Δώρο ζωής έκανε η 45χρονη Βερόνικα Μπουτίγκιεκ, η οποία έδωσε το νεφρό της σε μια γυναίκα που γνώρισε σε ένα πάρτι! Μπορεί αρχικά να ακούγεται από εξωφρενικό έως απίθανο,
όμως φανταστείτε το μεγαλείο ψυχής της γυναίκας αυτής. Και…
την τύχη της άλλης, της Μ. Βίραβονγκ, που έπασχε από νεφρική ανεπάρκεια και κινδύνευε η ζωή της. «Γνωριστήκαμε σε ένα πάρτι και όταν η Μανόλι μου είπε την ιστορία της θέλησα να την βοηθήσω. Έχει και αυτή παιδιά όπως και εγώ. Δεν ήθελα να την αφήσω. Έτσι της πρότεινα να της δώσω εγώ το ένα μου νεφρό», λέει η 45χρονη.
«Στην αρχή νόμιζα ότι μου το λέει για πλάκα και δεν έδωσα σημασία. Στην συνέχεια όμως είδε ότι το εννοούσε», εξηγεί η κ. Βίραβονγκ, που πλέον χαίρεται την ζωή της με την οικογένεια της.
Η 45χρονη Μπούτιγκιεκ υποστηρίζει ότι δεν σκέφτηκε ούτε μια στιγμή να μην το κάνει, ενώ ο άνδρας και ο γιος της στήριξαν την απόφασή της.
Πλέον, οι δύο γυναίκες είναι «κολλητές» και χαίρονται τις ζωές τους με τις οικογένειες τους. Η πράξη γενναιοδωρίας της 45χρονης είναι λίγο ακραία, όμως εξαιτίας της σώθηκε μια ζωή…
Συνελήφθη, στα Τρίκαλα, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Περιφέρειας Τρικάλων, ένας 31χρονος αλλοδαπός υπήκοος Αλβανίας ενώ αναζητούνται ακόμη δύο ομοεθνείς συνεργοί του για ζωοκλοπή.
Ειδικότερα, οι τρεις αλλοδαποί αφαίρεσαν από ποιμνιοστάσιο στον Παλαιόπυργο Τρικάλων τρία (3) πρόβατα, πλην όμως έγιναν αντιληπτοί και ο ένας εξ αυτών συνελήφθη στα Τρίκαλα οδηγώντας Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο ιδιοκτησίας του μεταφέροντας τρέιλερ με τα τρία (3) αφαιρεθέντα ζώα, ενώ οι άλλοι δύο συνεργοί του διέφυγαν και αναζητούνται.
Τα αφαιρεθέντα ζώα κατασχέθηκαν και αποδόθηκαν στον ιδιοκτήτη τους.
Το Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο κατασχέθηκε, ως μέσο μεταφοράς κλοπιμαίων.
Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Τρικάλων.
Με αφορμή την επιχειρούμενη κατάργηση Πυροσβεστικών Κλιμακίων Οιχαλίας και Πύλης ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Ν.Λέγκας έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Η εντεινόμενη προσπάθεια υποβάθμισης του Νομού Τρικάλων συνεχίζεται ακόμα και τις μέρες των εορτών!
Μετά από το σταμάτημα του Ε65, το κλείσιμο των σχολών και των υπηρεσιών πρωτοβάθμιας υγείας, την κατάργηση Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.), «ποδαρικό» για το 2012 κάνει η επιχειρούμενη κατάργηση των Πυροσβεστικών Κλιμακίων Οιχαλίας και Πύλης. Επιβεβαιώνοντας, δυστυχώς, τις ανησυχίες που είχα εκφράσει κατά το πρόσφατο παρελθόν, σε δύο κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις με τη διαδικασία της αναφοράς.
Το αρμόδιο Υπουργείο, επικαλούμενο για ακόμα μια φορά, και στον κρίσιμο τομέα της πυρασφάλειας, τη δημοσιονομική πειθαρχία, προχωρά σε μια υποτιθέμενη αναδιάρθρωση που είναι βέβαιο, όπως και οι υπόλοιπες, ότι θα επιφέρει αναντίστοιχα, ίσως και μηδενικά αποτελέσματα.
Επικαλούμενο μάλιστα μελέτες «επί χάρτου», «εν κρυπτώ και χωρίς τη στοιχειώδη διαβούλευση», επανασχεδιάζει ένα νέο Πυροσβεστικό χάρτη με βασικό κριτήριο την εξοικονόμηση πόρων.
Αγνοεί ωστόσο τις ιδιαίτερες συνθήκες που επέβαλαν την ίδρυση και λειτουργία αυτών των Κλιμακίων, τα οποία, μετά το νέο αυτοδιοικητικό χάρτη που προέκυψε, καλύπτουν περιοχές χιλιάδων στρεμμάτων, με εκατοντάδες κτηνοτροφικές μονάδες, εκ των οποίων πολλά είναι δασικά.
Αγνοεί επίσης ότι στις καλυπτόμενες από τα εν λόγω Κλιμάκια περιοχές, εκτός από τις συχνές πυρκαγιές, παρατηρούνται έντονα πλημμυρικά φαινόμενα, αλλά και πολλά τροχαία δυστυχήματα, εξαιτίας της επικινδυνότητας των οδικών αξόνων.
Αγνοεί ακόμη και τις προσπάθειες των τοπικών φορέων, οι οποίοι, αναγνωρίζοντας την αναγκαιότητα ύπαρξης αυτών των Κλιμακίων, παραχωρούν αδαπάνως στο Πυροσβεστικό Σώμα, τη στέγη, τα κτίρια και τον περιβάλλοντα χώρο για την εύρυθμη λειτουργία αυτών των Κλιμακίων.
Καλώ, για μια ακόμα φορά, το αρμόδιο Υπουργείο να δώσει άμεσα εξηγήσεις και να ανακοινώσει τι μέλλει γενέσθαι αναφορικά με τη λειτουργία των Πυροσβεστικών Κλιμακίων Οιχαλίας και Πύλης. Εγκαταλείποντας την τακτική των επιλεκτικών κυβερνητικών παρεμβάσεων εις βάρος του Νομού Τρικάλων, όπως συνέβη και με άλλες κρίσιμες για τον πολίτη υπηρεσίες. Τα δημοσιονομικά κριτήρια δεν μπορεί να εφαρμόζονται και να ισχύουν μόνο για το Νομό Τρικάλων.
Τέλος, και μέσω νέας σχετικής κοινοβουλευτικής παρέμβασης, είμαι υποχρεωμένος να ζητήσω όλα εκείνα τα αναλυτικά στοιχεία βάσει των οποίων πραγματοποιούνται αυτοί οι σχεδιασμοί. Ειδικότερα το δημοσιονομικό όφελος και πως αυτό θα προκύψει, τα κριτήρια που εφαρμόστηκαν σε όλη την Επικράτεια, τον τρόπο με τον οποίο θα διασφαλιστεί η κάλυψη των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της κάθε περιοχής και το κόστος από την υποκατάσταση του περιφερειακού χαρακτήρα του Πυροσβεστικού Σώματος.
Ήταν Χριστούγεννα του 1995. Είχε μαζευτεί όλη η οικογένεια και η Lena Paahlsson από τη Σουηδία μάθαινε στις κόρες της πώς να... ψήνουν κουλουράκια. Για να μην μπει η ζύμη στη βέρα της, την έβγαλε και την ακούμπησε στην άκρη του νεροχύτη. Και μετά... την έχασε. Έψαξε παντού, σήκωσε ακόμη και τα πατώματα, αλλά πουθενά το λευκόχρυσο δαχτυλίδι της.
Το είχε χάσει. Από εκείνη τη μέρα πέρασαν 16 ολόκληρα χρόνια. Χθες, η γυναίκα βρισκόταν στον κήπο της και μάζευε τα ζαρζαβατικά που είχαν φυτρώσει στον κήπο της. Κι εκεί ακριβώς παρατήρησε ένα διαφορετικό καρότο... ένα καρότο που στην κορυφή του έφερε τη βέρα της! Δεν ήταν ψευδαίσθηση. Το καρότο που είχε φυτρώσει είχε πάνω του την επί 16 χρόνια χαμένη βέρα της. Τώρα τη φορά χαρούμενη χωρίς να μπορεί να εξηγήσει τι ακριβώς συνέβη.
Σύμφωνα με την εικασία της, όταν τελείωσε το ψήσιμο των κουλουριών έπλυνε τον νεροχύτη και πέταξε ό,τι ήταν άχρηστο στον νεροχύτη, στον σκουπιδοφάγο. Μαζί είχε και φλούδια πατάτας τα οποία αργότερα πήρε για να τα ρίξει σαν λίπασμα στον κήπο. Οπότε υποθέτει πως η βέρα της παρέμενε τόσα χρόνια καλά κρυμμένη στο χώμα του κήπου!
Η κρίση όπως όλα δείχνουν μέσα στο 2012 και ας είναι δίσεκτο μπορεί να ευνοήσει τους πολίτες που έχουν δάνεια καταθέσεων καθώς τα επιτόκια του ευρώ πέφτουν και κάνουν τον δανεισμό πιο φθηνό για όλους.
Ταυτόχρονα οι τράπεζες έχουν ανάγκη από ρευστό και εν μέσω κρίσης και με πολλούς καταθέτες να σκέφτονται μόνο την ανάληψη έχουν αυξήσει τα επιτόκιά τους για να προσελκύσουν περισσότερους “πελάτες”....
Υπάρχουν επιτόκια στις προθεσμιακές καταθέσεις που αυτή τη στιγμή ξεπερνούν το 5%, ενώ ακόμη και καταθέσεις ύψους 5.000 μπορούν να πετύχουν επιτόκια ως και 4%.
Το πιο σημαντικό την ώρα της κρίσης και με εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες να είναι χρεωμένοι σε στεγαστικά δάνεια είναι ότι όλα δείχνουν πως από τον Μάρτιο έρχεται μείωση των επιτοκίων της ΕΚΤ.
Αρκεί να αναλογιστεί κανείς ότι η μείωση μιας μονάδας σε ένα δάνειο 20ετίας της τάξης των 200.000 μπορεί να επιφέρει μείωση της δόσεις πάνω από 50 ευρώ το μήνα, ενώ αντίστοιχα σε ένα δάνειο 20ετιας των 150.00 ευρώ το μηνιαίο κέρδος είναι κοντά στα 100. πηγή:voliotaki.blogspot.com
ΕΣΤΑΛΗ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑ ΜΕΣΩ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ. ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΜΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΩΣ ΕΧΕΙ χωρίς να συμφωνούμε με τέτοιους τρόπους δράσης που προαναγγέλουν οι ακτιβιστές του διαδικτύου (δεν γνωρίζουμε εάν αυτά που παρουσιάζονται στο βίντεο είναι αληθινά, το αναμεταδίδουμε από το Youtube)....
Ελληνική Χάκινγκ Σκηνή 2012,
Καλή Χρονιά και καλή αρχή! Ευχόμαστε χρόνια πολλά σε όλον τον κόσμο, σε όλα τα παιδιά να έχουν όνειρα, όνειρα για το μέλλον. Το μέλλον των παιδιών εξαρτάται μόνο από εμάς για αυτό ας προσέξουμε τις κινήσεις που θα κάνουμε από αύριο. Είμαστε αυτοί που τόσα χρόνια προστατεύουν τα μηχανήματα και τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες σας. Είμαστε αυτοί που καθημερινά φτιάχνουμε τα bugs των μεγάλων εταιριών σας, προκειμένου να μην δεχθείτε επιθέσεις από κακόβουλους χρήστες ειδικά ανθέλληνες. Είστε η ντροπή της Ευρώπης στις τηλεπικοινωνίες και πραγματικά ντρεπόμαστε για τα κατορθώματα σας στον τομέα της πληροφορικής στην Ελλάδα, αλλά η κατάσταση έχει ξεφύγει από αυτά τα ασήμαντα πλέον θέματα και η οργή μας έχει φτάσει στο αποκορύφωμα. Η Ελλάδα καταρρέει και για αυτό φταίτε μόνο εσείς που κυβερνάτε, μαζί και όλα τα υπόλοιπα λαμόγια του κύκλου σας. Ο καθένας κάνει ότι μπορεί σύμφωνα με τις δυνατότητες που έχει. Για αυτό και εμείς δεν έχουμε πλέον λόγο να φοβόμαστε κανέναν από τους νόμους σας διότι απλά τους βγάζετε εσείς για να καλύπτουν εσάς και μόνο. Το 2012 θα είναι η χειρότερη σας χρονιά. Όσα χρήματα και αν δώσετε για να φτιάξετε τα συστήματα ασφαλείας, όσους νόμους και να βγάλετε, ποτέ δεν θα μπορέσετε να σταματήσετε την οργή του Έλληνα πολίτη. Αυτόν που εσείς οι ίδιοι καλείτε να αγωνιστεί ενάντιά σας. Ο μοναδικός τρόπος για να σταματήσετε τις διαρροές προσωπικών δεδομένων ( όχι των απλών Ελλήνων πολιτών αλά των δικών σας ) είναι να σταματήσετε να βιάζετε καθημερινά την ζωή του Έλληνα πολίτη.
Αυτή μας η κίνηση αποσκοπεί να αφυπνίσει τους ανθρώπους που δουλεύουν και είναι οι κύριοι μηχανισμοί του συστήματος.
Δεν δουλεύουμε για κανέναν πούστη και για κανένα σύστημα που μας καταπατάει το δικαίωμα να είμαστε ελεύθεροι και δεν μας δίνει την δυνατότητα να έχουμε τα προς το ζείν. Τα συνεχόμενα λάθη του παρελθόντος μέχρι και σήμερα, ξεκίνησαν από τους πολιτικούς και τις λαμογιές που έκαναν για να πάρουν τους ψήφους. Ένας δημόσιος υπάλληλος φταίει κατά 30% διότι δεν έχει τα αρχίδια να αναλάβει τις ευθύνες του και να παραιτηθεί από την θέση την οποία δεν αξίζει να έχει. Το άλλο 70% πηγαίνει στους έλληνες πολιτικούς που τόσα χρόνια κυβερνάνε την πατρίδα μας. Οι ελεγκτικοί μηχανισμοί για τους ιδιωτικούς φορείς αυτής της χώρας, ευθύνονται για τα λεφτά που χάθηκαν ή παραχωρήθηκαν σε παράνομες επιχειρήσεις με νόμιμο τρόπο. Το σύστημα σας, είναι τρύπιο από παντού και δεν το χρειαζόμαστε.
Σχετικά με την ελληνική αστυνομία θέλουμε να δώσουμε συγχαρητήρια στην ¨ομάδα ηλεκτρονικού εγκλήματος¨ για τις προσπάθειες που κάνει σε ότι αφορά την παιδική πορνογραφία και την ενημέρωση των ανήλικων για το ιντερνέτ. Είμαστε υπέρ αυτών των ιδεών και υποσχόμαστε να βοηθήσουμε στην αντιμετώπιση αυτής της αρρώστιας που κατοικεί στο μυαλό κάποιων. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι, για να αλλάξουν τα πράγματα πρέπει να προσπαθήσουμε όλοι μαζί. Να γίνουμε όλοι μαζί μια γροθιά. Για την υπόλοιπη ελληνική αστυνομία της καταστολής το μόνο που έχουμε να πούμε είναι ότι είστε μαριονέτες των μεγάλων και το μόνο που προστατεύετε είναι τα συμφέροντα τους. Ο κόσμος που κατεβαίνει στις πορείες δεν έρχεται για εσάς. Έρχεται για να διαμαρτυρηθεί κατά των νόμων και των μέτρων που περνάνε αυτοί, που υποτίθεται ότι διοικούν και υπερασπίζονται τα συμφέροντα του έλληνα πολίτη. Οπότε, οτιδήποτε διαφωνίες έχετε με τους κουκουλοπαρακρατικούς μπορούν να λυθούν μέσα σε ένα γήπεδο με κλεισμένες πόρτες . Εκεί μέσα μπορείτε να ματώσετε όλοι σας (και οι μέν και οι δεν), χωρίς να υπάρχει κανένα πρόβλημα και χωρίς να στεναχωρηθεί κανείς. Η πίστη μας στο κράτος, έχει χαθεί εδώ και πάρα πολύ καιρό. Καιρός να αφήσουμε την κλάψα και να πιάσουμε δουλεία για το αύριο. Το αύριο των παιδιών μας, το δικό μας , και της ιστορίας μας σαν Έθνος. Δεν θέλουμε ούτε Ε.Ε ούτε παγκοσμιοποίηση ούτε τίποτα από αυτά που μας παρουσιάζουν οι δήθεν σωτήρες μας. Πάθαμε και μάθαμε. Τα λάθη μας δεν θα τα επαναλάβουμε και θα σηκώσουμε το κεφάλι μας ψηλά, απέναντι στον οποιονδήποτε σταθεί εμπόδιο στην ελευθερία του λόγου και της δυνατότητας να ζήσουμε αξιοπρεπώς. Στο βίντεο παρουσιάζονται γεγονότα που καταδεικνύουν το μέλλον της πατρίδα μας, αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση. Τα έγγραφα παρουσιάζονται με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να μπορεί κάποιος να δει και ονόματα αλλά και χρηματικά ποσά που δαπανούνται από το Ελληνικό κράτος χωρίς να φτάνουν ποτέ στον έλληνα πολίτη.
Μπήκαμε δυναμικά στο 2012 και πιστεύουμε να μας ακολουθήσει και ο υπόλοιπος κόσμος. Ο καθένας μας με τον τρόπο του, μπορεί να κάνει μία μικρή θυσία στον βωμό της οργής που έχει στηθεί, ώστε να δημιουργηθεί κάτι νέο. Δυστυχώς με τις συζητήσεις δεν βγαίνει τίποτα γιατί πολύ απλά δεν μας ακούει κανένας.
Καλούμε σε κατάληψη του συστήματος από το εσωτερικό του. Δουλεύεις κάπου για το σύστημα και πιστεύεις στην ελευθερία και τις αξίες του Έθνους; Επιδιώκεις ένα καλύτερο μέλλον για τις νέες γενιές που θα έρθουν; Τότε κοίταξε να κάνεις το καλό και μην περιμένεις να δεις αντάλαγμα ή αποτέλεσμα κατευθείαν με ευκαιριακές αλλαγές, αλλά στόχευε μακροπρόθεσμα όχι μονο για την κατάληψη του συστήματος, αλλά και για την αλλαγή νοοτροπίας, για την ιδέα της ανάπτυξης και της διαφάνειας, μιας νέας εποχής για όλους μας. Κάνε το καλό, πράξε σωστά, συνεργάσου με άλλα άτομα που επιδιώκουν επίσης ένα καλύτερο αύριο. Δεν είσαι μόνος, είμαστε πολλοί, ας συσπειρωθούμε και ας κοιτάξουμε και τους γύρο μας. Όλοι μαζί ενωμένοι. Είμαστε αναμεσά σας. Εφόσον ακόμα και στην χειρότερη εποχή της χώρας, μας έχετε εκμεταλευτεί τόσο πολύ και ακόμα συνεχίζετε να καταστρέφετε τα πάντα. Εμείς θα συσπειρωθούμε και θα πάρουμε τον έλεγχο του συστήματος στα δικά μας χέρια.
Ευχές: Χρόνια πολλά και πάλι σε όλο τον κόσμο, και προ πάντων στους ταλαιπωρημένους Έλληνες.
Στους πολιτικούς, μεγαλοεπιχειρηματίες και όλους αυτούς που τόσα χρόνια καταπατούν τα δικαιώματα μας, θα σας φέρουμε απέναντι στην δικαιοσύνη για τα εγκληματά σας. Κοιτάξτε να μετανοησετε όσο είναι καιρός και να πράξετε το σωστό για το κοινό καλό.
Με εκτίμηση, Εγώ ο γιος σου/ κόρη σου, της Ελευθερίας και της Δημοκρατίας. ++++++++++ To anonymous: You have grown such reputation, unfortunately far exceeding your powers. Powers you claim to posses, though haven’t put them to use yet. We get bored to authenticate your false posts and hacks due the time. Good effects, but tell me who saw anonymous hacks on live time, beside the posts on blogs and news sites? However, we do that because we believe that is important to pass messages to the public. Join us, use your powers, the time to strike is now. Everyday that passes is a waste. 30/1/2012 join us in a unified strike against Goldman Sachs and Fitch house. Let us vanquish all those pulling societies in the edges. We are more organized like never before. This pirate ship has space and if you not afraid the waves, board! Itself anchors has been cutted and it never gonna reach mainland again. We rise a new era, we build the tomorrow, a new generation of ideas and advance. We are not negotiating, we don’t make deals, we have a plan. You don’t want us to breath, you drive us to extinction. But ideas will die last, till our last breath. Wε dερloy αn ιdεα for ελευθερία, δημοκρατία, δικαιοσύνη, παιδεία! Wε tακε ovεr, join υς! In somε dεcαdεs from noω ωε ωill bε τhε gεαrς of τhε systεm. Wε αrε noτ nεgoτiατing, ωε don’τ mακε dεαlς, ωε hαvε α plαn. With kind regards, me your son/daughter, of freedom and civilization. ++++++++++ GHS 2012 – Καλή Χρονιά και καλή αρχή! πηγή:voliotaki.blogspot.com
Επιτέλους τα όνειρα πολλών «ματάκηδων» γίνονται πραγματικότητα!!!
Μη σας πώ, ότι η ανάγκη κάποιων να μάθουν πώς να κάνουν σωστό sex ικανοποιείται στον μέγιστο βαθμό. Αυτή την φορά εμπνευστές του συγκεκριμένου τηλεπαιχνιδιού δεν είναι Ολλανδοί αλλά.. (Δεν έχουν μείνει και πολλά ακόμα να δούμε στην tv...A ρε κατάντια...) .... Γάλλοι. Ναι Γάλλοι. Οι πολίτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που διαπιστώθηκε-σε τελευταία έρευνα- ότι είναι οι πιό προκισμένοι κάτοικοι της ηπείρου μας.
Το πρώτο Hardcore τηλεπαιχνίδι είναι γεγονός. Παίζεται στην Γαλλία και ονομάζεται Tour Nike … 4 ζευγάρια επιδίδονται σε διαφορές σεξουαλικές δοκιμασίες όπου τα κάνουν όλα και σε όλους τους συνδυασμούς …Για παράδειγμα σε μια δοκιμασία οι κοπέλες κάνουν στοματικό σεξ με δεμένα μάτια σε όλους τους άντρες και πρέπει να βρουν ποιος είναι ο δικός τους…σύντροφος…Τι άλλο θα δούμε…Τι άλλο θα δούμε…
Κυβερνητικές πρωτοβουλίες με θετικό πρόσημο και μετρήσιμα αποτελέσματα για την τόνωση της οικονομικής δραστηριότητας, τη στήριξη της απασχόλησης, καθώς και την εξεύρεση πόρων ενόψει της κατάρτισης του νέου μεσοπρόθεσμου προγράμματος κατέθεσε στον πρωθυπουργό, Λουκά Παπαδήμο, η πρώην υπουργός και βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Λούκα Κατσέλη.
Σύμφωνα με ανακοίνωση, που εξέδωσε το γραφείο της κ. Κατσέλη, τα μέτρα που πρότεινε η πρώην υπουργός στη συνάντησή της με τον πρωθυπουργό είναι:
-Μείωση υψηλού συντελεστή ΦΠΑ όταν οι συναλλαγές διενεργούνται με χρεωστικές κάρτες.
-Έκδοση ασφαλιστικής και φορολογικής ενημερότητας σε υγιείς επιχειρήσεις, όταν οι οφειλές του Δημοσίου προς αυτές υπερβαίνουν τις οφειλές τους προς το Δημόσιο.
-Μείωση τιμών στο ράφι μέσω αποτελεσματικού έλεγχου ενδοομιλικών συναλλαγών. (Η υπερτιμολόγηση σήμερα κυμαίνεται μεταξύ 15%- 20% και η απώλεια φορολογικών εσόδων εκτιμάται σε 1- 1,2 δισ. ευρώ ετησίως).
-Ρευστότητα στην αγορά και εξασφάλιση εσόδων από ΦΠΑ, μέσω υποχρεωτικής αναγραφής του αριθμού τιμολογίου και υποχρέωση των Τραπεζών για άμεση εξαργύρωση των επιταγών.
-Προώθηση επενδύσεων σε ακίνητα και παραθεριστική κατοικία με κατάργηση παράλογων αντικινήτρων και βελτίωση διαδικασιών αδειοδότησης.
-Παροχή διευκολύνσεων σε δημόσιους υπάλληλους, που πλήττονται από την εργασιακή εφεδρεία και τις μειώσεις μισθών, για την αποπληρωμή των υποχρεώσεών τους προς τις τράπεζες.
-Άμεση ενεργοποίηση ταμείων του ΕΣΠΑ που εξακολουθούν σήμερα να είναι ανενεργά, όπως το ΕΤΕΑΝ, δημιουργία νέων ταμείων, όπως το Ταμείο Κοινωνικής Οικονομίας, άμεση έναρξη προγραμμάτων κοινωφελούς εργασίας και Τοπικών Ολοκληρωμένων Προγραμμάτων Στήριξης της Απασχόλησης και ενεργοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρονται μέσω του Ταμείου Παγκοσμιοποίησης.
-Σύσταση Ταμείου Αναχρηματοδότησης και Εγγυήσεων, κατά τα πρότυπα του γερμανικού KfW, για τη χρηματοδότηση σημαντικών επενδύσεων του ιδιωτικού τομέα, με άμεση διοχέτευση εγγυήσεων προς τις επιχειρήσεις.
-Εφαρμογή του νέου τρόπου ανατιμολόγησης των φαρμάκων με βάση το νόμο 3848/2010, επέκταση σε αναλώσιμα και επιτάχυνση ηλεκτρονικής συνταγογράφησης.
Ούτε στο ΙΚΑ, ούτε σε νοσοκομείο, ούτε σε ιδιωτικό ιατρείο δε θα υπάρχει γιατρός τις επόμενες μέρες. Κι αν θέλετε φαρμακοποιό, μην ψάξετε: απεργούν κι αυτοί!
Καζάνι που βράζει για άλλη μια φορά ο χώρος της Υγείας, που λέει «καλημέρα» στο 2012 με μπαράζ απεργιακών κινητοποιήσεων. Αιτία τα μέτρα της κυβέρνησης για τη λειτουργία του ΕΟΠΥΥ, όπου εντάσσονται 9,5 εκατ. ασφαλισμένοι αλλά και για τη μείωση του ποσοστού κέρδους των φαρμακοποιών με στόχο τον περιορισμό της αντίστοιχης δαπάνης.
Από σήμερα Δευτέρα και τουλάχιστον μέχρι την Πέμπτη, 5 Ιανουαρίου απεργούν οι γιατροί, ιδιώτες, νοσοκομειακοί και εκείνοι του ΙΚΑ. Ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος ζητά, μεταξύ άλλων, την αναστολή της λειτουργίας του ΕΟΠΥΥ για τουλάχιστον ένα τετράμηνο και απαιτεί την άμεση εξόφληση των οφειλών του ΟΠΑΔ ύψους 350 εκατομμυρίων.
Τις συγκεκριμένες μέρες οι γιατροί του ΕΣΥ, ειδικοί και ειδικευόμενοι, θα προσέρχονται και θα δηλώνουν παρόντες στην εργασία τους, θα αντιμετωπίζουν τα επείγοντα περιστατικά και θα εκτελούν όλα τα υπόλοιπα καθήκοντά τους, πλην εκείνων που αφορούν στη λειτουργία των τακτικών ιατρείων. (Περισσότερα στο www.iatropedia.com)
Και μη σκεφτείτε πως αφού δε υπάρχει γιατρός μπορείτε να απευθυνθείτε στον φαρμακοποιό σας. Γιατί κι εκείνος θα απεργεί, τουλάχιστον μέχρι αύριο Τετάρτη. Οι φαρμακοποιοί διαμαρτύρονται κυρίως για τη μείωση του ποσοστού κέρδους τους.
Σύμφωνα με τον υπουργό Υγείας Ανδρέα Λοβέρδο, το ποσοστό κέρδους των φαρμακοποιών θα διαμορφωθεί στο 15%, με οριζόντια μείωση 1,5% επί της λιανικής τιμής των φαρμάκων και με επιπλέον μείωση 1,5%, η οποία θα γίνεται κλιμακωτά. Η δεύτερη μείωση αφορά φαρμακεία τα οποία κάνουν τζίρο 40.000 ευρώ και άνω τον μήνα.
Νέα αναστάτωση όμως και για εκατομμύρια ασφαλισμένους και ασθενείς προκαλεί και η απόφαση των φαρμακοποιών να διακόψουν την χορήγηση φαρμάκων με πίστωση στους ασφαλισμένους όλων των Ταμείων.
Έτσι, οι ασφαλισμένοι θα πρέπει να πληρώνουν από την τσέπη τους τα φάρμακά τους και στη συνέχεια να διεκδικούν τα χρήματά τους από τα Ταμεία τους. (Διαβάστε περισσότερα στο www.iatropedia.com)
Σοκαριστικές φωτογραφίες για την Ελλάδα του σήμερα
και των τελευταίων ετών προωθούνται από mail σε mail και κάνουν το γύρο του διαδικτύου δίνοντας μια εφιαλτική εικόνα όσων πολλοί από εμάς έχουμε γίνει καθημερινά αυτόπτες μάρτυρες.
Δύσκολα περιγράφεται με λόγια η εικόνα των ανθρώπων που ψάχνουν στα σκουπίδια για ένα κομμάτι ξερό ψωμί, δυο σταγόνες λάδι στον πάτο του τενεκέ και λίγο κρέας στα κόκκαλα μιας μπριζόλας. Είναι Έλληνες που μια ζωή δούλεψαν και αγωνίστηκαν με αξιοπρέπεια. Η επιβράβευση; 'Ο,τι οι υπόλοιποι πετάνε στα σκουπίδια...
Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες το 2010 και 2011 και δείχνουν μια σκληρή αλήθεια που όλοι ευχόμαστε και ελπίζουμε να μην δούμε και τη νέα χρονιά. Αρκεί άραγε μια ευχή για αυτούς τους ανθρώπους; Είναι ικανό ένα «Καλή χρονιά» να τους χορτάσει;