Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2016

Τι... σκαρφίστηκαν Βρετανοί τουρίστες για να πάρουν αποζημιώσεις από ξενοδόχους

Ιδιαίτερα ευφάνταστοι αποδείχθηκαν οι Βρετανοί τουρίστες οι οποίοι σκέφτηκαν πώς μπορεί να έκαναν αρκετές χιλιάδες μίλια ταξιδιού προς τον ευρωπαϊκό Νότο, και να ξόδεψαν κάποια χρήματα για τις διακοπές τους, αλλά -γιατί όχι; - θα μπορούσαν να επιστρέψουν στην πατρίδα τους και με... κέρδος!

Έτσι άρχισαν να κάνουν τους αρρώστους και να αποδίδουν την κατάσταση της υγείας τους στα ξενοδοχεία της περιοχής που διέμεναν ώστε να αποσπάσουν αποζημιώσεις. Πάντως οι ξενοδόχοι που αντιμετώπισαν αυτό το πρόβλημα δεν έμειναν με δεμένα τα χέρια.

Συγκεκριμένα ξενοδόχοι από το Benidorm, την Costa Blanca και συνολικά από την περιφέρεια Βαλένθια της Ισπανίας αποφάσισαν να αντιδράσουν μαζικά στις αιτήσεις αποζημιώσεων από Βρετανούς τουρίστες για υποτιθέμενες ασθένειες αυτό το καλοκαίρι σε ξενοδοχεία της περιοχής.

Φέτος υπήρξε μια τεράστια αύξηση τέτοιων αιτήσεων, με εκτιμώμενο κόστος από την Ένωση Ξενοδόχων της περιοχής Hosbec πάνω από 60 εκατ.ευρώ. Η Ένωση κάνει λόγο για "υποψία δόλιων αξιώσεων", καθώς συχνά δεν υπάρχει απόδειξη για την ασθένεια και κατηγορούν οργανώσεις καταναλωτών ότι υποκινούν την κατάθεση χιλιάδων αβάσιμων καταγγελιών. Το φαινόμενο αυτό δε εντοπίζεται στη συντριπτική πλειονότητα των περιπτώσεων αποκλειστικά σε Βρετανούς τουρίστες.

Οι ξενοδόχοι προειδοποιούν ότι η ισπανική βιομηχανία απλά δεν μπορεί να αντέξει αυτές τις απαιτήσεις και ότι, τελικά, αυτή η κατάσταση θα έχει αντίκτυπο στο κόστος των διακοπών.

Τα μέλη της Hosbec μέλη έχουν αναλάβει πρωτοβουλία για "βραχυπρόθεσμα" μέτρα, που περιλαμβάνουν την ανίχνευση των τουριστών όπου γευματίζουν και πίνουν, ώστε τα ξενοδοχεία να ελέγχουν τις καταγγελίες για γαστρεντερικές ασθένειες, που είναι και οι περισσότερες.

Η Hosbec καλεί επίσης φορείς από το Ηνωμένο Βασίλειο, όπως η Ένωση Ταξιδιωτικών Πρακτορων- ΑΒΤΑ, να πιέσουν για αλλαγές στη διαδικασία αξιώσεων αποζημίωσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου