Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

Επιχείρηση της ΕΛΑΣ στον καταυλισμό των Αθιγγάνων – Τραυματίστηκαν δύο αστυνομικοί

Επιχείρηση σε σπίτια στον καταυλισμό των Αθιγγάνων στον Άγιο Ιωάννη στην Κέρκυρα επιχείρησε χθες το απόγευμα, περίπου στις 6, κλιμάκιο έρευνας της αστυνομίας. Η αντίσταση των ΡΟΜΑ έφερε τον τραυματισμό δύο αστυνομικών.

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου της Αστυνομίας, “παρουσία εισαγγελικού λειτουργού, επιχειρήθηκε να πραγματοποιηθούν έρευνες σε σπίτια, συλληφθέντων ημεδαπών Ρομά σε καταυλισμό στην περιοχή του Αγ. Ιωάννη στην Κέρκυρα. Η επιχειρούμενη έρευνα ήταν απότοκος ανεύρεσης κλοπιμαίων σε όχημα που επέβαιναν οι τρεις συλληφθέντες ημεδαποί Ρομά.”.
Ωστόσο, όπως αναφέρει η ίδια ανακοίνωση, κατά την είσοδο τους στον καταυλισμό, “ομάδα είκοσι περίπου Ρομά, επιτέθηκε απρόκλητα εναντίων τους με πέτρες, ξύλα, σιδερόβεργες και άλλα αντικείμενα, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί στο κεφάλι ένας Αξιωματικός και ελαφρά ένας Αρχιφύλακας. Στη συνέχεια, δύο αστυνομικοί από το κλιμάκιο στην προσπάθεια τους να αμυνθούν, υπέρ των ιδίων, των άλλων αστυνομικών και του εισαγγελικού λειτουργού που ήταν παρόντας, πυροβόλησαν εκφοβιστικά στον αέρα.”.
Συγχρόνως, προκλήθηκαν ζημιές σε ένα περιπολικό και μια μοτοσικλέτα της ΕΛΑΣ, από τις επιθέσεις των αθιγγάνων.

Σε εξέλιξη έρευνα
Όπως τόνιζει στην ανακοίνωση της η ΕΛΑΣ, “από την αστυνομική έρευνα που βρίσκεται σε εξέλιξη έχουν ταυτοποιηθεί τα στοιχεία τεσσάρων ημεδαπών Ρομά, από την ομάδα που επιτέθηκε στους αστυνομικούς, οι οποίοι αναζητούνται στα όρια του αυτοφώρου. Σε βάρος των τεσσάρων αναγνωρισθέντων ημεδαπών Ρομά, αλλά και των υπολοίπων των οποίων τα στοιχεία ερευνώνται, σχηματίσθηκε δικογραφία για αντίσταση, απειλή, επικίνδυνη σωματική βλάβη, διακεκριμένη περίπτωση φθοράς.

Κλοπιμαία χιλιάδων ευρώ!
Από την έρευνα που διεξάγει η ΥΑ Κέρκυρας προέκυψε ότι τα κλοπιμαία που ανευρέθηκαν στην κατοχή των τριών συλληφθέντων ημεδαπών Ρομά, αποτελούν μέρος αντικειμένων συνολικής αξίας 47.000 ευρώ τα οποία αφαιρέθηκαν από τουριστική επιχείρηση στον Βάτο Κέρκυρας το τελευταίο διήμερο.

Στο Νοσοκομείο οι τραυματίες αστυνομικοί, τραυματίστηκαν και αθίγγανοι;
Οι αστυνομικοί, που τραυματίστηκαν, διακομίστηκαν στο Γενικό Νοσοκομείο Κέρκυρας όπου τους παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες. Ωστόσο, υπάρχουν ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, άλλες που κάνουν λόγο για τραυματισμό στο κεφάλι ενός αθιγγάνου, και άλλες μιλούν για συνολικά τρεις τραυματίες ΡΟΜΑ.
πηγή:corfupress.com

«Βγήκαν» στα μπουζούκια τα 40 εκατ. ευρώ των απαγωγών

Αρχισαν να κυκλοφορούν τα λύτρα παράδοσης των Παναγόπουλου-Μυλωνά

Τα 30 εκατομμύρια ευρώ της απαγωγής του εφοπλιστή Περικλή Παναγόπουλου από το «συνδικάτο του εγκλήματος» του Π. Βλαστού και των συνεργών του, είναι πια βέβαιο για την Αστυνομία ότι «ξεπλύθηκαν» σε γειτονική χώρα.

Και τώρα, τρία χρόνια μετά, ξανακυκλοφορούν στην πιάτσα «καθαρά»!

Σύμφωνα με την Αστυνομία...

άτομα που φαίνεται να συμμετείχαν στην απαγωγή ξοδεύουν τις τελευταίες ημέρες τεράστια ποσά σε νυκτερινά κέντρα της Αθήνας.

Παρά ταύτα «αν και ελέγχουμε τα χαρτονομίσματα που... σκορπούν στις πίστες της Αθήνας ένα προς ένα, κανένα από αυτά δεν φαίνεται να ανήκει στα προσημειωμένα χαρτονομίσματα των λύτρων της απαγωγής», σημειώνουν οι υψηλόβαθμοι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. που ασχολούνται με τα χαμένα ίχνη περίπου 40 εκατ. ευρώ από δύο μεγάλες απαγωγές, αλλά και την ληστεία μαμούθ στο θησαυροφυλάκιο της Τράπεζας της Ελλάδος στην Καλαμάτα πριν από οκτώ χρόνια.

Φρούδες προσδοκίες
Τις τελευταίες ημέρες δημιουργήθηκαν ορισμένες προσδοκίες ότι ίσως εντοπισθεί στην Καλαμάτα ένα μέρος της λείας που συγκέντρωσε το συνδικάτο του εγκλήματος, αλλά και άλλοι κακοποιοί, από διάφορες απαγωγές και ληστείες τα τελευταία χρόνια, οι οποίες όμως γρήγορα διαψεύσθηκαν.

Ωστόσο, ανευρέσεις χαρτονομισμάτων σημειώνονται σποραδικά τις τελευταίες εβδομάδες και στην Κρήτη, στην Ηλεία, ακόμη και στην πλατεία Συντάγματος.

Τα χρήματα αυτά προέρχονται από τα λύτρα της απαγωγής του επιχειρηματία Γιώργου Μυλωνά, το 2008 στη Θεσσαλονίκη. Φαίνεται, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Αστυνομίας, να ανήκουν στο μερίδιο του καταζητούμενου Βασίλη Παλαιοκώστα.

Η απαγωγή του κ. Παναγόπουλου, από την άλλη πλευρά, σημειώθηκε το πρωί της 12ης Ιανουαρίου 2009 στο Καβούρι. Ο εφοπλιστής αφέθηκε ελεύθερος μετά από 13 ημέρες, ύστερα από καταβολή λύτρων ύψους περίπου 30 εκατομμυρίων ευρώ.

Υστερα από μερικούς μήνες η Ασφάλεια Αττικής εξιχνίασε την απαγωγή του επιχειρηματία με αποτέλεσμα την άσκηση ποινικών διώξεων εναντίον 18 ποινικών, από τους οποίους οι τέσσερις βρίσκονται ακόμη στις φυλακές.

Η δίκη για την υπόθεση ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2010 στο Εφετείο Κακουργημάτων στον Κορυδαλλό και η δικαστική απόφαση αναμένεται σε λίγες ημέρες.

Ωστόσο ελάχιστα από τα χαρτονομίσματα αυτών των λύτρων έχουν εντοπισθεί. Οπως λένε στελέχη της λεωφόρου Κατεχάκη «μέχρι στιγμής έχουμε βρει περίπου 50 με 60 χαρτονομίσματα από την συγκεκριμένη απαγωγή. Εχουμε καταλήξει το συμπέρασμα ότι το μεγαλύτερο τμήμα τους έχουν μεταφερθεί γειτονική χώρα, όπου έχουν ξεπλυθεί με ποσοστό απώλειας 60%»!

Αυτό σημαίνει ότι «οι απαγωγείς δίνουν στην τοπική μαφία 100 ευρώ από τα προσημειωμένα χαρτονομίσματα και παίρνουν 40 ευρώ "καθαρά". Η "ζημιά" τους είναι σημαντική, ίσως όμως να μην μπορούσαν να κάνουν αλλιώς, αφού και η δίκη της απαγωγής ήταν σε εξέλιξη. Αυτοί που παίρνουν τα βρόμικα χρήματα τα διακινούν με μεγαλύτερη ευκολία στην χώρα τους, όπου οι έλεγχοι είναι πιο χαλαροί»...

Προνοητικοί χουβαρντάδες
Τα στελέχη της ΕΛ.ΑΣ έχουν καταλήξει σε αυτά τα συμπεράσματα παρακολουθώντας τις κινήσεις δύο ποινικών, αλλά και μελών των οικογενειών τους, οι οποίοι ξοδεύουν το τελευταίο χρονικό διάστημα τεράστια ποσά σε νυχτερινή διασκέδαση αλλά και σε μεγάλες αγορές σε σημείο ώστε οι αξιωματικοί της Ασφάλειας Αττικής να μιλούν για... «επιδεικτικά νυχτοπερπατήματα».

Οπως αναφέρουν χαρακτηριστικά, «στη νυχτερινή ζωή της μεγάλης οικονομικής κρίσης άτομα που φέρεται να είχαν εμπλακεί στην απαγωγή του Περικλή Παναγόπουλου είχαν γίνει οι πιο περιζήτητοι πελάτες. Σκορπούσαν τεράστια ποσά σε σχεδόν άδεια μαγαζιά. Ολη η νύχτα μιλάει τον τελευταίο καιρό γι' αυτούς».

Με αυτά τα δεδομένα, παραδέχονται οι ίδιοι αξιωματικοί, «είχαμε την ψευδαίσθηση ότι ίσως έβγαλαν από την κρυψώνα τους χαρτονομίσματα από την απαγωγή του Περικλή Παναγόπουλου και άρχισαν να τα... σκορπούν παντού. Οπως αποδείχθηκε όμως φάνηκαν και σε αυτή την περίπτωση προνοητικοί».

Ετσι παρότι «μαζέψαμε πολλά από τα χαρτονομίσματα που έδωσαν σε νυκτερινά κέντρα, κανένα δεν ήταν από την παρτίδα των προσημειωμένων χαρτονομισμάτων της απαγωγής του εφοπλιστή. Πλέον έχουμε σαφείς ενδείξεις ότι τα περισσότερα χρήματα ξεπλύθηκαν στο εξωτερικό με μάλλον... με επαχθείς όρους».

Η απαγωγή Μυλωνά
Η απαγωγή του πρώην προέδρου του ΣΕΒ Βορείου Ελλάδος κ. Γιώργου Μυλωνά σημειώθηκε το βράδυ της Δευτέρας 9 Ιουνίου 2008 έξω από το σπίτι του στο Πανόραμα Θεσσαλονίκης. Ο επιχειρηματίας αφέθηκε ελεύθερος το βράδυ της Κυριακής 22 Ιουνίου, αφού οι συγγενείς του παρέδωσαν στους απαγωγείς του λύτρα ύψους 10.800.000 ευρώ.

Σε αυτή την υπόθεση φέρεται να συμμετείχε ο καταζητούμενος (σσ. και για την δολοφονία του υπασπιστή του Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, Γιώργου Βασιλάκη) Βασίλης Παλαιοκώστας μαζί με αντιεξουσιαστές.

Από αυτά τα λύτρα μέχρι σήμερα δεν έχει εντοπισθεί ποσό περίπου τεσσάρων εκατομμυρίων ευρώ. Τους τελευταίους μήνες έχουν όμως εντοπισθεί περίπου 1.400 χαρτονομίσματα των συγκεκριμένων λύτρων.

Τους αστυνομικούς έχει εντυπωσιάσει μάλιστα το γεγονός ότι σχεδόν όλα βρέθηκαν στην νότιο Ελλάδα - κυρίως στην Αθήνα, στην Πελοπόννησο και στην Κρήτη. Τα ίχνη αυτών των χαρτονομισμάτων δείχνουν, σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., τις κινήσεις του Βασίλη Παλαιοκώστα, που φαίνεται να ζει «στα πέριξ των Αθηνών».

Τα κιούπια με τη λεία
Την προσοχή της ΕΛ.ΑΣ. προκαλεί και η αναζήτηση περίπου 4,6 χαμένων εκατ. ευρώ από τη ληστεία του υποκαταστήματος της Τράπεζας της Ελλάδος στην Καλαμάτα, τον Οκτώβριο του 2004.

Τότε, οι δράστες είχαν αρπάξει συνολικά 5,9 εκατ. ευρώ, όμως ένας εκ των συλληφθέντων επέστρεψε τα 1,3 εκατ., τα οποία είχε κρύψει σε... κιούπια λαδιού σε ένα κτήμα.

Ο οργανωτής της ληστείας έχει καταδικασθεί σε δεύτερο βαθμό από τον Νοέμβριο του 2011 σε ισόβια κάθειρξη, όμως τα χρήματα παραμένουν άφαντα.

Προ μερικών εβδομάδων είχαν φτάσει πληροφορίες στην Αστυνομία για τον εντοπισμό χρηματικού ποσού πολλών εκατομμυρίων ευρώ σε λογαριασμό δικηγόρου της Καλαμάτας, ο οποίος είχε ασχοληθεί και με αυτήν την υπόθεση.

Πολλοί συνδύασαν αυτό το «εύρημα» με τα χαμένα χρήματα της ληστείας. Ωστόσο στελέχη του ΣΔΟΕ που ασχολήθηκαν με την υπόθεση αναφέρουν στο «Βήμα» ότι τα ποσά αυτά είναι ποινικώς - αν και όχι φορολογικώς - καθαρά.

«Πράγματι βρέθηκαν σε λογαριασμό δύο δικηγόρων από την Καλαμάτα ποσά πολλών εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, αναντίστοιχα των φορολογικών τους δηλώσεων, και ήδη βρίσκονται στην διαδικασία τακτοποίησης της οφειλής τους», σημειώνουν, ωστόσο δεν σχετίζονται με τα χαμένα χρήματα της ληστείας του 2004 στο θησαυροφυλάκιο της τράπεζας.

Αυτοπυρπολήθηκαν στο όνομα του Δαλάι Λάμα

Ένας νεκρός και ένας τραυματίας στη νότια Κίνα

Ένας νεαρός θιβετιανός μοναχός αυτοπυρπολήθηκε κι έχασε τη ζωή του ενώ άλλος ένας υπέστη εγκαύματα κάνοντας το ίδιο, κοντά σε μοναστήρι στην πόλη Κίρτι της Κίνας.

Οι αυτοπυρπολήσεις, που ανακοίνωσε μια οργάνωση προάσπισης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στο Θιβέτ, είναι η 13η και η 14η σε περίπου ένα χρόνο. Ο ένας από τους δύο άνδρες, ηλικίας 18 ετών, εξέπνευσε, ενώ ο άλλος, ηλικίας 22 ετών, νοσηλεύεται σε νοσοκομείο.

Σύμφωνα με την οργάνωση Free Tibet, η οποία εδρεύει στο Λονδίνο, αυτόπτες μάρτυρες είπαν ότι είδαν έναν άνδρα να αυτοπυρπολείται κοντά στο μοναστήρι για να αξιώσει την επιστροφή του εξόριστου Δαλάι Λάμα, πνευματικού ηγέτη των θιβετιανών βουδιστών.

Το τοπικό νοσοκομείο αρνήθηκε να δώσει πληροφορίες για την κατάσταση της υγείας του δεύτερου θιβετιανού.

Εκπρόσωπος των αρχών είπε στο Νέα Κίνα ότι ο δεύτερος άνδρας «παραδέχθηκε» πως είχαν «σχεδιάσει μαζί» να αυτοπυρποληθούν.

Πάντως, οι Αρχές υποστήριξαν ότι οι δύο άνδρες ενέχονται σε κλοπές, περιλαμβανομένης και εκείνης «ενός αγάλματος του Βούδα σε μοναστήρι στην πόλη Κίρτι».
πηγή:newsbeast.gr

Με ηλεκτρονικό ραβασάκι οι απαιτήσεις της τρόικας

Το e-mail που ζητά ανατροπές «εδώ και τώρα»

«Ξεκαθάρισμα λογαριασμών» πριν από την έλευσή της στην Ελλάδα ζητά η τρόικα με e-mail «φωτιά», με το οποίο απαιτεί εδώ και τώρα ανατροπές στο μισθολογικό, τα εργασιακά και το συνταξιοδοτικό καθεστώς.

Πρόκειται για τον χριστουγεννιάτικο... μποναμά των δανειστών μας, οι οποίοι ενημέρωσαν την κυβέρνηση για τις επιταγές τους ενόψει της κρίσιμης αξιολόγησης για το δεύτερο πακέτο στήριξης.

Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το «Έθνος της Κυριακής», το νέο «κοκτέιλ» των επώδυνων μέτρων περιλαμβάνει μεταξύ άλλων 9 «απαιτήσεις» μεταξύ των οποίων η λήψη μέτρων για την κάλυψη των αποκλίσεων του προϋπολογισμού του '11 με μείωση δαπανών και όχι νέους φόρους, άρση των αγκυλώσεων στην αγορά εργασίας, απελευθέρωση κλειστών επαγγελμάτων, δραστικά μέτρα για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής και στήριξη του τραπεζικού συστήματος.

Ιδιαίτερη βαρύτητα αποδίδεται στο μισθολογικό και συνταξιοδοτικό, καθώς ζητείται μια πλήρης εικόνα με λεπτομερή κατάλογο των επικουρικών συντάξεων που θα μειωθούν, και τίθεται θέμα μείωσης του κατώτατου μισθού στα πρότυπα της Πορτογαλίας (που φτάνει μόλις τα 566 ευρώ, ενώ στην Ελλάδα είναι 751 ευρώ) καθώς και κατάργηση του 13ου και 14ου μισθού στον ιδιωτικό τομέα.

Σε ό,τι αφορά τις επικουρικές συντάξεις, η τρόικα αναμένει να υπάρξει συμφωνία μεταξύ των κομμάτων που στηρίζουν την κυβέρνηση, ώστε στις συζητήσεις με τους διεθνείς ελεγκτές οι ελληνικές αρχές να εμφανιστούν με ενιαία φωνή, χωρίς όμως η λύση να έχει απαραιτήτως εγκριθεί προηγουμένως από τη Βουλή.

Όπως τονίζουν οι ίδιες πηγές, σημάδια κακοφωνίας από ελληνικής πλευράς θα δυσχεράνουν τη διαπραγματευτική θέση της Αθήνας στην προσπάθεια εξεύρευσης συμβιβαστικής λύσης. Με το τελεσίγραφο «βρείτε τα, πριν έρθουμε», η τρόικα διαμηνύει στην Αθήνα ότι στόχος της συνολικής συμφωνίας που θα πρέπει να επιτευχθεί είναι η εξοικονόμηση 500 εκατ. ευρώ στις περικοπές συντάξεων κατά την περίοδο 2012-2013.
πηγή:newsbeast.gr

Σοκ με 11χρονη έγκυο στην Τουρκία

Την είχαν παντρέψει παράνομα

Ένα 11χρονο κορίτσι, που μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο εσπευσμένα στην περιοχή Μπολού στη βόρεια Τουρκία, αποδείχτηκε ότι ήταν 8 μηνών έγκυος!

Το κορίτσι διακομίστηκε στα επείγοντα από τον 25χρονο «σύζυγό» της χθες, ο οποίος αρνήθηκε να την αφήσει να περάσει τη νύχτα στο νοσοκομείο, όταν οι γιατροί ανακάλυψαν την κατάστασή της.

Η 11χρονη και ο νεαρός άνδρας είχαν «παντρευτεί», μέσω μιας θρησκευτικής τελετής, χωρίς προφανώς να ακολουθήσουν κάποια νομική διαδικασία, καθώς η ηλικία του κοριτσιού είναι απαγορευτική βάση νόμου για έναν τέτοιο «γάμο».

Η ανήλικη επέστρεψε σπίτι του, μετά την άδεια του νοσοκομείου, η διοίκηση του οποίου απαγόρευσε την φωτογράφιση της από τους δημοσιογράφους.
πηγή:newsbeast.gr

Άστεγος, πέθανε από το κρύο σε παγκάκι στα Χανιά. Θλίψη και οργή για το τραγικό συμβάν

Συγκλονισμένη είναι η τοπική κοινωνία των Χανίων αλλά και ολόκληρη η Ελλάδα από την είδηση ότι το Σάββατο, ένας άστεγος άντρας, 62 ετών, άφησε την τελευταία του πνοή σε παγκάκι στην κεντρική πλατεία της πόλης, καταβεβλημένος από το κρύο και την ανέχεια.

Το άψυχο κορμί του 62χρονου, εντόπισε στις 8:20 το βράδυ ένας άντρας που διατηρεί περίπτερο στην πλ. Δημοτικής Αγοράς, και ειδοποίησε με το κινητό του τις αρχές.

Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ έφτασε στο σημείο, παρέλαβε τον άντρα και τον μετέφερε στο Νοσοκομείο Χανίων, για τη διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής.

Όπως είχε δημοσιεύσει από το βράδυ του Σαββάτου το Flashnews.gr, ο 62χρονος δεν έφερε κάποιο τραύμα ή ενδείξεις ότι το συμβάν προέρχεται από εγκληματική ενέργεια και θεωρείται πια βέβαιο ότι ο θάνατός του προήλθε από τις άθλιες συνθήκες διαβίωσης.

Πρόκειται για τον πρώτο θάνατο αστέγου από το κρύο και τις κακουχίες στα Χανιά αλλά και σε ολόκληρη την Κρήτη.

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας το απόγευμα μπροστά στο παγκάκι που ξεψύχησε ο 62χρονος
Εν τω μεταξύ, λίγες ώρες αφότου έγινε ευρέως γνωστό το θλιβερό περιστατικό, πολίτες αποφάσισαν και θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην πλατεία Δημοτικής Αγοράς των Χανίων, δίπλα στο δέντρο και την "περικαλή" φάτνη, μπροστά στο παγκάκι που άφησε την τελευταία του πνοή, ο άτυχος άνδρας.

Οργή και θλίψη στην τοπική κοινωνία
Αντιδράσεις για την ολιγωρία, πολιτών και πολιτείας, έχουν εκφραστεί και μέσα από το διαδίκτυο με σχόλια και παρατηρήσεις σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και μέσα από σχόλια που έφτασαν στο Flashnews.gr

«Μπράβο μας !! μπράβο στους Χανιώτες μπράβο ... αναρωτιέμαι στους πόσους νεκρούς σταματάμε να αδιαφορούμε και υποκριτικά να βοηθούμε??, αναφέρει μεταξύ όλων το πρώτο σχόλιο αναγνώστη

ενώ σε άλλο σχόλιο εκφράζεται η ανάγκη για άμεση αντιμετώπιση του προβλήματος των αστέγων, που το τελευταίο διάστημα, σε πανελλαδικό επίπεδο, παίρνει τρομακτικές διαστάσεις.

“Τόσα άδεια κτίρια στην πόλη μας!!! Δεν περισσεύει κανένα γι' αυτούς που πεθαίνουν από το κρύο!!! Ντροπή στην πολιτεία και στην κοινωνία μας που αναλώνεται σε συζητήσεις και απραγματοποίητα "σχέδια πρόνοια;"!!!”

"Αυτός ο άνθρωπος πέθανε από τη περηφάνια του καθώς ποτέ δεν ζητιάνευε ούτε ζήτησε κάτι παραπάνω από αυτό που αξίζει σε κάθε άνθρωπο για να ζήσει αξιοπρεπώς. Αυτός ο άνθρωπος πέθανε από το κρύο από την πείνα και από την εξαθλίωση. Και όμως τους προσπερνάμε όλους αυτούς τους ανθρώπους λες και είναι ζώα. Αυτό είναι ένα καμπανάκι σε όλους μας και ίσως περισσότερο στους τοπικούς άρχοντες. Είναι κρίμα και άδικο τέτοια περιστατικά να συμβαίνουν το 2012. Ας μας προβληματίσει όλους αυτό το γεγονός και τον καθένα ξεχωριστά", σημειώνει επισκέπτης του Flashnews.gr

Το βέβαιο είναι το τραγικό συμβάν χτυπάει καμπανάκι στους φορείς της τοπικής κοινωνίας αλλά και στους πολίτες της, να δουν κατάματα το πρόβλημα και να κινητοποιηθούν για την αντιμετώπισή του
πηγή:flashnews.gr

Ιερόσυλοι έκλεψαν τάματα και χρυσά κοσμήματα απροσδιόριστης αξίας

Τα τάματα πιστών καθώς και χρυσά κοσμήματα δεν δίστασαν να κλέψουν ιερόσυλοι σε μοναστήρι στις Μοίρες Ηρακλείου, οι οποίοι...
μέχρι αυτήν την ώρα αναζητούνται.

Το συμβάν κατήγγειλε ο Ιερομόναχος της Ιεράς Μονής Απεζανών, ο οποίος ανέφερε ότι το πρωί του Σαββάτου άγνωστοι δράστες, μετά την λειτουργία, παραβίασαν λουκέτο προσθήκης εικόνας Αγίου Αντωνίου και αφαίρεσαν μέρος από τάματα πιστών και χρυσά κοσμήματα απροσδιόριστης αξίας.

Η αστυνομία έχει εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό για τη σύλληψη των δραστών.
πηγή:flashnews.gr

Επιβάτες τραματίστηκαν εν ώρα πτήσης λόγω αναταράξεων

Επτά επιβάτες πτήσης αεροπλάνου της εταιρείας Qantas, που είχε απογειωθεί από το Λονδίνο με προορισμό τη Σιγκαπούρη, τραυματίστηκαν ελαφρά λόγω ισχυρών αναταράξεων πάνω από την Ινδία, ανακοίνωσε η αυστραλιανή αεροπορική εταιρεία.

Το A380 της εταιρείας βρισκόταν το Σάββατο σε απόσταση τριών ωρών από τη Σιγκαπούρη όταν αντιμετώπισε “σημαντικές αναταράξεις” πάνω από την Ινδία, διευκρίνισε εκπρόσωπος της εταιρείας.

“Επτά επιβάτες χτύπησαν ελαφρά, τέσσερις από αυτούς διακομίσθηκαν στο νοσοκομείο κατά την άφιξή τους στη Σιγκαπούρη. Και στους τέσσερις έχει δοθεί έκτοτε εξιτήριο”, προσέθεσε.

Οι επιβάτες που τραυματίστηκαν ελαφρά, φέρουν κυρίως μώλωπες, δεν βρισκόντουσαν στις θέσεις τους όταν σημειώθηκαν οι αναταράξεις.
πηγή:tragiko.com

Επιστολή - τελεσίγραφο Καρατζαφέρη σε Παπαδήμο

Τι ζητά ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο..Σ

Επιστολή στον πρωθυπουργό Λουκά Παπαδήμο, έστειλε χθες, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του parapolitika.gr, ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ. Γιώργος Καρατζαφέρης, με την οποία ζητά (μεταξύ των άλλων) την άμεση σύγκληση του Συμβουλίου των Πολιτικών Αρχηγών. Ο Καρατζαφέρης, θεωρεί ότι μέσα στην βδομάδα θα πρέπει να αποφασιστεί τι θα γίνει με την κυβέρνηση, διαφορετικά ο ίδιος, σκέφτεται (πλέον) σοβαρά να αποσύρει από το κυβερνητικό σχήμα του βουλευτές του. Στην επιστολή που έστειλε στον πρωθυπουργό, για πρώτη φορά κάνει σαφή την πρόθεσή του, να αποχωρήσει από την μεταβατική κυβέρνηση.
πηγή:parapolitika.gr

Δεν δίνει λευκή επιταγή στον Παπαδήμο η ΝΔ

Εκλογές στα τέλη Μαρτίου με στήριξη στο συγκεκριμένο έργο της κυβέρνησης που έχει συμφωνηθεί, η θέση της Συγγρού.Νερά μοιάζει να βάζει η μεταβατική κυβέρνηση Παπαδήμου, καθώς η ΝΔ -διακρίνοντας την απουσία «κόκκινων γραμμών»- φροντίζει πια να δηλώνει σαφώς και καθημερινά τη στήριξή της στο έργο που έχει αναλάβει ο Λουκάς Παπαδήμος, υπενθυμίζοντας όμως σε όλους τους τόνους πως ο σκοπός ορισμού του κυβερνώντος σχήματος είναι απολύτως καθορισμένος από την αρχή.

«Η μεταβατική κυβέρνηση έχει μια συγκεκριμένη αποστολή που είναι η αποδέσμευση της 6ης δόσης, η ολοκλήρωση του PSI, η κύρωση της δανειακής σύμβασης και η δρομολόγηση εκλογών μέσα σε συνθήκες ομαλότητας», υπενθυμίζουν επιτελικά στελέχη της Συγγρού, διαμηνύοντας σε όλους τους τόνους πως η ΝΔ θα στηρίζει με όλες της τις δυνάμεις αυτή την προσπάθεια, δίχως όμως να υποκύψει στην αποδοχή νέων μέτρων, η εφαρμογή των οποίων οδήγησε τον τόπο στο σημερινό αδιέξοδο.

Στο πλαίσιο αυτό, στενοί συνομιλητές του Αντώνη Σαμαρά, φροντίζουν –μέσω δημόσιων τοποθετήσεών τους- να στέλνουν καθημερινά, πολλαπλά μηνύματα στο Μαξίμου, προειδοποιώντας πως, «οι θέσεις δεν είναι πουκάμισα για να αλλάζουν» και πως η αξιωματική αντιπολίτευση δεν προτίθεται σε καμία περίπτωση να βάλει την υπογραφή της σε:

• Περαιτέρω περικοπή μισθών και συντάξεων δίχως αντίκρισμα
• Ενδεχόμενη προώθηση των κυβερνητικών σκέψεων για τις Επικουρικές
• Νέους φόρους και χαράτσια

«Δεν δεχόμαστε τα πάντα»
«Αν προσπαθήσουν κάποιοι να θέσουν ως προϋπόθεση τα πάντα σε αυτό το σύντομο μεταβατικό διάστημα, τους προειδοποιούμε ότι αυτό δεν πρόκειται να γίνει. Υπάρχουν πράγματα στα οποία μπορούμε να συμφωνήσουμε. Και υπάρχουν και πράγματα στα οποία δικαίως διαφωνήσαμε και διαφωνούμε», υπογράμμισε ο ίδιος ο αρχηγός της παράταξης, Αντώνης Σαμαράς, πριν από μερικά μόλις εικοσιτετράωρα μιλώντας στην Εκτελεστική Επιτροπή της ΝΔ, δίνοντας το στίγμα των προθέσεών του και καθιστώντας σαφές πως είναι έτοιμος να πει και ηχηρά «όχι», εφόσον χρειαστεί, σε επώδυνες ή λαθεμένες αποφάσεις που θα του παρουσιαστούν ως αναπόφευκτες.

Αμφισβήτηση στο πρόσωπο Παπαδήμου
Την ίδια ώρα, πληθαίνουν οι φωνές που ασκούν κριτική στη μεταβατική κυβέρνηση αλλά και προσωπικά στον Λουκά Παπαδήμο, με πιο χαρακτηριστική ίσως την αποστροφή του Γραμματέα Συνδικαλιστικού της ΝΔ, Γιάννη Μανώλη, που μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΑΝΤ1, χαρακτήρισε τον κο Παπαδήμο «τροχονόμο της τρόικας», εξηγώντας πως ο πρόεδρος της κυβερνήσεως «οφείλει να λέει και κάποια όχι, οφείλει και να διαπραγματεύεται κάτι, οφείλει να κάνει μια άλλη κουβέντα με την τρόικα, δεν οφείλει αν θέλετε να είναι ο απόλυτος υποστηρικτής των όσων λέει η τρόικα, τότε δεν θα είχαμε ανάγκη για πρωθυπουργό».

«Το “προπατορικό αμάρτημα” της μεταβατικής κυβέρνησης είναι η απουσία προγραμματικής συμφωνίας»,τόνισε από την πλευρά του ο Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού της ΝΔ, Μάξιμος Χαρακόπουλος, εντοπίζοντας αδυναμίες στη «γέννηση» του υπάρχοντος κυβερνητικού σχήματος (ράδιο 9).

Πιο σκληρός, ο Κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ, Κωνσταντίνος Μαρκόπουλος, που προκάλεσε σειρά συζητήσεων, δηλώνοντας ευθέως πως «γι' αυτή τη μεταβατική κυβέρνηση, η περίοδος με τα κουφέτα τελείωσε. Ο μήνας του μέλιτος έχει λάβει τέλος. Τώρα πια η κυβέρνηση καλείται να διεκπεραιώσει ουσιαστικά το ρόλο της, δηλαδή το ρόλο της μεταβατικής κυβέρνησης και τα κόμματα που τη στηρίζουν, για το σκοπό που τη στηρίζουν, να δείξουν ότι πραγματικά τη στηρίζουν γι΄ αυτό που έχει αναλάβει και να δούμε πόσο τα κόμματα θα νερώσουν το κρασί το οποίο έχουν στο ποτήρι τους» (ΝΕΤFM).

Αιχμηρά και γεμάτα υπονοούμενα είναι και τα σχόλια επιτελικών στελεχών που χειρίζονται θέματα οικονομικά και εργασιακά.«Αυτή τη στιγμή προσπαθούν κάποιοι να ανοίξουν μέτωπα που δεν είναι στη συμφωνία των πολιτικών αρχηγών… Θέλω να πιστεύω ότι ο κ. Παπαδήμος δεν θα είναι μια πολιτική συνέχεια του κ. Παπανδρέου» (Flash), τόνισε χαρακτηριστικά ο Αναπληρωτής Τομεάρχης Οικονομίας της ΝΔ, Νότης Μηταράκης, αναφερόμενος στο θέμα των περικοπών και αποφεύγοντας έτσι να δηλώσει «τυφλή στήριξη και εμπιστοσύνη», παρά μόνο ελπίδα στο πρόσωπο του πρωθυπουργού.

Δεν είναι λίγες μάλιστα οι φορές που στενοί συνομιλητές του Αντώνη Σαμαρά, ακροβατούν λεκτικά, προδίδοντας την οργή τους για την έως τώρα εικόνα της μεταβατικής, επιχειρώντας παράλληλα να μην αφήσουν κανένα περιθώριο αμφισβήτησής της, εάν η τελευταία περιοριστεί στο έργο της. «Δεν είναι η πρόθεσή μας να ρίξουμε την κυβέρνηση Παπαδήμου. Αν θέλαμε να τη ρίξουμε έχουμε καθημερινά πολλά περιστατικά που θα μπορούσαμε πραγματικά να το κάνουμε. Αλλά προς Θεού, έχουμε συμφωνήσει όλοι και το λέμε με ειλικρίνεια να βοηθήσουμε το έργο της. Μη ξεχνάμε ότι στις προγραμματικές δεν είπε κάτι τέτοιο ούτε ο κύριος Παπαδήμος, ούτε ο κύριος Βενιζέλος. Είναι έξω από τις προγραμματικές. Δεν ξέρω γιατί το κάνουν. Δεν ξέρω ειλικρινά ποιος είναι ο λόγος. Πάντως αν είναι ο λόγος κάποιοι να θέλουν να επιταχύνουν τις εξελίξεις μπορούν να το πουν ειλικρινά και να το πουν διαφορετικά. Δεν θα πρέπει να παίζουν με τη φωτιά της κοινωνικής έκρηξης», είπε χαρακτηριστικά ο Τομεάρχης Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων της ΝΔ, Νίκος Νικολόπουλος (ΑΝΤ1 97,2).

«Θέλουμε να κάνει καλά αυτή τη δουλειά που της ανέθεσε η ελληνική Βουλή και μέχρις εκεί. Ενοχλούμαστε όμως αφόρητα όταν κάθε μέρα βγαίνει και ένα καινούριο φασούλι, που είναι έξω από τη συμφωνία, έξω από τις προγραμματικές, που είναι ένα καινούριο μέτρο, ένα καινούριο βάρος, είτε αυτό λέγεται επικουρικές, είτε λέγεται δώρα, είτε, είτε, είτε, είτε…έλεος!», η χαρακτηριστική μάλιστα αποστροφή Νικολόπουλου, στο ίδιο μέσο, που αποκαλύπτει την ενόχληση της ΝΔ, για ζητήματα που τίθενται επί τάπητος, από τη σημερινή διορισμένη κυβέρνηση του Λουκά Παπαδήμου.
πηγή:newscode.gr