Περισσότερα από 7,6 τρισ. δολάρια χρέους έχουν να διαχειριστούν οι κυβερνήσεις των μεγαλύτερων χωρών του κόσμου.Η πλειοψηφία αυτών μάλιστα, αντιμετωπίζουν αυξήσεις στο κόστος δανεισμού τους.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Bloomberg, με κυρίαρχη την Ιαπωνία με 3 τρισ. δολάρια και τις ΗΠΑ με 2,8 τρισ. δολάρια, το ύψος του ποσού που λήγει για τα κράτη της G7, τη Βραζιλία, τη Ρωσία, την Ινδία και την Κίνα έχει ενισχυθεί από τα 7,4 τρισ. δολάρια που ήταν την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Όπως δείχνουν οι εκτιμήσεις οι αποδόσεις των δεκαετών ομολόγων θα είναι υψηλότερες στο τέλος του 2012 για τουλάχιστον επτά ακόμη κράτη, ενώ οι επενδυτές ενδέχεται να ζητήσουν μεγαλύτερες αποζημιώσεις για να δανείζουν σε χώρες που δυσκολεύονται να χρηματοδοτήσουν το χρέος τους.
Σημειώνεται πως το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο μείωσε τις εκτιμήσεις του για την ανάπτυξη αυτού του έτους στο 4% από την προηγούμενη εκτίμηση για 4,5%, καθώς η ευρωπαϊκή κρίση χρέους εξαπλώνεται, οι ΗΠΑ παλεύουν με το έλλειμμα του προϋπολογισμού που ξεπερνά το 1 τρισ. δολάρια και η αγορά ακινήτων της Κίνας εμφανίζει κάμψη.
Αν και επισήμως έχει εισέλθει στην τρίτη ηλικία, οι κοιλιακοί του παραπέμπουν σε κορμιά πολύ νεότερων αντρών. Ο Σιλβέστερ Σταλόνε στα 65 του αποδεικνύει ότι διαθέτει ακόμη το σώμα για να εμφανίζεται με αξιώσεις ως ήρωας δράσης, πολλά χρόνια μετά τους ρόλους του στις ταινίες «Ρόκι» και «Ράμπο» που τον έκαναν διάσημο.
Ο σταρ του αμερικανικού κινηματογράφου θα δώσει τη χαρά στους θαυμαστές του να διαπιστώσουν από μόνοι τους ότι το ίνδαλμά τους, όσο περνά ο καιρός, γίνεται καλύτερο, σαν το παλιό κρασί.
Στη νέα του ταινία με τίτλο «Bullet To The Head», ο Σταλόνε δείχνει πως μπορεί να παραμένει «ήρωας».
Φυσικά για να τα καταφέρει, συνεχίζει να γυμνάζεται ώστε να διατηρήσει ένα τόσο μυώδες σώμα, το οποίο επιδεικνύει εμφανιζόμενος γυμνός από τη μέση και πάνω σε σκηνές της ταινίας.
Για τις ανάγκες του ρόλου του έκανε τατουάζ με χένα. Επίσης, άλλαξε κούρεμα, έχασε κιλά και πλέον δείχνει πολύ νεότερος από την πραγματική του ηλικία, οπότε πείθει στον νέο του ρόλο.
Η ταινία είναι θρίλερ δράσης, στο οποίο ο Σταλόνε υποδύεται έναν εκτελεστή από τη Νέα Ορλεάνη, ο οποίος αποφασίζει να συνεργαστεί με έναν Νεοϋορκέζο αστυνομικό προκειμένου να εξαρθρώσουν σπείρα δολοφόνων που έχει σκοτώσει συνεργάτες και των δύο. Συμπρωταγωνιστές του στο φιλμ είναι ο Κρίστιαν Σλέιτερ και ο Τζέισον Μομόα.
Τα γυρίσματα ολοκληρώθηκαν στη Νέα Ορλεάνη, στο σωστό timing, ώστε πρωταγωνιστές και συνεργεία να περάσουν τις γιορτές με τις οικογένειές τους. Ο Σταλόνε επέστρεψε στο Μπέβερλι Χιλς, ενώ αμέσως μετά την περίοδο των διακοπών θα ξεκινήσει περιοδεία για την προώθηση της ταινίας που αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στις 13 Απριλίου.
Δεν θα υποχρεωθεί να πληρώσει η Ελλάδα ούτε ένα ευρώ
Το 2008 οι καλλιέργειες των Ελλήνων αγροτών υπέστησαν σοβαρές ζημιές. Τον Ιανουάριο του 2009 η τότε Κυβέρνηση της ΝΔ αποφάσισε την καταβολή αποζημιώσεων στους πληγέντες αγρότες, ύψους 425 εκ.€, ώστε να μπορέσουν να συνεχισθούν απρόσκοπτα οι παραγωγικές δραστηριότητές τους.
Η καταβολή των αποζημιώσεων σε κάθε παραγωγό ήταν πλήρως τεκμηριωμένη, αλλά και συμβατή και σύννομη με την ισχύουσα εθνική και κοινοτική νομοθεσία, δηλαδή τους νόμους 1790/1980, 2945/2011 & 3147/2003, τον Κανονισμό του ΕΛΓΑ, τον Κανονισμό Κρατικών Οικονομικών Ενισχύσεων και τα 30 περίπου έγγραφα διαφόρων φορέων, που προσκομίστηκαν και εκδόθηκαν σε ανύποπτο χρόνο, δηλαδή την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2008. Δεν επρόκειτο, δηλαδή, για ενισχύσεις, αλλά για αποζημιώσεις σε πληγείσες αγροτικές καλλιέργειες, για την καταβολή των οποίων ενεργήθηκαν εκτιμήσεις και εκδόθηκαν πορίσματα (για τα φυλλοβόλα δέντρα, τις πατάτες, τα σπαράγγια, τις ελιές) ή έγιναν συνολικές εκτιμήσεις κατά τον Κανονισμό του ΕΛΓΑ (για τα δημητριακά, τα βαμβάκια κλπ.).
Ο ισχυρισμός ότι η τότε Επίτροπος Γεωργίας δεν είχε πεισθεί από τα επιχειρήματα και την αιτιολόγηση των πληρωμών, με βάση την ενημέρωση που της παρείχε ο τότε Υπουργός Αγροτικής ανάπτυξης, είναι ανακριβής. Τουναντίον, έδειξε πλήρη κατανόηση, όταν της αναφέρθησαν τα πλήρη δεδομένα για την καταβολή των 425 εκ.€. Αυτό αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι η απόφαση βγήκε μετά από τρία χρόνια. Βέβαια, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, έκρινε διαφορετικά. Ωστόσο, τίποτα δεν έχει κριθεί οριστικά. Η σωστή νομικά άσκηση προσφυγής ακύρωσης ενώπιον του Γενικού Δικαστηρίου της Ε.Ε. και η αίτηση για την αναστολή εκτέλεσης της απόφασης, είμαι βέβαιος πως θα οδηγήσουν σε δικαίωση της χώρας μας και αποφυγή επιστροφής των καταβληθέντων ποσών σε αποζημιώσεις.
Εξάλλου, σύμφωνα με την απόφαση του Συμβουλίου Υπουργών Γεωργίας, τον Οκτώβριο του 2009 (28/10/09), οι Υπουργοί λαμβάνοντας υπόψη τα ίδια με την τότε ελληνική κυβέρνηση πραγματικά γεγονότα ότι, δηλαδή, τα έτη 2008-2009 υπήρξαν ιδιαιτέρως ζημιογόνα για την ευρωπαϊκή γεωργία, επέτρεψε στα κράτη μέλη να προβούν κατά το δοκούν και σε κρατικές ενισχύσεις και μάλιστα αναδρομικά.
Σύμφωνα, μάλιστα με την Απόφαση αυτή, ακόμα και αν οι αποζημιώσεις θεωρηθούν κρατικές οικονομικές ενισχύσεις, τότε μπορούν να καλυφθούν χωρίς καμία περαιτέρω επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού, μέσω συμψηφισμού, που επιτρέπει την καταβολή ποσού μέχρι και 15.000€ στον κάθε παραγωγό πρωτογενούς γεωργικής παραγωγής και τον συμψηφισμό τους με τα ληφθέντα ποσά ως αποζημιώσεις ή κρατικές οικονομικές ενισχύσεις κατά τα έτη 2008 και 2009. Επίκληση της Αποφάσεως αυτής, δεν είναι γνωστό αν έχει γίνει μέχρι σήμερα.
Σε κάθε περίπτωση, είμαι βέβαιος ότι το Ευρωπαϊκό δικαστήριο θα κρίνει ότι τα χρήματα που εδόθησαν στους αγρότες ήταν όντως αποζημιώσεις και όχι ενισχύσεις. Η βεβαιότητά μου αυτή, ενισχύεται περισσότερο από την προαναφερθείσα Απόφαση του Συμβουλίου Υπουργών Γεωργίας, η οποία αποτελεί νέα βάση στήριξης των Ελληνικών θέσεων. Επομένως πρόκειται για μία διαδικασία, η οποία προβλέπεται μακρά και είμαι σίγουρος, ότι η χώρα μας θα δικαιωθεί και δεν θα υποχρεωθεί να καταβάλει ούτε ένα ευρώ.
Την επιστροφή, εντόκως, 424,8 εκατ. ευρώ, που δόθηκαν την περίοδο 2008-2009 σε αγρότες μέσω ΕΛΓΑ ως κρατικές ενισχύσεις, ζητά η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, καθώς έκρινε ότι δεν έγιναν σεβαστοί οι κανόνες για τη νόμιμη χορήγησή τους.
Όπως αναφέρει το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, στις αρχές του 2009 έγιναν πληρωμές ύψους 415 εκατ. ευρώ σε αγρότες μέσω του ΕΛΓΑ, με Κοινή Υπουργική Απόφαση του τότε υπουργού, Σωτήρη Χατζηγάκη και του τότε υφυπουργού Οικονομικών, Ν. Λέγκα, στις οποίες δεν έγιναν σεβαστοί οι κανόνες για τη νόμιμη χορήγηση κρατικών ενισχύσεων.
Σαν επακόλουθο, αναφέρει το ΥΠΑΑΝ, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κινητοποιήθηκε άμεσα, ξεκινώντας έρευνα για να διαπιστωθεί αν οι πληρωμές συμβιβάζονται με την κοινοτική νομοθεσία. Στο πλαίσιο μάλιστα της ίδιας έρευνας, η ΕΕ εξέτασε και αντίστοιχες πληρωμές, ύψους 387 εκατ. ευρώ, που έγιναν επίσης μέσω του ΕΛΓΑ το 2008, φθάνοντας έτσι το συνολικό αντικείμενο της έρευνας στα 802 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, «μετά από τριετή αλληλογραφία, παροχή πλήθους στοιχείων από τις αρμόδιες ελληνικές αρχές, αλλεπάλληλες διμερείς συναντήσεις με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και επίμονες ελληνικές παρεμβάσεις σε πολιτικό και σε τεχνικό επίπεδο, πείσθηκε η Επιτροπή και αποδέχθηκε τελικά τα επιχειρήματα των ελληνικών αρχών αλλά για την αιτιολόγηση των 378 από το σύνολο των 802 εκατ. ευρώ».
Το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης γνωστοποιεί ότι, σύμφωνα με απόφαση που θα δημοσιευθεί στην επίσημη εφημερίδα της ΕΕ, το συνολικό ύψος των «παράνομων» κρατικών ενισχύσεων, που κατά την Επιτροπή πρέπει να ανακτηθούν έντοκα, ανέρχεται στο ποσό των 424,8 εκατ. ευρώ (με μια δυνατότητα μείωσης του ποσού αυτού κατά 75,3 εκατ. ευρώ, εάν δεν έχουν δοθεί ενισχύσεις τύπου «de minimis» στους αγρότες για τρία χρόνια).
Με την ίδια Απόφαση, η Κομισιόν α) θέτει προθεσμία τεσσάρων μηνών για τη λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων για την ανάκτηση εντόκως από τους παραγωγούς των σχετικών χρηματικών ποσών και β) ζητά πλήρη ενημέρωση σχετικά με τα μέτρα που λαμβάνονται για την ανάκτηση, μέχρι τις 8-2-2012. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης με την απόφαση, η Επιτροπή έχει τη δυνατότητα να προσφύγει στο Γενικό Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε βάρος της Ελλάδας, ζητώντας την επιβολή κατ' αποκοπή ποσών ή και χρηματικής ποινής. Η απόφαση είναι άμεσα εκτελεστή.
Ο αρμόδιος υπουργός, Κώστας Σκανδαλίδης, έδωσε ήδη εντολή στο Ειδικό Γραφείο Κοινοτικού Δικαίου του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους να ασκήσει προσφυγή ακύρωσης ενώπιον του Γενικού Δικαστηρίου της ΕΕ, καθώς επίσης να καταθέσει αίτηση για την αναστολή εκτέλεσης της απόφασης.
Εντούτοις, σημειώνει το ΥΠΑΑΝ, θα πρέπει να τονισθεί ότι ποσό 500 περίπου εκατ. ευρώ θα βαρύνει εντέλει τον εθνικό προϋπολογισμό και τα ελλείμματα και επομένως την ελληνική κοινωνία. Και αυτό, χωρίς να συνυπολογίζονται επιπλέον πρόστιμα άνω των 220 εκατ. ευρώ το χρόνο, που παρακρατούνται από την ΕΕ για παραλείψεις και παρατυπίες των προηγούμενων χρόνων, που επίσης επιβαρύνουν τα ελλείμματα της χώρας.
Η άγρια κόντρα του Πάνου Καμμένου με τον αδερφό του πρώην πρωθυπουργού και προέδρου του ΠΑΣΟΚ Νίκο Παπανδρέου κρατεί καλά και... διαδικτυακά.
Μετά την επιστολή του Ν. Παπανδρέου σε ηλεκτρονική ιστοσελίδα την παραμονή της Πρωτοχρονιάς όπου εξέφραζε την άποψη ότι ο Γ. Παπανδρέου δεν πρέπει να παραιτηθεί από την αρχηγία του ΠΑΣΟΚ ο ανεξάρτητος βουλευτής Πάνος Καμμένος στην προσωπική του σελίδα στο Facebook ξέσπαθωνε εναντίον του. Συγκεκριμένα αφού τοναποκάλεσε «κ@@λόπαιδο» και «ψυχοπαθή» έκανε λόγο και για ποντάρισμα της οικογένειας Παπανδρέου στην πτώχευση της Ελλάδας.
Διαβάστε τι έγραψε ο βουλευτής στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook:
«Ρε κωλόπαιδο, ρε ψυχοπαθή, σήμερα Ελληνικές οικογένειες κλαίνε, πεινούν, πονάνε ΑΝΘΡΩΠΟΙ στην Πατρίδα της δημοκρατίας ΑΥΤΟΠΥΡΠΟΛΟΥΝΤΑΙ, ντρέπονται παππούδες και δακρύζουν γιατί δεν έχουν να πάρουν δώρο στα εγγόνια τους, γιατί ?
Γιατί εσύ με την ιδιότητα του αδελφού πήγαινες στο Άμπου Ντάμπι με το κρατικό αεροσκάφος τρώγοντας αστακούς 28000$ για να πουλήσεις στον Σάφα τα ναυπηγεία Σκαραμανγκά, που σήμερα ο Αβραμόπουλος αφού ο δ/ντης του έφαγε με τον Χάλλακ τον δανειστή του μπαμπά δίνει 108 εκ. Ευρώ για δουλειά που έχει σταματήσει και υπογράφει το 5ο υποβρύχιο.
Την ώρα που εσύ με το κότερο του μεσάζοντα κάνεις βόλτες στη Μύκονο και βγάζεις φωτογραφίες μανάδες αφήνουν τα παιδιά τους γιατί δεν έχουν να τα θρέψουν. Ο αδελφός σου δουλεύει σε εταιρείες που πόνταραν στην πτώχευση της Ελλάδας που στήσατε σαν οικογένεια. Με εταιρείες στην Ελβετία. Άσε τον αστακό και το Ελληνικό.
ΤΟΛΜΑΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΑΟ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ?»
Διαδοχικές και απολύτως τρομοκρατικές είναι οι δηλώσεις των Ελλήνων τραπεζιτών περί εξόδου από το ευρώ και επιστροφή στη δεκαετία του '50 για τους Έλληνες, αλλά συνεχής και η υποστήριξη στις κυβερνήσεις Παπανδρέου αρχικά και Παπαδήμου σήμερα.
Μάλιστα μέσα από τα καθεστωτικά ΜΜΕ και συγκροτήματα που ελέγχουν οι τράπεζες μέσω των «θαλασσοδανείων» που τους έχουν παραχωρήσει και οι εκδότες και καναλάρχες αδυνατούν να αποπληρώσουν, διαχέεται ένα κλίμα συνεχούς τρομοκρατίας προς τους πολίτες περί μονοδρόμου των Μνημονίων και αγωνίας για την επόμενη δόση.
Όλα αυτά συμβαίνουν μέσα σε ένα κλίμα εμπεδωμένης χρεοκοπίας για τις επιχειρήσεις και τα νοικοκυριά την τελευταία διετία, που κάνει απολύτως ακατανόητη την στρατηγική των τραπεζιτών. Σήμερα όμως από το Newbomb.gr, κάνουμε απολύτως διάφανα τα κέρδη που τζιράρουν οι τραπεζίτες όλα αυτά τα χρόνια και γιατί είχαν απολύτως συγκεκριμένο συμφέρον να «γκρεμίσουν» τον Καραμανλισμό και να διατηρούν με κάθε τρόπο και μέσο τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ, υποστηρίζοντας τις πρακτικές Παπακωσταντίνου και Βενιζέλου σε συνθήκες χρεοκοπίας για την Ελλάδα.
Ο «δράκος» βρίσκεται στα έντοκα γραμμάτια του δημοσίου, που κάθε τόσο από το υπουργείο Οικονομικών και τον ΟΔΗΧΧ, δημοπρατούνται για να καλύψουν άμεσες και έκτακτες ανάγκες του Δημοσίου. Πληρωμές μισθών και συντάξεων , δαπάνες λειτουργίας κ.λ.π
Τα έντοκα γραμμάτια του Δημοσίου καλύπτονται κατά βάση από ελληνικές τράπεζες. Και πως γίνεται αυτό αφού οι εγχώριες τράπεζες μας δηλώνουν σχεδόν χρεοκοπημένες , δεν μπορούν δανείσουν επιχειρήσεις, ούτε να χρηματοδοτήσουν πλαφόν, χρειάζονται μάλιστα συνεχείς ενέσεις ρευστότητας; πηγή:diaforos.blogspot.com/
Τη Μεσοχώρα επισκέφτηκε χθες όπου και φιλοξενήθηκε από τον Πρόεδρο της Τ. Κοινότηταςο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ κ. Α. ΤΣΙΠΡΑΣ. Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ επισκέπτεται τη Μεσοχώρα. Ο κ. Τσίπραςσύμφωνα με πληροφορίεςτου mesochoranet έλκει την καταγωγή του από το κοντινό Αθαμάνιο και έχει δείξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη Μεσοχώρα.
Επισκέφτηκε για μια ακόμη φορά το φράγμα και επιπλέον ενημερώθηκε από τον Πρόεδρο της Κοινότητας Γ. Χονδρό για τα προβλήματα που ανακύπτουν στην περιοχή από την εκτροπή του Αχελώου αλλά και την εφαρμογή του Καλλικράτη στις ορεινές Κοινότητες των Τρικάλων. Ο κ. Τσίπρας και γενικά ο ΣΥΡΙΖΑ με παρεμβάσεις τους και επερωτήσεις στη Βουλή έχουν αναδείξει το πρόβλημα της Μεσοχώρας.
Η ιστορία ξεκινάει το 1811, όταν ο αρχιτέκτονας Ch. R. Cockerell και ο φίλος του βαρώνος von Hallerstein, επισκέφθηκαν την Αίγινα και λεηλάτησαν το Ναό Αφαίας. Με αδιαφανείς διαδικασίες και δωροδοκία των ντόπιων προεστών, κρυφά μετέφεραν 17 αγάλματα και πολλά άλλα κομμάτια από τα αετώματα του Ναού στον Πειραιά. Από εκεί, με τη βοήθεια του Αυστριακού Gropius, μέλους της ίδιας παρέας αρχαιοκαπήλων και "αρχιτέκτονα" της λεηλασίας των γλυπτών του Ναού του Απόλλωνα στις Βάσσες Αρκαδίας αλλά και την κάλυψη του Γάλλου προξένου Louis Fauvel, που όταν έμαθε τι γίνεται έσπευσε στην Αίγινα και έκλεψε και αυτός ότι μπόρεσε και του συνεργάτη του λόρδου Έλγιν (!!!) Giovani Lusieri, έγινε μεταφορά στα Αγγλοκρατούμενα, τότε, Επτάνησα, χωρίς να αντιμετωπίσουν προβλήματα από την Οθωμανική Διοίκηση. Τo "σπορ" της αρπαγής εθνικών θησαυρών! Διαπιστώνεται εύκολα ότι το ίδιο κύκλωμα περιηγητών και αξιωματούχων της εποχής είχε αναγάγει σε ... επικερδές "άθλημα" την αρπαγή των πολιτιστικών εθνικών μας θησαυρών. "Ευτυχώς", επειδή οι αρχαιοκάπηλοι "περιηγητές" αλληλοϋποβλέπονταν, είχαν υπογράψει ιδιωτικό συμφωνητικό μεταξύ τους και δεσμεύτηκαν τα γλυπτά να μείνουν σε ενιαίο σύνολο, αλλιώς τώρα θα ήταν αδύνατος ο εντοπισμός τους.
Τελικά, εκτέθηκαν σε δημοπρασία, το Νοέμβρη του 1812 στη Ζάκυνθο. Προσφορές κατέθεσαν η Γαλλία, η Βαυαρία ενώ ο εκπρόσωπος της Αγγλίας θεώρησε μεγάλο το ποσό που έπρεπε να προσφέρει και προτίμησε να παραμείνει στη Μάλτα και να κάνει κρυφές συζητήσεις με τον Cockerell για ακύρωση της πώλησης. Τελικά μετά από ένα αξιοθρήνητο διπλωματικό παρασκήνιο, το 1814 κατέληξαν στη Γερμανία (τότε Βαυαρία).
Πού βρίσκονται σήμερα τα γλυπτά της Αφαίας Σήμερα κοσμούν ειδική αίθουσα της Γλυπτοθήκης του Μονάχου και έχουν επονομαστεί ως "ΑΙΓΙΝΗΤΕΣ". Σύμφωνα με επισκέπτες, αν έλειπαν από εκεί, η Γλυπτοθήκη θα ήταν ένα επαρχιακό συνηθισμένο Μουσείο !!! Συγκινητική είναι η μαρτυρία Αιγινήτη που επισκέφθηκε την Γλυπτοθήκη του Μονάχου, εκεί κατά την είσοδο του και συγκεκριμένα στο ταμείο του ζητήθηκε να πληρώσει είσοδο για να θαυμάσει τα εκθέματα. Εκείνος με σθένος ψυχής και με πόνο καρδιάς αρνήθηκε να πληρώσει για κάτι που ήταν δικό του, για κάτι που ήταν της πατρίδας του, για κάτι που έπρεπε να είναι εκεί που γεννήθηκε στον Ναό της Αφαίας.πηγή:istorikathemata.com
Ο MAX ήταν ένας συμπαθέστατος κύριος, τις περιπέτειες του οποίου παρακολουθήσαμε επί σειρά ετών από τη συχνότητα του MEGA και στη συνέχεια από το STAR. Ένα cartoon που έχει λείψει από την ελληνική τηλεόραση και για χάρη του οποίου έχει δημιουργηθεί γκρουπ στο facebook που ζητάει την άμεση επιστροφή του, "ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΑΝΑΔΩ MAX by BARA...".
Θυμηθείτε μερικές από τις καλύτερες στιγμές του MAX:
Πρώην στέλεχος της ΕΥΠ ο Νίκος Πελεκάσης που υπηρετούσε στο Τμήμα Προστασίας Δημόσιας Ασφάλειας της υπηρεσίας, μετά από 15 χρόνια σιωπής προβαίνει σε συγκλονιστικές αποκαλύψεις για τις τουρκικές «μαύρες» επιχειρήσεις εμρπησμού των ελληνικών δασών, αλλά προβαίνει σε αποκαλύψεις για πρώτη φορά και σε μία αποτραπείσα από την ΕΥΠ επιχείρηση της ΜΙΤ με στόχο την ανατίναξη μεγάλου υδραγωγείου που εικάζεται ότι ήταν είτε το φράγμα του Μαραθώνα είτε τα φράγματα Κρεμαστών του Αχελώου στην Αιτωολοακαρνανία, είτε του Αλιάκμονα στην Μακεδονία.
Στην πρώτη περίπτωση θα κατάφεραν κρίσιμο κτύπημα στην πρωτεύουσα της χώρας, ενώ στην δεύτερη περίπτωση θα ερήμωνε η κεντρική Μακεδονία. Πρόκειται για μία κλασική επιχείρηση προσβολής στρατηγικών υποδομών της αντίπαλης χώρας, η οποία εν ακιρώ ειρήνης λαμβάνει το χαρακτήρα "μαύρης επιχείρησης".
Όπως αναφέρει ο Νίκος Πελεκάσης στο dailynews24h.gr οι πράκτορες της ΜΙΤ ακολουθούσαν συγκεκριμένο δρομολόγιο συνέλεγαν κατά τη διάρκεια των χειμερινών μηνών πληροφορίες για προγραμματισμένους εμπρησμούς στα ελληνικά δάση.
Όπως εξηγεί «όλον τον χρόνο εξετάζαμε προσεκτικά και διασταυρώναμε τις πληροφορίες που “φωτογράφιζαν” Τούρκους πράκτορες αλλά και απλούς πολίτες που σχεδίαζαν εμπρησμούς για τους καλοκαιρινούς μήνες. "Συνήθως, έφταναν στη χώρα μας το φθινόπωρο, Σεπτέμβριο ή Οκτώβριο, με πλαστά χαρτιά ή και χωρίς καθόλου χαρτιά. Η υπηρεσία διακριτικά και με πλήρη μυστικότητα παρακολουθούσε με τα μέσα που διαθέτει όλες τις κινήσεις τους και εμείς επεμβαίναμε την κατάλληλη στιγμή». Από τη στιγμή που έφταναν στην Ελλάδα, ο πρώτος στόχος τους ήταν να εξοικειωθούν με την ελληνική πραγματικότητα και να ανιχνεύσουν τους στόχους τους. «Πρώτο μέλημά τους», λέει ο N.Πελεκάσης, «ήταν να συναντήσουν την επαφή του εδώ, που ήταν συνήθως κάποιος Τούρκος πράκτορας. Αφού μάθαιναν μερικές ελληνικές λέξεις και κάποιες στάνταρ φράσεις, σχεδίαζαν και αποφάσιζαν ποιο θα ήταν το σημείο που θα έβαζαν τη φωτιά. Συνήθως, επέλεγαν παρθένα δάση ή μεγάλες εκτάσεις σε κοντινή απόσταση από την Αθήνα ή σε άλλες μεγάλες πόλεις». Του ζητάμε να μας εξηγήσει με ποιο τρόπο οργάνωναν των εμπρησμό και τι μέσα χρησιμοποιούσαν.
«Όταν μετά από έρευνα που έκαναν κατέληγαν τελικά σε ποια περιοχή θα βάλουν τη φωτιά, δύο μέρες πριν από τον εμπρησμό πήγαιναν επί τόπου ανά τακτά χρονικά διαστήματα κάνοντας αναγνωριστικές βόλτες είτε με αυτοκίνητο είτε πεζή. Στη συνέχεια, πάντα βραδινές ώρες, τοποθετούσαν στα σωστά σημεία τους εμπρηστικούς μηχανισμούς. Όλοι οι μηχανισμοί είχαν ρολόι προγραμματισμένο να πυροδοτήσει την πυρίτιδα είτε έπειτα από δώδεκα ώρες είτε έπειτα από επτά μέρες». πηγή:defencenet.gr