Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Πάτρα: Ο εργοδότης της έδωσε δώρο Χριστουγέννων και μετά... της το έκλεψε απ' την τσάντα!

Η απίστευτη καταγγελία έγινε στο ergasianews...
Σύμφωνα με αυτή, ο εργοδότης σε γνωστό κατάστημα της περιοχής, την περασμένη εβδομάδα αναγκάστηκε να δώσει το δώρο Χριστουγέννων στην υπάλληλό του, μετά από έντονα παράπονα που του έκανε εκείνη, επειδή το είχε καθυστερήσει.

Της έδωσε το ποσό σε μετρητά και έβαλε τη γυναίκα να υπογράψει τη σχετική εξοφλητική απόδειξη.
Στη συνέχεια εκείνη, έβαλε τα χρήματα στην τσάντα της, την οποία και άφησε στην αποθήκη του καταστήματος και συνέχισε τη δουλειά της.

Όταν την ώρα που σχόλαγε, πήγε στην αποθήκη για να πάρει τα πράγματά της, ανακάλυψε ότι τα λεφτά... έχουν κάνει "φτερά" μέσα απ' την τσάντα της! Αμέσως τηλεφώνησε στον αδερφό της και ανέβηκε στο ισόγειο του καταστήματος για να ζητήσει εξηγήσεις από τον εργοδότη.

Αρχικά ο καταστηματάρχης αντιμετώπισε με ψυχρό τρόπο την εργαζόμενη, αρνούμενος τα πάντα.
Όταν όμως έφτασε στο κατάστημα ο αδερφός της εργαζόμενης και άρχισαν τα... "γαλλικά" τότε τα πράγματα πήραν άλλη τροπή.

Τελικά, σύμφωνα πάντα με την καταγγελία, ο εργοδότης παραδέχθηκε μπροστά σε όλο το προσωπικό την πράξη του, προφασιζόμενος οικονομικές δυσχέρειες ενώ στη συνέχεια έδωσε τα χρήματα στην εργαζόμενη, ζητώντας συγνώμη και εκλιπαρώντας να μην τον καταγγείλει.

Η εργαζόμενη δεν θέλησε να δώσει συνέχεια στο περιστατικό, καθώς στα 9 χρόνια που εργάζεται στο συγκεκριμένο κατάστημα ουδέποτε είχε δημιουργηθεί ανάλογο περιστατικό και η συνεργασία τους ήταν άψογη...
πηγή:newsit.gr

Πίνακας του Πικάσο ο ένας εκ των δύο που εκλάπησαν

Αυτό είναι το έργο τέχνης που έκανε «φτερά» από την Εθνική Πινακοθήκη

Έργο του Πικάσο είναι ο ένας από τους δύο πίνακες που εκλάπησαν τα ξημερώματα, από το κτίριο της Εθνικής Πικακοθήκης.

Εικάζεται ότι πρόκειται για τον πίνακα «Κεφάλι Γυναίκας» που φιλοτεχνήθηκε το 1934 και τη δεκαετία του σαράντα την έκανε δώρο ένας Γαλλικός Σύλλογος στην Εθνική Πινακοθήκη.

'Οπως έγινε γνωστό από την Αστυνομία, οι δράστες μπήκαν από την πίσω πλευρά του κτιρίου, παραβιάζοντας μπαλκονοπόρτα στον ημιόροφο, την οποία έριξαν μαζί με την κάσα.

Στη συνέχεια, έφτασαν στον χώρο που φυλάσσονταν τα έργα, απέσπασαν από το πλαίσιο τον καμβά δυο πινάκων (ιδιαίτερα μεγάλης αξίας και ο δεύτερος). Επιχείρησαν να κλέψουν και τρίτο πίνακα, χωρίς όμως να τα καταφέρουν.

Η Αστυνομία έχει παραλάβει το οπτικό υλικό το οποίο και μελετά, ενώ μέχρι αργά το μεσημέρι αναμένονται δηλώσεις από την Αστυνομία και την διεύθυνση της Εθνικής Πικανοθήκης.
πηγή:newsbeast.gr   

ΤΡΑΓΩΔΙΑ! Τέσσερα Αδέλφια Κάηκαν Σε Πάρτι!

Τέσσερα παιδιά έχασαν τη ζωή τους στη Βρετανία, κατά τη διάρκεια του πάρτι που οργάνωσαν για τα γενέθλια της μητέρας τους…

όταν πυρκαγιά ξέσπασε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες.
Ο 19χρονος «Reece Smith» προσπάθησε να σώσει τα αδέρφια του, αλλά δεν τα κατάφερε, με αποτέλεσμα να πεθάνουν τα 4 ετών δίδυμα «Holly» και «Ella» και ο δίχρονος «Jordan».

Η φωτιά ξέσπασε σε μία από τις κρεβατοκάμαρες του σπιτιού, αλλά γρήγορα επεκτάθηκε και στα υπόλοιπα δωμάτια.

Η αστυνομία προσπαθεί να εντοπίσει μερικούς από τους καλεσμένους του πάρτι, οι οποίοι έφυγαν, προτού φτάσουν στο σημείο της πυρκαγιάς οι αξιωματικοί…
πηγή:prionokordela.gr

Έκλεψε τον πατέρα του για να πάρει μηχανάκι

Έκλεψε από το σπίτι της οικογένειας στο Βαθύ, χρυσαφικά αξίας 2.400 ευρώ, τα οποία έδωσε ως αντάλλαγμα σε έναν 25χρονο για να αγοράσει τη μηχανή του. 

Εκείνος με τη σειρά του, τα πούλησε σε έναν 37χρονο και από αυτόν, τα χρυσαφικά πέρασαν στα χέρια ενός 61χρονου ιδιοκτήτη χρυσοχοείου.

Όλοι....
τους συνελήφθησαν κατηγορούμενοι για αποδοχή και διάθεση προϊόντων κλοπής. Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Σάμου.
πηγή:trelokouneli.gr 

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Ο Σύζυγός Της Έκανε Αλλαγή Φύλου Και Εκείνη Τον Ξαναπαντρεύτηκε!

Ους ο Θεός συνέζευξε, 

….αλλαγή φύλου μη χωριζέτο!

Ένα ζευγάρι από το Γιορκσάιρ της Βρετανίας αποφάσισε να ανανεώσει τους γαμήλιους όρκους έπειτα από 9 χρόνια έγγαμου βίου. Με τη διαφορά όμως ότι αντί για τον παραδοσιακό γαμπρό και τη νύφη, υπήρχε η νύφη και η …νύφη.

Το ερωτευμένο ζευγάρι Μπάρι και η Ανν Ουάτσον αντάλλαξε πλέον όρκους ως Τζέιν και Ανν
πηγή:ierosagon.org

Πρόστιμο - μαμούθ και αυστηρό μήνυμα από Μαρινάκη

Έξαλλος ο πρόεδρος

Ο πρόεδρος του Ολυμπιακού, Βαγγέλης Μαρινάκης, πήγε στο Ρέντη «συννεφιασμένος» από τα όσα είδε την Κυριακή στο Καυτανζόγλειο αλλά και απόλυτα ξεκάθαρος. Έθεσε τους παίκτες προ των ευθυνών τους και τους ανακοίνωσε πως θα πληρώσουν πρόστιμο 500.000 ευρώ το οποίο δεν θα πληρωθεί μόνο αν κατακτηθεί το πρωτάθλημα.

Παράλληλα, τούς τόνισε πως θα πρέπει να παίζουν πριν και πάνω απ' όλα για την ομάδα και όχι για τον εαυτό τους και τη δόξα του γκολ. Επίσης "πάγωσε" κάθε κουβέντα για τα συμβόλαια των παικτών που λήγουν λέγοντάς τους πως θα τα πουν από τον Μάρτιο και ίσως ακόμη αργότερα...

Ο Βαγγέλης Μαρινάκης μίλησε στους παίκτες παρουσία του διευθύνοντος συμβούλου της ΠΑΕ, Γιάννη Βρέντζου, του Σάββα Θεοδωριδη, του επικεφαλής του τμήματος σκάουτινγκ, Ντάρκο Κοβάσεβιτς, του διευθυντή του ποδοσφαιρικού τμήματος, Κυριάκου Δουρέκα και φυσικά του Ερνέστο Βαλβέρδε.
πηγή:protothema.gr

Στην χώρα της ατιμωρησίας οι στελεχάρες του ΠΑΣΟΚ το παίζουν και μάγκες

To θλιβερό περιστατικό με πρωταγωνιστή το κάποτε πανίσχυρο στέλεχος του ΠΑΣΟΚ (στενός συνεργάτης του Ανδρέα Παπανδρέου) και πρώην υπουργό Κίμωνα Κουλούρη προκάλεσε χθες αντιδράσεις και οργή σε απλούς αστυνομικούς και πολίτες, αλλά και στον πολιτικό κόσμο.

Ο κ. Κουλούρης παραβίασε τα μεσάνυχτα του Σαββάτου ερυθρούς σηματοδότες στο ύψος του Καλλιμάρμαρου και αρνούμενος, σύμφωνα με τις καταθέσεις των αστυνομικών, να υποβληθεί σε έλεγχο από άνδρες της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. χτύπησε τον έναν από αυτούς με το αυτοκίνητό του, τραυματίζοντας τον στο πόδι.

Όπως κατέθεσαν οι αστυνομικοί της ΔΙ.ΑΣ., ο κ.Κουλούρης αφού τούς «στόλισε» με διάφορους απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς, όπως “μ…να” και “τεμπέληδες”, όταν ο ένας εκ των αστυνομικών προσπάθησε να τον εμποδίσει να φύγει, ο πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ πάτησε γκάζι και τον χτύπησε με το αυτοκίνητο.

Για τον πρώην υπουργό, ωστόσο, δεν ακολουθήθηκε η αυτόφωρη διαδικασία για επίθεση και τραυματισμό αστυνομικού, καθώς το επεισόδιο θεωρήθηκε «πρόκληση τροχαίου ατυχήματος», το οποίο είναι πταίσμα. Έτσι, δεν κρατήθηκε στο Τμήμα, αλλά μεταφέρθηκε στην Τροχαία Καισαριανής, όπου, αφού υποβλήθηκε με μεγάλη καθυστέρηση σε αλκοτέστ (το αποτέλεσμα ήταν αρνητικό), αφέθηκε ελεύθερος.

Το γεγονός αυτό προκάλεσε την οργή του Σωματείου Ειδικών Φρουρών Αττικής και άλλων συνδικαλιστικών ενώσεων της ΕΛ.ΑΣ. που κάνουν λόγο για «κουκούλωμα» της υπόθεσης. «Στράφηκε εναντίον των αστυνομικών που βρίσκονταν μπροστά του, θέτοντας σε κίνδυνο τη ζωή και σωματική ακεραιότητά τους. Γιατί δεν κινήθηκε η διαδικασία του Αυτόφωρου για αυτεπάγγελτα αδικήματα, όπως η αντίσταση και απείθεια;», υπόμνημά του ΣΕΦΑ προς την αρμόδια εισαγγελέα.

Η υπόθεση του Κίμωνα Κουλούρη, πέρα από τη γελοιότητα που κρύβει και πέρα από την αντιπάθεια που μπορεί να έχουν κάποιοι στο πρόσωπο του πρώην υπουργού, έχει ένα πολύ σοβαρό μήνυμα. Κι έρχεται να «δέσει» με την άλλη υπόθεση που είναι τις τελευταίες ημέρες στο προσκήνιο, αυτό των «αποκαλύψεων» που δήθεν έκαναν ή θα έκαναν οι οικονομικοί εισαγγελείς Γρ. Πεπόνης και Σπ. Μουζακίτης.

Το ερώτημα που τίθεται είναι προφανές: Υπάρχει ατιμωρησία στην Ελλάδα; Υπάρχουν «προστάτες» κάποιων μεγαλόσχημων ώστε να μην πηγαίνει κανείς φυλακή;

Φαντάζεστε τι θα συνέβαινε σε εσάς αν κτυπούσατε κάποιον αστυνομικό που θα σας είχε σταματήσει για τροχαίο; Ο πρώην βουλευτής και υπουργός του ΠΑΣΟΚ όμως πήγε μια βόλτα στην τροχαία Καισαριανής, όπου λέγεται ότι τον είχε… από κοντά ανώτερος αξιωματικός, έκανε την κατάθεσή του και πήγε σπίτι του. Να υποθέσουμε ότι έχοντας το δικαίωμα της μιας τηλεφωνικής κλήσης θα πήρε κάποιον υπουργό για να «καθαρίσει» για πάρτη του. Έτσι ο κ. Κουλούρης πήγε σπίτι του και οι αστυνομικοί δεν αποκλείεται να… διωχθούν για το γεγονός ότι σταμάτησαν να ελέγξουν μια Μερσεντές που περνούσε τα φανάρια προκλητικά.

Να φανταστώ ότι κι εγώ αν απόψε το βράδυ περάσω με κόκκινο, δε σταματήσω στον έλεγχο της αστυνομίας, όταν με σταματήσουν δεν έχω ούτε ένα χαρτί μαζί μου και τελικά πατήσω και κάποιον αστυνομικό, θα τύχω της ίδιας μεταχείρισης. Μπορεί να πάμε και για κανένα ποτό άραγε;

Καραμπινάτη, λοιπόν, υπόθεση ατιμωρησίας ενός προβεβλημένου προσώπου, ενός πολιτικού που δεν είχε ούτε καν βουλευτική ασυλία. Αντιμετωπίζεται όμως ως πολιτικός που κάνει ότι θέλει και δεν υπολογίζει νόμους κι αρχές. Σε άλλες χώρες ακόμη και πρωθυπουργοί πάνε στα δικαστήρια και καταδικάζονται κι εδώ είναι ταμπού να καθίσει στο εδώλιο κάποιος πολιτικός.

Στην υπόθεση των οικονομικών εισαγγελέων γεννήθηκαν οι προσδοκίες ότι κάτι επιτέλους θα έβγαινε στο φως. Οι υποθέσεις που χειρίζονται οι κ. Πεπόνης και Μουζακίτης «καίνε», οι ίδιοι εμφανίζονταν αποφασισμένοι και… τρελοί και έτσι οι Έλληνες περίμεναν κάτι καλύτερο, ίσως μια επιχείρηση… Ντι Πιέτρο α λα ελληνικά.

Αντ’ αυτού από την προηγούμενη Πέμπτη είδαμε υπεκφυγές, δήθεν αποκαλύψεις για κάποιους υπηρεσιακούς παράγοντες που τηλεφώνησαν κι άσκησαν πίεση κι άλλα τέτοια νεφελώδη. Ούτε καν τα υπομνήματα δεν είδαμε, ούτε και περιμένουμε τίποτε καινούργιο από τις νέες κλήσεις τους στον Αρειο Πάγο. Μάλιστα, είναι τόσο εκνευρισμένοι στον Άρειο Πάγο και την κυβέρνηση πολλοί, που δεν αποκλείεται οι οικονομικοί εισαγγελείς να πάρουν σύντομα πόδι.

Συμπέρασμα: Οι πιέσεις, οι υπαγορεύσεις και οι ωμές παρεμβάσεις στο έργο της δικαιοσύνης έπεσαν και πάλι στο κενό. Και οι υποθέσεις θα μείνουν στο σκοτάδι.

Η ελληνική κοινωνία εδώ και χρόνια απαιτεί να πάει κάποιος φυλακή, ζητά δικαιοσύνη και αισθάνεται αδικημένη διότι μόνο αυτή διώκεται. Παρ’ όλα αυτά προκλητικά οι πολιτικοί (σε αγαστή συνεργασία με τους δικαστικούς) κουκουλώνουν υποθέσεις. Κι όλα αυτά έρχονται την ίδια στιγμή που ο ηγούμενος Εφραίμ (καλώς ή κακώς) πάει φυλακή ενώ οι ποινικές ευθύνες πολιτικών έχουν παραγραφεί.

Κωμωδία, λοιπόν, στην πλάτη του ελληνικού λαού. Που τι θα περιμένει τα επόμενα χρόνια όταν θα ανοίξουν υποθέσεις για τις ευθύνες που είχαν οι κυβερνώντες για το κατάντημα της χώρας; Τι να περιμένουν άραγε για τα εγκλήματα της διακυβέρνησης ΠΑΣΟΚ;

Όταν μια απλή υπόθεση τροχαίας παράβασης γίνεται εξόφθαλμο κουκούλωμα, πως έχουμε όλοι την απαίτηση να στηθούν Ειδικά Δικαστήρια για την καταστροφή της χώρας;
πηγή;antinews.gr 

του Αριστερός Ψάλτης

Τουρκικό στρατιωτικό ελικόπτερο πέταξε πάνω από τη νήσο Ρω

Νέα πρόκληση από την Άγκυρα

Νέα πρόκληση των τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων σημειώθηκε το μεσημέρι με πτήση ελικοπτέρου πάνω από τη Ρω. Όπως έγινε γνωστό από το ΓΕΕΘΑ, τουρκικό ελικόπτερο τύπου Σικόρσκι (S-70) προερχόμενο από την ξηρά είσηλθε στο FIR Αθηνών, δυτικά της Ρω, στις 14:51, χωρίς να καταθέσει σχέδιο πτήσης.

Το τουρκικό ελικόπτερο, αφού παρέμεινε στην περιοχή επί μισή ώρα, στις 15:24 πέταξε πάνω από τη Ρω, σε ύψος μόλις 200 πόδια, (65 μέτρα) από το έδαφος και στς 15:30 εγκατέλειψε το FIR Αθηνών.

Στην περιοχή έσπευσε ζεύγος αεροσκαφών αναχαίτισης της Πολεμικής Αεροπορίας.
πηγή:newsbeast.gr

N.Y.Times: Απόδραση από την κόλαση της ανεργίας στην Αθήνα

Το εφιαλτικό σκηνικό που βιώνουν χιλιάδες νέοι στην Αθήνα της οικονομικής κρίσης φωτίζει ρεπορτάζ των New York Times με τις ιστορίες δύο νέων ζευγαριών που αναγκάστηκαν να φύγουν απ' την πρωτεύουσα αναζητώντας ελπίδα επιβίωσης.

Ο Νίκος Γαβαλάς και η Αλεξάνδρα Τρίχα, και οι δύο 31 ετών, είναι γεωπόνοι και πέρυσι βλέποντας τις ...
δύσκολες συνθήκες στην Αθήνα και μην αντέχοντας άλλο αποφάσισαν να φύγουν για τη Χίο. Εκεί ξεκίνησαν την καλλιέργεια σαλιγκαριών για εξαγωγή. Αναγνωρίζουν ότι πρόκειται για μια δύσκολη χειρωνακτική εργασία αλλά σε μια χώρα που δεν έχει αφήσει άλλα περιθώρια αυτό ήταν μια πολύ καλή λύση.

Το ζευγάρι έφτιαξε τη φάρμα παραγωγής με οικονομίες μιας ζωής και ελπίζει να κάνει απόσβεση εντός του τρέχοντος έτους. «Όταν μιλάω με τους φίλους και τους συγγενείς μου στην Αθήνα, μου λένε ότι δεν υπάρχει ελπίδα και ότι όλα πάνε από το κακό στο χειρότερο. Πιστεύω λοιπόν ότι η επιλογή μας ήταν καλή» δήλωσε η κ. Τρίχα και πρόσθεσε «Στις μεγάλες πόλεις δεν υπάρχει μέλλον για τους νέους. Η μόνη επιλογή είναι για να πάνε στην εξοχή ή να πάνε στο εξωτερικό.» Το ρεπορτάζ αναφέρθηκε και στην παράδοση των Ελλήνων να επενδύουν σε ακίνητα και σε γη και όχι σε χρηματοοικονομικές επενδύσεις. «Οι περισσότερες ελληνικές οικογένειες έχουν παραδοσιακά επενδύσεις σε ακίνητα και γη, οι οποίες θεωρούνται πολύ πιο σταθερές από χρηματοοικονομικές επενδύσεις, και ακόμη και οι χαμηλού εισοδήματος Έλληνες έχουν κληρονομήσει την οικογενειακή περιουσία. Έτσι όλο και περισσότεροι αποφασίζουν ή αναγκάζονται να επιστρέψουν εκεί, στον τόπο καταγωγής τους» αναφέρει χαρακτηριστικά.



Το δεύτερο ζευγάρι πήρε την απόφαση να φύγει από την Αθήνα λίγα χρόνια πριν βλέποντας από νωρίς τα οικονομικά προβλήματα να αυξάνονται. Το 2006, ο Βασίλης Μπάλλας και η σύζυγός του, Ρούλα Μπούρα, και οι δύο 36 ετών έφυγαν από την Αθήνα όπου εργάζονταν στη διαχείριση περιεχομένου ενός site και αποφάσισαν να πάνε στους παππούδες στους στη Χίο για να δοκιμάσουν την τύχη τους στην καλλιέργεια μαστίχας.


«Ήταν μια προσωπική απόφαση» είπε ο κ. Μπάλλας. «Σκεφτόμασταν να φύγουμε από την Αθήνα, και ένας φίλος μας είπε: Η γιαγιά μου παράγει 100 κιλά μαστίχας μόνο με το δικό της γάιδαρο» Κάπως έτσι πήραν την απόφαση να φύγουν. Βέβαια όπως είπε δεν ήταν τόσο εύκολο όσο υπολόγιζαν αλλά δεν έχουν μετανιώσει. Τέλος το ρεπορτάζ αναφέρει ότι έχουν αυξηθεί οι εγγραφές σε γεωργικές σχολές αφού πλέον οι νέοι Έλληνες στρέφονται προς αυτό τον επαγγελματικό προσανατολισμό.
πηγή:enimerwsi.gr

Γ.Δημαράς: Η κυβέρνηση δεν έχει δημοκρατική νομιμοποίηση

Σκληρή επίθεση κατά της κυβέρνησης Παπαδήμου εξαπέλυσε ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Άρματος Πολιτών Γιάννης Δημαράς.

Από τον Βόλο, όπου περιόδευσε, τόνισε ότι, η «δοτή κυβέρνηση δεν μπορεί να ανταποκριθεί στα προβλήματα της κοινωνίας. Δεν έχει ούτε λαϊκή, ούτε δημοκρατική νομιμοποίηση».

Ο κ. Δημαράς υπογράμμισε ότι, θα υπερασπιστεί τα δικαιώματα των εργαζομένων και «δεν θα συμπράξει στην εκποίηση της χώρας που επιχειρείται από την εγχώρια τρόικα και τα άνομα συμφέροντα».
πηγή:briefingnews.gr