Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016

Ξέσπασε σε κλάματα ο Ρουσέλ: "Έτσι σώθηκα" (VIDEO)

Την Παρασκευή (16/12), ένας από τους ποδοσφαιριστές της Σαπεκοένσε που επέζησαν της τραγωδίας στην Κολομβία, ο Αλάν Ρουσέλ, πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο όπου νοσηλευόταν τις τελευταίες ημέρες.

Το Σάββατο (17/12), ο 27χρονος παραχώρησε συνέντευξη Τύπου, την πρώτη μετά το δυστύχημα, στην οποία αποκάλυψε τι ήταν αυτό που του έσωσε τη ζωή, ξεσπώντας σε κλάματα.

"Δεν έχω λόγια για να περιγράψω πώς αισθάνομαι. Τα συναισθήματά μου είναι ανάμεικτα, χαρά που βρίσκομαι εδώ και λύπη για τους τόσους φίλους που έχασα. Θα τιμήσω τις οικογένειές τους που νιώθουν πόνο σήμερα", δήλωσε αρχικά.

Όσο για το πότε θα παίξει ξανά ποδόσφαιρο είπε: "Θα κάνω τα πάντα για να παίξω ξανά με υπομονή. Θα κάνω τα πάντα για να δώσω χαρά στον πρόεδρο και τους γιατρούς, θα κάνω τα πάντα για να κάνω τον κόσμο χαρούμενο. Υπολόγισαν τρεις μήνες για την αποκατάσταση της σπονδυλικής στήλης, ο ένας έχει ήδη περάσει, οπότε έχουμε άλλους δύο και ακόμη τρεις για να δυναμώσουν οι μύες μου".

Τέλος, αποκάλυψε τι συνέβη πριν τη συντριβή και του έσωσε τη ζωή: "Ο Καντού Γκαούτσο (σ.σ ο διευθυντής της Σαπεκοένσε) μου ζήτησε να καθίσω πιο μπροστά και να αφήσω τους δημοσιογράφους να καθίσουν μαζί πίσω. Δεν ήθελα, αλλά μετά είδα τον Τζάκσον Φόλμαν και επέμενε να κάτσω δίπλα του. Είναι το κομμάτι που θυμάμαι. Μόνο ο Θεός μπορεί να εξηγήσει πώς επέζησα. Με άρπαξε και μου έδωσε μια δεύτερη ευκαιρία".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου