Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Έκλεψε δαχτυλίδι του ενός εκατομμυρίου και το πούλησε για 300.000 δολάρια

Έκλεψε δαχτυλίδι του ενός εκατομμυρίου και το πούλησε για 300.000 δολάρια

                 Εξάρτηση από το τζόγο διαπίστωσε το δικαστήριο

Σε φυλάκιση πέντε χρόνων καταδικάστηκε ομογενής από την Αυστραλία που βρέθηκε ένοχος για την κλοπή δαχτυλιδιού, αξίας ενός εκατομμυρίου δολαρίων από γνωστό κοσμηματοπωλείο της Μελβούρνης, το οποίο στη συνέχεια πούλησε μόλις για 300.000 δολάρια στην Ταϊλάνδη.

Πρόκειται για έναν 32χρονο από το Νόρθκοτ της Μελβούρνης ο οποίος χαρακτηρίστηκε από την δικαστή «εξαρτώμενος από το τζόγο».

Όπως αναφέρθηκε στο δικαστήριο, ο ομογενής έκλεψε το πανάκριβο δακτυλίδι μέρα μεσημέρι από το κοσμηματοπωλείο Hardy Brothers στις 29 Μαρτίου του 2009, σπάζοντας τη βιτρίνα του καταστήματος.

Στη συνέχεια διέφυγε στην Ταϊλάνδη όπου εντοπίστηκε, συνελήφθη και εκδόθηκε στην Αυστραλία για να δικαστεί.

Ο ίδιος ομολόγησε την ενοχή του και παραδέχθηκε επίσης ότι είχε κλέψει ένα άλλο διαμαντένιο δακτυλίδι το 2008, αξίας 26.885 δολαρίων από το Κάμπεργουελ.

Ο ομογενής καταδικάστηκε ακόμα να αποζημιώσει με 236.000 δολάρια την εταιρία Hardy Brothers, με 20.000 δολάρια την ασφαλιστική της εταιρία και με 26.885 δολάρια την ιδιοκτήτρια του δακτυλιδιού που έκλεψε από το Κάμπεργουελ.

H ιαπωνική Toyota επενδύει στα ιατρικά ρομπότ

Η Toyota επεκτείνεται στις υπηρεσίες υγείας υψηλής τεχνολογίας παρουσιάζοντας ρομπότ που μπορούν να σηκώνουν και να μεταφέρουν κατάκοιτους ασθενείς... και να βοηθούν στο περπάτημα άτομα με προβλήματα στα πόδια.

Η εταιρεία ελπίζει να λανσάρει στην αγορά τα πρώτα ρομπότ γύρω στο 2013, επενδύοντας σε μια δυνητικά μεγάλη αγορά, δεδομένου ότι ο πληθυσμός της Ιαπωνίας γερνά ταχύτερα από ό,τι σε άλλες χώρες.

Ο Εΐτσι Σατόι, καθηγητής αποκατάστασης, επέδειξε στο Τόκιο τη συσκευή «υποβοήθησης ανεξάρτητης βάδισης» της Toyota, την οποία φόρεσε στο δεξί του πόδι, που είχε μείνει παράλυτο από πολιομυελίτιδα σε μικρή ηλικία.

Τροφοδοτούμενη από μια μπαταρία που φοριέται σαν σακίδιο στην πλάτη, το μηχανικό στήριγμα του επιτρέπει να λυγίζει το γόνατο όταν περπατά και όταν σηκώνεται από καθιστή στάση.

Η Toyota επέδειξε επίσης ένα μεγαλύτερο ρομπότ με μαλακούς βραχίονες, σχεδιασμένο να βοηθά τις νοσοκόμες να σηκώνουν και να μεταφέρουν κληνίρεις ασθενείς.

Ένα τρίτο ρομπότ, που μοιάζει αμυδρά με πατίνι βοηθά στην αποκατάσταση ασθενών με προβλήματα ισορροπίας.

Ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Ακιφούμι Ταμαόκι διευκρίνισε ότι τα δύο ρομποτικά συστήματα είναι πρωτότυπα που θα πρέπει να βελτιωθούν και να δοκιμαστούν σε πραγματικούς ασθενείς.

Παλαιότερα, η μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία είχε παρουσιάσει ένα ρομποτικό αμαξίδιο που οι ασθενείς μπορούν να κατευθύνουν με τη σκέψη, καθώς και ρομπότ με λιγότερο προφανείς πρακτικές εφαρμογές, όπως μηχανές που παίζουν τρομπέτα ή βιολί.

Εξάλλου, η Toyota δεν είναι η μόνη ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία που πειραματίζεται με ρομπότ γενικής χρήσης.

Στην ίδια αγορά επενδύει και η Honda, η οποία είχε παρουσιάσει ρομποτικά παπούτσια που διευκολύνουν τη βάδιση.

To Βέλγιο εγκαταλείπει την πυρηνική ενέργεια


 

Οι διαπραγματευτές που διεξάγουν συνομιλίες για το σχηματισμό μιας νέας ομοσπονδιακής κυβέρνησης στο Βέλγιο συμφωνούν η χώρα να σταματήσει τη χρήση της πυρηνικής ενέργειας από το 2015, γράφει στην ηλεκτρονική της έκδοση η εφημερίδα Le Soir.

Οι εκπρόσωποι των έξι κομμάτων πραγματοποίησαν χθες Παρασκευή μια συνεδρίαση για την ενέργεια και την αειφόρο ανάπτυξη υπό την προεδρία του ‘Ελιο Ντι Ρούπο, του ηγέτη του γαλλόφωνου Σοσιαλιστικού Κόμματος που έχει αναλάβει το σχηματισμό της μελλοντικής κυβέρνησης, της οποίας θα τεθεί επικεφαλής το Νοέμβριο. “Οι διαπραγματευτές κατέληξαν σε συμφωνία, επιβεβαιώνοντας το νόμο για την έξοδο από την πυρηνική ενέργεια από το 2015″ γράφει η βελγική εφημερίδα.
Η συζήτηση για την ορθότητα της χρήσης πυρηνικής ενέργειας άρχισε εκ νέου στο Βέλγιο μετά το πυρηνικό δυστύχημα στη Φουκουσίμα της Ιαπωνίας.
Το 2003, με παρότρυνση των οικολογικών κομμάτων που μετείχαν στην τότε κυβέρνηση, το βελγικό κοινοβούλιο είχε αποφασίσει τη σταδιακή παύση λειτουργίας, μεταξύ 2015 και 2025, των επτά βελγικών αντιδραστήρων μόλις αυτοί συμπλήρωναν την ηλικία των 40 ετών.
Το 2009 η κυβέρνηση του Χέρμαν Βαν Ρομπάι, ελλείψει μιας αξιόπιστης λύσης για την αντικατάσταση της πυρηνικής ενέργειας, είχε εγκρίνει μια συμφωνία με τη διαχειρίστρια εταιρία των πυρηνικών σταθμών Electrabel (GDF Suez) για την παράταση της λειτουργίας κατά 10 χρόνια των τριών πιο παλιών αντιδραστήρων, που επρόκειτο να πάψουν να λειτουργούν το 2015.
Ωστόσο η πτώση της κυβέρνησης στα τέλη Απριλίου του 2010 και η πολιτική κρίση που ταλανίζει έκτοτε τη χώρα δεν επέτρεψε στο κοινοβούλιο να δώσει ισχύ νόμου στη συμφωνία αυτή.
Αν η νέα βελγική κυβέρνηση επανέλθει στην παρελθούσα συμφωνία μεταξύ της GDF Suez και του Χέρμαν Βαν Ρομπάι το 2009, ο όμιλος θα αξιολογήσει εκ νέου τη στρατηγική του των επενδύσεων στο Βέλγιο, κυρίως τη διάθεσή του να επεκτείνει τη διάρκεια ζωής των τριών πιο παλιών αντιδραστήρων”, δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Ζεράρ Μεστραγιέ.
Η βελγική απάντηση ήταν σαφής: “Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Δεν υπαγορεύει η GDF Suez την παράταση της χρήσης πυρηνικής ενέργειας αλλά το βελγικό κράτος. Η GDF Suez θα κάνει ό,τι τής ζητήσουν να κάνει”, αντέδρασε ο βέλγος υπουργός Ενέργειας Πολ Μανιέτ.

πηγή:http://www.kentrinews.gr

Στο διαδίκτυο τα ειδοποιητήρια για τη δεύτερη δόση

Στο διαδίκτυο τα ειδοποιητήρια για τη δεύτερη δόση
Ως τις 9 Νοεμβρίου η καταβολή της έκτακτης εισφοράς

Στο διαδίκτυο ανάρτησε η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών 592.000 ειδοποιητήρια για την πληρωμή της δεύτερης δόσης της έκτακτης εισφοράς.

Οι ειδοποιήσεις έχουν αναρτηθεί στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Π.Σ. (www.gsis.gr) και συγκεκριμένα στην επιλογή «Υπηρεσίες προς Πολίτες Ειδοποιήσεις πληρωμής ή επιστροφής φόρου».

Σύμφωνα με τη ΓΓΠΣ ποσοστό 83% των ειδοποιήσεων αυτών προέκυψε από την εκκαθάριση δηλώσεων Φόρου Εισοδήματος 2011 που υποβλήθηκαν ηλεκτρονικά μέσω TAXISnet και κατά συνέπεια οι φορολογούμενοι αυτοί έχουν ήδη τη δυνατότητα να τις ανακτήσουν από το διαδίκτυο.

Οι πιστοποιημένοι χρήστες του TAXISnet μπορούν να εκτυπώσουν την εν λόγω ειδοποίηση πληρωμής της 2ης δόσης προκειμένου να τη χρησιμοποιήσουν για την εξόφληση στα πιστωτικά ιδρύματα (Τράπεζες, ΕΛ.ΤΑ., κ.α.).

Εναλλακτικά, για την πληρωμή της 2ης δόσης στα πιστωτικά ιδρύματα, εφόσον η δόση αυτή είναι ισόποση με την 1η δόση, μπορεί να χρησιμοποιηθεί η απόδειξη πληρωμής της 1ης δόσης, ή το απόκομμα πληρωμής της 1ης δόσης που είναι ενσωματωμένο στα εκκαθαριστικά σημειώματα.

Οι φορολογούμενοι μπορούν να απευθύνονται για την πληρωμή και στη Δ.Ο.Υ.

Οι φορολογούμενοι φυσικά πρόσωπα, των οποίων δεν έχει ακόμα εκκαθαριστεί η δήλωση φόρου εισοδήματος οικ. έτους 2011, δεν χρειάζεται να προβούν σε καμία ενέργεια. Ο υπολογισμός των εισφορών και του τέλους επιτηδεύματος ν.3986/2011 που τους αντιστοιχεί θα πραγματοποιηθεί μετά την εκκαθάριση του φόρου εισοδήματος.

Υπενθυμίζεται ότι η προθεσμία καταβολής της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης, της έκτακτης εισφοράς στις αντικειμενικές δαπάνες και του τέλους επιτηδεύματος έχει παραταθεί μέχρι και την 09/11/2011.

Προχωρά το αεροδρόμιο Μυρίνης στην Καρδίτσα



Με ταχείς ρυθμούς προχωρούν οι διαδικασίες κατασκευής του μικρού αεροδρομίου Μυρίνης από τον Δήμο Καρδίτσας.Το Δημοτικό Συμβούλιο πρόσφατα παρέλαβε την αρχιτεκτονική μελέτη των κτιριακών εγκαταστάσεων και του πύργου ελέγχου του αεροδρομίουπροϋπολογισμού 200.000 ευρώ. 

Το έργο που χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα «Θησέας» αλλά και ίδιους πόρους, γίνεται σε δημοτική έκταση 159 στρεμμάτων με το μήκος του κεντρικού αεροδιαδρόμου να φτάνει στα 700 μέτρα και το πλάτος στα 20 μέτρα. 

Από τη μελέτη προβλέπεται και η κατασκευή παράπλευρων αεροδιαδρόμων αριστερά και δεξιά πλάτους 20 μέτρων ο καθένας. Το κτίριο του πύργου ελέγχου θα είναι βιοκλιματικό με «πράσινο δώμα», θερμοκηπιακό χώρο στο νότο και συστήματα σκίασης.

Όπως επισήμανε ο Δήμαρχος κ. Κώστας Παπαλός αυτή την περίοδο βρίσκονται σε εξέλιξη εργασίες όπως είναι η διαμόρφωση του κεντρικού αεροδιάδρομου και του περιβάλλοντος χώρου, καθώς επίσης και η κατασκευή του αποχετευτικού δικτύου.

Μετά την παραλαβή της αρχιτεκτονικής μελέτης των κτιριακών, απομένει να εκδοθούν η απόφαση για το τοπικό ρυμοτομικό με ειδικούς όρους δόμησης, η οικοδομική άδεια και τα τεύχη δημοπράτησης. 

Να σημειωθεί ότι η μελέτη παραλήφθηκε αφού οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης εξέφρασαν έντονες επιφυλάξεις για την χρησιμότητα και αποδοτικότητα του έργου που το θεώρησαν λίγο - πολύ ουτοπία για το νομό Καρδίτσας. 

Στα θετικά είναι ότι το αεροδρόμιο βρίσκεται δίπλα στον υπό κατασκευή Αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας (Ε65) και σε πρώτη φάση θα χρησιμοποιηθεί για την προσγείωση - απογείωση μικρών αεροσκαφών από αερολέσχες ή κρατικές Υπηρεσίες για ανάγκες πυρόσβεσης και πυροπροστασίας.

Ενώ, ήδη με την ολοκλήρωση των έργων και την έναρξη της κανονικής λειτουργίας του αεροδρομίου, στον διάδρομο που διαθέτει μπορούν να προσγειώνονται C 130 και ελικοφόρα.

πηγή:newpost.gr

Tα τέλη κυκλοφορίας του 2012


Αυξημένα κατά 10% είναι τα νέα τέλη κυκλοφορίας που θα πρέπει να προμηθευτούν οι οδηγοί μέχρι το τέλος του έτους. Δείτε στο αφιέρωμα του enet που ακολουθεί πόσο θα κοστίσει το τέλος κυκλοφορίας αναλόγως τον τύπο και τις εκπομπές του οχήματος σας καθώς όπως και πέρυσι θα είναι δύο ταχυτήτων, για όσα οχήματα ταξινομήθηκαν πριν και μετά την 1η Νοεμβρίου του 2010.


►Αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες που ταξινομήθηκαν πριν το Noέμβριο του 2010
ΚυβικάTέλη
Έως30022
-30178555
-7861071120
-10721357135
-13581548240
-15491738265
-17391928300
-19292357660
-23583000880
-300140001100
4001και άνω1320

Ειδικά για τις ιδιωτικής χρήσης δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες, το υπουργείο αναφέρει πως τα τέλη κυκλοφορίας συνεχίζουν να υπολογίζονται με βάση τον κυλινδρισμό τους και με την κλίμακα που ισχύει για τα επιβατικά αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί έως την 31/10/2010 διότι δεν υφίσταται οδηγία της Ε.Ε. για τη μέτρηση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στα δίκυκλα και τρίκυκλα οχήματα.
►Αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες που ταξινομήθηκαν μετά από το Noέμβριο του 2010
γρμ. C02 ανά χιλιόμετροTέλη ανα γρμ. co2
0-1000
101 -1200,9
121 -1401,1
141 -1601,7
161 -1802,25
181 -2002,55
201 - 2502,8
Άνω των 2513,4
►Φορτηγά και μοτοσυκλέτες
Μικτό βάρος σε χιλιόγραμμαΤέλη κυκλοφορίας
έως150075
15013500105
350110000300
1000120000600
2000130000940
30001400001320
40001και άνω1490
►Λεωφορεία
Θέσεις καθημένωνΕτήσια τέλη κυκλοφορίας
έως 33210
34 - 50410
51 και άνω510
► Για τα Ε.Ι.Χ. ρυμουλκούμενα, ημιρυμουλκούμενα (τροχόσπιτα) τα τέλη θα είναι 140 ευρώ ενώ για τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα, υπολογίζονται ομοίως με τα αυτοκίνητα οχήματα ιδιωτικής χρήσης. Για τα ρυμουλκά τράκτορ θα είναι  300 ευρώ.
►Αυτοκίνητα που δεν ανήκουν στις πιο πάνω κατηγορίες : 535 ευρώ.
Tέλη κυκλοφορίας για υβριδικά, υδρογόνου και ηλεκτροκίνητα οχήματα
Απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας τα υβριδικά επιβατικά ηλεκτροκίνητα και υδρογόνου αυτοκίνητα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής και δημόσιας χρήσης (ΤΑΞΙ), με κινητήρα έως 1.929 κ.εκ., που έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα για πρώτη φορά έως την 31.10.2010. Για όσα ξεπερνούν τα 1929 κ. εκ. τα τέλη αναλογούν στο ήμισυ των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων.
Για όσα ταξινομούνται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1.11.2010 και μετά, τα τέλη κυκλοφορίας προσδιορίζονται με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, ανάλογα αν αυτά είναι ιδιωτικής ή δημόσιας χρήσης οχήματα.
Ακόμα και οχήματα για τα οποία δεν καταβάλλονται τέλη κυκλοφορίας, όπου έχει χορηγηθεί απαλλαγή, υποχρεούνται στην προμήθεια ειδικού σήματος το οποίο κοστίζει πέντε  ευρώ
Kυρώσεις και πρόστιμα
Σε περίπτωση που κάποιος δεν πληρώσει τα τέλη η κυκλοφορεί χωρίς το σήμα (π.χ. δεν το έχει κολήσει) τότε οι πινακίδες και η άδεια κυκλοφορίας του οχήματος αφαιρούνται και επιστρέφονται μόνο εάν ο ενδιαφερόμενος προσκομίσει το σήμα και το αποδεικτικό πληρωμής του κατά περίπτωση προστίμου.
Εάν τα τέλη πληρωθούν εκπρόθεσμα τότε επιβάλλεται αυτοτελές πρόστιμο ως εξής: 
α) Για οχήματα στα οποία αναλογούν τέλη κυκλοφορίας κατώτερα των 30 ευρώ, το πρόστιμο ανέρχεται σε 30 ευρώ
β) Για οχήματα στα οποία αναλογούν τέλη κυκλοφορίας ανώτερα των 30 ευρώ, το πρόστιμο ανέρχεται στο ύψος των τελών κυκλοφορίας, που υπολογίζονται με βάση τον κυλινδρισμό του κινητήρα του οχήματος ή τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (C02), σύμφωνα με τις προαναφερόμενες διατάξεις του νόμου 
γ) Στην περίπτωση που το όχημα απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας, το πρόστιμο για την εκπρόθεσμη προμήθεια του ειδικού σήματος είναι ίσο με το ένα δεύτερο (1/2) των τελών κυκλοφορίας που υπολογίζονται με βάση στον κυλινδρισμό του κινητήρα ή τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (C02) του οχήματος, πλην της περίπτωσης που τα αναλογούντα τέλη είναι κατώτερα των 30 ευρώ, οπότε, όπως προαναφέρθηκε, το πρόστιμο ανέρχεται σε 30 ευρώ, σύμφωνα με τις προαναφερόμενες διατάξεις
Σε περίπτωση που αγοράσατε το σήμα και δεν το κολλήσατε εγκαίρως στο Ι.Χ., κινδυνεύετε να χάσετε τις πινακίδες και να πληρώσετε πρόστιμο 30 ευρώ.

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

ΝΟΔΕ Τρικάλων : Ο κ. Παπανδρέου είναι αδίστακτος και επικίνδυνος






«Ο κ. Παπανδρέου είναι αδίστακτος και επικίνδυνος. Προσπαθεί με τον τρόπο του να βγάλει την Ελλάδα από την οικογένεια της Ευρώπης.
Που υπήρξε πάντα κορυφαία στρατηγική επιλογή του Ελληνικού λαού…
Λέει στον Ελληνικό λαό, ότι «αν δεν ψηφίσετε τις επιλογές μου, σας βγάζω από την Ευρώπη»!
Αφού εκβιάζει με την πρόταση μομφής την ίδια την Κοινοβουλευτική του Ομάδα, θέλει να υποχρεώσει την κοινωνία να αποφασίσει ανάμεσα στον φόβο της και το θυμό της.
Αντί να ψάξει για τρόπους να βγούμε από το αδιέξοδο, κάνει τον έσχατο εκβιασμό στον Ελληνικό λαό.
Αφού δεν μπόρεσε να κάνει συνένοχό του τη Νέα Δημοκρατία, προσπαθεί να κάνει συνένοχό του ολόκληρο τον Ελληνικό λαό.
Δεν μπορεί να κυβερνήσει. Και τώρα αντί να αποχωρήσει έντιμα, δυναμιτίζει τα πάντα. Και διακινδυνεύει τα πάντα.
Είναι επικίνδυνος και πρέπει να φύγει.
Λύση υπάρχει:
Εκλογές τώρα! Είναι το καλύτερο και ασφαλέστερο «δημοψήφισμα».
Ο,τιδήποτε άλλο αποτελεί εκτροπή για τη δημοκρατία και καταστροφή για τη χώρα».

ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΙΣ 4 ή 11 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ?...





Δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται πλέον η πρόωρη προσφυγή στις κάλπες και μάλιστα πριν από το τέλος του χρόνου. Στο Μαξίμου έχουν βάλει ήδη κάτω τις ημερομηνίες, με την 4η και την 11η Δεκεμβρίου να φαντάζουν ως οι πλέον πιθανότερες.

Άλλωστε, αν δεν πέσει η κυβέρνηση μέχρι την Παρασκευή, οι εκλογές θα επιβληθούν από τον Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος είναι αποφασισμένος να παραιτήσει -αν χρειαστεί- την Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΝΔ. Ανοικτό άφησε ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς το ενδεχόμενο να ζητήσει την παραίτηση των βουλευτών της ΝΔ ώστε να οδηγήσει τη χώρα σε εκλογές πριν από τη διεξαγωγή του δημοψηφίσματος, εξερχόμενος του Προεδρικού Μεγάρου, όπου είχε συνάντηση με τον κ. Κάρολο Παπούλια. Ο κ. Σαμαράς, αμέσως μετά την 25λεπτη συνάντηση, τόνισε ότι «η ΝΔ θα αποτρέψει πάση θυσία τέτοιους τυχοδιωκτισμούς» ενώ χαρακτήρισε «εθνική ανάγκη» την άμεση προσφυγή στις κάλπες. «Ο κ. Παπανδρέου στην προσπάθειά του να διασωθεί, έβαλε εκβιαστικά διλήμματα, θέτοντας σε κίνδυνο το μέλλον της χώρας στην Ευρώπη», είπε ο πρόεδρος της ΝΔ, καταλήγοντας ότι «ο καθένας πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του». Νωρίτερα, την ανάληψη πολιτικής πρωτοβουλίας, μετά την απόφαση του πρωθυπουργού για διεξαγωγή δημοψηφίσματος για την νέα δανειακή σύμβαση, ανήγγειλε ενώπιον του Προέδρου της Δημοκρατίας ο Αντώνης Σαμαράς.

«Σε αυτές τις κρίσιμες ώρες, έχω ιστορική ευθύνη να κάνω ό,τι απαιτείται προκειμένου να μην μπει η χώρα σε περιπέτειες. Είναι πολύ σημαντικό αυτά τα σχέδια να μην μας βρουν συνεργούς» τόνισε ο ίδιος.

Αναστάτωση στο Δικαστικό Μέγαρο Τρικάλων















Σύμφωνα με πληροφορίες τουtrikalanews.gr σήμερα το πρωί λίγο μετά τις 09.00 κατά την εκδίκαση ποινικής υπόθεσης ο γνωστός Τρικαλινός δικηγόρος Γιώργος Μιζάκης αισθάνθηκε αδιαθεσία και μεταφέρθηκε εσπευσμένα από συνάδελφο του στο Γενικό Νοσοκομείο Τρικάλων όπου υποβάλλεται σε ιατρικές εξετάσεις.

Ο κ Μιζάκης θα παραμείνει σήμερα στο Νοσοκομείο για νοσηλεία προληπτικά και αναμένεται αύριο να επιστρέψει στην οικογένεια του που από την πρώτη στιγμή βρίσκονται στο πλάι του.

Ούτε ο Bαγγέλης ήξερε...


Ο υπουργός των Οικονομικών και αντιπρόέδρος της κυβέρνησης κ. Ευάγγελος Βενιζέλος δεν είχε ενημερωθεί για την απόφαση του πρωθυπουργού να εξαγγείλει δημοψήφισμα. Ο κ. Βενιζέλος έμαθε την απόφαση του κ. Παπανδρέου μαζί με τους...
υπόλοιπους υπουργούς και τους άλλους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ κατά τη διάρκεια της ομιλίας του πρωθυπουργού από το βήμα της Βουλής.

Κατά πληροφορίες, ο κ. Βενιζελος είχε λάβει γνώση μόνο για την απόφαση του κ. Παπανδρέου να ζητήσει ψήφο εμπιστοσύνης. Μετά την κοινοποίηση της απόφασης του πρωθυπουργού για διεξαγωγή δημοψηφίσματος, ο υπουργός των Οικονομικών μετέφερε στον κ. Παπανδρέου την άποψη ότι προτού ανακοινωθεί επισήμως το δημοψήφισμα θα έπρεπε να έχουν ενημερωθεί οι εταίροι της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ενωση και η τρόικα.

Μέχρι στιγμής δεν έχει καταστεί δυνατό να διασταυρωθεί την έκταση της διαφωνίας του κ. Βενιζέλου με τον κ. Παπανδρέου. Μετά την επισήμανση αυτή, ο υπουργός των Οικονομικών ανέλαβε να συντάξει κείμενο επιστολής το οποίο αποφασίστηκε να αποσταλεί προς τους ηγέτες της ευρωζώνης και τους επικεφαλής της τρόικας. Το πρωί της Τρίτης, από το νοσοκομείο όπου οσηλεύεται ο κ. Βενιζέλος συνομίλησε τηλεφωνικώς με τους κυρίους Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, Ολι Ρεν, Πουλ Τόμσεν και Γιόζεφ Άκερμαν, σε μια προσπάθεια να "προστατεύσει" την ομαλή καταβολήτης 6ης δόσης.

πηγή:http://tro-ma-ktiko.blogspot.com