Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Σοκ: Ο προπονητής που βίαζε μαθητές κακοποιούσε και τον γιο του!

«Ήθελα να πεθάνω. Με κακοποιούσε σεξουαλικά από τα 8 έως τα 15 μου χρόνια», κατέθεσε στην πολύκροτη δίκη του διάσημου προπονητή -που κατηγορείται για 45 βιασμούς ανηλίκων- ο γιος του, σοκάροντας δικαστές και ακροατήριο.

Ο υιοθετημένος γιος του Τζέρι Σαντάσκι πυροδότησε νέο κύμα οργής κατά του προπονητή αμερικανικού ποδοσφαίρου του Πανεπιστημίου της Πενσιλβανίας και πατέρα του, καταθέτοντας στη δίκη ανατριχιαστικές λεπτομέρειες από τον εφιάλτη που ζούσε μέσα στο σπίτι του.

«Με κακοποιούσε από οκτώ ετών, με τον τρόπο που με αγκάλιαζε, μέσα στο ντουζ, με το μασάζ που μου έκανε, με... τον τρόπο που μου μιλούσε. Ζούσα στην κόλαση μέχρι τα 15 μου χρόνια και είχα προσπαθήσει να αυτοκτονήσω. Το μόνο που ήθελα ήταν να πεθάνω», κατέθεσε με 29λεπτη ηχογραφημένη μαρτυρία ο 33χρονος σήμερα Ματ Σαντάσκι.

«Έριχνε βατόμουρα στο κορμί μου και άγγιζε τα γεννητικά μου όργανα. Πολλές φορές προσποιήθηκα ότι κοιμόμουν σε εμβρυακή στάση για να μην με αγγίζει», είπε μεταξύ άλλων ο γιος του προπονητή συγκλονίζοντας την αμερικανική κοινή γνώμη.

Όταν ο δικηγόρος του κατηγορουμένου βγήκε από το δικαστήριο να μιλήσει στους δημοσιογράφους συνάντησε έναν... στρατό απεσταλμένων από τα media σχεδόν όλων των Πολιτειών. Μετέφερε τη δήλωση του πελάτη του, ότι είναι «συντετριμμένος από τα ψέματα που κατέθεσε ο ίδιος ο γιος του». Ο προπονητής επιμένει να δηλώνει αθώος...

Συγκλονιστική λεπτομέρεια στην υπόθεση είναι ότι ο Τζέρι Σαντάσκι γνώρισε τον Ματ στο ίδρυμα για αγόρια προβληματικών οικογενειών που είχε ο ίδιος ιδρύσει. Σύμφωνα με το κατηγορητήριο είχε κακοποιήσει πολλά από τα ανήλικα αγόρια που απευθύνονταν στο ίδρυμα για να ζητήσουν τη βοήθειά του στα προβλήματα που αντιμετώπιζαν στα σπίτια τους...
πηγή:iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου