Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Ο Νίκος Δήμου ξαναχτυπά, στόχος του τώρα το "Άγιο Φώς"

Ο Νίκος Δήμου ξαναχτύπησε, αυτή τη φορά στοχοποιώντας την εκκλησία τα ήθη και τα έθιμα μας και το Άγιο Φώς, διανθίζοντάς την αμπελοφιλοσοφία του με μια μικρή αντικομουνιστική επίθεση.

Νίκος Δήμου: Όσο σκέπτομαι πως πάλι θα ξοδέψουμε χρήματα για να φέρουμε το (δήθεν) Άγιο Φως, γίνομαι εμμανής αντικληρικός. 

"Υποθέτω πως το ίδιο θα γινόταν και ο Ιησούς, που από ότι ξέρουμε, δεν πίστευε σε ειδωλολατρικά σύμβολα – και μάλλον θα μοίραζε τα χρήματα στους φτωχούς"...

Σάλο έχει προκαλέσει νέο άρθρο του μέλους του Ποταμιού, συγγραφέα, Νίκου Δήμου. Το άρθρο του κ. Δήμου έχει ήδη προκαλέσει την αντίδραση της Αρχιεπισκοπής, αλλά και του Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμου, αφού σε αυτό κάνει λόγο για "δήθεν Άγιο Φως", ενώ δίνοντας τον ορισμό του αντικληρικού τονίζει:

"...Ο αντικληρικός δεν είναι απαραίτητα άθεος, ούτε καν εναντίον της θρησκείας. Είναι εναντίον του κλήρου – δηλαδή αντίθετος με τους τρόπους και τις πρακτικές της εκκλησίας. Στην ακρότατη περίπτωση και εναντίον της ύπαρξής της. Μπορεί να την θεωρεί περιττή. Δεν χρειάζεται μεσολαβητές ανάμεσα στον εαυτό του και τον Θεό. Δύναται να είναι κανείς πιστός Χριστιανός χωρίς μητροπολίτες, εικόνες, καντήλια και εξαπτέρυγα. Ίσως μάλιστα να είναι πιο σωστός αυτός που ακολουθεί απλώς την Επί του Όρους Ομιλία".

"Όσο πλησιάζει το Πάσχα και σκέπτομαι πως πάλι θα ξοδέψουμε χρήματα για να φέρουμε το (δήθεν) Άγιο Φως και να το υποδεχθούμε με τιμές αρχηγού κράτους, γίνομαι εμμανής αντικληρικός"

Γράφει: "...Στις τελευταίες δεκαετίες, έφτανε να κολλήσεις σε κάποιον την ετικέτα του «αντικομουνιστή» για να τον εξουδετερώσεις παρομοιάζοντάς τον με φασίστα. Πράγμα που κατά κόρον έκανε το ΚΚΕ.

Στην πραγματικότητα ούτε αντιδραστικές, ούτε δογματικές είναι. Αντίθετα, είναι προοδευτικές και φιλελεύθερες. Και ιδού γιατί:

Αλλά και ο αντικομουνιστής δεν είναι απαραίτητα αντίθετος με τις απόψεις του Μαρξ. Απλώς μπορεί να μην συμφωνεί με το μεταγενέστερο κλειστό Δόγμα (π.χ. του Διαλεκτικού και Ιστορικού Υλισμού) ή με το μονολιθικό, ασάλευτο και αυταρχικό κόμμα
".

Αναφέρεται βέβαια και στην υπόθεση Μπαλτάκου λέγοντας ότι ο δογματισμός του συγκεκριμένου ανθρώπου "...είναι απλώς το σύμπτωμα αντίθετου ιδεολογικού καρκινώματος. Κάποιος που είναι αντικομουνιστής επειδή είναι φασίστας, απλώς αλλάζει ένα δόγμα με άλλο – αλλά δεν είναι ελεύθερα σκεπτόμενος άνθρωπος. Ενώ για μένα αυτά τα δύο «αντί-», μπορεί να είναι βήματα απελευθέρωσης".

Και καταλήγει: "Όσο πλησιάζει το Πάσχα και σκέπτομαι πως πάλι θα ξοδέψουμε χρήματα για να φέρουμε το (δήθεν) Άγιο Φως και να το υποδεχθούμε με τιμές αρχηγού κράτους, γίνομαι εμμανής αντικληρικός. Και υποθέτω πως το ίδιο θα γινόταν και ο Ιησούς, που από ότι ξέρουμε, δεν πίστευε σε ειδωλολατρικά σύμβολα – και μάλλον θα μοίραζε τα χρήματα στους φτωχούς".
το είδαμε amina-politiki.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου