Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

Νεκρός ορειβάτης στο όρος Μπέλες

Παρά τις αγωνιώδεις προσπάθειες, τα σωστικά συνεργεία δεν κατάφεραν να εντοπίσουν έγκαιρα τον ορειβάτη που αγνοούνταν από την Παρασκευή στο όρος Μπέλες των Σερρών.

Μόλις έγινε αντιληπτή, αργά το απόγευμα, η απουσία του ορειβάτη, ειδοποιήθηκαν οι αρχές του νομού με συνέπεια να ξεκινήσει άμεσα μία μαραθώνια επιχείρηση διάσωσής του από άνδρες του στρατού, της πυροσβεστικής υπηρεσίας Σερρών, της ΕΜΑΚ, κυνηγών και ορειβατών, χωρίς, ωστόσο, αποτέλεσμα, λόγω του δύσβατου της περιοχής και της σφοδρής κακοκαιρίας.

Ο άτυχος ορειβάτης εντοπίσθηκε εντέλει νεκρός τα ξημερώματα του Σαββάτου σε απόκρημνη χαράδρα, σε υψόμετρο 1600 μέτρων, από κυνηγό.

Ο απεγκλωβισμός και η μεταφορά της σορού του γίνεται αυτή την ώρα από άνδρες της ΕΜΑΚ και της πυροσβεστικής υπηρεσίας. Σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις ο θάνατος του ορειβάτη οφείλεται σε υποθερμία.

Χθες το απόγευμα, άλλωστε, ένας δεύτερος ορειβάτης κινδύνεψε να χάσει τη ζωή του, όταν έχασε τον προσανατολισμό του και απομακρύνθηκε από την 11μελή ομάδα. Στάθηκε, όμως, τυχερός καθώς εντοπίστηκε άμεσα από κυνηγό.
πηγή:news247.gr

«Κίνδυνος για απάνθρωπη μεταχείριση στην Ελλάδα»

Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο δικαιολόγησε αίτημα αιτούντων άσυλο στη Μ.Βρετανία και την Ιρλανδία να μη μεταφερθούν στην Ελλάδα, διότι θα διατρέξουν τον κίνδυνο να υποστούν απάνθρωπη μεταχείριση...

Η όχι και τόσο κολακευτική για την Ελλάδα χθεσινή απόφαση του Ευρωδικαστηρίου δημιουργεί νέα δεδομένα στην εφαρμογή του κανονισμού «Δουβλίνο ΙΙ», που θέτει τα κριτήρια για τον προσδιορισμό του κράτους-μέλους που είναι αρμόδιο να επιληφθεί αιτήσεως χορηγήσεως ασύλου η οποία υποβάλλεται εντός της Ε.Ε. Με βάση τον κανονισμό «Δουβλίνο ΙΙ», οι 6 μετανάστες, προερχόμενοι από Αφγανιστάν, Ιράν και Αλγερία που υπέβαλαν αίτηση ασύλου στην Ιρλανδία και τη Μ. Βρετανία, θα έπρεπε να μεταφερθούν στην Ελλάδα, δεδομένου ότι διήλθαν από την ελληνική επικράτεια. Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, όμως, το οποίο ερωτήθηκε από ιρλανδικό και βρετανικό δικαστήριο, αποφάνθηκε ότι «ο αιτών άσυλο δεν πρέπει να μεταφέρεται σε κράτος-μέλος όπου θα διατρέξει τον κίνδυνο να υποστεί απάνθρωπη μεταχείριση». Το κράτος αυτό είναι η Ελλάδα...

Τα εν λόγω 6 άτομα που υπέβαλαν αίτηση ασύλου συνελήφθησαν στην Ιρλανδία και τη Μ. Βρετανία διερχόμενα από την Ελλάδα. Οι αρχές των δύο χωρών αποφάσισαν να τους επιστρέψουν στη χώρα μας κατ' εφαρμογήν του κανονισμού «Δουβλίνο ΙΙ», αλλά οι 6 άσκησαν προσφυγή κατά της απόφασης αυτής, υποστηρίζοντας ότι σε περίπτωση που απελαθούν στην Ελλάδα υπήρχε κίνδυνος προσβολής των θεμελιωδών δικαιωμάτων τους. Τα εθνικά δικαστήρια επιβεβαίωσαν ότι «οι διαδικασίες για τη χορήγηση ασύλου στην Ελλάδα εμφανίζουν σοβαρές πλημμέλειες, το ποσοστό των περιπτώσεων για τη χορήγηση ασύλου είναι εξαιρετικά χαμηλό στη χώρα αυτή... και συνθήκες υποδοχής των αιτούντων δεν είναι οι κατάλληλες». Και το Ευρωδικαστήριο συμφώνησε...

πηγή:enet.gr

Εγινε η πρώτη μεταμόσχευση προσώπου στο Βέλγιο

Η ιατρική ομάδα με επικεφαλής τον καθηγητή Φιλίπ Μπλοντέλ μεταμόσχευσε το πρόσωπο ενός δότη, ο οποίος έφυγε πρόσφατα από τη ζωή, σε έναν βέλγο ασθενή με βαριά παραμόρφωση στο πρόσωπο.

"Συνάντησα τον ασθενή σήμερα το πρωί (Σάββατο)", δήλωσε στην εφημερίδα ο Σταν Μόνστρεϊ, επικεφαλής του τμήματος Πλαστικής Χειρουργικής του νοσοκομείου. "Πρέπει να γίνουν κάποιες εξετάσεις ακόμα, αλλά μέχρι στιγμής όλα κυλούν ομαλά", είπε ο ίδιος.

Η επέμβαση αυτή ανεβάζει σε 19 τον αριθμό των ασθενών που έχουν υποβληθεί σε μεταμόσχευση προσώπου παγκοσμίως.

Η πρώτη επιτυχημένη μερική μεταμόσχευση προσώπου πραγματοποιήθηκε στην Γαλλία το 2005 στην γαλλίδα Ιζαμπέλ Ντινουάρ, της οποίας το πρόσωπο είχε παραμορφωθεί μετά την επίθεση σκύλου.
πηγή:ethnos.gr

Η ελληνική νοοτροπία νίκησε το... "Mind Map"

Με το τέρας της φοροδιαφυγής να παραμένει ανίκητο και τα κρατικά ταμεία άδεια, η ιστορία του καθηγητή Διομήδη Σπινέλλη, είναι διδακτική.

Σύμφωνα με το npr.org, ο κ. Σπινέλλης, χρησιμοποιώντας ένα διάγραμμα εννοιών επιχείρησε να λύση το πρόβλημα ανακαλύπτοντας μετά από 2 χρόνια την πικρή αλήθεια.

Η οικονομική κατάσταση της Ελλάδας, μοιάζει με ένα κακόγουστο αστείο, καθώς το ένα τρίτο των φόρων που θα έπρεπε να εισπράξει το κράτος, δεν τα είδε ποτέ.

Ο κ. Σπινέλλης εκλήθη από το υπουργείο Οικονομικών να βοηθήσει το 2009 και προσπάθησε να αντιμετωπίσει την οικονομική κατάσταση με ένα "mind map", έναν χάρτη που απεικονίζει τη λειτουργία ενός εγκεφάλου.

Πρώτη έννοια που τοποθέτησε στον χάρτη ήταν οι "φοροφυγάδες". Αν κάποιος τους εντοπίσει, σκέφτηκε, αυτομάτως μπορεί να μαζέψει περισσότερους φόρους.

Το πρόγραμμα του Σπινέλλη, ανακάλυψε εκατοντάδες χιλιάδες περιπτώσεις φοροδιαφυγής, με τον ίδιο να πιστεύει ότι το να μοιραστεί τα στοιχεία με τις κατά τόπους ΔΟΥ θα έλυνε το πρόβλημα. Όπως όλοι γνωρίζουμε αυτό δεν συνέβη.

Από τον "χάρτη" έλειπε ένα άλλο σημαντικό στοιχείο. Η διαφθορά των εφοριακών. Έτσι ο Σπινέλλης πρόσθεσε ακόμα ένα στοιχείο στο Mind Map του: Την απόδοση κάθε ΔΟΥ.

Δημιούργησε ένα πρόγραμμα που θα κατέγραφε καθημερινά την απόδοση κάθε εφορίας. Τι εισέπραξε, πόσες υποθέσεις διευθέτησε, πόσο χρόνο χρειάστηκε κλπ. Επίσης, κατέγραφε όσες εφορίες δεν έκαναν απολύτως τίποτα.

Το πρόγραμμα έστελνε email κάθε απόγευμα στο υπουργείο Οικονομικών, με τα στοιχεία, αλλά και με όσες εφορίες δεν έκαναν απολύτως τίποτα.

Δύο χρόνια μετά, η φοροδιαφυγή, δεν είχε αντιμετωπιστεί και ο Σπινέλλης έπρεπε να προσθέσει ακόμα έναν παράγοντα στον "χάρτη" του, καθώς κατανόησε απόλυτα ότι το πρόβλημα δεν ήταν η απουσία στοιχείων ή οργάνωσης. Ήταν θέμα κουλτούρας και νοοτροπίας.

Αν οι άνθρωποι δεν θέλουν να πληρώσουν φόρους, οι εφοριακοί δεν θέλουν να τους συλλέξουν ή είναι επίορκοι και οι πολιτικοί δεν θέλουν να τιμωρήσουν τους εφοριακούς, τότε σίγουρα ένα... "Mind Map" δεν μπορεί να σώσει την κατάσταση.

Στο τέλος, του 2011 ο Σπινέλλης παραιτήθηκε, καταγγέλλοντας τη διαφθορά στον φοροεισπρακτικό μηχανισμό και επέστρεψε στο πανεπιστήμιο.

Η Ελλάδα συνεχίζει να αντιμετωπίζει τεράστιο πρόβλημα εσόδων και οι αξιωματούχοι της τρόικας για άλλη μια φορά επιστρέφουν στη χώρα για να ελέγξουν αν υπάρχει πρόοδος και να επιβάλλουν νέα σκληρά μέτρα στους μόνους που πληρώνουν τους φόρους τους κανονικά: Τους μισθωτούς και τους συνταξιούχους.

πηγή:news247.gr

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Επιθέματα στήθους έσκασαν σε 39χρονη Βρετανίδα

Στιγμές αγωνίας και τρόμου πέρασε γυναίκα της οποίας έσκασαν τα επιθέματα στήθους.Η Wendy Bristow είναι μια από τις 40.000 Βρετανίδες που είχαν βάλει ελαττωματικά επιθέματα γαλλικής εταιρίας. Η 39χρονη αποφάσισε πριν μερικά χρόνια να αυξήσει το μέγεθος του στήθους της από Β σε Ε. Η γυναίκα ένιωσε έντονο πόνο και οι γιατροί έκριναν απαραίτητη την αφαίρεσή τους.

"Ο πόνος ήταν φριχτός. Έμοιαζαν σαν κάποιος να είχε βάλει βόμβα. Είχαν εκραγεί εντελώς. Θέλω να μάθουν και άλλες γυναίκες ότι αυτά τα επιθέματα εκρήγνυνται. Πρέπει να τα αφαιρέσουν", είπε η 39χρονη στη Sun.

Όταν είχε κάνει την επέμβαση οι γιατροί της εγγυήθηκαν πως τα επιθέματα θα άντεχαν για 10 χρόνια αλλά τελικά από ότι φάνηκε κάτι τέτοιο δεν ίσχυε. Οι γιατροί προειδοποιούν πως μια τέτοια "διαρροή" μπορεί να θέσει σε σοβαρό κίνδυνο την υγεία.

πηγή:cosmo.gr

Καλόοοο....

Αν μιλήσεις θα σου κάψουμε το σπίτι..1967-1974..
Αν δεν πλήρωσεις θα σου πάρουμε το σπίτι.. 2011..

Αποφασίζουμε και διατάσσουμε..1967-1974..
Αποφασίσαμε και επιβάλλουμε..2011..

Υπόγραψε μεταμέλεια αλλιώς πας εξορία..1967-1974..
Υπόγραψε μείωση μισθού αλλιώς απολύεσαι..2011..

Δούλεψε από το πρωί ως το βράδυ και μη μιλάς..1967-1974..
Δούλεψε υπερωρίες χωρίς αμοιβή..2011..

Η Ελλάς είναι ο ασθενής και καλούμεθα να τη θεραπεύσουμε..1967-1974..
Η Ελλάδα είναι σε κρίση και πρέπει να τη σώσουμε..2011..

Νεκρά παιδιά από βόμβα στο Αφγανιστάν...

Εφτά συνολικά οι νεκροί

Έξι παιδιά και ένας ηλικιωμένος σκοτώθηκαν σήμερα από την έκρηξη βόμβας που είχε τοποθετηθεί σε...
κάδο απορριμμάτων στο νότιο Αφγανιστάν, ανακοίνωσε η αστυνομία.

Τέσσερα από τα παιδιά τραυματίστηκαν από την έκρηξη που σημειώθηκε στην πόλη Τιρινκότ, πρωτεύουσα της επαρχίας Ουρουζγκάν, δήλωσε ο εκπρόσωπος της αστυνομίας της περιοχής Φαρίντ Αγέλ.

«Η βόμβα που είχε τοποθετηθεί μέσα σε κάδο απορριμμάτων εξερράγη το μεσημέρι της Παρασκευής. Κάποια παιδιά έπαιζαν στην περιοχή. Έξι από αυτά σκοτώθηκαν μαζί με έναν ηλικιωμένο», είπε ο Αγέλ.

Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει ανάληψη της ευθύνης για την επίθεση.
πηγή:newsbeast.gr

Ο άνδρας, η γυναίκα και τα 20 λεπτά!

Πτώση σοκ για το ευρώ

Το ευρώ στην ισοτιμία του έναντι του δολαρίου είναι στα 1,27460 που αποτελεί χαμηλό ρεκόρ 17 μηνών.Σε επίπεδα χρεοκοπίας το επιτόκιο των 10ετών ιταλικών ομολόγων.

Τα spreads στην Ελλάδα είναι στις 3.338 μονάδες βάσης, στην Ιρλανδία στις 633, στην Πορτογαλία στις 1.154, στην Ισπανία στις 381 και στην Ιταλία εκτοξεύτηκαν στις 526.

Από τα κυριότερα ευρωπαικά χρηματιστήρια το Λονδίνο είναι στο +0,86, η Φραγκφούρτη στο +0,07 και το Παρίσι στο +0,81.
Πρώτη πτώση της χρονιάς για τον Dow Jones στη Ν.Υόρκη που έκλεισε στο -0,02%.

πηγή:newsit.gr

ΜΗΝΥΜΑ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ ΑΠΟ ΣΑΜΑΡΑ

Με δηλώσεις περί ομόνοιας και προτροπές για ενότητα ευχήθηκε από τον Πειραιά για την ημέρα των Θεοφανείων ο Αντώνης Σαμαράς.

«Να είμαστε μονοιασμένοι και με τη βοήθεια του Θεού θα τα καταφέρουμε. Να κάνουμε το καλό για να αντέξουμε στα δύσκολα» ο πρόεδρος της Ν.Δ. Α. Σαμαράς χαιρέτησε το πλήθος του κόσμου, που είχε κατακλείσει το λιμάνι Πειραιά και τον χειροκροτούσε στην καθιερωμένη τελετή αγιασμού των υδάτων.

Στο μεγάλο λιμάνι της χώρας για τον Αγιασμό την κυβέρνηση εκπροσώπησε ο υπουργός Επικρατείας, Γιώργος Σταυρόπουλος, ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας, Κώστας Αρβανιτόπουλος και ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Άδωνις Γεωργιάδης. Παρόν φυσικά ο δήμαρχος Πειραιά, Βασίλης Μιχαλολιάκος που είχε το «γενικό πρόσταγμα» και βουλευτές όλων των κομμάτων.

Ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, ανέφερε από τον Άγιο Διονύσιο στο Κολωνάκι : «Περάσαμε μία δύσκολη χρονιά και η νέα χρονιά θα έχει δυσκολίες. Πρέπει να σταθούμε όρθιοι, με αξιοπρέπεια». «Ευθύνη μας είναι να στηρίξουμε τον λαό της Αθήνας και της χώρας με σοβαρότητα. Το πρόβλημα είναι εθνικής εμβέλειας και πρέπει να γίνει εθνική προσπάθεια για την αντιμετώπισή του» πρόσθεσε.

Πιο καυστικός ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ, Γιώργος Καρατζαφέρης που από την ιδιαίτερη πατρίδα του, την Αρκαδία, όπου βρέθηκε για τους εορτασμούς σχολίασε «Το Άγιο Πνεύμα θα φωτίσει όλο τον κόσμο. Ιδιαιτέρως όμως, όλους εκείνους που καλούνται να πάρουν μεγάλες αποφάσεις για το αύριο της Ελλάδος. Εύχομαι σε όλους Χρόνια Πολλά» είπε μετά την ολοκλήρωση της τελετής.
πηγή:paraskhnio.gr