Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Η Τσέλσι Κλίντον θα γίνει μητέρα στο πρώτο παιδί

Μέλλουσα μαμά η Τσέλσι Κλίντον. Η κόρη του πρώην προέδρου των ΗΠΑ Μπιλ Κλίντον και της πρώην υπουργού εξωτερικών της χώρας Χίλαρι Κλίντον ανακοίνωσε χθες δημόσια ότι αυτή και ο άντρας της, ο τραπεζίτης Μαρκ Μεζβίνσκι, περιμένουν το πρώτο τους παιδί μέσα στο φθινόπωρο. Την ανακοίνωση την έκανε στο τέλος μιας εκδήλωσης στο Ιδρυμα Μπιλ Κλίντον, ξαφνιάζοντας τη μητέρα της η οποία άκουσε τα νέα με το στόμα ανοιχτό.

«Ο πιο συγκλονιστικός τίτλος της ζωής μου: μέλλουσα γιαγιά! Ο Μπιλ Κλίντον κι εγώ είμαστε ενθουσιασμένοι με το νέο ότι η Τσέλσι και ο Μαρκ περιμένουν το πρώτο τους παιδί», έγραψε λίγο μετά στο λογαριασμό της στο τουίτερ. Στο ίδιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης ανήγγειλε τη χαρμόσυνη είδηση και ο πρώην αμερικανός πρόεδρος: «Νιώθω ενθουσιασμένος που προσθέτω άλλη μια αράδα στο βιογραφικό μου στο τουίτερ: μέλλων παππούς. Η Χίλαρι Κλίντον κι εγώ χαιρόμαστε πολύ για την Τσέλσι και τον Μαρκ».

«Ελπίζω να γίνω το ίδιο καλή μάνα για το παιδί μου, όσοι καλοί ήταν και οι δικοί μου γονείς για μένα», δήλωσε η Τσέλσι. «Χαίρομαι πάρα πολύ στην ιδέα ότι το παιδί μου, είτε αγόρι είναι είτε κορίτσι, θα μεγαλώσει σε ένα κόσμο γεμάτο από δυναμικές, αξιόλογες γυναίκες σε ηγετικές θέσεις». Η κόρη του πρώην προεδρικού ζεύγους μίλησε σύμφωνα με το πνεύμα της εκδήλωσης η οποία είχε ως θέμα την ενίσχυση της παρουσίας των γυναικών στην εκπαίδευση, την εργασία και την πολιτική ανά τον κόσμο.

Στο κοινό βρίσκονταν αρκετοί στενοί συνεργάτες του ζεύγους Κλίντον και λαμπεροί επώνυμοι, όπως η Άννα Γουίντουρ, η πρώην διευθύντρια της αμερικανικής Vogue. «Είμαι ενθουσιασμένη, ξετρελαμένη», είπε στους δημοσιογράφους. «Ξέρω ότι η πρώην υπουργός Κλίντον επιθυμούσε από καιρό να αποκτήσει εγγόνι».

Η 34χρονη Τσέλσι Κλίντον, η οποία έζησε όλη την εφηβεία της στο Λευκό Οίκο, έχει σπουδάσει ιστορία και διεθνείς σχέσεις. Δουλεύει ως ρεπόρτερ για το τηλεοπτικό δίκτυο NBC και συνεργάζεται με το Ιδρυμα Μπιλ Κλίντον. Πριν από τέσσερα χρόνια παντρεύτηκε τον Μαρκ Μεζβίνσκι με τον οποίο ζει σε πολυτελές διαμέρισμα στο Μανχάταν, απέναντι από τη Μάντισον Σκουέρ. Οι φήμες παλιότερα ήθελαν το ζευγάρι να παίρνει διαζύγιο, αν και κανένας από τους δύο δεν παραδέχθηκε ποτέ ότι είχαν προβλήματα στο γάμο τους.
το είδαμε first-magazine.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου