Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

Δώσαμε λίγα στην Ελλάδα και εισπράττουμε τόκους

Καθησυχαστικός εμφανίστηκε ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών για τα χρήματα που χάνουν οι Γερμανοί, λόγω της Ελλάδας. "Μέχρι τώρα έχουμε πληρώσει λίγα" είπε χαρακτηριστικά. Τι είπε για τους τόκους και τις εγγυήσεις

Σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Bild, o Γερμανός υπουργός Οικονομικών, Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, με αφορμή τα δέκα χρόνια κυκλοφορίας του ευρώ, χαρακτήρισε την πορεία του επιτυχημένη.


Όπως είπε, το ενιαίο νόμισμα εξακολουθεί, να είναι σταθερό και μετά το δολάριο το σημαντικότερο αποθεματικό νόμισμα.

Όπως είπε, "η σημερινή κρίση δεν συνιστά κρίση του ευρώ, αλλά κρίση χρέους κάποιων χωρών της ευρωζώνης".

Αναφερόμενος δε στις επιβαρύνσεις για το Γερμανό φορολογούμενο από την κρίση χρέους, τις χαρακτήρισε περιορισμένες.

"Μέχρι τώρα έχουμε πληρώσει λίγα. Δώσαμε στην Ελλάδα δάνεια, για τα οποία εισπράττουμε τόκους. Τα υπόλοιπα είναι εγγυήσεις, οι οποίες δεν χρησιμοποιήθηκαν", είπε χαρακτηριστικά ο Γερμανός υπουργός.

"Να συμβάλλουν και οι Έλληνες"

Από την άλλη μεριά, ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας των Ελευθέρων Δημοκρατών (FDP), Ράινερ Μπρούντερλε, υπογράμμισε ότι το FDP συνεχίζει να πιστεύει ότι η αλληλεγγύη στην Ευρωζώνη δεν είναι μονόδρομος.

"Δεν βοηθάει να δίνουμε στην Ελλάδα μόνο χρηματική βοήθεια. Οι Έλληνες θα πρέπει να συμβάλουν ενεργά, για να εξαλειφθούν οι αιτίες της άθλιας κατάστασής τους, δηλαδή η έλλειψη ανταγωνιστικότητας και οι παραλείψεις στις δομικές μεταρρυθμίσεις", είπε.

Όπως είπε, περιμένει σημαντικές αποφάσεις για την ευρω-διάσωση το 2012, που όπως εκτιμά βαδίζει επιτέλους προς μια ένωση σταθερότητας.

"Το έργο είναι δύσκολο. Αλλά αν δεν το καταφέρουμε, θα αποτύχουμε. Οι επιτυχίες των προσπαθειών μας σιγά-σιγά γίνονται ορατές", είπε ενώ κατέκρινε τη Γερμανίδα Καγκελάριο για τους χειρισμούς της στην Σύνοδο Κορυφής του Δεκεμβρίου.

"Τώρα το Σύμφωνο Σταθερότητας αποκτά διαφορετική αυστηρότητα. Έχει δόντια, ενώ πριν παρέπεμπε απλώς σε οδοντοστοιχία", δήλωσε χαρακτηριστικά.
πηγή:news247.gr

Εσχατολογικός... τρόμος: Το 2012 ξεκίνησε, αλλά μήπως θα είναι το τελευταίο;

Υπάρχει περίπτωση αυτό το νέο έτος να έχει κάτι ξεχωριστό που δεν είχαν όλα τα προηγούμενα, δηλαδή να αποδειχτεί το τελευταίο; 

Αν πιστέψει κανείς τους ψευδο-επιστήμονες, καταστροφολόγους, συνωμοσιολόγους και λοιπούς δυσοίωνους μάντεις, το 2012 ο κόσμος...

θα γνωρίσει τις έσχατες ημέρες της Αποκάλυψης, με πιθανότερη ημερομηνία την 21η Δεκεμβρίου 2012.

Επειδή καλό είναι κανείς να λαμβάνει έγκαιρα τα μέτρα του, θα ήταν σκόπιμο να δει -σε μια εποχή μάλιστα που η οικονομική κρίση φαντάζει ολοένα πιο απειλητική διεθνώς- κατά πόσο υπάρχει λόγος πρόσθετης ανησυχίας.

Ο θόρυβος ξεκίνησε επειδή υποτίθεται ότι το παλαιό ημερολόγιο των Μάγια σταματά απότομα στο χειμερινό ηλιοστάσιο της 21ης Δεκεμβρίου φέτος, άρα τεκμαίρεται ότι ο κόσμος δεν θα έχει άλλο μέλλον, οπότε -λένε- μην ετοιμάζεστε από τώρα για την Πρωτοχρονιά του 2013.

Το ποια μορφή θα πάρει ο επερχόμενος Αρμαγεδδών, επαφίεται στην φαντασία του καθενός και δόξα τω Θεώ, δεν λείπει η μακάβρια φαντασία, ιδίως σε ουκ ολίγες ιστοσελίδες του διαδικτύου.

Μια τεράστια ενεργειακή «έκρηξη» του Ήλιου, μια αντιστροφή των μαγνητικών πόλων της Γης, μια μαύρη τρύπα που θα καταπιεί τον πλανήτη, η πρόσκρουση με τον μυστηριώδη (και ανύπαρκτο κατά τη NASA;) πλανήτη Νιμπίρου ή «Χ», αυτά και άλλα τέτοια πυροδοτούν εδώ και καρό ένα κλίμα τρομοκρατίας μεταξύ των εύπιστων.

H Αμερικανική Διαστημική Υπηρεσία, σύμφωνα με το Space.com, έχει ξεκαθαρίσει ότι καμία ασυνήθιστη ευθυγράμμιση πλανητών με τη Γη, ούτε άλλο «ύποπτο» αστρονομικό φαινόμενο δεν προβλέπεται για τις 21/12/2012.

Για παράδειγμα, ακόμα και αν υπήρχε κάποια σπάνια ευθυγράμμιση πλανητών (που δεν θα υπάρξει), η βαρυτική επίπτωση πάνω στη Γη θα ήταν αμελητέα, καθώς μόνον η Σελήνη και ο Ήλιος ασκούν σημαντικές επιδράσεις στον πλανήτη μας.

Όσο για τις ηλιακές καταιγίδες, που αυξομειώνονται στο πλαίσιο ενός 11ετούς κύκλου, το πολύ-πολύ να πλήξουν τους δορυφόρους και τα δίκτυα ηλεκτρισμού ή να προκαλέσουν ένα θεαματικό σέλας στους Πόλους.

Όπως διευκρινίζει ο αστρονόμος και συγγραφέας Ντέηβιντ Ντάρλιγκ σε άρθρο του στο περιοδικό «New Scientist», οι Μάγια είχαν όντως ένα ημερολόγιο «μακράς πνοής», που βασιζόταν σε μία περίοδο 1.872.000 ημερών.

Με δεδομένο ότι άρχιζε το 3114 π.Χ. θα μπορούσε να υπολογισθεί ότι πράγματι τελειώνει στο τέλος του 2012. Πλην όμως οι Μάγια εννοούσαν ότι τότε άρχιζε ο επόμενος κύκλος των 1.872.000 ημερών και από πουθενά δεν αποδεικνύεται ότι εννοούσαν πως το τέλος του τρέχοντος κύκλου θα είναι ...Αποκαλυπτικό.

Σύμφωνα με άλλους ειδικούς στους πολιτισμούς της Κεντρικής Αμερικής, όπως αναφέρει το Live Science, το ημερολόγιο των Μάγια, από τη στιγμή της μυθικής δημιουργίας και μετά, περιλάμβανε περιοδικούς κύκλους των 144.000 ημερών ο καθένας. Συνολικά έχουν επαναληφθεί 12 τέτοιοι κύκλοι και ο 13ος τελειώνει φέτος τον Δεκέμβριο, όμως ένας νέος κύκλος αναμένεται να ακολουθήσει.

Το Εθνικό Ινστιτούτο Ανθρωπολογίας και Ιστορίας του Μεξικού έχει τονίσει ότι δεν ήταν οι Μάγια, αλλά οι χριστιανοί κατακτητές στον 15ο αιώνα (επηρεασμένοι από την Αποκάλυψη του Ιωάννου) που έκαναν τη σύνδεση ανάμεσα στο ημερολόγιο των Μάγια και τις έσχατες ημέρες.

Βέβαια, ακόμα και αν οι Μάγια όντως πίστευαν ότι δεν θα υπήρχε ποτέ επόμενος κύκλος, προκύπτει το απλό επιστημονικό ερώτημα: πώς ήξεραν τι θα συμβεί στο μέλλον; Φυσικά, η Γη δεν θα είναι αιώνια.

Έχει σίγουρα ημερομηνία λήξης, αν και δεν είναι δυνατό, όπως συμφωνούν οι επιστήμονες, να προβλεφθεί πότε θα έρθει το τέλος και με ποιο τρόπο. Σε κάθε περίπτωση, οι πιθανότητες είναι ότι, όταν αυτό συμβεί, δεν θα λάβει χώρα στη διάρκεια του 2012, αλλά όταν εμείς δεν θα ζούμε πια.

Αλλά, αλήθεια, τι θα μπορούσε να συμβεί; Ποια «μεγα-καταστροφή» μπορεί να σφραγίσει την μοίρα του πλανήτη Γη; Το πιο πιθανό είναι ότι σε λίγα δισεκατομμύρια (όχι εκατομμύρια, ούτε χιλιάδες) χρόνια το μητρικό άστρο της Γης, δηλαδή ο Ήλιος, θα έχει τόσο πολύ «φουσκώσει» που οι θάλασσες και τα ύδατα θα αρχίσουν να εξατμίζονται και το νερό σταδιακά θα «κάνει φτερά».

Ο γαλάζιος πλανήτης μας θα μετατραπεί σε μια καυτή «κόλαση», όπου ίσως καταφέρνουν να επιβιώνουν μόνο τίποτε σκληροτράχηλα βακτήρια, ενώ ο ανθρώπινος πολιτισμός θα έχει προ πολλού εξαφανιστεί.

Αλλοι κίνδυνοι, όμως, θα μπορούσαν να «προλάβουν» τον ήλιο.

Στην κορυφή της λίστας βρίσκεται η πιθανότητα σύγκρουσης της Γης με μεγάλο αστεροειδή, κομήτη ή ακόμα και με άλλο πλανήτη, κάτι που έχει συμβεί κατ' επανάληψη στο παρελθόν. Άλλωστε, από μια τέτοια τεραστίων διαστάσεων σύγκρουση του πλανήτη μας με ένα άλλο πλανήτη στο μέγεθος του Άρη προήλθε η ίδια η Σελήνη, σύμφωνα με την επικρατέστερη επιστημονική θεωρία.

Ανάλογα με το μέγεθος του ουρανίου σώματος, που θα μας πέσει στο κεφάλι, μπορεί κανείς να οραματιστεί το μέγεθος της καταστροφής. Για παράδειγμα, ένας αστεροειδής διαμέτρου δέκα χιλιομέτρων περίπου εκτιμάται ότι εξαφάνισε τους δεινόσαυρους πριν από 65 εκατ. χρόνια. Κάλλιστα, θα μπορούσαν να βρίσκονται οι άνθρωποι στη θέση τους;

Στη λίστα του εσχατολογικού τρόμου, συνυπάρχουν εκρήξεις σούπερ-ηφαιστείων (τα οποία πράγματι υπάρχουν ακόμα εν υπνώσει), μεγα-σεισμοί, τεράστιες πλημμύρες λόγω της υπερθέρμανσης του πλανήτη και της κλιματικής αλλαγής κ.α.

Το σκέπασμα των ουρανών από αδιαπέραστα νέφη αερίων και σωματιδίων μετά τις γεωλογικές και κλιματολογικές αναστατώσεις θα μπορούσε να κρύψει για τα καλά τις ακτίνες του ήλιου, να φέρει παντού τεράστιους παγετώνες και έτσι η Γη να γίνει μια υπερμεγέθης «χιονόμπαλα», κάτι που έχει ξανασυμβεί στο παρελθόν.

Υπερβολές λόγω άγνοιας και τρομολαγνείας
Αν και όλα αυτά -και πολλά άλλα- μπορούν πράγματι να συμβούν, το πρόβλημα είναι ότι πολλοί άνθρωποι, διακατεχόμενοι από ανορθολογικό και αντιεπιστημονικό πνεύμα, υπερβάλλουν για την αμεσότητα της απειλής.

Σπέρνουν φοβίες, οι οποίες κάποια στιγμή θα μπορούσαν να μετατραπούν ακόμα και σε πανικό, όπως αυτός που σχεδόν προκλήθηκε το 2011 με τη διασπορά ανυπόστατων φημών από ανεύθυνες πηγές ότι ο κομήτης Ελένιν επρόκειτο να πέσει πάνω στη Γη, κάτι που εξαρχής είχαν αποκλείσει οι υπολογισμοί της NASA.

Πράγματι, ο μεσαίου μεγέθους κομήτης (και όχι μεγάλος σαν πλανήτης, όπως «διαφημιζόταν») πέρασε περίπου 35 εκατ. χιλιόμετρα μακριά από τον πλανήτη μας ή σχεδόν 90 φορές όσο η απόσταση Γης-Σελήνης.

Από την άλλη, η αντιστροφή των μαγνητικών πόλων της Γης, σύμφωνα με τους γεωφυσικούς επιστήμονες, λαμβάνει χώρα κάθε 300.000 έως 500.000 χρόνια και η τελευταία συνέβη πριν από 780.000, άρα η επόμενη έχει όντως καθυστερήσει.

Πλην όμως οι έρευνες στο γεωλογικό παρελθόν της Γης δείχνουν ότι η αντιστροφή δεν είναι ένα στιγμιαίο φαινόμενο, αλλά διαρκεί εκατοντάδες ή και χιλιάδες χρόνια, χωρίς να διαταράσσει καν την κατάσταση στον πλανήτη και τους ζωντανούς οργανισμούς πάνω σε αυτόν. Απλώς οι πυξίδες θα έδειχναν πλέον προς το Νότιο πόλο!

Όσο για την πιθανότητα αντιστροφής των ίδιων των γεωγραφικών πόλων, που καθορίζουν τον άξονα περιστροφής της Γης, αυτό αποκλείεται να συμβεί, χάρη στη σταθεροποιητική επίδραση της Σελήνης.

Αλλά και η πιθανότητα έκρηξης ενός -από τα υπαρκτά- σούπερ-ηφαιστείου, η οποία θα ήταν ισοδύναμη σε επιπτώσεις με την πρόσκρουση ενός μεγάλου αστεροειδούς, δεν είναι καθόλου μεγάλη, σύμφωνα με τους γεωλόγους.

Η τελευταία μεγα-έκρηξη των τελευταίων 25 εκατ. ετών έγινε σχετικά πρόσφατα (καλό αυτό!) και εκτιμάται ότι ήταν αυτή, πριν από 74.000 χρόνια, του ηφαιστείου Τόμπα της Σουμάτρα. Συνολικά, έχουν καταγραφεί τα ίχνη περίπου 50 εκρήξεων σούπερ-ηφαιστείων του πλανήτη μας και υπολογίζεται ότι μια τέτοια έκρηξη απέχει από την άλλη τουλάχιστον κατά 700.000 χρόνια.

Αν και υπάρχουν ακόμα καμιά δεκαριά σούπερ-ηφαίστεια, μερικά από τα οποία στο βυθό των θαλασσών, κανένα δεν αναμένεται να ενεργοποιηθεί σύντομα.

Συνοπτικά, οι πιθανοί κίνδυνοι είναι συστηματικά υπερτιμημένοι από όσους έχουν ροπή στην καταστροφολογία και οι οποίοι δυστυχώς εκμεταλλεύονται δεόντως το διαδίκτυο. Για παράδειγμα, μια πρόσκρουση με ένα αστεροειδή τόσο μεγάλο όσο αυτός που εξαφάνισε τους δεινόσαυρους, εκτιμάται από τους επιστήμονες ότι συμβαίνει κατά μέσο όρο κάθε 100 εκατ. χρόνια.

Φυσικά, κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει ότι θα ξανασυμβεί μέσα στο 2012, αλλά, με αυτό το σκεπτικό, ο καθένας έχει υπαρκτές πιθανότητες να πεθάνει σήμερα ή αύριο από διάφορες αιτίες. Όμως, όπως έχουν αποδείξει οι κοινωνικοί ψυχολόγοι και άλλοι επιστήμονες, πολλοί άνθρωποι ευχαριστιούνται να διαβάζουν ιστορίες τρόμου και να βλέπουν θρίλερ, οπότε είναι επιρρεπείς σε κάθε καταστροφολογικό-συνωμοσιολογικό σενάριο.

'Αρα, ό,τι καθησυχαστικό και να πουν οι ειδικοί, το 2012 μάλλον θα διαποτιστεί από μια εναγώνια αναμονή, όσο πλησιάζουμε τον Δεκέμβριο του 2012;

ΣΟΚ: Κακοποίησαν τα παιδιά τους και το έδειξαν στο facebook!

Οι γονείς δύο μωρών από τις Ηνωμένες Πολιτείες
συνελήφθησαν, μετά από ανάρτηση στο διαδίκτυο φωτογραφιών, που τα απεικόνιζαν δεμένα με μονωτικές ταινίες και φιμωμένα...

Ο 20χρονος πατέρας και η 19χρονη μητέρατων παιδιών κίνησαν τις υποψίες χρηστών τουfacebook που κατήγγειλαν το περιστατικό στην αστυνομία και εκείνη με τη σειρά της άρχισε έρευνα.

Αποτέλεσμα ήταν οι δυο τους να συλληφθούν, μετά από επανειλημμένες δημοσιεύσεις αντίστοιχων φωτογραφιών, που απεικόνιζαν το2χρονο μωρό και το μόλις 20 μηνών νεογνότους, δεμένα στα χεράκια και τα ποδαράκια με ταινίες και με κλειστό το στόμα, ενώ σε μία φωτογραφία, το ένα από τα δύο κρεμόταν ανάποδα σε ένα μηχάνημα γυμναστικής.

Οι συλληφθέντες είπαν στην αστυνομία, ότι οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν για πλάκα και ότι τα παιδιά δεν έπαθαν το παραμικρό, ωστόσο ο αρχηγός του Αστυνομικού Τμήματος που έκανε την σύλληψη, είδε ξεκάθαρα πως τα παιδιά είχαν κακοποιηθεί.

Τώρα, εκκρεμεί έρευνα για δεκάδες άλλες ανάλογου περιεχομένου φωτογραφίες, ενώ τα παιδιά βρίσκονται με συγγενείς.

Ξυνή... της βγήκε η βασιλόπιτα της Γκερέκου...

Παρα λίγο να... πιαστούν στα χέρια πρωτοχρονιάτικα η πρώην υπουργός Άτζελα Γκερέκου με τον δήμαρχο Κέρκυρας Γιάννη Τρεπεκλή. Συγκεκριμένα, κατά την... διάρκεια εκδήλωσης στην Περιφέρεια Ιονίων Νήσων χθες το πρωί, για την κοπή της βασιλόπιτας, η κ. Γκερέκου εξαπέλυσε βολές οι οποίες....

συμπεριέλαβαν, εμμέσως πλην σαφώς και το Δήμαρχο Κέρκυραςγια την απώλεια των κονδυλίων για τη δημιουργία του μουσείου τυπογραφίας στο Νέο Φρούριο, καλώντας τους τοπικούς φορείς να σταματήσουν να προκαλούν αντιπαλότητα και να δουλέψουν όλοι μαζί συντονισμένα για την ανάπτυξη της Κέρκυρας.

Απαντώντας ο κ. Τρεπεκλής κοιτώντας την βουλευτή του ΠΑΣΟΚ υποστήριξε ότι την ευθύνη για την κακή κατάσταση στο νησί και τη χώρα μας έχει η κυβέρνηση: «Αν γυρίσει κανείς από το βορά μέχρι το νότο της Κέρκυρας, θα διαπιστώσει την απελπισία του κόσμου. Αυτό δεν είναι ευθύνη της Περιφέρειας και του Δήμου αλλά της κεντρικής εξουσίας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Τρεπεκλής.

Ωστόσο, η πρώην υφυπουργός προτίμησε να δώσει... τόπο στην οργή και να μην απαντήσει αντί να συνεχίσει την κόντρα με τον δήμαρχο ενώπιον των αρχών του νησιού...
πηγή:trelokouneli.gr

Σαμαράς: «Η μεταβατική ως το Πάσχα»

Σταθερά προσηλωμένη στη διαξαγωγή εκλογών αμέσως μετά το Πάσχα είναι η ΝΔ.

Ο κ. Σαμαράς φέρεται να είναι σύμφωνος με την πολυσυζητημένη αποστροφή Παπούλια, πως ο πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος, δέχεται «πόλεμο», πιστεύει ωστόσο πως κύριοι πολέμιοι του «αναπόφευκτου» έργου της μεταβατικής, είναι όσοι υπουργοί οδήγησαν τον τόπο σε αυτή την κατάσταση κατόπιν επιταγών της τρόικας και σήμερα κωλυσιεργούν συστηματικά προκειμένου να πετύχουν μικροκομματικά οφέλη.

«Ανοχή σε κωλυσιεργίες δεν θα δείξουμε ούτε μιαν ώρα! Και όσοι παίζουν μικροκομματικά παιχνίδια, θα αντιμετωπίσουν και την υπευθυνότητά μας και την αποφασιστικότητά μας. Γιατί δεν είμαστε όλοι ίδιοι», διεμήνυσε μέσω άρθρου του σε κυριακάτικη εφημερίδα, εντοπίζοντας ουσιαστικά την αιτία του προβλήματος στο εσωτερικό της κυβέρνησης.

Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, εκτιμά πως οι βασικοί πολέμιοι και υπονομευτές της κυβέρνησης και του πρωθυπουργού, είναι όλοι εκείνοι που προτείνουν, σε καθημερινή βάση, παράταση του βίου και των αρμοδιοτήτων της μεταβατικής κυβέρνησης, μη σεβόμενοι την αρχική συμφωνία.

«Η συμφωνία ισχύει απολύτως»
Ο ίδιος πάντως φροντίζει να διαμηνύει σε όλους τους τόνους και με κάθε ευκαιρία πως ο σκοπός σχηματισμού του υπάρχοντος σχήματος είναι η εξασφάλιση της 6ης δόσης –που ήδη έγινε- καθώς και η ολοκλήρωση της νέας συμφωνίας για την εθελοντική ανταλλαγή των παλαιών ομολόγων του ελληνικού χρέους, κάτι που θα πρέπει να επισπευσθεί ώστε οι εκλογές να γίνουν άμεσα και πάντως πριν από το Πάσχα (15 Απριλίου).

Ο πρόεδρος της «γαλάζιας» παράταξης, δείχνει μάλιστα απρόθυμος να συζητήσει για νέα μέτρα, αφού πιστεύει ακράδαντα πως είναι μικροκομματικό συμφέρον να «φορτώσει», την ευθύνη αυτών στον Λουκά Παπαδήμο και επιμένει πως ό,τι χρειαστεί θα το επιφορτιστεί η επόμενη εκλεγμένη κυβέρνηση η οποία, όπως ο ίδιος υπόσχεται, θα επιχειρήσει να προβεί και στις απαιτούμενες τροποποιήσεις για την αποκατάσταση των κραυγαλέων αδικιών.
πηγή:newscode.gr

Θα γυρίσουμε 20 χρόνια πίσω είπε ο Ράπανος αν βγούμε από το ευρώ!

«Είτε θα μείνουμε στο ευρώ μειώνοντας το επίπεδο διαβίωσης όλοι μας, είτε θα αποχωρήσουμε από το ευρώ γυρνώντας δεκαετίες πίσω», τόνισε ο πρόεδρος της Ένωσης Ελληνικών Τραπεζών και της Εθνικής Τράπεζας, Β. Ράπανος, μιλώντας στην εκδήλωση του Χρηματιστηρίου Αθηνών για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας.

Εάν βέβαια δεν κάνουμε λάθος στην prionokordela.gr, 20 χρόνια πίσω σημαίνει θεωρητικά 1991. Μα τότε κ. Ράπανε ο κοσμάκης δεν είχε προβλήματα, τώρα έχει! Απλά τότε δεν κάνατε πάρτι εσείς οι τράπεζες, σε αντίθεση με τώρα, άρα το δίλημμα μάλλον πρέπει να μας προβληματίσει όλους! Η αλήθεια βέβαια είναι, ότι στην πρώτη κρίσιμη φάση της χρεωκοπίας και επιστροφής στο εθνικό νόμισμα, όντως η κατάσταση θα ήταν δραματική, καθώς η χώρα μας δεν ακολούθησε ποτέ όλο αυτό το κρίσιμο διάστημα της κρίσης μία λογική επαναφοράς στην τοπική παραγωγή κα κατανάλωση, με αποτέλεσμα σήμερα να αναγκαζόμαστε να εισάγουμε ακόμα και σιτάρι.

Στην φάση που βρισκόμαστε λοιπόν, πραγματικά το Α΄Εξάμηνο θα ήταν εφιαλτικό, μετά όμως μοιραία και αναγκαστικά η εσωτερική πρωτοβουλία και παραγωγή θα ξαναγεννιόταν και θα έφερνε σύντομα την λύση στο δράμα. Σε αντίθετη περίπτωση, σίγουρα δεν θα χρειαστεί να ζήσουμε ένα τόσο έντονο σοκ για κάποιους μήνες, αλλά θα είμαστε υποχρεωμένοι από εδώ και στο εξής να ζούμε, υποδουλωμένοι, φτωχοί και χωρίς καμία μα καμία πιθανότητα και δυνατότητα ανάκαμψης και τουλάχιστον 30 χρόνια! Ιδού η ρόδος λοιπόν! Αφήστε τον λαό να επιλέξει μόνος του την μοίρα του, όπως η Δημοκρατία ορίζει! Στην πρώτη περίπτωση έχεις το τέλος και την αναγέννηση και στην δεύτερη έναν κλινικά νεκρό που έχει απλά διασωληνωθεί!
πηγή:prionokordela.gr

Για κακουργηματική απιστία διώκεται ο πρώην επικεφαλής του ΣΔΟΕ Γ. Καπελέρης

Αντιμέτωπος με την κατηγορία της κακουργηματικής απιστίας με τις επιβαρυντικές διατάξεις του νόμου περί καταχραστών του Δημοσίου βρίσκεται ο Γιάννης Καπελέρης, γενικός γραμματέας Φορολογικών και Τελωνειακών Θεμάτων του υπουργείου Οικονομικών και πρώην επικεφαλής του ΣΔΟΕ. Ο υπουργός Οικονομικών Ευ. Βενιζέλος ζήτησε σήμερα την παραίτηση του Γ. Καπελέρη προκειμένου να διευκολυνθεί η δικαστική έρευνα.

Η παραγγελία για την άσκηση της ποινικής δίωξης δόθηκε από τον οικονομικό εισαγγελέα Γρηγόρη Πεπόνη και αφορά συγκεκριμένα το αδίκημα της απιστίας στην υπηρεσία σε συνδυασμό με τις επιβαρυντικές διατάξεις του Νόμου 1608/50 περί καταχραστών του Δημοσίου.

Το ύψος της ζημίας φέρεται να είναι τουλάχιστον 15 εκατ.ευρώ, ενώ η δίωξη στρέφεται και κατά της διευθύντριας της Διεύθυνσης Ελέγχου Τελωνείων.

Η υπόθεση έφθασε στη Δικαιοσύνη μετά τις καταγγελίες του παραιτηθέντος γενικού γραμματέα πληροφοριακών συστημάτων Διομήδη Σπινέλλη και δημοσιευμάτων στον Τύπο για μη είσπραξη προστίμων από λαθρεμπόριο καυσίμων.

Ο Γιάννης Καπελέρης όταν κλήθηκε να καταθέσει ως ύποπτος αρνήθηκε ότι διέπραξε οποιαδήποτε αξιόποινη πράξη.
πηγή:tanea.gr

Η μοιραία χρονιά για τους Έλληνες

«Μοιραία χρονιά» χαρακτηρίζει το 2012 για την Ελλάδα ο γερμανικός Τύπος, ο οποίος σχολιάζει την επισφαλή θέση του πρωθυπουργού, Λουκά Παπαδήμο, λόγω της στάσης των επαγγελματιών πολιτικών, καθώς και τις εικασίες για μεγαλύτερες ζημιές των πιστωτών στην Αθήνα από ένα μεγαλύτερο κούρεμα.

Με τίτλο «Η μοιραία χρονιά για τους Έλληνες» η Handelsblatt παρουσιάζει ένα εκτενές ρεπορτάζ με τις δηλώσεις του Έλληνα πρωθυπουργού, ο οποίος προτρέπει τη συνέχιση των προσπαθειών, προκειμένου η χώρα να αποφύγει μια καταστροφική, ανεξέλεγκτη χρεοκοπία.

Παράλληλα, η ίδια εφημερίδα χαρακτηρίζει τον κ. Παπαδήμο κίνδυνο για τους επαγγελματίες πολιτικούς, αναφέροντας ότι, σε περίπτωση που ένας τεχνοκράτης μη πολιτικός καταφέρει να διαχειριστεί την κρίση, τότε στα μάτια των ψηφοφόρων τα πολιτικά κόμματα θα φαίνονταν ανίκανα.

Τον ίδιο τίτλο, «Η μοιραία χρονιά για τους Έλληνες», χρησιμοποιεί και η εφημερίδα Kleine Zeitung, ενώ η Tagesspiegel του Βερολίνου αναφέρει ότι «Ξεκινάει μια πολύ δύσκολη χρονιά».

Η Financial Times Deutschland, με τίτλο «Οι πιστωτές της Αθήνας απειλούνται με ακόμα μεγαλύτερες ζημίες», αναφέρεται στις πιέσεις που ασκούνται από την ελληνική κυβέρνηση σε τράπεζες και ασφαλιστικές εταιρείες, προκειμένου να παραιτηθούν από μεγαλύτερο μέρος των απαιτήσεών τους, τονίζοντας παράλληλα ότι υπάρχει η πιθανότητα να οξυνθεί η οικονομική κρίση στη χώρα.

«Οι αγορές της Ευρώπης, οι οποίες έχουν πληγεί ούτως ή άλλως από την κρίση απειλούνται με νέο χτύπημα. Η νέα ελληνική κυβέρνηση πιέζει τράπεζες και ασφαλιστικές εταιρείες, οι οποίες διαθέτουν 200 δισ. ευρώ σε ελληνικά ομόλογα, να παραιτηθούν επιπλέον από τις απαιτήσεις τους, σύμφωνα με πληροφορίες των ΜΜΕ. Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, συζητείται το ενδεχόμενο το ποσοστό αυτό να φθάσει στο 75% και μια συμφωνία είναι πιθανή μέσα στο Ιανουάριο. Μέχρι τώρα συμφωνήθηκαν 50% ή 100 δις. με στόχο το δημόσιο χρέος από 160% που είναι σήμερα να φθάσει στο 120% μέχρι το 2020», τονίζει η Financial Times.

«Εάν συμβεί αυτό, υπάρχει ο κίνδυνος η οικονομική κρίση να οξυνθεί στην αρχή του χρόνου. Μπορεί η Ελλάδα στις αγορές να θεωρείται ότι στην πραγματικότητα έχει πτωχεύσει και πολλές τράπεζες να έχουν απαλλαγεί από τα ομόλογα του ελληνικού δημοσίου, ωστόσο η αβεβαιότητα για το ύψος του κουρέματος, θα αύξανε ακόμα μια φορά τη νευρικότητα στις αγορές. Αυτές είναι πολύ δυσοίωνες προϋποθέσεις για να ξεκινήσει η καινούργια χρονιά. Σύμφωνα με τους ειδικούς, το πρώτο τρίμηνο είναι εξαιρετικά αποφασιστικό για το εάν η ευρωζώνη θα παραμείνει στη σημερινή της μορφή ή εάν θα διαλυθεί με απρόβλεπτες συνέπειες», προσθέτει.
πηγή:apospasma.gr

Βρέθηκε Νεκρό Βρέφος Στην Κύπρο Μέσα Σε Κουβέρτα, Κάτω Από Δέντρο

Νεογέννητο κοριτσάκι βρέθηκε νεκρό σήμερα, τυλιγμένο μέσα σε κουβέρτα, κάτω από δέντρο σε περιοχή της Λάρνακας.

Το νεογνό αντιλήφθηκε διερχόμενη γυναίκα, η οποία ειδοποίησε την Αστυνομία. Επί τόπου, μετέβη κλιμάκιο της εγκληματολογικής υπηρεσίας της αστυνομίας για τη διερεύνηση της υπόθεσης.

Ο εκπρόσωπος Τύπου της αστυνομίας Λάρνακας Χρίστος Ανδρέου, δήλωσε ότι πρόκειται για νεογέννητο κοριτσάκι, μερικών ωρών, λευκής φυλής, το οποίο δεν φέρει εξωτερικές κακώσεις.

Σύμφωνα με το ΡΙΚ, το άτυχο νεογνό ήταν βάρους τριών κιλών και είχε γεννηθεί με φυσιολογικό τοκετό.
πηγή:ierosagon.org

Χάκερ υπέκλεψαν email του πρώην υπ.Οικονομικών

Η βρετανική αστυνομία βρήκε στοιχεία ότι ιδιωτικοί ερευνητές που εργάζονταν για εφημερίδες είχαν υποκλέψει τους λογαριασμούς email του πρώην πρωθυπουργού Γκόρντον Μπράουν όταν ήταν υπουργός Οικονομικών

Αυτό αναφέρει σε σημερινό της δημοσίευμα η εφημερίδα "Independent".

Τα email εκατοντάδων άλλων προσώπων μπορεί επίσης να έχουν παραβιαστεί, ίσως εξίσου πολλών με αυτά που εμπλέκονται στο σκάνδαλο των τηλεφωνικών υποκλοπών από την εφημερίδα News of the World που ανήκε στον όμιλο News International και έχει τώρα κλείσει, αναφέρει η εφημερίδα.

Ντετέκτιβ αναζητούν στοιχεία από περίπου 20 ηλεκτρονικούς υπολογιστές που κατασχέθηκαν από ιδιωτικούς ερευνητές, προστίθεται στο δημοσίευμα.

Αστυνομικοί στο αρχηγείο της Σκότλαντ Γιάρντ εξετάζουν την πιθανότητα αρκετές εφημερίδες να προσέλαβαν ιδιωτικούς ντετέκτιβ για να αποκτήσουν πρόσβαση σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές, αναφέρει η "Ιντιπέντεντ", επικαλούμενη πηγή που δεν κατονομάζει.

Τα email του Μπράουν που εξετάζονται χρονολογούνται από την εποχή που ήταν υπουργός Οικονομικών της Βρετανίας και πριν γίνει πρωθυπουργός το 2007. Στόχος των υποκλοπών ήταν επίσης ο πρώην σύμβουλος του Εργατικού Κόμματος και λομπίστας Ντέρεκ Ντρέιπερ, σύμφωνα με την "Ιντιπέντεντ".

Η αστυνομία δεν σχολίασε το δημοσίευμα.

πηγή:newsit.gr