πρώτο χρόνο, σύμφωνα με την Βρετανική Εταιρεία Πλαστικής Χειρουργικής.

Πάντως, κάθε γυναίκα που έχει εμφυτεύματα σιλικόνης στο στήθος της, πρέπει να απευθυνθεί στον γιατρό της, εάν δει το σχήμα του στήθους της να αλλάζει, ή να παρουσιάζει κοκκινίλα ή πόνο ή φλεγμονή.
πηγή:news247.gr

Θέσεις εργασίας σε 26.000 ανέργους

Θα απασχοληθούν για πέντε μήνες με επίδομα 625 ευρώ

Εγκρίθηκαν από την αρμόδια Δικαστική Επιτροπή, η οποία έχει συγκροτηθεί στα πλαίσια των διαδικασιών του ΑΣΕΠ, οι πρώτες 26.000 θέσεις κοινωφελούς εργασίας, που είχαν υποβληθεί από Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις.

Η επιλογή έγινε με βάση τα προσόντα των υποψηφίων και κοινωνικά κριτήρια, ενώ οι θέσεις εργασίας κατανέμονται σε επτά περιφέρειες και οι προσληφθέντες θα απασχοληθούν για πέντε μήνες σε 368 υπηρεσίες.

Οι υποψήφιοι για τις θέσεις κοινωφελούς εργασίας πρέπει να είναι άνεργοι με δελτίο ανεργίας σε ισχύ ή αγρότες, ασφαλισμένοι στον ΟΓΑ, που δεν διαθέτουν ή δεν δικαιούνται δελτίο ανεργίας.

Αιτήσεις μπορούν να υποβληθούν, μετά την οριστική επικύρωση από τη Γενική Γραμματεία Διαχείρισης Κοινωνικών Πόρων του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης. Όσοι επιλεγούν θα λαμβάνουν για 5 μήνες μηνιαίο επίδομα 625 ευρώ, ενώ θα έχουν πλήρη ασφαλιστική και συνταξιοδοτική κάλυψη.

Οι πρώτες προσλήψεις θα γίνουν στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, όπου έχουν εγκριθεί 8.170 θέσεις. Ακολουθούν, η περιφέρεια Βορείου Αιγαίου για 1.700 θέσεις, Ηπείρου για 2.950, Θεσσαλίας για 5.300 Πελοποννήσου για 4.130 και Νοτίου Αιγαίου για 870.

Το πρόγραμμα κοινωφελούς εργασίας αφορά συνολικά 57.000 ωφελουμένους και μπορούν να ενταχθούν σε αυτό, πέντε κατηγορίες ανέργων: μακροχρόνια άνεργοι, υποαπασχολούμενοι, ελεύθεροι επαγγελματίες, άνεργοι έως 30 ετών, επιστήμονες και βραχυχρόνια άνεργοι που δεν λαμβάνουν επίδομα ανεργίας.
πηγή:newsbeast.gr

Αργ.Ντινόπουλος: Ποιοί Δεν Πληρώνουν το χαράτσι της ΔΕΗ

Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Αργύρης Ντινόπουλος βρήκε ότι, το ΣΔΟΕ πληρώνει τον μήνα ενοίκιο 180.882 ευρώ (για κτίριο στην οδό Πειραιώς 70) από το οποίο δεν αφαιρεί το χαράτσι της ΔΕΗ.

Έτσι, γλυτώνει το χαράτσι ο ιδιοκτήτης του κτιρίου που είναι η γνωστή εταιρία εμπορίας αυτοκινήτων ΒΙΑΜΑΡ Α.Ε.

Ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Παντελής Οικονόμου ισχυριζόταν τον Οκτώβριο (απαντώντας σε ερώτηση του βουλευτή) ότι οι μεγάλο-ιδιοκτήτες θα πληρώσουν κανονικά το χαράτσι για τα ακίνητα που νοικιάζουν στο δημόσιο.

Σύμφωνα με τον Αργύρη Ντινόπουλο το ίδιο συμβαίνει με την συντριπτική πλειοψηφία των μεγάλο-ιδιοκτητών οι οποίοι όχι μόνον εισπράττουν χρυσοφόρα ενοίκια από το δημόσιο (πάλι το ΣΔΟΕ πληρώνει 13.772 ευρώ για δύο υπόγειες αποθήκες) αλλά δεν πληρώνουν και το χαράτσι της ΔΕΗ.

Διαβάστε όλο το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ στην νέα ερώτηση (την επισυνάπτουμε) που κατέθεσε ο Αργύρης Ντινόπουλος.

πηγή:briefingnews.gr

Πάπας: Απειλή για την ανθρωπότητα οι γάμοι ομοφυλόφιλων

Ο Πάπας Βενέδικτος δήλωσε τη Δευτέρα ότι ο γάμος μεταξύ ομοφυλοφίλων είναι μία από τις πολλές απειλές για την παραδοσιακή οικογένεια, η οποία υπονομεύει «το μέλλον της ίδιας της ανθρωπότητας».

Ο Πάπας έκανε κάποια από τα ισχυρότερα σχόλιά του κατά των γάμων των ομοφυλοφίλων σε ομιλία του για το νέο έτος στα διπλωματικά σώματα στο Βατικανό, στην οποία αναφέρθηκε σε κάποια βασικά οικονομικά και κοινωνικά ζητήματα που αντιμετωπίζει ο κόσμος σήμερα.

«Ο γάμος δεν είναι μια απλή κοινωνική σύμβαση, αλλά το θεμελιώδες κύτταρο κάθε κοινωνίας. Ως εκ τούτου, οι πολιτικές που υπονομεύουν την οικογένεια, απειλούν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και το μέλλον της ίδιας της ανθρωπότητας», είπε χαρακτηριστικά ο Πάπας.

Η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, η οποία έχει περίπου 1,3 δισεκατομμύρια μέλη σε ολόκληρο τον κόσμο, διδάσκει ότι ενώ οι ομοφυλοφιλικές τάσεις δεν είναι αμαρτία, οι ομοφυλοφιλικές πράξεις είναι. Διδάσκει, επίσης, ότι τα παιδιά πρέπει να μεγαλώνουν σε μια παραδοσιακή οικογένεια με μια μητέρα και έναν πατέρα.

«Η οικογενειακή μονάδα είναι θεμελιώδης για την εκπαιδευτική διαδικασία και για την ανάπτυξη τόσο των ατόμων όσο και των κρατών. Ως εκ τούτου, υπάρχει ανάγκη για πολιτικές που προωθούν την οικογένεια και ενισχύουν την κοινωνική συνοχή και τον διάλογο», είπε ο Πάπας Βενέδικτος στους διπλωμάτες.

Ο γάμος μεταξύ ομοφυλοφίλων είναι πλέον νόμιμος σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες.

Το 2009, ο Πάπας Βενέδικτος θέσπισε ότι οι Αγγλικανοί που εγκαταλείπουν την Εκκλησία τους, κυρίως επειδή αισθάνονται ότι έχει γίνει πάρα πολύ φιλελεύθερη, μπορούν να βρουν «στέγη» στον Καθολικισμό, σε μια παράλληλη ιεραρχία, η οποία θα τους επιτρέπει να κρατήσουν ορισμένες από τις παραδόσεις τους.
πηγή:directnews.gr

Economist: Η Ελλάδα η 6η πιο... μίζερη χώρα στον κόσμο

Το περιοδικό Economist δημοσιεύει μια λίστα με τις πιο «μίζερες» χώρες του πλανήτη κάτω από τον τίτλο «Αισθάνεστε χάλια;» παρουσιάζει τις χώρες που εμφάνισαν τις χειρότερες επιδόσεις το 2011, με αποτέλεσμα να...
προκαλούν κατήφεια στους λαούς τους.

Η διαμόρφωση της λίστας έγινε λαμβάνοντας υπόψη διάφορους οικονομικούς παράγοντες και δείκτες με βασικότερους όλων την αύξηση της ανεργίας και την αύξηση του πληθωρισμού. Στην κορυφή της λίστας βρίσκονται τα Σκόπια, ενώ πάνω από εμάς είναι και η Ισπανία.
πηγή:enimerwsi.gr

«Σφαγή» για Τρίκαλα και Καρδίτσα υπέρ της Λάρισας

Φεύγουν για την Λάρισα το ΤΕΙ Τρικάλων «Δομικών Έργων» και δύο από τα τρία ΤΕΙ της Καρδίτσας.

Σε σημερινή σύσκεψη, ανακοινώθηκε στις Διοικήσεις των ΤΕΙ Καρδίτσας, από πλευράς του προϊσταμένου του ΤΕΙ Λάρισας κ. Κόκκορα και του κ. Υψηλάντη, ότι δύο από τις τρεις σχολές ΤΕΙ της Καρδίτσας θα μετακινηθούν στη Λάρισα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του trikalanews.gr ο κ Κόκκορας ανακοίνωσε πως στην Λάρισα θα μετακινηθεί και το μοναδικό ΤΕΙ των Τρικάλων αυτό των «Δομικών Έργων», ενώ θα παραμείνει στα χαρτιά στα Τρίκαλα το τμήμα «Ανακαίνισης και Αποκατάστασης Κτιρίων», το οποίο δεν έχει δεχθεί σπουδαστές και το οποίο ουσιαστικά δεν λειτουργεί και οδηγείται προς οριστικό «λουκέτο».

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες οι δυσάρεστες αυτές εξελίξεις έχουν ήδη δημιουργήσει αλλεπάλληλες τηλεφωνικές επικοινωνίες από το απόγευμα μεταξύ πολιτικών της Καρδίτσας και των Τρικάλων προκειμένου να σχηματιστεί ενιαίο μέτωπο αντίδρασης απέναντι στις επιχειρούμενες μεταφορές των σχολών από τις δύο πόλεις στην Λάρισα.

Με την δυσμενή αυτή για τον Νομό Τρικάλων εξέλιξη, επιβεβαιώνεται για ποιο λόγο στην πρόσφατη συνάντηση του Δημάρχου Τρικκαίων Χρήστου Λάππα, η υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου απέφυγε να δεσμευτεί για την παραμονή του ΤΕΙ στα Τρίκαλα
πηγή:trikalanews.gr

Μητροπάνος: «Όλοι με είχαν για ξεγραμμένο»!

45 χρόνια στο τραγούδι, ο Δημήτρης Μητροπάνος, όσο απίστευτο και εάν ακούγεται, έχει ακόμη τρακ πριν βγει στην πίστα. Αυτό, όπως λέει, δεν φεύγει ποτέ.

«Θυμάμαι μια φορά, είχε έλθει στο κέντρο ο Μπιθικώτσης να με δει κι έκατσε πρώτο τραπέζι, φάτσα κάρτα. Έτρεμαν τα πόδια μου εμένα - και ήμουνα και 50 χρονών δεν ήμουνα κανα παιδάκι. Αλλά εντάξει... ήταν ο Μπιθικώτσης! Να τέτοια τρακ έχω. Αν μου έχει περάσει από το μυαλό να αποσυρθώ; Βεβαίως! Πάντα έλεγα: Σε πέντε χρόνια θα σταματήσω το τραγούδι», αναφέρει ο ίδιος χαρακτηριστικά.

Ο σπουδαίος ερμηνευτής μίλησε στο Down Town για τα δύσκολα παιδικά του χρόνια, τις αριστερές του καταβολές και φυσικά το τραγούδι, το οποίο ΔΕΝ έχει σπουδάσει. «Δεν έμαθα ποτέ μουσική. Δεν ξέρω μουσική. Δεν ξέρω πού γράφεται το ντο, δεν ξέρω κανένα όργανο, δεν ξέρω τίποτα», εξομολογήθηκε, τονίζοντας ότι έχει κάνει πολλά λάθη στην ζωή του, αλητείες, ακόμη και πράγματα για τα οποία έχει πονέσει πολύ.

Αυτό όμως που τον πονάει περισσότερο από όλα σήμερα είναι η κατάσταση της χώρας μας. Είναι χαρακτηριστική η απάντηση που έδωσε, όταν ρωτήθηκε εάν αισθάνεται εξαπατημένος: «Αγανακτισμένος ναι, εξαπατημένος όχι. Γιατί μήπως περίμενα τίποτα καλύτερο από τον Γιωργάκη και την παρέα του; Μπα! Ακόμη χειρότερα περίμενα! 'Η μήπως τα προβλήματα δημιουργήθηκαν χθες;... Πιστεύω πως θα χυθεί αίμα. Και το αίμα δυστυχώς, δεν παίρνει μόνο αυτούς που πρέπει. Παίρνει κι άλλους».

Πατέρας δύο κοριτσιών σήμερα, ηλικίας 17 και 14 ετών αντίστοιχα, δηλώνει χορτάτος από τη ζωή του. Αυτό που θα κουβαλάει πάντα μέσα του είναι η στιγμή που είδε «το χέρι του Θεού».

«Ναι, στο θέμα της υγείας μου. Όταν πήγε ο σταφυλόκοκκος στο αίμα και πειράχτηκε το νεφρό μου, όλοι με είχαν για ξεγραμμένο. Χρειάστηκε να πάω στην Γαλλία για να μου πουν πως η μεταμόσχευση ήταν μια υπόθεση ρουτίνας. Αν συμφιλιώθηκα με την ιδέα του θανάτου; Δεν ξέρω, δεν κουβέντιασα ποτέ με τον εαυτό μου τέτοια πράγματα, ούτε με απασχόλησαν ποτέ. Ένα γεγονός της ζωής είναι και ο θάνατος. Κάποτε μοιραία θα έλθει. Την ανημπόρια δεν θέλω εγώ. Αυτό φοβάμαι περισσότερο απ'όλα. Αυτό μόνο».

Κλείνοντας, ο τραγουδιστής απαντά στο πώς θέλει να τον θυμάται ο κόσμος: «Σαν ένα κανονικό άνθρωπο, ο οποίος, να τραγουδούσε, έκανε αυτή την δουλειά. Και την έκανε καλά».

πηγή:star.gr